Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
womanlover
theward
Regndrottning
bing
keanita
KickTheRasist
Kakmonstret
formsvackan
lazy
Susz X
RedCloud
IK HAAT COMMUNISME
Infra
17 posters

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 00:36

    lazy skrev:Sorry- den respekten för L är förbrukad även pga andra anledningar..
    En person som utger sig haft yrken i vården beter sig inte hur som helst .
    Inte om respekt i yrket funnits.

    Senast ändrad av Susz X den tis mar 31, 2009 9:45 pm, ändrad totalt 2 gånger

    Detta kommer från den person som tycker att motdebattörer är vägglöss
    och ska gasas ihjäl, vilken respekt i yrket ger det?

    Var har jag skrivit det Lazy- ge länken dit vettja..
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 01:22

    Susz X skrev:
    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"ditt hopp om kunskap är än en gång bortseglat"

    För kännedom: min profession är att lära ut, 40 timmar i veckan....

    Att du inte sedan förstår vad som är vad är knappast mitt problem.

    Tror hellre på tomten. Och om du nu är lärare eller dylikt är det tamejfan ett under att du ens får utbilda. Vågar inte tänka på den vridna och indoktrinerade syn du försöker projicera på dina elever.

    Nämennadå- vad anser du om oss andra då BI och Bing?

    Måste vara dimma då du inte fick fram något annat än trams som inte ens självaste KG Bergström skulle kunna förstå. affraid
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 01:31

    Såå- det är verkligen så illa med dig..sorgligt.Eller är det månde så att dina tiokronorsläsglasögon behöver bytas ut mot
    lite mer proffessionellt utpassade glosor...jag vill iaf försöka tro människor om gott. Fast jag vet att alla inte är det.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 07:56

    "Tror hellre på tomten"

    det får du gärna göra, din trovärdighet ligger ung. på den nivån

    "Och om du nu är lärare eller dylikt är det tamejfan ett under att du ens får utbilda"

    OK, annars är jag rätt omtyckt både bland elever, föräldrar och kollegor.

    "Vågar inte tänka på den vridna och indoktrinerade syn du försöker projicera på dina elever."

    Jag följer läroplanen. Har du problem med det ?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-01, 10:47

    Susz ifrågasätter vad hon själv har skrivit, inget
    ovanligt iofs.

    livet är så mycket vackrarae än dessa vedervärdiga individer...Se- en av dem (kanaljen)har redan fiskat upp var din känsliga punkt ligger och försöker spela på de känslorna- försöker få dig att känna skuld.
    Gå inte på det- och akta dig noga för denna avart av kräk Martin! Jag liknar dem vid vägglöss- de kryper fram på natten och suuuger blod..trampa bara på dem- eller bespruta med insektsgift...bry dig inte om de djävulska i att försöka trycka ned en människa som är bra!
    Du är bässt!Och- var stolt för den fina människa du är Martin!

    Senast ändrad av Susz X den tis mar 24, 2009 11:00 pm, ändrad totalt 2 gånger
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 10:55

    Buddy Israel skrev:
    Susz X skrev:
    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"ditt hopp om kunskap är än en gång bortseglat"

    För kännedom: min profession är att lära ut, 40 timmar i veckan....

    Att du inte sedan förstår vad som är vad är knappast mitt problem.

    Tror hellre på tomten. Och om du nu är lärare eller dylikt är det tamejfan ett under att du ens får utbilda. Vågar inte tänka på den vridna och indoktrinerade syn du försöker projicera på dina elever.

    Nämennadå- vad anser du om oss andra då BI och Bing?

    Måste vara dimma då du inte fick fram något annat än trams som inte ens självaste KG Bergström skulle kunna förstå. affraid

    Hur går det för dig BI? Kommit ut ur dimman än? En ny solig vacker dag är det i mellersta Sverige..
    Hoppas du upptäcker solen oxå..en morgon..
    Det finns redskap: "Att välja glädje" av Kay Pollack- köp den boken vettja! Kostar inte ens skjortan...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-01, 11:26

    För mig så länge känns det är "Sharon som är new nr.2 Adolf" och denna finns i denna s.k Israel. Hans namn är "Sharon " och resten av deras anhängare som håller på och dödar små palestinska barn..

