Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
womanlover
theward
Regndrottning
bing
keanita
KickTheRasist
Kakmonstret
formsvackan
lazy
Susz X
RedCloud
IK HAAT COMMUNISME
Infra
17 posters

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-03, 18:53

    lazy skrev:Här kommer f.ö beviset på hur engagerade vissa av våra
    politiker är när det gäller Israel för alla kan väl direkt
    säga vad som är felet i denna blogg? Laughing

    https://2img.net/r/ihimizer/img25/5660/zaidacatalanomsharon.jpg



    Ehm!??

    Vad vill du ta fram egentligen med detta inlägg??


    MVH
    //KTR
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-03, 21:02

    KTR, för det första har Ariel Sharon aldrig varit president för
    det andra så påstås Erdogan ha ringt till densamme förra året
    när han blev stoppad vid en israelisk checkpoint, OM Ariel Sharon
    svarade i telefon o pratade med Erdogan på det sätt som Zaida
    Catalan påstår så är det inget mindre än ett mirakel med tanke
    på att Sharon ligger i koma sedan 2006. Så välinformerad är man
    alltså ang. Israel, det blir lätt att undra hur det står till
    med infon i övrigt. Laughing
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-03, 21:30

    Otäcka bilder där RC, men helt realistiska. Många behöver få se lidandet för att förstå det. 400 barn fick sätta livet till för att regeringen skulle vinna valet. Så förlorade dom. Barnen fick dö till "ingen nytta" alls. Vad vidrigt!

    http://www.yelah.net/news/20090126195329
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-03, 21:35

    "Vad vidrigt!"

    Ja visst är det, och lika vidrig är den svenska pro-israeliska falangen som stödjer mördandet bara för att "fienden" är muslimer.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-03, 21:37

    RedCloud skrev:"Vad vidrigt!"

    Ja visst är det, och lika vidrig är den svenska pro-israeliska falangen som stödjer mördandet bara för att "fienden" är muslimer.

    Likaså ni, för att fienden inte är muslimer.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-03, 22:00

    "Likaså ni, för att fienden inte är muslimer."

    Om vi nu ska kalla Israel för fienden så är det inte för att de skulle vara judar, utan för att den ISRAELISKA STATEN ockuperar, mördar, begår brott mot folkrätten, struntar i FN deklarationer etc.

    Muslimer är för er fiender just för att de är muslimer.

    Förstår på förhand att just du inte har kapacitet att se skillnaden, men det kan finnas andra forumister som kanske gör det.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-03, 22:03

    Det som jag läste i denna texten är att Erdogan eller hans politiska representater var på vägg till Palestina men dem var stoppade ... från IDF soldater.. vid någon "check-point "

    Och så Erdogan har fått för sig att Palestina är som en mini "Aushwitz" och vill ringa Shalom (dr. Mengele) för att han skall förklara sig ... men han fick ingen svar eller har jag läst fel??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-03, 22:06

    På tal om fiender o falsk propaganda.

    Anas Naim, som dödades under den israeliska offensiven mot Gazaremsan, var enligt palestinska källor "sjukvårdare" och därmed civilist. Men en palestinsk "martyr-affisch" ger en helt annan bild av Anas Naim.


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Anasnaim.th
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-03, 23:35

    lazy skrev:På tal om fiender o falsk propaganda.

    Anas Naim, som dödades under den israeliska offensiven mot Gazaremsan, var enligt palestinska källor "sjukvårdare" och därmed civilist. Men en palestinsk "martyr-affisch" ger en helt annan bild av Anas Naim.


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Anasnaim.th




    Och du vet säkerligen vad en martyr betyder för Palestinier ... är det enbart krigare ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-03, 23:50

    Nää, KTR men visst är det väl "kul" att man kan få det
    till att : En sjukvårdare som aldrig hållit ett vapen
    i sin hand blir dödad o i nästa stund är han på en
    martyrbild MED vapen i sin hand.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-04, 00:12

    Infra skrev:Otäcka bilder där RC, men helt realistiska. Många behöver få se lidandet för att förstå det. 400 barn fick sätta livet till för att regeringen skulle vinna valet. Så förlorade dom. Barnen fick dö till "ingen nytta" alls. Vad vidrigt!

    http://www.yelah.net/news/20090126195329

    Länken du delger är mycket bekant för mig Infra. Bra att du påminnde.
    Har sett mer av BBC och dessas sändningar- minns särskilt en- eftersom den var utlagd på en blogg på space- SD från Mönsterås -den finns inte kvar längre tyvärr
    utan avslutades och en annan blogg öppnades ..

