Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
My Ass
Susz X
R.O.F.L
Infra
F.I.S.T
Thors
DMustaine
formsvackan
Dao
RedCloud
Regndrottning
15 posters

    Al-Quida finns inte

    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 14:18

    Dao skrev:
    My Ass skrev:Stackars daoren, försöker för miljonte gången kasta skit ,
    påstår att jag inte står för mina åsikter,
    krävs på bevis men är tomhänt och körd,
    svävar istället ut i rent sinnes störda haranger om sin egen defekta person...

    Bockar och tackar - för din övertydlighet i att ge stöd för mitt omdöme om dig! Laughing

    Bockar och tackar för att man påvisar hur tom du är ?

    Jag väntar fortfarande på att du visar var jag inte står för mina åsikter, din daore.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 14:25

    theward skrev:ja du lilla röv...
    ja kommunism i sin grundtanke är det inga större fel på.......

    Nähä, men du röstar på folkpartiet eller gråsossarna ??? Du har 0 trovärdighet.


    jaha få se nu jag får alltså inte tycka nåt är bra, utan att själv vara tex kommunist själv eller stödja detsamma.
    hur tänkte du nu egentligen?

    jag tänkte, mer än man kan säga om dig.

    Statestik kan man få vilka resultat som helst av och tolkningen är som sagt var i tolkarens ögon.
    Dvs vilka slutsatser man gör, beror mkt på vad man vill dra för en slutsats
    Skulle det tex komma statestik som inte stödjer din uppfattning och världsbild, vet vi ju hur du reagerar då....

    Nu snackar du snömos igen, är det alltid snömos där du befinner dig ?

    Dvs förkastar den statestiken eller inte låtsas om den öht
    Folk med jobb, eller folk som har stämpeldagar kvar och/eller som har stor möjlighet att få nytt jobb, söker inte socbidrag'
    Dessutom vantolkade du ju det FS sa

    Knappast, jag reciterade honom flera ggr ordagrant.

    så du tror att jag skule köra sämre bil om jag blir av med körkortet?

    Har redclown HAFT behörighet men blivit av med den ???

    Så du tror att jag tex snickrar sämre än en som gått ut byggprogrammet med dåliga betyg...?

    Ja, det tror jag.

    Så du tror att utbildning betyder allt, liversfarenhet och självlärande är inte att förakta..

    Har aldrig påstått det, skärp dig för en enda gång. jag föredrar däremot läkare lärare busschaufförer med mera, med utblidning och behörighet.


    Några av de bästa lärare jag haft, har inte gått lärarhögskolan

    Vad var det jag sa...Smile och nu har du ju nåt att skylla på också.Smile


    joo jag har tänkt på allt och nu är det ju så att en överväldigande majoritet faktiskt jobbar, spå ditt "problem" finns bara i ditt huvud..

    ?? ???


    nää jag har inte ett dugg dåligt samvete, för jag har alltid gett 100% på allt jag gjort i mitt liv.
    Vare sig det varit arbete eller nåt annat
    Sen har jag varit och fortfarande eftertraktad som arbetskraft oavsett vad du snackar för en dynga
    Du verkar lägga ner en massa tid på icke arbete iaf......
    Vad är din ursäkt??

    Min ursäkt är att du tar upp all min tid med meningslösa inlägg som är lika intressanta som att se målarfärg torka, eller daoren och redclown yttra sig
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-12, 14:58

    Tillbaka från lunchen och nu har du börjat jobba så hårt igen för att försörja alla "parasiter"...
    Enligt mig verkar du vara den allra största parasiten själv, en riktig dynghög, med deillusionerat storhetsvansinne
    Nope jag har iaf röstat på MP hittils, inför detta val är jag något osäker,,,,,
    Dina sk tasksparkar, tar jag med ro....
    Mig kan man inte mobba.....
    Jag har lärt mig att sådana som du är de som egentlgen må sämst, tyvärr har man ingen lust att var förstående öht, när folk svinar sig som du gör
    Recitera vet du ens vad det är?
    Att ta bort saker ur sitt sammanhang, är inte att recitera
    Du kanske öär en sånt där medioker student och därav inte har så lätt att få jobb, tom kanske outbildade tagit jobben från dig.?
    Därav din bitterhet och rent hat mot outbildade
    nu tycker jag ju inte att lärare kan ens jämföras med läkare när det gäller utbildning o behörighet...
    Det finns tex många praktiska ämnen i skolan, som man mår bäst av att reella kunskaper i ämnet om man lär ut, istället för en massa skolor..
    ta tex slöjdlärare, idrottslärare, hemkunskap,företagekonomi,datakunskap osv
    De är minst lika bra utan lärarutbildning i MÅNGA fall
    Det hadlar inte om utbildning, då det finns utbildade lärare som är grymt opedagogiska
    Sen tror jag att de lärare jag haft skulle bli saligt förbannade på ditt jävla dravel
    Så om du intresserar dig för ointressanta inlägg och personer...så här pass mkt(som du gör) , undrar jag hur mkt tid och engagmang du ligger på intressanta saker Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_scratch
    Dygnet måste bestå av minst 30 timmar, om du ska få ihop det
    Sen är det ju fara för stalking om du är så efterhåmgsen Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_wink
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-12, 16:08

