Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Varför är det rasistiskt att säga nej?

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-22, 07:25

    http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_812111.svd


    –Vi har ett så stort inflöde att vi inte kan hantera det och vi ser ingen avmattning. 30 varje vecka räknar vi med, säger kommunalrådet Anders Lago (s), och gör en jämförelse med jämnstora Nacka, som förra året tog emot drygt 70-talet flyktingar:

    –Problemet är ju att vi som kommun inte kan säga nej.

    PGA att det är RASISTISKT att säga nej enligt rödingar så gick södertälje back 200 miljoner

    GRATTIS!!

    flower flower flower flower flower

    Hade Södertälje INTE tagit emot dessa 7000 hade de INTE behövt spara

    flower flower flower flower flower
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-22, 10:04

    Vilket lyfter upp Södertälje till en hög nivå, då man inte där sätter prislappar på människor?

    Fler kommuner borde göra samma sak och avlasta dom som får bära dom tyngsta lassen?


    Du Mr.Blåfront får väl verka för att din kommun fyller ut dom tomma lägenheterna ni har?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-22, 11:15

    Varför får Södertälje 200 miljoner för 8000 flyktingar?

    Du säger man sätter inget pris?

    Och detta lyfter södertälje när de nu går back och måste spara?

    Hur resonerar du här martin lille?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  blueheaven 2009-07-22, 11:17

    martin7lindgren skrev:Vilket lyfter upp Södertälje till en hög nivå, då man inte där sätter prislappar på människor?

    Fler kommuner borde göra samma sak och avlasta dom som får bära dom tyngsta lassen?


    Du Mr.Blåfront får väl verka för att din kommun fyller ut dom tomma lägenheterna ni har?

    Mmmmmmm de som drar tyngsta lasset är alltid martin och hans gelikar trots att de inget gör märklig syn där ....! No
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-22, 11:30

    Martin ska svara på varför 200 miljoner behövs till södertäljes 8000 nyanlända!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-22, 11:31

    Och vad gör du själv då Mr.Blue, utöver att du är fullt frisk och arbetsför, men väljer att vägra jobba och betala skatt?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  blueheaven 2009-07-22, 11:33

    martin7lindgren skrev:Och vad gör du själv då Mr.Blue, utöver att du är fullt frisk och arbetsför, men väljer att vägra jobba och betala skatt?

    Som sagt jag har redan betalat 85000 kronor skatt i år och det är ju mer än du har betalat någonsin?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-22, 11:34

    Martin ska svara på, ylar Mr.Bluefront?
    Sorry rasisten, du sitter inte i den sitsen att du avgör vad jag ska eller inte?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-22, 14:02

    Sorry... du sitter inte

    jag vet varför du inte vill svara martin, du vet jag har rätt, du har inga argument

    Men du är så hjärntvättad med vad som är rasistiskt när jag INTE skyller på några flyktingar

    jag undrar varför kommunen får 200 miljoner!

    Nu ska man spara... man skulle bla bygga ett sjukhus för 20 miljoner!

    MENAR DU MARTIN ATT VI KAN TA HAND OM HUR JÄVLA MÅNGA SOM HELST

    MENAR DU DET MARTIN?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Blåfront 2009-07-22, 14:26

    Martin

    När du inte kan svara på en enkel fråga

    Så ska du FÖR I HELVETE inte komma gnälla jag är rasist!

    Typiskt rödjävlar

    rasse, nazze gnäll gnäll gnäll

    Sen försöker man ta upp debatt

    vägrar svara

    Vad bevisar du att inte svara mig martin?

    Sponsored content


    Varför är det rasistiskt att säga nej? Empty Sv: Varför är det rasistiskt att säga nej?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 12:20