    KTR, du glömmer att Sharon var den som försökte förhandla om
    fred med PLO och det var också han som trots hårt motstånd
    från sina egna började lämna tillbaka bosättningar till
    Palestinierna f.ö kan Ariel Sharon inte göra speciellt mycket
    längre eftersom han sedan drygt 3 år tillbaka ligger i koma
    efter en stroke.[/font">
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 17:59

    RedCloud skrev:
    det får du gärna göra, din trovärdighet ligger ung. på den nivån

    Som sagt, din behärskning når sig enbart till påståenden utan verklighetsfattning.


    OK, annars är jag rätt omtyckt både bland elever, föräldrar och kollegor.

    Tror jag säkert, om nu dessa är ett gäng anarkister och utvalda framtida prospects till den extrema vänsterliga rörelsen.


    Jag följer läroplanen. Har du problem med det ?

    Du använder nog lärarplanen såsom MÖ använder Islam.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-01, 19:11

    Nu kan skadorna på svenska biståndsprojekt summeras efter kriget i januari. Det är bistånd till Gaza som förstörts av det israeliska krigsmaskineriet.

    Vore jag som SIDA skulle jag skinna den israeliska staten på rejäl ersättning för allt som förstörts, uppräknat till dagens penningvärde.

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1677539&BroadcastDate=&IsBlock=
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 19:23

    Infra skrev:Nu kan skadorna på svenska biståndsprojekt summeras efter kriget i januari. Det är bistånd till Gaza som förstörts av det israeliska krigsmaskineriet.

    Vore jag som SIDA skulle jag skinna den israeliska staten på rejäl ersättning för allt som förstörts, uppräknat till dagens penningvärde.

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1677539&BroadcastDate=&IsBlock=

    So be it, men tro inte att detta kommer att svida. Israel har nog med pengar innan man körs bankrupt såsom ni tillönskar och förskådar.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-01, 21:32

    [color=orange][center]Den nya rasistiska regeringen i Israel hann bli en dag gammal innan man började revidera tidigare ingångna avtal om fredsförhandlingar.

    Vad var det jag sa?


    http://nyheter.se.msn.com/article.aspx?cp-documentid=15601868


    Senast ändrad av Infra den 2009-04-01, 21:40, ändrad totalt 3 gånger
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-01, 21:37

    Buddy
    Jag tror inte du skall hoppas för mycket på Israels ekonomi.
    Den är totalberoende av den amerikanska ekonomin. Hur det står till "over there" känner du säkert till.

    Vi kommer att utarma skurkstaten sakta men säkert med vår bojkott. Vi har redan börjat ställa tillbaks varor som
    börjar på 729 (numret under streckkoden) tillbaks i hyllan.

    Ställ upp du också Buddy? Vi behöver din hjälp.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 21:45

    Buddy Israel skrev:
    Infra skrev:Nu kan skadorna på svenska biståndsprojekt summeras efter kriget i januari. Det är bistånd till Gaza som förstörts av det israeliska krigsmaskineriet.

    Vore jag som SIDA skulle jag skinna den israeliska staten på rejäl ersättning för allt som förstörts, uppräknat till dagens penningvärde.

    http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1677539&BroadcastDate=&IsBlock=

    So be it, men tro inte att detta kommer att svida. Israel har nog med pengar innan man körs bankrupt såsom ni tillönskar och förskådar.

    Men BI - Varför är du så arg hela tiden?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 22:14

    Infra skrev:Buddy
    Jag tror inte du skall hoppas för mycket på Israels ekonomi.
    Den är totalberoende av den amerikanska ekonomin. Hur det står till "over there" känner du säkert till.

    Vi kommer att utarma skurkstaten sakta men säkert med vår bojkott. Vi har redan börjat ställa tillbaks varor som
    börjar på 729 (numret under streckkoden) tillbaks i hyllan.

    Ställ upp du också Buddy? Vi behöver din hjälp.

    Vilka är "vi" Question Du och dina kollegor? Vilken skillnad. Själv letar "vi" speciellt efter varor som är israeliska.