    "Min ursäkt är att du tar upp all min tid med meningslösa inlägg som är lika intressanta som att se målarfärg torka, eller daoren och redclown yttra sig."

    Alltså - alla som inte delar din åsikt!

    Extremism i ett nötskal!!! Very Happy

    Grattis!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-12, 17:38

    My Ass skrev:Knappast, jag reciterade honom flera ggr ordagrant.
    Sällan Dani. Något sådant har du aldrig lyckats med utan att förvränga innebörden till att passa din begränsade argumentrepertoar Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 17:45

    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Knappast, jag reciterade honom flera ggr ordagrant.
    Sällan Dani. Något sådant har du aldrig lyckats med utan att förvränga innebörden till att passa din begränsade argumentrepertoar Very Happy

    Daorens pappa kommer in och försöker försvara sin oäkte och sig själv med självförnekelse.
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 17:48

    theward skrev:Tillbaka från lunchen och nu har du börjat jobba så hårt igen för att försörja alla "parasiter"...
    Enligt mig verkar du vara den allra största parasiten själv, en riktig dynghög, med deillusionerat storhetsvansinne
    Nope jag har iaf röstat på MP hittils, inför detta val är jag något osäker,,,,,
    Dina sk tasksparkar, tar jag med ro....
    Mig kan man inte mobba.....
    Jag har lärt mig att sådana som du är de som egentlgen må sämst, tyvärr har man ingen lust att var förstående öht, när folk svinar sig som du gör
    Recitera vet du ens vad det är?
    Att ta bort saker ur sitt sammanhang, är inte att recitera
    Du kanske öär en sånt där medioker student och därav inte har så lätt att få jobb, tom kanske outbildade tagit jobben från dig.?
    Därav din bitterhet och rent hat mot outbildade
    nu tycker jag ju inte att lärare kan ens jämföras med läkare när det gäller utbildning o behörighet...
    Det finns tex många praktiska ämnen i skolan, som man mår bäst av att reella kunskaper i ämnet om man lär ut, istället för en massa skolor..
    ta tex slöjdlärare, idrottslärare, hemkunskap,företagekonomi,datakunskap osv
    De är minst lika bra utan lärarutbildning i MÅNGA fall
    Det hadlar inte om utbildning, då det finns utbildade lärare som är grymt opedagogiska
    Sen tror jag att de lärare jag haft skulle bli saligt förbannade på ditt jävla dravel
    Så om du intresserar dig för ointressanta inlägg och personer...så här pass mkt(som du gör) , undrar jag hur mkt tid och engagmang du ligger på intressanta saker Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_scratch
    Dygnet måste bestå av minst 30 timmar, om du ska få ihop det
    Sen är det ju fara för stalking om du är så efterhåmgsen Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_wink

    thewardia summerar psyko farmaka vänsterns dag med ett superbt inlägg som inte står foliet redclown eller daoren efter.Smile

    Jag räknade till 8 stavfel innan jag gav upp.

    Lyd lill-Stalin foliets råd, sök soc innan det är för sent.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-12, 18:00

    My Ass skrev:
    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Knappast, jag reciterade honom flera ggr ordagrant.
    Sällan Dani. Något sådant har du aldrig lyckats med utan att förvränga innebörden till att passa din begränsade argumentrepertoar Very Happy

    Daorens pappa kommer in och försöker försvara sin oäkte och sig själv med självförnekelse.
    Nu var det väl undertecknad du påstod dig ha citerat, men en sådan detalj är kanske obetydlig i fantasins gränslösa värld Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Infra 2010-02-12, 18:28

    DMustaine skrev:Du börjar låta som de som fortfarande hävdar att jorden är platt och centrum av universum! Alla resonemang mot denna syn avfärdas eller ignoreras - och så anklagar man motparten för att "inte kunna bevisa" sin tes...