    Till saken: Bloggen innehöll ett sändningsklipp från just BBC- där ungar från Rosengård var filmade när det var upplopp där. Sändningen var riktad så, att
    "se hur hemska muslimerna är i Sverige"...vibbarna var att det var i hela Sverige
    som just i det klippet..

    Anmälde detta till kundtjänst - de undersökte och krävde att sd mönsterås var tvungen att ta bort den- annars skulle de spärra hans möjligheter att blogga på space. Grov hets mot folkgrupp löd det då.
    Jag var inte ensam om att reagera..
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-04, 00:16

    Undrar om RC har sett bilderna på kineser som blivit överkörda av pansarvagnar från himmelska fridens torg 1989. DDen ideologi han så starkt försvarar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-04, 00:21

    lazy skrev:Nää, KTR men visst är det väl "kul" att man kan få det
    till att : En sjukvårdare som aldrig hållit ett vapen
    i sin hand blir dödad o i nästa stund är han på en
    martyrbild MED vapen i sin hand.


    Ja eller med en skalper ... men efter 60 år av förtryck har dem ingen skalper , detta är Norska och Svenska läkare som går dit med skalper och vad har en Palestinier det är klart att han har en AK- 4 eller ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  lazy 2009-04-04, 00:26

    KTR, du har fortfarande inte förstått, enligt palestinierna
    så var han en sjukvårdare som blev dödad av israelerna trots
    att han aldrig hade haft ett vapen i sin hand? Säger bilden
    ngt annat?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-04, 00:28

    lazy skrev:KTR, du har fortfarande inte förstått, enligt palestinierna
    så var han en sjukvårdare som blev dödad av israelerna trots
    att han aldrig hade haft ett vapen i sin hand? Säger bilden
    ngt annat?


    Ja bilden säger något helt annat absolut , men om du läser min föra inlägg i denna tråd kommer du att förstå vad jag menar om inte då kan jag förklara för dig igen.




    MVH

    //KTR
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-04, 08:30


    Lazy mfl..jag bara undrar- hur ställer du dig till vad som berättas
    i denna länk?


    http://www.nsd.se/opinion/debatt/artikel.aspx?ArticleId=4461425


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-04, 09:13, ändrad totalt 2 gånger
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  womanlover 2009-04-04, 08:58

    Jag brukar inte ge mig in i politiska diskussioner - dom ger sällan någonting positivt.
    Men denna tråd verkar vara en blandning av vänsterdiggare och judehatare.
    Rätt eller fel . . ?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-04, 09:04

    womanlover skrev:Jag brukar inte ge mig in i politiska diskussioner - dom ger sällan någonting positivt.
    Men denna tråd verkar vara en blandning av vänsterdiggare och judehatare.
    Rätt eller fel . . ?

    Kan bara svara för min egen värdering- och där har du totalt fel.
    Ta du lite tid på dig att vakna till och läs sedan.. cat
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Susz X 2009-04-04, 09:33

    KickTheRasist skrev:
    lazy skrev:På tal om fiender o falsk propaganda.

    Anas Naim, som dödades under den israeliska offensiven mot Gazaremsan, var enligt palestinska källor "sjukvårdare" och därmed civilist. Men en palestinsk "martyr-affisch" ger en helt annan bild av Anas Naim.


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Anasnaim.th




    Och du vet säkerligen vad en martyr betyder för Palestinier ... är det enbart krigare ??

    Vad står det i texten på bilden egentligen? Någon som vet?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-05, 05:00

    womanlover skrev:Jag brukar inte ge mig in i politiska diskussioner - dom ger sällan någonting positivt.
    Men denna tråd verkar vara en blandning av vänsterdiggare och judehatare.
    Rätt eller fel . . ?

