Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Redvictory
Secrist
F.I.S.T
7 posters

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 04:43

    R.O.F.L skrev:Om stat och kommun sänker skatterna är det då inte en fråga om att ge medborgarna pengar, utan att ta lite mindre av deras pengar.

    Ta till vad ??.... Jo till VIKTIGA samhällsfunktioner Skola, vård,
    omsorg.... Och ja just det, en del går till politiker oxå.... men av någon
    underlig anledning så minskar inte deras löner och förmåner när skatterna
    sänks. MEN ... på sjukvården dras det in !!! .... den sjukvård som skall
    hjälpa sjuka tillbaka till hälsa. Det finns ett egenvärde i att folk är friska
    och mår bra....
    Det finns inget egenvärde i sänkta skatter !!
    Och utöver egenvärdet i att folk mår bra och är friska, har ett värdigt liv, så finns det nationalekonomisk vinst i att folk är friska. Detta åstadkommes ICKE genom sänkta skatter, ej heller genom att sjuka människor "prövas mot arbetsmarknaden" (översättning = Utförsäkras).... utan att få ta del av en reell medicinsk rehabilitering, samt social rehab....

    Det finns inget samband mellan sänkta skatter, för dom som redan har det bra och att detta skulle leda till ökad handel. Ej heller att detta i sin tur skulle leda till större inkomster till Landet Sverige, Stat, kommun, företagare, arbetare, sjuka och arbetslösa !
    Eftersom om du tar från de som redan har svårt med ekonomin, minskar deras möjligheter till inköp, så kommer dessa potentiella inköp utebli.... och om du sedan fördelar om landets pengar till de som redan har mer än de kan göra av med, ökar ju inte deras inköpslusta för det... utan hamnar i privata investeringar för egen vinning. Investeringar som ofta hamnar utomlands...
    Alltså sänkta skatter ger inte förbättrad riksekonomi och ökad handel....

    Ger det fler jobb då ?... jag kan inte svara på det, men ställer mig tveksam till detta OCH....Det finns sånt som pekar på att det inte gör det

    http://www.utredarna.nu/rogermortvik/2008/12/28/skatterna-och-jobben/

    Målet med ökade klyftor

    Det enda målet med att öka klyftorna genom felriktade skattesänkningar, är
    att öka kapital hos de som redan har mest. Och syftet med detta är inte att
    de ska kunna leva lyxigare... inte endast i alla fall.

    Huvudsyftet är att KLYFTORNA SKALL ÖKA... att de som har mest ska få mer,
    bli ekonomiskt oberoende, och då kan man faktiskt strunta lite mer i vården, dra in på Landstingsvården, eftersom man själv har råd att betala sin egen vård...
    Det är ett maktinstrument att öka klyftorna... inte ens en fråga om att ta ut
    sin "rättmätiga del" utifrån att man anser sig vara samhällets elit, vilket
    iofs oxå är en tro många blå anammar.
    Det är därför inte bara viktigt för de maktstinna att öka sin egen
    förmögenhet, utan även se till så de som har det sämst får det sämre. Ty om
    de har det drägligt, så har man inte tillräcklig makt att styra, tvinga,
    utnyttja den del av samhället som är på botten. Ty om dessa har det bra så
    får de makt... och det motsätter sig högdjuren.

    Ta lite mindre av deras pengar säger du ??
    Ja fast om vi nu pratar om att ta andras pengar så finns det en debatt som
    uteblivit vad gäller "Mina" och "dina" pengar...
    Ur ett borgerligt perspektiv, och överheten öht så är det rimligt att det
    förekommer hutlösa löneskillnader, samt att dessa som har mest utöver det
    ska tilldelas bonusar och subventioner....
    Ta lite mindre av deras pengar säger du ??

    Där finns en grundläggande skillnad i människosyn mellan vänster och
    höger... och det finns en grundläggande syn på mitt och ditt.
    Det borgarna kallar bidrag, och får det att låta som "allmosor" från den
    rike, "den hårt arbetande moderaten" är i själva verket retroaktiv
    utbetalning från arbetarens slit under många år... retroaktiv utbetalning på
    en SJUKFÖRSÄKRING, som man själva varit med och betalat in till.