    Israel är knappast beroende av USA, du har ingen insikt alls ser jag. Att man däremot får miljarder varje år av landet är en annan femma, och bara en del av det hela kapitalet som man behärskar.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-01, 22:18

    Buddy Israel skrev:
    Infra skrev:Buddy
    Jag tror inte du skall hoppas för mycket på Israels ekonomi.
    Den är totalberoende av den amerikanska ekonomin. Hur det står till "over there" känner du säkert till.

    Vi kommer att utarma skurkstaten sakta men säkert med vår bojkott. Vi har redan börjat ställa tillbaks varor som
    börjar på 729 (numret under streckkoden) tillbaks i hyllan.

    Ställ upp du också Buddy? Vi behöver din hjälp.

    Vilka är "vi" Question Du och dina kollegor? Vilken skillnad. Själv letar "vi" speciellt efter varor som är israeliska.

    Israel är knappast beroende av USA, du har ingen insikt alls ser jag. Att man däremot får miljarder varje år av landet är en annan femma, och bara en del av det hela kapitalet som man behärskar.

    Vad skulle hända om Israel INTE fick dessa miljarder från USA? Skulle de då bli tvungna att budgetera och prioritera i sina utgifter? Som alla andra...

    Face it... Israel är ekonomisk beroende av USA...


    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty majoritet i senat och kongress

    Inlägg  theward 2009-04-01, 22:23

    Regndrottning skrev:
    Buddy Israel skrev:
    Infra skrev:Buddy
    Jag tror inte du skall hoppas för mycket på Israels ekonomi.
    Den är totalberoende av den amerikanska ekonomin. Hur det står till "over there" känner du säkert till.

    Vi kommer att utarma skurkstaten sakta men säkert med vår bojkott. Vi har redan börjat ställa tillbaks varor som
    börjar på 729 (numret under streckkoden) tillbaks i hyllan.

    Ställ upp du också Buddy? Vi behöver din hjälp.

    Vilka är "vi" Question Du och dina kollegor? Vilken skillnad. Själv letar "vi" speciellt efter varor som är israeliska.

    Israel är knappast beroende av USA, du har ingen insikt alls ser jag. Att man däremot får miljarder varje år av landet är en annan femma, och bara en del av det hela kapitalet som man behärskar.

    Vad skulle hända om Israel INTE fick dessa miljarder från USA? Skulle de då bli tvungna att budgetera och prioritera i sina utgifter? Som alla andra...

    Face it... Israel är ekonomisk beroende av USA...


    queen

    i USA är judar, så att USA hjälper israel i vått o torrt är ju helt naturligt.

    Kanske är det israel som "äger" USA Wink
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 22:26

    Regndrottning skrev:

    Vad skulle hända om Israel INTE fick dessa miljarder från USA? Skulle de då bli tvungna att budgetera och prioritera i sina utgifter? Som alla andra...

    Face it... Israel är ekonomisk beroende av USA...


    queen

    Israel är ett mycket högteknologiskt industriland, med stor vapen- och flygindustri. Både Motorola och Intel har stora utvecklingscentra i landet (Intel i Haifa har utvecklat de senaste Pentium-processorerna, bland annat Dothan och Golan...). Över 150 israeliska företag är listade på Nasdaqbörsen i USA vilket är fler än vad alla europeiska länder har sammanlagt. MAO är IT-industrin makabert stor.

    Skall vi jämföra detta land med Sverige nudå?

    Sverige (BNP fördelat på sektorer)

    jordbruk 1,1%
    industri 28,2%
    tjänster 70,7%

    Israel

    jordbruk 2,6%
    industri 31,7%
    tjänster 65,7%


    Inte precis ljusår från Sveriges ekonomiska position. Är Sverige beroende av Norge?

    Inflationen är för det mesta mycket låg och tillväxten har vart på cirka 5 procent årligen. Notera att USAs bistånd kommer till i miljardbelopp varje år.

    Sveriges utlandsskuld är dryga 500 miljarder kronor om inte mer, Israels är 75 miljarder kronor.

    Israel är ett mycket industrialiserat land och är inte beroende av USA i form av ekonomisk aspekt, men däremot militärt eftersom Israel besitter en relativt farlig position då varenda land i MÖ vill fullfölja Hitlers jobb...