    Du klev för snabbt där WL. En del är politisk omedvetna. Det är dom som inför svenska riksdagsval säger: "jag vet inte",
    när man frågar dom om vad de skall rösta på. De brukar självutlämnande tillägga: "jag vet så litet om politik".
    Slutklämmen brukar bli: "jag röstar nog med moderaterna".
    Alltsammans hänger ihop.

    Men att skilja på judehatare och vänsterdiggare är ganska enkelt. De förra behöver ingen orsak alls. De andra brukar alltid lämna gott om argument. Du har väl tittat på RC:s bilder?


    Senast ändrad av Infra den 2009-04-05, 05:23, ändrad totalt 4 gånger
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-05, 05:05

    lazy skrev:På tal om fiender o falsk propaganda.

    Anas Naim, som dödades under den israeliska offensiven mot Gazaremsan, var enligt palestinska källor "sjukvårdare" och därmed civilist. Men en palestinsk "martyr-affisch" ger en helt annan bild av Anas Naim.


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Anasnaim.th

    Anas Naim?
    Vad har vi för som helst belägg alls för att det inte är vilken människa som helst på bilden. För övrigt känner du väl till att de allra flesta civilister, barn, kvinnor och sjukvårdare skulle behöva försvara sig med vapen i hand när de israeliska bulldozrarna och tanksen rullar in över gränsen för att destruera och döda.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-05, 05:13

    Nordic Light skrev:Undrar om RC har sett bilderna på kineser som blivit överkörda av pansarvagnar från himmelska fridens torg 1989. DDen ideologi han så starkt försvarar.

    Jo men, visst NL. Säkert har de flesta av oss en uppfattning om det hemska som hände på Himmelska fridens torg. Men det hör hemma under "kinestråden". Kinestråden ligger under samhälle och politik. Om du inte hittar den, starta den! bounce
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  RedCloud 2009-04-05, 10:34

    "Undrar om RC har sett bilderna på kineser som blivit överkörda av pansarvagnar från himmelska fridens torg 1989. DDen ideologi han så starkt försvarar."

    1) jag använder den berömda bilden när mannen med kassen stoppar en hel stridsvagnskortege i min undervisning, så jo, jag har sett den.

    2) "DDen ideologi han så starkt försvarar." Kina är en marknadsdiktatur. Jag försvarar knappast diktaturer.

    Släpp din commie-skräck nu N.L. den är ca 20-30 år out of date...

    Och håll dig gärna till topic, som "Infra" så ödmjukt påpekar.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Infra 2009-04-10, 01:56

    cpjavel skrev:
    RedCloud skrev:"Men jag stödjer Israel till 100 procent "

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 War-crimes-israel

    Skicka en slant till IDF....det kan ju finnas några barn vid liv...

    Förargligt. Men vem skall vi skylla på?

    "Förargligt" är cpjavels vidriga kommentar till RC:s bilder.
    En cynisk underdrift, helt i linje med israelisk krigsretorik.


    "Vem skall man skylla på" frågar cpjavel med låtsad enfald.
    Ja, cpjavel! Vem skall man skylla på: bödlarna eller offren?
    Evil or Very Mad
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 02:01

    Infra skrev:
    cpjavel skrev:
    RedCloud skrev:"Men jag stödjer Israel till 100 procent "

    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 War-crimes-israel

    Skicka en slant till IDF....det kan ju finnas några barn vid liv...

    Förargligt. Men vem skall vi skylla på?

    "Förargligt" är cpjavels vidriga kommentar till RC:s bilder.
    En cynisk underdrift, helt i linje med israelisk krigsretorik.


    "Vem skall man skylla på" frågar cpjavel med låtsad enfald.
    Ja, cpjavel! Vem skall man skylla på: bödlarna eller offren?
    Evil or Very Mad


    IDF är barn mördare thats it ... och Israel är en stat som är ICKE lagligt !!!!


    Fucking äckel är dem !!!

    Sponsored content


    Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok - Sida 6 Empty Sv: Israels nya regering - ett rasistiskt hopkok

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 17:50