    Fanatism á la al-Qaida! Du kanske är en del av dem?! Du verkar ju gilla extremistiska resonemang?!


    President Barack Obama i ett tal 6 oktober 2009. :

    "we're making real progress in our core mission: to disrupt, dismantle, and defeat al Qaeda and other extremist networks around the world."

    "We know that al Qaeda and its extremist allies threaten us from different corners of the globe -- from Pakistan, but also from East Africa and Southeast Asia; from Europe and the Gulf. And that's why we're applying focused and relentless pressure on al Qaeda -- by sharing more intelligence, strengthening the capacity of our partners, disrupting terrorist financing, cutting off supply chains, and inflicting major losses on al Qaeda's leadership. It should now be clear -- the United States and our partners have sent an unmistakable message: We will target al Qaeda wherever they take root; we will not yield in our pursuit; and we are developing the capacity and the cooperation to deny a safe haven to any who threaten America and its allies."[/quote]

    Vad Obama säger om al Qaida klargör eller bevisar inget. Han har ju redan bekäänt färg och visat sig vara en av USA:s långa rad av krigspresidenter.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Susz X 2010-02-12, 18:48

    Så sant Infra.. och vad dmust och my ass skriver är inte heller så att nån örkar läsa- bättre dessa tar varsin supp i syfte att lösa upp förstoppningen dessa tycks lida av inför weekenden ,,
    Tydligen har de inte gjort det på flera veckor nu..ajja bajja- sikket slarv! Rolling Eyes
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-12, 18:56

    Dao skrev:Då ber jag My Ass förklara för oss hur man bevisar att en företeelse INTE existerar!

    Börja gärna med Skvadern.

    Al-Quida finns inte - Sida 7 691708265abb248b70db1
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-12, 19:22

    I bästa fall kan man hävda att Obama hamnat i samma nivå som Clinton. Ytterligare en krigsförbrytare som inte får sin dom...
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Intressant

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 20:34

    President Barack Obama i ett tal 6 oktober 2009. :

    "we're making real progress in our core mission: to disrupt, dismantle, and defeat al Qaeda and other extremist networks around the world."

    "We know that al Qaeda and its extremist allies threaten us from different corners of the globe -- from Pakistan, but also from East Africa and Southeast Asia; from Europe and the Gulf. And that's why we're applying focused and relentless pressure on al Qaeda -- by sharing more intelligence, strengthening the capacity of our partners, disrupting terrorist financing, cutting off supply chains, and inflicting major losses on al Qaeda's leadership. It should now be clear -- the United States and our partners have sent an unmistakable message: We will target al Qaeda wherever they take root; we will not yield in our pursuit; and we are developing the capacity and the cooperation to deny a safe haven to any who threaten America and its allies."[/quote]

    Vad Obama säger om al Qaida klargör eller bevisar inget. Han har ju redan bekäänt färg och visat sig vara en av USA:s långa rad av krigspresidenter.

    Intressant, För att du, och uppenbarligen en rad andra vänster fanatiker,
    anser att Obama säger saker ni inte vill höra, då har han alltså " bekänt färg..." och förpassas av er till de otrognas sida.

    Så funkar extremister, så funkar ni.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Infra 2010-02-12, 23:49

    formsvackan skrev:
    Dao skrev:Då ber jag My Ass förklara för oss hur man bevisar att en företeelse INTE existerar!

    Börja gärna med Skvadern.

    Al-Quida finns inte - Sida 7 691708265abb248b70db1

    Skvadern? Jag trodde det var en grip scratch Hur förklara det här?
    Låt oss lyssna till GA:s ass.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-13, 00:29

