Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+18
ANNA2LINK
RedMentalCase
ericTheDog
Regndrottning
RedCloud
formsvackan
Sossar-e-lata
lazy
Secrist
Dao
patriot
MartinLindgren
Redclown
berralarzon
GustavAnder
theward
Redvictory
råttan.
22 posters

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-19, 14:53

    MartinLindgren skrev:Nu tar ju alla människor ansvar för sin försörjning, med skillnaden att för
    den lyckligare lottade, friska och arbetsföre är ju försörjningen ljusår lättare än för den som är sjuk eller skadad!

    Men självklart förstår ju inte den samlade forumhögern med Mr.Råtta/Doggen i spetsen det!

    Då dom har fullt upp att sitta och glo på sina egna spegelbilder och slicka sig runt truten!


    Och var Mr.Doggen är mer och slickar någonstans vill nog dom allra flesta inte veta?



    Ja visst är det så många av dom blå fattar inte hur människor i svåra situationer har det, åtminstånne så kan man få den uppfattningan utav det som dom skriver här inne.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  redalert 2010-06-19, 14:58

    Herregud klantarslet är ju sjukligt fixerad vid anal och slickande det måtte du väl ändå ha upptäkt vid det här laget Anna?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  theward 2010-06-19, 14:58

    ANNA2LINK skrev:
    MartinLindgren skrev:Nu tar ju alla människor ansvar för sin försörjning, med skillnaden att för
    den lyckligare lottade, friska och arbetsföre är ju försörjningen ljusår lättare än för den som är sjuk eller skadad!

    Men självklart förstår ju inte den samlade forumhögern med Mr.Råtta/Doggen i spetsen det!

    Då dom har fullt upp att sitta och glo på sina egna spegelbilder och slicka sig runt truten!


    Och var Mr.Doggen är mer och slickar någonstans vill nog dom allra flesta inte veta?



    Ja visst är det så många av dom blå fattar inte hur människor i svåra situationer har det, åtminstånne så kan man få den uppfattningan utav det som dom skriver här inne.

    Jag tror de är de första som viker ner sig, när sjukdommen slår till.
    Det gör deras beteende ännu mera patetiskt.....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-19, 16:13

    RedMentalCase skrev:Att färgen spelar roll visar verkligheten, den du alltid vägrar se.
    Nej, samtliga regeringar spelar efter samma ekonomiska regelbok, bankirernas.
    RedMentalCase skrev:Stackars folie som bara inte kan skriva inlägg utan att dra in sin noja USA,
    så pottkanten är ju där du befinner dig som inte kan diskutera Grekland utan att dra in USA, eller hur.
    Att Grekland är ett råtthål av korruption och usel skattemoral är inget nytt. Att skylla statsskulder på "röda" regeringar är imbecillt, i synnerhet som det mest skuldsatta landet alltid varit mörkblått, men det törs du som vanligt inte diskutera.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  berralarzon 2010-06-19, 18:22

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Att färgen spelar roll visar verkligheten, den du alltid vägrar se.
    Nej, samtliga regeringar spelar efter samma ekonomiska regelbok, bankirernas.
    RedMentalCase skrev:Stackars folie som bara inte kan skriva inlägg utan att dra in sin noja USA,
    så pottkanten är ju där du befinner dig som inte kan diskutera Grekland utan att dra in USA, eller hur.
    Att Grekland är ett råtthål av korruption och usel skattemoral är inget nytt. Att skylla statsskulder på "röda" regeringar är imbecillt, i synnerhet som det mest skuldsatta landet alltid varit mörkblått, men det törs du som vanligt inte diskutera.

    Vi kan inte tänka oss in tjyven gustavander/redmentalcase som normalbegåvad, utan då mer som hobbyprojekt.
    //berra
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  redalert 2010-06-19, 18:25

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Att färgen spelar roll visar verkligheten, den du alltid vägrar se.
    Nej, samtliga regeringar spelar efter samma ekonomiska regelbok, bankirernas.
    RedMentalCase skrev:Stackars folie som bara inte kan skriva inlägg utan att dra in sin noja USA,
    så pottkanten är ju där du befinner dig som inte kan diskutera Grekland utan att dra in USA, eller hur.
    Att Grekland är ett råtthål av korruption och usel skattemoral är inget nytt. Att skylla statsskulder på "röda" regeringar är imbecillt, i synnerhet som det mest skuldsatta landet alltid varit mörkblått, men det törs du som vanligt inte diskutera.

