Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
My Ass
Susz X
R.O.F.L
Infra
F.I.S.T
Thors
DMustaine
formsvackan
Dao
RedCloud
Regndrottning
15 posters

    Al-Quida finns inte

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-08, 21:02

    My Ass skrev:dina egna fantasier om att vi/jag har påstått saker om Al Qaidas " globala organisation och styrka..."

    Det sistnämda är ju dina egna hjärnspöken, hur ska någomn kunna överbevisa dig om det.
    Bush, Blair, Rumsfeldt, Wolfowitz, Cheney m.fl. stod alla upp och försökte slå i oss sina fantasier om Al Qaidas globala organisation och styrka. Du och andra i forumhögern svalde alltihop, jag och de flesta tänkande människorna gjorde det inte.

    Det är faktiskt ni som har bevisbördan i detta fall. Jag påstår bara att de ovan nämnda skitstövlarna ljög, ännu en gång kanske ska tilläggas. Det Al-Qaida de beskrev existerar inte !

    Vill du fortsätta vara lurad upp på läktaren, så varsågod Very Happy
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  DMustaine 2010-02-08, 21:32

    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:dina egna fantasier om att vi/jag har påstått saker om Al Qaidas " globala organisation och styrka..."

    Det sistnämda är ju dina egna hjärnspöken, hur ska någomn kunna överbevisa dig om det.
    Bush, Blair, Rumsfeldt, Wolfowitz, Cheney m.fl. stod alla upp och försökte slå i oss sina fantasier om Al Qaidas globala organisation och styrka. Du och andra i forumhögern svalde alltihop, jag och de flesta tänkande människorna gjorde det inte.

    Det är faktiskt ni som har bevisbördan i detta fall. Jag påstår bara att de ovan nämnda skitstövlarna ljög, ännu en gång kanske ska tilläggas. Det Al-Qaida de beskrev existerar inte !

    Vill du fortsätta vara lurad upp på läktaren, så varsågod Very Happy

    Ni har ju redan i praktiken erkänt Al Qaidas existens och ändrat debatten i denna tråd till att handla om i vilken form Al Qaida är stöpt! FS pratar om "tänkande" människor och inkluderar sig själv! Det är till att sätta sig på pidestal dessutom i ett ämne där deras åsikter får ses tillhöra minoriteten! Så kommunister och USA hatare ni har redan förlorat diskussionen och jag ser det inte lönt att fortsätta den! Det luktar dessutom på tok för mkt majja här inne! DAO pratar om trovärdighet med samma övertygelse som Baghdad Bob!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  RedCloud 2010-02-08, 21:39

    Ni har ju redan i praktiken erkänt Al Qaidas existens

    Ett gäng snöbollskastande gymnasiekids....jag skrev ju det.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-08, 21:42

    DMustaine skrev:Ni har ju redan i praktiken erkänt Al Qaidas existens och ändrat debatten i denna tråd till att handla om i vilken form Al Qaida är stöpt!
    Ingen har vad jag förstår förnekat Al-Qaidas existens, annat än i den vansinniga lögn som Bush, Blair, Rumsfeldt, Wolfowitz, Cheney m.fl. försökte slå i oss. Det Al-Qaida de beskrev existerar inte !
    DMustaine skrev:FS pratar om "tänkande" människor och inkluderar sig själv! Det är till att sätta sig på pidestal
    Inte alls. Det är du som sänker dig ner till nollnivån och därför tvingas se upp till alla andra.
    DMustaine skrev:dessutom i ett ämne där deras åsikter får ses tillhöra minoriteten!
    Detta är bara vad du tror, och du är definitivt inte i majoritet.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-09, 01:09

    Terroristförespråkarna klarar inte av att förklara för hur man bevisar att en företeelse inte existerar!

    Därmed är det ganska klart att de inte har något att komma med i denna diskussion!!!

    DMustaines senaste bortförklaring visar bara hur slagna de är... Det är när de inte kan stå upp för sina åsikter i sak, som de använder gamla beprövade SA-metoder att försöka förnedra motståndarna...