    Deras pengar säger du ??
    Klyftorna ökar som aldrig förr i Sverige, och så vill man ha det från
    borgarhåll, inte ett pip om dementering från borgarna där inte.
    Men det är oxå dom med makten och pengarna som idag dikterar villkoren för
    hur samhällets, och företagens pengar ska fördelas... TROTS GEMENSAMT
    indrivande av desamma.. (Pengarna alltså)
    Utifrån detta kan man lätt drista sig till att säga att det där med "deras
    pengar" (om vi nu ser till samhällstopparna) kan diskuteras, eftersom de
    redan vid fördelningen av inkomsterna/Vinsterna ett företag samlar in ofta
    kan vara orimligt olika....En Lön som de GEMENSAMT SLITIT FÖR ATT FÅ IN...
    Men topparna hävdar att det är deras förtjänst, och att de ska ha VÅLDSAMT
    MYCKET MER... TROTS att företagaren inte skulle kunna existera utan
    anställda....OCH att ett samhälle inte fungerar utan Skola vård och omsorg, som finansieras med skatter....skatter som borgarna skriker högt att det är dåligt!

    R.O.F.L skrev:Lite om grundlagarna:
    Regeringsformen är glasklar på den punkten. Den inleds med att: ”All
    offentlig makt i Sverige utgår från folket.”

    Tillåt mig bestrida detta... "All makt i Sverige utgår från folket"
    Det borde vara så .. men helt uppenbart stämmer inte detta.

    R.O.F.L skrev:Riksdagens och kommunernas makt
    att ta ut skatt bygger på folkets medgivande. Medborgarna har alltså första
    tjing på pengarna.

    Vilka medborgare ?? ... Alla medborgare ???
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Skatt

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 07:39

    Det finns inget egenvärde i sänkta skatter !!

    Vänsterns arroganta syn på skatter. Pengarna jag tjänar när jag släpar mig till jobbet varje dag är egentligen inte mina. De är statens och jag ska bara vara tacksam för det jag får behålla när staten tagit sin del.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 08:15

    Secrist skrev:Det finns inget egenvärde i sänkta skatter !!

    Vänsterns arroganta syn på skatter. Pengarna jag tjänar när jag släpar mig till jobbet varje dag är egentligen inte mina. De är statens och jag ska bara vara tacksam för det jag får behålla när staten tagit sin del.

    Sånt skitsnack Sec och som vanligt gör du det FÖR lätt för dig med oneliners, har du ens läst igenom trådstarten ?... det verkar inte så


    Nej så tycker inte jag ... som vanligt när du debatterar, lägger du orden i mun på dina motdebattörer...
    Slå upp egenvärde !!


    Du är bara löjlig med dina one-liners, kommer aldrig med nåt annat än enraders propaganda Secrist.... Detta gör dig till en pover debattör, och arrogant sådan.

    Lustigt att du inte nämnde något om värdet i att folk är friska och mår bra ??
    Allt handlar om balans.... Den balansen har rubbats kraftigt, och det har redan börjat slå tillbaka på dem som skapar obalansen, regeringen... och kommer slå tillbaka än mer.....

    Hoppas att du inte blir medellös och sjuk under borgarregering Secrist... då blir det nog andra tongångar på den nu kaxige Secrist !!

    Smile
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Friska

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 08:39

    Den balansen har rubbats kraftigt, och det har redan börjat slå tillbaka på dem som skapar obalansen, regeringen... och kommer slå tillbaka än mer.....

    Hoppas att du inte blir medellös och sjuk under borgarregering Secrist... då blir det nog andra tongångar på den nu kaxige Secrist !!


    Fast antalet sjukskrivna fortsätter att falla rapporterar företagen. Hmm.... scratch
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 08:43

    Secrist skrev:Den balansen har rubbats kraftigt, och det har redan börjat slå tillbaka på dem som skapar obalansen, regeringen... och kommer slå tillbaka än mer.....

    Hoppas att du inte blir medellös och sjuk under borgarregering Secrist... då blir det nog andra tongångar på den nu kaxige Secrist !!