    Ja herrejestanes vad inskränkt man kan vara! geek

    Man är en pajas som bär foliehatt och tror sig driva företag! lol!
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  berralarzon 2010-06-19, 18:29

    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Att färgen spelar roll visar verkligheten, den du alltid vägrar se.
    Nej, samtliga regeringar spelar efter samma ekonomiska regelbok, bankirernas.
    RedMentalCase skrev:Stackars folie som bara inte kan skriva inlägg utan att dra in sin noja USA,
    så pottkanten är ju där du befinner dig som inte kan diskutera Grekland utan att dra in USA, eller hur.
    Att Grekland är ett råtthål av korruption och usel skattemoral är inget nytt. Att skylla statsskulder på "röda" regeringar är imbecillt, i synnerhet som det mest skuldsatta landet alltid varit mörkblått, men det törs du som vanligt inte diskutera.

    Ja herrejestanes vad inskränkt man kan vara! geek

    Man är en pajas som bär foliehatt och tror sig driva företag! lol!

    Och dina botoxläppar svider mindre nu?
    "lolpinne"
    //berra

    Sök jobb på Mcdonalds ditt late svin, för ekonomiansvarig lär du alldrig bli igen.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-19, 18:40

    redalert skrev:Ja herrejestanes vad inskränkt man kan vara!
    Inskränktheten må väl finnas hos er som inte kan se bortom era egna fördomar Very Happy

    Du kanske törs försöka förklara hur USA´s enorma skulder beror på röda regeringar.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  berralarzon 2010-06-19, 18:52

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Ja herrejestanes vad inskränkt man kan vara!
    Inskränktheten må väl finnas hos er som inte kan se bortom era egna fördomar Very Happy

    Du kanske törs försöka förklara hur USA´s enorma skulder beror på röda regeringar.

    Ops! det kan jag inte, gör som min kompis tjyvenander och rusar upp pottkanen.
    //berra
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-19, 20:42

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Ja herrejestanes vad inskränkt man kan vara!
    Inskränktheten må väl finnas hos er som inte kan se bortom era egna fördomar Very Happy

    Du kanske törs försöka förklara hur USA´s enorma skulder beror på röda regeringar.

    Bör inte foliehatten påvisa vem som har sagt nåt liknande (USAs enorma skulder beror på röda regeringar...) innan nån måste bevisa det ???
    Du är så dum att berra framstår som Einstein i jämförelse.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 12:10

    RedMentalCase skrev:Bör inte foliehatten påvisa vem som har sagt nåt liknande (USAs enorma skulder beror på röda regeringar...) innan nån måste bevisa det ???
    Kan vi av detta dra slutsatsen att du inte längre menar att taskiga statsfinanser och enorma statsskulder beror på röda regeringar ? I så fall kanske vi tillsammans kan söka orsakerna på annat håll. Var tycker du att vi ska börja leta ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 12:13

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Bör inte foliehatten påvisa vem som har sagt nåt liknande (USAs enorma skulder beror på röda regeringar...) innan nån måste bevisa det ???
    Kan vi av detta dra slutsatsen att du inte längre menar att taskiga statsfinanser och enorma statsskulder beror på röda regeringar ? I så fall kanske vi tillsammans kan söka orsakerna på annat håll. Var tycker du att vi ska börja leta ?

    Vi kan av detta dra slutsatsen att du hittar på egna teorier som du sen kräver att andra ska stå till svars för, hela tiden.

    Att du bara har mage att prata om pottkant och fantasier är ju så patetiskt att man kan gråta.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 12:22

    RedMentalCase skrev:Vi kan av detta dra slutsatsen att du hittar på egna teorier som du sen kräver att andra ska stå till svars för, hela tiden.
    Nu är väl detta en av dina starkaste grenar Very Happy

    Vi kan väl försöka hålla oss till saken. Anser du fortfarande eller anser du inte längre att röda regeringar är orsaken till statliga underskott och skulder ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 12:24

    Nej, det är bara din gren, att du inbillar dig att jag sysslar med det är ju bara ytterligare ett bevis på att du är fantasins mästare.


