Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
DirtyDog
Sniperace
Regndrottning
cleopatra
8 posters

    ÄR DETTA SANT?!?!?!?!?

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ÄR DETTA SANT?!?!?!?!? - Sida 2 Empty Sv: ÄR DETTA SANT?!?!?!?!?

    Inlägg  Sniperace 2009-04-22, 14:14

    cleopatra skrev:Äntligen ett ämne som man inte kan anklaga någon av blocken för att ha genomfört ensam alltså? KAN detta vara första gången som ALLA tycker lika (illa) om något och samtidigt inte anklagar den politiska motståndarsidan för eländet? Historiskt (i detta forumsammanhang)och helt otroligt cheers sunny roligt!

    Jo, till en del, men det var faktiskt en del som FÖRSVARADE förra regeringen och sa att de hade INGEN del i detta eftersom det inte var de som genomförde osv, jag dömer ALLIHOPA för detta eftersom det FAKTISKT är ett från början sosseförslag utarbetat av dem och alliansen för att de var sådana förrädare att de genomförde denna.

    Men som jag tidigare skrivit dessa lagar är det ultimata vapnet för att hålla befolkningen i schack, att kunna veta ALLT om dem och att kunna använda detta för MAKTMISSBRUK, en början på Orwells 1984.....

    Vore jag inte mot våld skulle jag nog helst sett alla som röstade FÖR dessa ställas mot en mur, liksom de som arbetade för denna under förra regeringen, men tyvärr skulle det inte bli många kvar efter detta Evil or Very Mad
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    ÄR DETTA SANT?!?!?!?!? - Sida 2 Empty Sv: ÄR DETTA SANT?!?!?!?!?

    Inlägg  cleopatra 2009-05-06, 16:30

    Ny vändning i telecompaketsaffären. Frågan är vad detta betyder och kommer att leda till? Ingen verkar ju kunna ge svar på den frågan och ovissheten känns på något sätt ännu mer hotande...


    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article5082238.ab

      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 12:29