Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Corven
fredrik rahm70
blueheaven
lazy
kanaljen
Susz X
R.O.F.L
IK HAAT COMMUNISME
Sniperace
SiP
MartinLindgren
formsvackan
RedCloud
17 posters

    Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 10:50

    Om nu nån tvivlade...

    Kaliber
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  formsvackan 2009-03-29, 11:01

    "invandrare är inte solidariska, vill inte betala skatt och är här för att jobba svart "

    Ovilja att av solidaritet med andra, skattevägen bidra till välfärden är knappast invandrarnas främsta kännetecken. Denna "kultur" företräds väl av helt andra grupper i samhället, somliga SD dessutom närstående.
    .
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-29, 11:08

    Jag såg nyss att TV4 nyheterna tog upp frågan,
    Och Jimmy Åkesson säger att partiet har nolltolerans mot främlingsfientliga utlåtanden, jaha?
    Mot utlåtande ja, men hur är det med främlingsfientliga åsikter, det talar han inte om? No
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  SiP 2009-03-29, 11:15

    nu är det ju SD som granskats och det är väl bra, men har alla glömt när JJ gick runt i valstugorna och flera represtanter för våra riksdagspartier hade just sådana åsikter??
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  formsvackan 2009-03-29, 11:19

    martin7lindgren skrev:Mot utlåtande ja, men hur är det med främlingsfientliga åsikter, det talar han inte om? No

    Främlingsfientliga åsikter är inte på något sätt förbjudna. Jag tror att det är fel att företrädare för SD eller andra ska tvingas gömma sådana i garderoben. Åsikterna försvinner inte på detta sätt.

    En stor del av människorna i Sverige, betydligt flera än det fåtal som röstar på SD, hyser negativa åsikter om invandrare. Dessa åsikter är i de allra flesta fall grundare på okunskap och missuppfattningar.

    Lägg alla kort på bordet. Belys öppet alla konsekvenser av invandringen, och då naturligtvis också konsekvenserna av en utebliven sådan.
    .
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 13:15

    Lite fler vidrigheter från Sverigedemokraterna:


    Det kommer bara mer och mer invandrare till staden. Och vi vill inte ha hit dom jävla kossorna när de kommer hit med åtta barn i släptåg.
    SD-MEDLEM PÅ TORGMÖTE I GÖTEBORG

    De är inte solidariska med oss. De vill inte betala skatt. De är här för att bedriva svarta verksamheter.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    De lever ju för fan på de här bidragen. Det är så jävla sjukt.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Titta på de här somalierna. De har redan tio barn. Och alla de här ungarna ska ha tio–tolv ungar de också. Fy fan, alltså.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Det här med burka kan man ju förstå. När gubbarna får slå kärringarna som de gör och det blir blåtiror och fläskläppar så är det klart att de måste ha en burka på sig.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE PÅ LIDINGÖ

    Man undrar varför de inte äter gris. Det var någon som sa att de har haft dem som älskarinnor, och då kan man ju inte äta upp dem sen, för fan.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Våld hos många av de här grupperna, det är en etnisk sak.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    En kamphund går aldrig att ta med sig i sängen som en pudel. Det sitter i blodet.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    Visste ni att invandrare som kommer till Sverige från länder som Afghanistan eller Afrika har ibland över 2000 parasiter i sin kropp. Kan ni tänka er? Våra hundar har inte så många. Och de sitter i karantän.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    *****

    Och de vill få oss att tro att de är "rumsrena" och vill in i parlamentet.

    De har bara bytt koppel, armbindel och stövlar mot kostym och slips, låt er inte luras


    Expressen 1

    Expressen 2
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty var det?

    Inlägg  Sniperace 2009-03-29, 13:21

    formsvackan skrev:
    martin7lindgren skrev:Mot utlåtande ja, men hur är det med främlingsfientliga åsikter, det talar han inte om? No

    Främlingsfientliga åsikter är inte på något sätt förbjudna. Jag tror att det är fel att företrädare för SD eller andra ska tvingas gömma sådana i garderoben. Åsikterna försvinner inte på detta sätt.

    En stor del av människorna i Sverige, betydligt flera än det fåtal som röstar på SD, hyser negativa åsikter om invandrare. Dessa åsikter är i de allra flesta fall grundare på okunskap och missuppfattningar.

    Lägg alla kort på bordet. Belys öppet alla konsekvenser av invandringen, och då naturligtvis också konsekvenserna av en utebliven sådan.
    .


    Var det vanliga medlemmar i SD som uttalade sig, eller var det de i toppen osv?