    Jag anser det vad jag skrivit i denna tråd, inte vad du fantiserar och ljuger om.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 14:46

    RedMentalCase skrev:Jag anser det vad jag skrivit i denna tråd, inte vad du fantiserar och ljuger om.
    Jag refererar inte till annat än just det du skrivit i denna tråd. Om du inte menar att det är röda regeringar som ligger bakom skulderna bör du heller inte skriva så.

    drogs tillika med en röd regering som bara lånade pengar till konsumtion under delar av folkets applåder, nu kommer notan.
    Uppenbarligen har Grekland inte klarat av sin situation, situationen är en röd regerings fel
    Du kanske inte heller menar att Sverige skulle hamna i samma situation som Grekland ifall de "röda" vinner valet, trots att du skriver så.
    Valet blir en rysare, ska vi gå framåt eller drömma om att vi kan leva som i Grekland , det är skiljelinjen.
    Jag har inte påstått att du skrivit något om USA´s skulder, utan bara undrat hur det kan komma sig att man hamnat i den situationen trots avsaknad av röda regeringar.

    Regeringars lånande av pengar har inget med färg eller ideologi att göra. Det styrs av helt andra krafter. Om du vill försöka skylla USA´s enorma skulder på deras röda regeringar, så ser jag fram emot detta.

    Att du inte kunde komma med en enda liten kommentar i sak förvånar föga Very Happy


    Du får en chans till. Anser du att röda regeringar är orsaken till statliga underskott och skulder ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 15:45

    Men snälla lilla foliehatt, du formulerar ju dina egna fantasifrågor utifrån vad du inbillar dig i din lilla nöt, du får berra att framstå som Einstein.

    Och självklart menar jag att vi ska undvika att rösta fram en röd regering i Sverige som alldeles uppenbart vill köra in oss på ett grekland spår med toblerone stuk.

    " vi ska bygga järnväg för 300 miljarder....det ska finansieras med lån...."
    (rödgrön programförklaring i våras)


    Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,
    allt förmodligen .


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-06-20, 15:50, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  F.I.S.T 2010-06-20, 15:47

    RedMentalCase skrev:Men snälla lilla foliehatt, du formulerar ju dina egna fantasifrågor utifrån vad du inbillar dig i din lilla nöt, du får berra att framstå som Einstein.

    Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,
    allt förmodligen .

    ... ser du gått kurs hos Secrist och Lazy, i konsten att undvika svara Cool ... skillnaden är att du emellanåt beter dig svinaktigt här på forumet vilket inte dessa ska anklagas för.....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  redalert 2010-06-20, 15:50

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Men snälla lilla foliehatt, du formulerar ju dina egna fantasifrågor utifrån vad du inbillar dig i din lilla nöt, du får berra att framstå som Einstein.

    Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,
    allt förmodligen .

    ... ser du gått kurs hos Secrist och Lazy, i konsten att undvika svara Cool ... skillnaden är att du emellanåt beter dig svinaktigt här på forumet vilket inte dessa ska anklagas för.....

    Och ändå är det precis det du gör i de flesta inläggen! affraid
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 15:50

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Men snälla lilla foliehatt, du formulerar ju dina egna fantasifrågor utifrån vad du inbillar dig i din lilla nöt, du får berra att framstå som Einstein.

    Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,
    allt förmodligen .

    ... ser du gått kurs hos Secrist och Lazy, i konsten att undvika svara Cool ... skillnaden är att du emellanåt beter dig svinaktigt här på forumet vilket inte dessa ska anklagas för.....

    FIST och foliet, har ni slutat upp med att vara pedofiler ??

    Svara !!!!!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 16:03

    RedMentalCase skrev:Och självklart menar jag att vi ska undvika att rösta fram en röd regering i Sverige som alldeles uppenbart vill köra in oss på ett grekland spår med toblerone stuk.

    " vi ska bygga järnväg för 300 miljarder....det ska finansieras med lån...."
    (rödgrön programförklaring i våras)
    .
    Vad är "ett grekland spår med toblerone stuk" och vad har det med utbyggnad av våra järnvägar att göra ?
    RedMentalCase skrev:Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,allt förmodligen .
    Det jag inte begriper är hur du kan inbilla dig att statsskulder är förorsakade av röda regeringar. Bevisligen är de största skulderna ett resultat av blå politik, men det törs du inte diskutera. I vanlig ordning slänger du ur dig en kvalificerad dumhet för att sedan låtsas som ingenting. Ganska snart kommer du att yla om lögner ifall någon skulle referera till denna dumhet.