    Så nu har vi klarat ut det.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 22:50

    "och är inte beroende av USA i form av ekonomisk aspekt"

    herre jösses vilket svammel du producerar, Israel får 12,2% av USAs totala bistånd.

    Fram till 1997 hade man totalt fått hissnande $84,8 miljarder dollar.
    Din pro-israeliska propaganda är motbjudande.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 22:53

    RedCloud skrev:"och är inte beroende av USA i form av ekonomisk aspekt"

    herre jösses vilket svammel du producerar, Israel får 12,2% av USAs totala bistånd.

    Fram till 1997 hade man totalt fått hissnande $84,8 miljarder dollar.
    Din pro-israeliska propaganda är motbjudande.

    Men är du helt inkompetent? Att Israel får en stor del av USAs bistånd betyder inte att landet är beroende för det! Detta kapital går för det mesta till militära medel, och inte till själva näringslivet i sig! Israel är på samma nivå som Sverige, med massa företag som räknas bland de största i världen på sitt område! Din retorik är motbjudande och helt utan reell verklighet. Du är ett troll!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Vart går israels export

    Inlägg  theward 2009-04-01, 22:57

    Finns det siffror på det?
    Klart det gör, men det vore intresant att läsa dem
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 22:59

    Varför finns det ett sådant muslimhat inom den israeliska militären då? Varför blir palestiniers id kort ogiltigförklarade? Varför finns det de som fått gå från sina hem- där de bott hela sitt liv?
    Varför protesterar även kristna/judar i Israel mot en sådan behandling av muslimer?
    BI- har du ett ärligt svar?



    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-01, 23:21, ändrad totalt 3 gånger
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-01, 22:59

    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"och är inte beroende av USA i form av ekonomisk aspekt"

    herre jösses vilket svammel du producerar, Israel får 12,2% av USAs totala bistånd.

    Fram till 1997 hade man totalt fått hissnande $84,8 miljarder dollar.
    Din pro-israeliska propaganda är motbjudande.

    Men är du helt inkompetent? Att Israel får en stor del av USAs bistånd betyder inte att landet är beroende för det! Detta kapital går för det mesta till militära medel, och inte till själva näringslivet i sig! Israel är på samma nivå som Sverige, med massa företag som räknas bland de största i världen på sitt område! Din retorik är motbjudande och helt utan reell verklighet. Du är ett troll!

    Jasså?

    Så någon som säger emot dig och kommer med motargument betraktas som troll?

    Dumma jag... jag trodde detta var diskussion....
    scratch

    queen
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 23:00

    Susz X skrev:Varför finns det ett sådant muslimhat inom den israeliska militären då? Varför blir palestiniers id kort ogiltigförklarade? Varför finns det de som fått gå från sina hem- där de bott hela sitt liv?
    Varför protesterar även kristna/judar i Israel mot en sådan behandling av muslimer?
    BI- har du ett ärligt svar?

    Hur tror du judehatet är i den "palestinska" armén då? Tillåt mig skratta.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 23:00

    "Men är du helt inkompetent?"

    Du menar kanske att jag har mage att jag ifrågasätta din rappakalja ?

    "Att Israel får en stor del av USAs bistånd betyder inte att landet är beroende för det!"


    Otur alltid när du tänker ?

    " Detta kapital går för det mesta till militära medel"


    alltså beroende....

    "och inte till själva näringslivet i sig"


    och ?

    "Israel är på samma nivå som Sverige"

    Sverige är en demokrati, Israel en religös apartheidstat, går liksom inte att jämföra...

    "med massa företag som räknas bland de största i världen på sitt område"

    kluster & fosoforbomber ?

    "Din retorik är motbjudande och helt utan reell verklighet"

    det är bara du som är blind, vilket är ganska tragiskt då du stöder en terroriststat

    " Du är ett troll!"

    och inte blir dina argument trovärdigare för att du inte klarar av att debattera utan att vara otrevlig, det är bara ett tecken på att du inte har på fötterna
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 23:01

    Tror att BI menade ett myzigt troll- finns ju dessa oxå juh..dem kan man gilla.. geek

    Men jag personligen gillar inte att inte få svar- bara motfrågor...det är motsatsen till myziga troll..ajjabajja
    BI!
    albino


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-01, 23:04, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 4 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 05:17