    Jag kan lova, jag har mött medlemmar i SOCIALDEMOKRATERNA som kommit med RIKTIGT hemska saker om just invandrare där de uttalat detta mellan skål och vägg, är då socialdemokraterna ett rasistiskt parti? eller är det medlemmar som är rasistiska eller uttalar sig olämpligt?

    Jag vet INTE, jag VET däremot att de flesta partier, om inte ALLA har medlemmar som har rasistiska åsikter osv, ja vet till och med en kommunist som drar alla judar över en kam osv (och det är INTE Israel utan det ÄR JUDAR i hans fall)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty nu ska jag vara ELAK

    Inlägg  Sniperace 2009-03-29, 13:36

    Gör detta socialdemokraterna till ett pedofilparti?
    Socialdemokraterna

    JAg anser INTE att det gör det, men med tanke på att det används mycket när det gäller andra partier för att visa att de är så hemska så borde väl även detta visa på detta partis hemskhet.

    Alla partier har medlemmar som är klandervärda, men det gör inte partiet klandervärt om INTE topparna, de som bestämmer har detta som målsttning
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 13:39

    RedCloud skrev:Lite fler vidrigheter från Sverigedemokraterna:


    Det kommer bara mer och mer invandrare till staden. Och vi vill inte ha hit dom jävla kossorna när de kommer hit med åtta barn i släptåg.
    SD-MEDLEM PÅ TORGMÖTE I GÖTEBORG

    De är inte solidariska med oss. De vill inte betala skatt. De är här för att bedriva svarta verksamheter.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    De lever ju för fan på de här bidragen. Det är så jävla sjukt.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Titta på de här somalierna. De har redan tio barn. Och alla de här ungarna ska ha tio–tolv ungar de också. Fy fan, alltså.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Det här med burka kan man ju förstå. När gubbarna får slå kärringarna som de gör och det blir blåtiror och fläskläppar så är det klart att de måste ha en burka på sig.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE PÅ LIDINGÖ

    Man undrar varför de inte äter gris. Det var någon som sa att de har haft dem som älskarinnor, och då kan man ju inte äta upp dem sen, för fan.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I GÖTEBORG

    Våld hos många av de här grupperna, det är en etnisk sak.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    En kamphund går aldrig att ta med sig i sängen som en pudel. Det sitter i blodet.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    Visste ni att invandrare som kommer till Sverige från länder som Afghanistan eller Afrika har ibland över 2000 parasiter i sin kropp. Kan ni tänka er? Våra hundar har inte så många. Och de sitter i karantän.
    SD-MEDLEM PÅ INTERNT MÖTE I LIDINGÖ

    *****

    Och de vill få oss att tro att de är "rumsrena" och vill in i parlamentet.

    De har bara bytt koppel, armbindel och stövlar mot kostym och slips, låt er inte luras


    Expressen 1

    Expressen 2

    Tror inte att jag såg ett enda rasistiskt uttalande.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Tyler

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 13:40

    "Tror inte att jag såg ett enda rasistiskt uttalande."

    Nej har man bruna skyddsglasögon mot verkligheten kan det ju vara svårt......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 13:42

    F.ö. finner jag det högst intressant att olika nick vill fokusförskjuta och tala om ANDRA partier i en tråd som handlar om Sverigedemokraterna.

    Varför inte säga:

    Ja, Sd är rasistiskt eller
    Nej, SD är inte rasistiskt.

    Varför går ni brunhögerns ärende, frivilligt ?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 13:43

    RedCloud skrev:"Tror inte att jag såg ett enda rasistiskt uttalande."

    Nej har man bruna skyddsglasögon mot verkligheten kan det ju vara svårt......

    En och annan var väl lite olämpliga månne, men överlag är det ju mest okunnighet.
    Att ifrågasätta invandringen får aldrig strypas eller göras "olaglig". Det är just då som det skapas rasism. Själv, utan att vara rasist, anser jag att Sverige måste tidvis stoppa invandringen tillsvidare så att de som redan är här kan få jobb. Att Sverige tänker med hjärtat istället för hjärnan er bra ut i media men inte i praktiken.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Tyler

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:00

    "En och annan var väl lite olämpliga månne"

    Dagens understatement

    "men överlag är det ju mest okunnighet"

    SDs varumärke och den farligaste formen av politik

    "Att ifrågasätta invandringen får aldrig strypas eller göras "olaglig". Det är just då som det skapas rasism"


    Sant, men SD äger knappast frågan längre

    "Själv, utan att vara rasist"

    sic

    "anser jag att Sverige måste tidvis stoppa invandringen tillsvidare så att de som redan är här kan få jobb"

    utan invandrare stannar Sverige, du tänkte inte på det va ?