    Anser du att röda regeringar är orsaken till statliga underskott och skulder ?

    Vad i denna fråga gör att du inte törs svara ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  F.I.S.T 2010-06-20, 16:06

    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Men snälla lilla foliehatt, du formulerar ju dina egna fantasifrågor utifrån vad du inbillar dig i din lilla nöt, du får berra att framstå som Einstein.

    Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,
    allt förmodligen .

    ... ser du gått kurs hos Secrist och Lazy, i konsten att undvika svara Cool ... skillnaden är att du emellanåt beter dig svinaktigt här på forumet vilket inte dessa ska anklagas för.....

    FIST och foliet, har ni slutat upp med att vara pedofiler ??

    Svara !!!!!
    .. hmm och det var du som tyckte Martin betedde sig vidrigt Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 16:08

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Och självklart menar jag att vi ska undvika att rösta fram en röd regering i Sverige som alldeles uppenbart vill köra in oss på ett grekland spår med toblerone stuk.

    " vi ska bygga järnväg för 300 miljarder....det ska finansieras med lån...."
    (rödgrön programförklaring i våras)
    .
    Vad är "ett grekland spår med toblerone stuk" och vad har det med utbyggnad av våra järnvägar att göra ?
    RedMentalCase skrev:Jag har skrivit vad jag skrivit och står för det, vad är det du inte begriper ? ,allt förmodligen .
    Det jag inte begriper är hur du kan inbilla dig att statsskulder är förorsakade av röda regeringar. Bevisligen är de största skulderna ett resultat av blå politik, men det törs du inte diskutera. I vanlig ordning slänger du ur dig en kvalificerad dumhet för att sedan låtsas som ingenting. Ganska snart kommer du att yla om lögner ifall någon skulle referera till denna dumhet.

    Anser du att röda regeringar är orsaken till statliga underskott och skulder ?

    Vad i denna fråga gör att du inte törs svara ?

    Nu är du som alltid ute på tunn is som du gått igenom och hamnat på botten bland de andra bottendjuren.
    Att världens största ekonomi har den största skulden räknat i kronor är inte detsamma som att man är i greklands situation som har en större skuld räknat i % av BNP som är det relevcanta för alla som begriper nåt.

    Kan du ALDRIG låta bli att hamna i USA ?? get help, haverist.

    Och jag har aldrig påstått det du tillskriver mig, men skärp dig tomte, vad är det för fel på dig ?? !!!

    Jag debatterar i denna tråd för att vi ska undvika rödgrön röra politik a la Grekland.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 16:19

    RedMentalCase skrev:Och jag har aldrig påstått det du tillskriver mig, men skärp dig tomte, vad är det för fel på dig ?? !!!.
    OK, då menar du inte det du skrev.
    RedMentalCase skrev:Jag debatterar i denna tråd för att vi ska undvika rödgrön röra politik a la Grekland.
    Om du inte anser att en röd regering är farligare för statsfinanserna, varför då yla om detta ?

    Vad Grekland har med utbyggnad av våra järnvägar att göra förstår jag fortfarande inte Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  RedMentalCase 2010-06-20, 16:25

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Och jag har aldrig påstått det du tillskriver mig, men skärp dig tomte, vad är det för fel på dig ?? !!!.
    OK, då menar du inte det du skrev.
    RedMentalCase skrev:Jag debatterar i denna tråd för att vi ska undvika rödgrön röra politik a la Grekland.
    Om du inte anser att en röd regering är farligare för statsfinanserna, varför då yla om detta ?

    Vad Grekland har med utbyggnad av våra järnvägar att göra förstår jag fortfarande inte Very Happy

    Jodå , jag menar exakt det jag skrev.
    Och kan du försöka ta dig förbi dina egna hjärnspöken fobier och foliehattar så är du välkommen att debattera.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  formsvackan 2010-06-20, 16:45

    .


    Senast ändrad av formsvackan den 2010-06-20, 16:46, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    Ansvarar friska människor för sin egen försörjning? - Sida 4 Empty Sv: Ansvarar friska människor för sin egen försörjning?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:29