Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
R.O.F.L
Makhpiya Luta
MartinLingren
RedAssVictory
8 posters

    Ta debatten !

    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    Ta debatten ! Empty Ta debatten !

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 13:44

    Här tar vi debatten !

    Inget är för grovt för er allianzare-nazister !

    Råttan är allianz och därmed nazist !

    Själv debatterar vi !

    Så här !

    Alliansen mördade Arne
    Jag säger inte att han är dum i huvudet, hans mor har ju hjärntvättat honom sedan barns ben
    Hoppas verkligen att du inte överför din förvirrade människosyn till dina stackars barn
    I jämförelse med bröderna Ynkedom & Hyckleri
    Han är inte så beläst vår tama nazzepajas
    Ta dig gärna för din låga panna!
    Man kan säga du blir vad du skriver och du blir en Psyknazze och såna vill INTE Admin ha här!


    Fortsätt debatten kamrater !

    Leve demokratin i daos namn !
    MartinLingren
    MartinLingren


    Antal inlägg : 121
    Join date : 09-09-17
    Ort : Stockholm

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  MartinLingren 2009-12-23, 14:06

    SLUTA PROJEKTERA!!!!!

    Häng med oss rödgröna i våran valkamp istället.

    LEVE OHLY!!!!!

    LEVE SAHLIN!!!!

    VICTORY 2010!!! bounce bounce bounce bounce bounce
    avatar
    Makhpiya Luta


    Antal inlägg : 1
    Join date : 09-02-21

    Ta debatten ! Empty Liknelse

    Inlägg  Makhpiya Luta 2009-12-23, 14:25

    Jag undrar om det var regeringen med Husmark Pehrsson i spetsen som försökt stjäla välkomstskylten "Arbeit macht frei" ifrån Auschwitz och sedan tänkt montera upp den på Försäkringskassans huvudkontor?

    Angående statsministerns jultal så kan man ju inte begära att en figur utan empatiförmåga, insikt och inlevelse har någon
    förmåga till att önska andra en God Jul.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  R.O.F.L 2009-12-23, 14:34

    Håkan Eliasson skrev:Jag undrar om det var regeringen med Husmark Pehrsson i spetsen som försökt stjäla välkomstskylten "Arbeit macht frei" ifrån Auschwitz och sedan tänkt montera upp den på Försäkringskassans huvudkontor?

    Angående statsministerns jultal så kan man ju inte begära att en figur utan empatiförmåga, insikt och inlevelse har någon
    förmåga till att önska andra en God Jul.

    Jag undrar om det var regeringen med Husmark Pehrsson i spetsen som försökt stjäla välkomstskylten "Arbeit macht frei" ifrån Auschwitz och sedan tänkt montera upp den på Försäkringskassans huvudkontor?

    Ja men Husmark var inte där själv och stal, dem hade skickat Tobias Billström förklädd. Han reste dit för att föreläsa om arbetskraftsinvandring på ett polskt kolkraftverk. När de rödgröna kommer till makten måste vi ha kompetent personal inom kolkraft, helst med spjutspetskompetens.
    Nedan är en bild som togs strax innan föreläsningen.

    Ta debatten ! Nazi-laughing
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ta debatten ! Empty Leva Ohly!!! säger Martin och menar Leva detta!! kommunismen när den är som bäst, Red C njuter av detta

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 14:45

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  RedCloud 2009-12-23, 14:49

    Nu länkar S-ee-L direkt och öppet till "Folkets Nyheter":

    Folkets Nyheter är en politisk tidskrift som mellan 2003 och 2006 gav ut tre-fyra nummer om året. Tidskriften återkom våren 2008 men lades återigen ner i september samma år. Tidningen publicerade framför allt recensioner, referat rörande evenemang inom den s.k. vit makt-rörelsen och skribenternas funderingar och åsikter kring ämnen som rasbiologi, mångetnicitet och mångkultur. Tidskriften ingick i samma bolag som Nordiska Förlaget och Nordiska Förbundet. Folkets nyheter ansågs därför allmänt vara högerextremt, och nationaldemokraterna närastående. (wiki)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 14:52

    Du blandar ihop mig med namnkaparen och berdagaren som tagit mitt namn och avatar i avsikt att förstöra och smutskasta,

    Skulle uppskatta om du S-ee-L,försöker skilja mig från kaparen, idioten och bedragaren!


    Martin7Lindgren join date:09-09-16, är inte jag! forumförstöraren kan också lätt skiljas från mig på antal inlägg!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Ta debatten ! Empty Men vad ovanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 15:49

    att Äckelkommunisten Red C försvarar mördaridiologin kommunismen, föräldrarna till barnen i klassen där han påstår sig vara lärare måste passa sig, han kanske sätter dem i koncentrationsläger.... affraid affraid
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  RedCloud 2009-12-23, 16:07

    föräldrarna till barnen i klassen där han påstår sig vara lärare måste passa sig, han kanske sätter dem i koncentrationsläger...

    Självklart, det är ju PRECIS det som vänsterlärare brukar göra med sina klasser....klasskampen du vet...

    Och för att riktigt lägga lök på laxen för dig så kan jag upplysningsvis påminna S-ee-L att skolan har ett nationellt uppdrag och mål, att fostra alla elever till fritt tänkande ansvarsfulla medborgare som delar grundläggande demokratiska värderingar, dvs allt du inte står för.
    Och jag får dessutom bra betalt för det....
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  berralarzon 2009-12-23, 17:04

    Sossar ee lata skrev:att Äckelkommunisten Red C försvarar mördaridiologin kommunismen, föräldrarna till barnen i klassen där han påstår sig vara lärare måste passa sig, han kanske sätter dem i koncentrationsläger.... affraid affraid

    Varför har du korkat till dig så sel.
    Du var kul förut nu ynkar gnäller du bara, berätta dina drömmar istället ljug lite för oss, åk till Thai och logga in här skit i din familj.
    //berra
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 17:09

    Här tar vi debatten !
    Allianzare får finna sig i att kallas nazister och mördare !
    Ni är ju det !
    Håller ni inte med stänger vi av er !
    Admin är inte ett dugg partisk !
    ALLA allianzare stängs av för att de är nazister !
    ALLA får samma behandling !

    Nu startar vi debatten kamrater !
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  berralarzon 2009-12-23, 17:13

    RedAssVictory skrev:Här tar vi debatten !
    Allianzare får finna sig i att kallas nazister och mördare !
    Ni är ju det !
    Håller ni inte med stänger vi av er !
    Admin är inte ett dugg partisk !
    ALLA allianzare stängs av för att de är nazister !
    ALLA får samma behandling !

    Nu startar vi debatten kamrater !

    Ja du micke_wrede aka fredrikrahm sorligt att du är en så tragisk person.
    fanns en lihgtvariant av dig awfultruhten/gustavander men han var mest som ett hobbyprojekt till skillnad från dig som är farlig med hot om död å misshandel.
    //berra

    Sponsored content


    Ta debatten ! Empty Sv: Ta debatten !

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-03, 01:50