    "Att Sverige tänker med hjärtat istället för hjärnan er bra ut i media men inte i praktiken"

    Att tänka med plånboken och reptilhjärnan är 7-falt värre, och med
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 14:05

    RedCloud skrev:"En och annan var väl lite olämpliga månne"

    Dagens understatement

    "men överlag är det ju mest okunnighet"

    SDs varumärke och den farligaste formen av politik

    "Att ifrågasätta invandringen får aldrig strypas eller göras "olaglig". Det är just då som det skapas rasism"


    Sant, men SD äger knappast frågan längre

    "Själv, utan att vara rasist"

    sic

    "anser jag att Sverige måste tidvis stoppa invandringen tillsvidare så att de som redan är här kan få jobb"

    utan invandrare stannar Sverige, du tänkte inte på det va ?

    "Att Sverige tänker med hjärtat istället för hjärnan er bra ut i media men inte i praktiken"

    Att tänka med plånboken och reptilhjärnan är 7-falt värre, och med

    Utan invandrare stannar Sverige? Betyder detta per automatik att Sverige skall ta in fler invandrare innan de som är här fått jobb? Om det inte finns arbete för ens de som befinner sig här nu, varför skall man då ta in ännu fler så att arbetslösheten ökar i takt?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:13

    "Utan invandrare stannar Sverige?"

    korrekt uppfattat

    "Betyder detta per automatik att Sverige skall ta in fler invandrare innan de som är här fått jobb?"

    Vid VARJE givet tillfälle har det funnits/kommer att finnas fler arbetslösa än det finns lediga jobb. Det ingår liksom i marknadsekonomin.

    "Om det inte finns arbete för ens de som befinner sig här nu, varför skall man då ta in ännu fler så att arbetslösheten ökar i takt?"

    Demografin, om du vet vad det är...., säger att vi svenskar helt enkelt är för få, och har en för stor del åldrande befolkning för att hjulen ska kunna snurra. Men med tanke på de ärkekonservativa inlägg du gör så misstänker jag att du är för monokultur, stängda gränser, och kanske man måste bevisa att man är arier ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  formsvackan 2009-03-29, 14:16

    RedCloud skrev:F.ö. finner jag det högst intressant att olika nick vill fokusförskjuta och tala om ANDRA partier i en tråd som handlar om Sverigedemokraterna.

    Varför inte säga:

    Ja, Sd är rasistiskt eller
    Nej, SD är inte rasistiskt.

    Varför går ni brunhögerns ärende, frivilligt ?



    SD är ett parti vars grundideologi är klart rasistisk !

    Detta måste bekämpas, men inte genom att försöka tiga ihjäl smånassarna. Deras grymtanden måste enligt mig istället fram i ljuset, och bemötas med sanning och fakta. I och med att SD knackar på riksdagens port, vilar detta ansvar på övriga partier.


    Hög tid / B Afzelius



    Nu blåser det kallt över nejden, det kommer en isande vind.
    Den smyger sej in i min stuga, och snålblåsten knottrar mitt skinn.
    Den för med sej ekon av röster vi trodde vi tystat för gott,
    och stanken från vidöppna gravar längst ner i vampyrernas slott.

    Fascisterna vrålar i TV'n, rasisterna skakar min grind,
    nazisterna klampar runt huset, och slagorden tränger sej in.
    Demonerna tjutar på gården,ett spöke ger hals på min vind,
    och varulven ylar i källar'n. Det är rena kakafonin.

    Det är dags att sätta gränser,
    dags att säja ifrån;
    Dags att visa vem man är.
    Det är dags att ta sitt ansvar,
    dags att höja sin röst;
    >Det är dags att välja väg.

    Man kan inte låsa sej inne och säja att man ingenting vet.
    Man kan inte vända dom ryggen och säja att man ingenting ser.
    Man kan inte tiga och hoppas att ondskapen tar slut av sej själv.
    För tystnaden har alltid varit dumskallernas bästa vän.

    Ja, det är dags att sätta gränser,
    dags att säja ifrån;
    Dags att visa vem man är.
    Det är dags att ta sitt ansvar,
    dags att höja sin röst;
    Det är dags att välja väg.


    De tyska medborgarna blundade på trettiotalet. Ska denna ohyggliga historia behöva upprepas innan folk vaknar ?
    .
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:22

    Helt rätt Svackan, vi måste dra fram trollen i solen så att de spricker.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:39



    Till alla som förordar monokultur....