    Svagt, och skrattretande!!!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  DMustaine 2010-02-09, 01:29

    Dao skrev:Terroristförespråkarna klarar inte av att förklara för hur man bevisar att en företeelse inte existerar!

    Därmed är det ganska klart att de inte har något att komma med i denna diskussion!!!

    DMustaines senaste bortförklaring visar bara hur slagna de är... Det är när de inte kan stå upp för sina åsikter i sak, som de använder gamla beprövade SA-metoder att försöka förnedra motståndarna...

    Svagt, och skrattretande!!!

    Dina lögner berör mig inte, dom är väntade! Du/ni är en kvarleva av ett utdöende system! Försök stå ut med det faktumet!
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-11, 12:46

    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:dina egna fantasier om att vi/jag har påstått saker om Al Qaidas " globala organisation och styrka..."

    Det sistnämda är ju dina egna hjärnspöken, hur ska någomn kunna överbevisa dig om det.
    Bush, Blair, Rumsfeldt, Wolfowitz, Cheney m.fl. stod alla upp och försökte slå i oss sina fantasier om Al Qaidas globala organisation och styrka. Du och andra i forumhögern svalde alltihop, jag och de flesta tänkande människorna gjorde det inte.

    Det är faktiskt ni som har bevisbördan i detta fall. Jag påstår bara att de ovan nämnda skitstövlarna ljög, ännu en gång kanske ska tilläggas. Det Al-Qaida de beskrev existerar inte !

    Vill du fortsätta vara lurad upp på läktaren, så varsågod Very Happy

    Det räckte inte med 2 lol ?? Hur blåst är du ?
    Varför citerar du mig bara tillhälften när du svarar?
    Hur kan du rimligen mena att andra har bevisbördan för dina fantasier ????
    Förklara.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  F.I.S.T 2010-02-11, 12:51

    DMustaine skrev:
    Dao skrev:Terroristförespråkarna klarar inte av att förklara för hur man bevisar att en företeelse inte existerar!

    Därmed är det ganska klart att de inte har något att komma med i denna diskussion!!!

    DMustaines senaste bortförklaring visar bara hur slagna de är... Det är när de inte kan stå upp för sina åsikter i sak, som de använder gamla beprövade SA-metoder att försöka förnedra motståndarna...

    Svagt, och skrattretande!!!

    Dina lögner berör mig inte, dom är väntade! Du/ni är en kvarleva av ett utdöende system! Försök stå ut med det faktumet!

    Ingenting berör dig.. utom din egen vinning. Kapitalismen som system är på utdöende, kommer att krascha totalt inom 100 år, och ur det kommer tyvärr anarki uppstå innan något bättre kan komma till stånd... om nu människan är kapabel till nåt bättre...

    Jag tror när jag ser mängden cyniska och omänskliga inlägg från i synnerhet fotumhögern, och läser historieböckerna, och ser hur världen är idag.... att oavsett system vi lever i kommer det finnas folk som ni... som inte bryr sig om annat än eget välmående... och är redo att trampa över lik för att fä detta
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-11, 13:36

    Kapitalismen som system är på utdöende, kommer att krascha totalt inom 100 år,...


    Kommunisterna spekulerar om framtiden, långt in i framtiden så att de slipper se nesan av att få sina spådomar på samma plats där de själv befinner sig, sophögen alltså.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-11, 13:55

    My Ass skrev:Hur kan du rimligen mena att andra har bevisbördan för dina fantasier ????
    Förklara.
    Nu var det väl neocons fantasier som ni stödjer, och då skulle behöva bevisa Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-11, 14:06

    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Hur kan du rimligen mena att andra har bevisbördan för dina fantasier ????
    Förklara.
    Nu var det väl neocons fantasier som ni stödjer, och då skulle behöva bevisa Very Happy

    Du, räcker inte stekpannan , ta en tjockbottnad gryta vet ja.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  formsvackan 2010-02-11, 14:15

    My Ass skrev:
    formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Hur kan du rimligen mena att andra har bevisbördan för dina fantasier ????
    Förklara.
    Nu var det väl neocons fantasier som ni stödjer, och då skulle behöva bevisa Very Happy

    Du, räcker inte stekpannan , ta en tjockbottnad gryta vet ja.Smile
    Nästa station, Pottkanten Very Happy
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 11:17

    Foliet måste vara störd på riktigt.
    Menar han att jag måste antingen förneka eller konfirmera hans hjärnspöken ?