    My Ass skrev:
    theward skrev:Tillbaka från lunchen och nu har du börjat jobba så hårt igen för att försörja alla "parasiter"...
    Enligt mig verkar du vara den allra största parasiten själv, en riktig dynghög, med deillusionerat storhetsvansinne
    Nope jag har iaf röstat på MP hittils, inför detta val är jag något osäker,,,,,
    Dina sk tasksparkar, tar jag med ro....
    Mig kan man inte mobba.....
    Jag har lärt mig att sådana som du är de som egentlgen må sämst, tyvärr har man ingen lust att var förstående öht, när folk svinar sig som du gör
    Recitera vet du ens vad det är?
    Att ta bort saker ur sitt sammanhang, är inte att recitera
    Du kanske öär en sånt där medioker student och därav inte har så lätt att få jobb, tom kanske outbildade tagit jobben från dig.?
    Därav din bitterhet och rent hat mot outbildade
    nu tycker jag ju inte att lärare kan ens jämföras med läkare när det gäller utbildning o behörighet...
    Det finns tex många praktiska ämnen i skolan, som man mår bäst av att reella kunskaper i ämnet om man lär ut, istället för en massa skolor..
    ta tex slöjdlärare, idrottslärare, hemkunskap,företagekonomi,datakunskap osv
    De är minst lika bra utan lärarutbildning i MÅNGA fall
    Det hadlar inte om utbildning, då det finns utbildade lärare som är grymt opedagogiska
    Sen tror jag att de lärare jag haft skulle bli saligt förbannade på ditt jävla dravel
    Så om du intresserar dig för ointressanta inlägg och personer...så här pass mkt(som du gör) , undrar jag hur mkt tid och engagmang du ligger på intressanta saker Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_scratch
    Dygnet måste bestå av minst 30 timmar, om du ska få ihop det
    Sen är det ju fara för stalking om du är så efterhåmgsen Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_wink

    thewardia summerar psyko farmaka vänsterns dag med ett superbt inlägg som inte står foliet redclown eller daoren efter.Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_smile

    Jag räknade till 8 stavfel innan jag gav upp.

    Lyd lill-Stalin foliets råd, sök soc innan det är för sent.
    Då läste du ju alltihopa då, eller är det så att du inte kan läsa?
    Psykopharmaka, är ett ord och det stavas som jag skrev det nyss... och ska du skriva som du gjorde blir det så här : psykopharmakavänsterns dag
    Så du bör nog inte undervisa andra i svenska Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_tongue
    Det är liksom skillnad på att trycka fel på tangentbordet och inte ha en aning om hur saker ska stavas/böjas eller sättas ihop
    Varför ska jag söka soc, jag har ett jobb och det är jag till att börja med garanterad i 3 år till
    Det kallar jag anställningstrygghet Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_biggrin
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-13, 00:31

    Infra skrev:
    formsvackan skrev:
    Dao skrev:Då ber jag My Ass förklara för oss hur man bevisar att en företeelse INTE existerar!

    Börja gärna med Skvadern.

    Al-Quida finns inte - Sida 7 691708265abb248b70db1

    Skvadern? Jag trodde det var en grip Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_scratch Hur förklara det här?
    Låt oss lyssna till GA:s ass.

    Grip är en korsning av Örn och Lejon...
    Skavdern en kosrning mellan Tjäder och hare Al-Quida finns inte - Sida 7 Icon_wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  RedCloud 2010-02-13, 10:55

    Grip är en korsning av Örn och Lejon...
    Skavdern en kosrning mellan Tjäder och hare

    Och GA är en blandning mellan fullblodsidiot och imbecill.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-13, 14:28

    RedCloud skrev:
    Grip är en korsning av Örn och Lejon...
    Skavdern en kosrning mellan Tjäder och hare

    Och GA är en blandning mellan fullblodsidiot och imbecill.
    Nu förolämpar du dem som oförskyllt råkat födas på den intellektuella skuggsidan Mad
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  redalert 2010-02-13, 14:44

    formsvackan skrev:
    RedCloud skrev:
    Grip är en korsning av Örn och Lejon...
    Skavdern en kosrning mellan Tjäder och hare

    Och GA är en blandning mellan fullblodsidiot och imbecill.
    Nu förolämpar du dem som oförskyllt råkat födas på den intellektuella skuggsidan Mad

    Han (rc) skjuter sig själv i foten menar du? Evil or Very Mad
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Upp.........

    Inlägg  Thrakath 2010-02-19, 19:41

    Uppinupp


    Och Blåfront är en korsning av syskon. Det är inte mycket som står rätt till på honom, men vem vet. Han kanske är en jävel på att spela banjo.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-19, 19:47

    Thrakath skrev:Han kanske är en jävel på att spela banjo.
    Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-19, 20:25

    Ska det snö i morgon också ?
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-19, 21:13

    Jo då dom finns och så gör OS hockeyn... städa städa... var är moderatorn ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-20, 11:01

    formsvackan skrev:Al-Quida finns inte - Sida 7 Homelandsecurity
    upp
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  x-medborgare 2010-02-20, 16:33

    å fin bild..

    Sponsored content


    Al-Quida finns inte - Sida 7 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:11