    Det här är ditt land
    Det här är mitt land
    från Ales stenar
    till norra Lappland
    från Bohus klippor
    till Gotlands raukar
    Landet, det tillhör
    dej och mej


    Med mörka skogar
    och höga furor
    med vita björkar
    och röda stugor
    med fält och åkrar
    och varv och gruvor
    landet, det tillhör
    dej och mej

    Med skär och kobbar
    och djupa fjärdar
    med ljusa hagar
    och svarta tjärnar
    med sina blånande
    berg i fjärran
    landet, det tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…

    Jag åkte norrut
    längs Höga kusten
    när skogen rodnade
    Det var om hösten
    Och havet glittrade
    i morgonluften
    i landet som tillhör
    dej och mej

    Jag stod på toppen
    av Kebnekaise
    och såg på solen
    som aldrig sjunker
    på myr och mossar
    på fjäll och forsar
    och på landet som tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…

    Jag stod där hemma
    när dimman lättar
    Jag stod bland rapsfält
    och klara bäckar
    där boken grönskar
    och storken häckar
    i landet som tillhör
    dej och mej

    Det var på kvällen
    Jag stod vid stranden
    under Vintergatan
    och Karlavagnen
    Jag tog min älskade
    hårt i handen
    och sa, landet, det tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  formsvackan 2009-03-29, 14:55

    Småaktigt tänkande, RC Smile

    This world is your world, this world is my world
    .
    .
    This world was made for you and me.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:57

    Lägger mig platt för din klarsyn Svackan.

    Gränser är bara streck på ett papper.

    Den enda gräns en människa bör respektera är den egna huden....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty nej

    Inlägg  Sniperace 2009-03-29, 15:11

    RedCloud skrev:F.ö. finner jag det högst intressant att olika nick vill fokusförskjuta och tala om ANDRA partier i en tråd som handlar om Sverigedemokraterna.

    Varför inte säga:

    Ja, Sd är rasistiskt eller
    Nej, SD är inte rasistiskt.

    Varför går ni brunhögerns ärende, frivilligt ?

    JAg säger hellre att det FINNS rasister som är medlemmar i SD, precis som att det finns rasister som faktiskt är medlemmar i Socialdemokratena eller ex V... de finns i ALLA partier..
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  formsvackan 2009-03-29, 15:11

    RedCloud skrev:Gränser är bara streck på ett papper.

    Om dessa pennstreck haft den betydelse som många inbillar sig, hade bl.a. pizza aldrig kunnat bli svensk husmanskost.

    Svenskarna hade då förblivit ett stolt folk uppväxta på falukorv och stekt strömming, klädda i blågula draperier och med kohornsbestyckade plastpottor på huvudet.

    Svärje öhh, Svärje öhh ......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 15:14

    Vän av ordningen måste rätta Svackan.
    Falukorvens upphovsmän var tyskar som arbetade i Falu gruva.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 15:16

    "JAg säger hellre att det FINNS rasister som är medlemmar i SD"

    Men för helsicke Sniper, vi känner ju SDs historia som ett parti med rötterna i ren nazism.
    Hur mycket de än försöker göra sig rumsrena, bla med hjälp av sådan inlägg som du gör, så går den bruna färgen liksom inte bort.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  R.O.F.L 2009-03-29, 15:19

    RedCloud skrev:

    Till alla som förordar monokultur....

    Det här är ditt land
    Det här är mitt land
    från Ales stenar
    till norra Lappland
    från Bohus klippor
    till Gotlands raukar
    Landet, det tillhör
    dej och mej


    Med mörka skogar
    och höga furor
    med vita björkar
    och röda stugor
    med fält och åkrar
    och varv och gruvor
    landet, det tillhör
    dej och mej

    Med skär och kobbar
    och djupa fjärdar
    med ljusa hagar
    och svarta tjärnar
    med sina blånande
    berg i fjärran
    landet, det tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…

    Jag åkte norrut
    längs Höga kusten
    när skogen rodnade
    Det var om hösten
    Och havet glittrade
    i morgonluften
    i landet som tillhör
    dej och mej

    Jag stod på toppen
    av Kebnekaise
    och såg på solen
    som aldrig sjunker
    på myr och mossar
    på fjäll och forsar
    och på landet som tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…

    Jag stod där hemma
    när dimman lättar
    Jag stod bland rapsfält
    och klara bäckar
    där boken grönskar
    och storken häckar
    i landet som tillhör
    dej och mej

    Det var på kvällen
    Jag stod vid stranden
    under Vintergatan
    och Karlavagnen
    Jag tog min älskade
    hårt i handen
    och sa, landet, det tillhör
    dej och mej

    Det här är ditt land…

    hmm.så ser det inte ut där jag bor Sad. Här finns bara betong och paraboler och alla pratar med konstiga dialekter

    Sponsored content


    Sverigedemokraterna  ÄR ett rasistiskt parti Empty Sv: Sverigedemokraterna ÄR ett rasistiskt parti

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 07:03