    Du får ta upp det med din läkare foliet, eller redclown.Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  RedCloud 2010-02-12, 11:20

    Menar han att jag måste antingen förneka eller konfirmera hans hjärnspöken ?

    Börja med att stänga av fantasigeneratorn.....

    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/urpremiar-en-man-en-maskin-t5051.htm
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 11:23

    Jag förstår varför du blir så svettig när du hör att kommuner gör sig av med överflödiga lärare, så svettig att du ägnar hela ditt liv åt att förskjuta din ångest på ett obskyrt forum befolkat till stor del av sinnesstörda rödingar.

    Det handlar i de flesta frågor och debatter bara om din egen brödföda, eller hur.
    Och redclown står först i raden av de obehöriga att få gå.

    redclown blir svettig i sina röda kalsonger när det höjs krav på behörighet och kunskap.
    redclown mår dåligt, hela skolvärlden lär dock bli vinnare om du söker soc, eller hur.


    Senast ändrad av My Ass den 2010-02-12, 11:30, ändrad totalt 1 gång
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-12, 11:28

    My Ass skrev:Jag förstår varför du blir så svettig när du hör att kommunser gör sig av med överflödiga lärare.
    Det handlar bara om din egen brödföda, eller hur.
    Och redclown står först i raden av de obehöriga att få gå.

    redclown blir svettig i sina röda kalsonger när det höjs krav på behörighet och kunskap.
    redclown mår dåligt, hela skolvärlden lär dock bli vinnare om du söker soc, eller hur.
    "behörighet" och kunskap har i sig, inget med utbildningsnivå att göra
    Att gå igenom en utbildning med godkänt, betyder inte att man kan mer än en som fått kunskaperna på annat håll....
    Så nu ska folk söka soc också?
    RC är så pass "gammal" att jag inte tror han oroar så mkt för sin egen del, däremot oroar han sig för andra.
    Men det vet du väl inte vad det är och vad det innebär
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 11:50

    theward skrev:
    My Ass skrev:Jag förstår varför du blir så svettig när du hör att kommunser gör sig av med överflödiga lärare.
    Det handlar bara om din egen brödföda, eller hur.
    Och redclown står först i raden av de obehöriga att få gå.

    redclown blir svettig i sina röda kalsonger när det höjs krav på behörighet och kunskap.
    redclown mår dåligt, hela skolvärlden lär dock bli vinnare om du söker soc, eller hur.
    "behörighet" och kunskap har i sig, inget med utbildningsnivå att göra

    Nej, det visar sig att även om en röding går i skolan förblir han en idiot.Smile


    Att gå igenom en utbildning med godkänt, betyder inte att man kan mer än en som fått kunskaperna på annat håll....

    Proletären.nu.......slår alltid SCB.Smile

    Så nu ska folk söka soc också?

    Det var foliet som uppmanade alla att söka soc, ta upp det med honom, han menar att det vore bra om fler sökte, redclown är väl då en uppenbar kandidat , eller hur?

    RC är så pass "gammal" att jag inte tror han oroar så mkt för sin egen del, däremot oroar han sig för andra.

    Javisst, han agerar inte alls i sina "debatter" för egen del....han tänker på dig theward, när han oroar sig över uppsagda lärare och stroleken på sitt kommande bidrag....


    Men det vet du väl inte vad det är och vad det innebär

    Nej, jag har ingen aning vad det innebär att ständigt och jämt bekymra sig om hur man ska kunna leva gott på andras arbete..Smile

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-12, 12:09

    För det första har jag aldrig läst proletären och jag tror inte jag kommer att göra det heller
    För det andra är jag ingen röding och har heller aldrig varit det(utom en gång, i kommunalvalet)
    SCB, de är väl bara ok när de tjänar dina syften
    Varför skulle RC vara en soc-kandidat?
    han oroar sig för sämre skola, du vet skola, där man går och utbildar sig Al-Quida finns inte - Sida 6 Icon_wink
    Att du är en total idiot, behövs det ingen som helst utbildning för att fatta....
    Leva gott på andras arbete, det gör vi faktiskt lite till mans, det är det som kallas välfärd
    dessutom är jag övertygad om att jag lägger ner mer energi och ork på mitt jobb än vad du gör, så sluta gnäll din fjant
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-12, 12:11

    My Ass kan inte stå för sina åsikter i en saklig debatt, så han använder sig av oärliga debattmetoder, som att hitta på saker om debattmotståndaren, och förvränga dennes ståndpunkter - liksom att förändra innehållet i tidigare uttalanden, så de anpassas efter sina egna fördomar!

    Ärlighet verkar inte vara en dygd bland forumhögern...
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 12:58

    Dao skrev:My Ass kan inte stå för sina åsikter i en saklig debatt, så han använder sig av oärliga debattmetoder, som att hitta på saker om debattmotståndaren, och förvränga dennes ståndpunkter - liksom att förändra innehållet i tidigare uttalanden, så de anpassas efter sina egna fördomar!

    Ärlighet verkar inte vara en dygd bland forumhögern...

    Jasså daoren, kan du peka på var jag inte står för mina åsikter, nähä, inte det.

    Eller det är så att hela ditt patetiska liv befinner sig til stor del på detta obskyra forum och du måste ha nån att slänga käft med och provocera hela tiden.

    Frasen Klipp er och skaffa ett jobb, borde verkligen dammas av,
    gör det ,förbannade parasiter !Smile
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 13:06

    theward skrev:För det första har jag aldrig läst proletären och jag tror inte jag kommer att göra det heller

    Har jag aldrig påstått, men du låter som om du gjort det, nästan värre.Smile


    För det andra är jag ingen röding och har heller aldrig varit det(utom en gång, i kommunalvalet)

    Jasså, och allt ditt snack om att kommunism är en bra ide osv, var alltås bara mer tomt snack från dig. Du har 0 trovärdighet.

    SCB, de är väl bara ok när de tjänar dina syften

    Nej, de är alltid "bra" då man kan påvisa statistik. Inget rätt än så länge för den sjuke theward.. kom igen nu.


    Varför skulle RC vara en soc-kandidat?

    Varför inte ?, foilet uppmanade ju alla att söka dit, varför inte redclown ?

    han oroar sig för sämre skola, du vet skola, där man går och utbildar sig Al-Quida finns inte - Sida 6 Icon_wink

    En "lärare" som själv saknar behörighet och därmed är oduglig, som en busschaufför utan körkort eller läkare utan legitimation,
    oroar sig för skolan... säg hur knäpp är du theward ?



    Du är mer naiv än man kunde tro.


    Att du är en total idiot, behövs det ingen som helst utbildning för att fatta....

    Inte ?, är det därför just du och en obehörig lärare hävdar det hela tiden..?Smile

    Leva gott på andras arbete, det gör vi faktiskt lite till mans, det är det som kallas välfärd.

    jasså, men någon någonstans nåste jobba ihop grejerna, det tänkte inte thewarden på...
    Sluta försök döva ditt dåliga samvete för att du parasiterar.Smile


    dessutom är jag övertygad om att jag lägger ner mer energi och ork på mitt jobb än vad du gör, så sluta gnäll din fjant

    Ok,du lägger säkert ner mycker energi på att undvika arbete
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-12, 13:11

    My Ass skrev:
    Dao skrev:My Ass kan inte stå för sina åsikter i en saklig debatt, så han använder sig av oärliga debattmetoder, som att hitta på saker om debattmotståndaren, och förvränga dennes ståndpunkter - liksom att förändra innehållet i tidigare uttalanden, så de anpassas efter sina egna fördomar!

    Ärlighet verkar inte vara en dygd bland forumhögern...

    Jasså daoren, kan du peka på var jag inte står för mina åsikter, nähä, inte det.

    Eller det är så att hela ditt patetiska liv befinner sig til stor del på detta obskyra forum och du måste ha nån att slänga käft med och provocera hela tiden.

    Frasen Klipp er och skaffa ett jobb, borde verkligen dammas av,
    gör det ,förbannade parasiter !Smile

    Du bevisar det jag skriver genom ditt användande av oärliga och fula debattmetoder!

    Se bara på detta inlägg du skrev till/om mig! Jag beklagar över dina debattmetoder, och hävdar inget om DIG som person - av den enkla anledning att jag inget vet om dig.

    Av samma anledning är det fascinerande att du hävdar dig veta vem jag är och hur mitt liv ser ut.

    Det är just vad jag menar med oräliga debattmetoder!

    Och jag behöver inte bevisa någonting - för det gör du i så gott som alla dina inlägg!
    My Ass
    My Ass


    Antal inlägg : 654
    Join date : 10-01-23

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  My Ass 2010-02-12, 13:17

    Stackars daoren, försöker för miljonte gången kasta skit ,
    påstår att jag inte står för mina åsikter,
    krävs på bevis men är tomhänt och körd,
    svävar istället ut i rent sinnes störda haranger om sin egen defekta person...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Dao 2010-02-12, 13:19

    My Ass skrev:Stackars daoren, försöker för miljonte gången kasta skit ,
    påstår att jag inte står för mina åsikter,
    krävs på bevis men är tomhänt och körd,
    svävar istället ut i rent sinnes störda haranger om sin egen defekta person...

    Bockar och tackar - för din övertydlighet i att ge stöd för mitt omdöme om dig! Laughing
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  theward 2010-02-12, 13:27

    ja du lilla röv...
    ja kommunism i sin grundtanke är det inga större fel på.......
    jaha få se nu jag får alltså inte tycka nåt är bra, utan att själv vara tex kommunist själv eller stödja detsamma.
    hur tänkte du nu egentligen?
    Statestik kan man få vilka resultat som helst av och tolkningen är som sagt var i tolkarens ögon.
    Dvs vilka slutsatser man gör, beror mkt på vad man vill dra för en slutsats
    Skulle det tex komma statestik som inte stödjer din uppfattning och världsbild, vet vi ju hur du reagerar då....
    Dvs förkastar den statestiken eller inte låtsas om den öht
    Folk med jobb, eller folk som har stämpeldagar kvar och/eller som har stor möjlighet att få nytt jobb, söker inte socbidrag'
    Dessutom vantolkade du ju det FS sa
    så du tror att jag skule köra sämre bil om jag blir av med körkortet?
    Så du tror att jag tex snickrar sämre än en som gått ut byggprogrammet med dåliga betyg...?
    Så du tror att utbildning betyder allt, liversfarenhet och självlärande är inte att förakta..
    Några av de bästa lärare jag haft, har inte gått lärarhögskolan
    joo jag har tänkt på allt och nu är det ju så att en överväldigande majoritet faktiskt jobbar, spå ditt "problem" finns bara i ditt huvud..
    nää jag har inte ett dugg dåligt samvete, för jag har alltid gett 100% på allt jag gjort i mitt liv.
    Vare sig det varit arbete eller nåt annat
    Sen har jag varit och fortfarande eftertraktad som arbetskraft oavsett vad du snackar för en dynga
    Du verkar lägga ner en massa tid på icke arbete iaf......
    Vad är din ursäkt??

    Sponsored content


    Al-Quida finns inte - Sida 6 Empty Sv: Al-Quida finns inte

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 19:49