    Fast antalet sjukskrivna fortsätter att falla rapporterar företagen. Hmm.... scratch

    det är klart att siffrorna för det minskar om man helt enkelt tar och friskförklarar folk... blandar om i statistiken.....
    Skulle de som är sjuka vara under sjukförsäkringen, skulle siffrorna inte minska...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  Redvictory 2010-01-12, 08:56

    Secrist skrev:Den balansen har rubbats kraftigt, och det har redan börjat slå tillbaka på dem som skapar obalansen, regeringen... och kommer slå tillbaka än mer.....

    Hoppas att du inte blir medellös och sjuk under borgarregering Secrist... då blir det nog andra tongångar på den nu kaxige Secrist !!


    Fast antalet sjukskrivna fortsätter att falla rapporterar företagen. Hmm.... scratch

    Har du inte fattat det än secrist! Cancersjuka och andra svårt sjuka tvingas ut och söka jobb! för sitt gamla jobb har de ju inte kvar trots att de skulle kunnat återgå på 100% när de är fullt friska! du inbillar dig väl inte att vi har fått ett friskare folk för så in i h-e dum är du väl ändå inte? (eller) Jag ska tala om det för dig igen secrist! Sjuka tvingas söka jobb pga de blir av med sjukersättningen
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Raljerande

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 09:33

    Mår du inte bra idag RV? Ditt raljerande är värre än vanligt tycker jag. Hursomhelst, det jag skrev var att företagen rapporterar minskande sjukfrånvaro. Förstår du detta eller ska jag skriva det fler gånger?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  theward 2010-01-12, 09:59

    Secrist skrev:Mår du inte bra idag RV? Ditt raljerande är värre än vanligt tycker jag. Hursomhelst, det jag skrev var att företagen rapporterar minskande sjukfrånvaro. Förstår du detta eller ska jag skriva det fler gånger?

    Minskat sjukfrånvaro...
    ja ok...
    inget konstigt med det, det är sämre tider och folk är skitskraja att förlora jobbet de har..
    Därför går de till jobbet även om de skulle vara sjuka...

    Sedan att man efter 6 månader sjukskrivning kan bli av med sitt gamla jobb, gör ju givetvis också en effekt på sjukfrånvaron....
    För är man inte anställd, har man ju ingen sjukfrånvaro

    Nåt jag retar mig på är din arrogans och ignorans i många frågor secrist.
    Det blir inte bättre när du försöker vara lustig ibland heller...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  Redvictory 2010-01-12, 10:25

    Secrist skrev:Mår du inte bra idag RV? Ditt raljerande är värre än vanligt tycker jag. Hursomhelst, det jag skrev var att företagen rapporterar minskande sjukfrånvaro. Förstår du detta eller ska jag skriva det fler gånger?


    Mår du inte bra?
    Igår var jag på det som tidigare var rehabmöte för att handläggaren skulle
    se om jag hade en arbetsförmåga! inte för att jag skulle få hjälp med att återgå till mina nuvarande arbeten som mina arbetsgivare och Läkaren ville!
    Nej utan för att se om jag kunde prövas mot den öppna arbetsmarknaden! inte för ett annat arbete! nej enbart för att se om det fanns en slags arbete som kräver minimal fysisk ansträngning! för att kunna dra in min sjukersättning då jag isf skulle bli arbetslös och få A-kassa!

    Idag ska jag på fler undersökningar! en för en operation och en för MR röntgen
    Vilken kontrast! ena dagen blir man ifrågasatt och nästa skall jag på dessa!
    Dessutom ligger sjukhusen 6 mil ifrån varandra det blir 12 mil sammanlagt!
    Jag hade mycket hellre arbetat men det går inte som sagt!

    Att företagen rapporterar en minskning behöver inte betyda att folk blivit friskare! jag känner många som går på arbetet och samtidigt äter Tradolan för att uthärda smärtor i rygg händer axlar m,m! varför tror du de gör det?
    En av mina Arbetsgivare ringde just för att höra hur det känns efter gårdagen! Arbetsgivaren skall göra allt han kan för att hjälpa mig! han sa även att han blev chockad över hur illa det är med dessa nya regler!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  blueheaven 2010-01-12, 11:20

    -------


    Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 13:25, ändrad totalt 2 gånger
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sjukt

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 11:27

    Att företagen rapporterar en minskning behöver inte betyda att folk blivit friskare! jag känner många som går på arbetet och samtidigt äter Tradolan för att uthärda smärtor i rygg händer axlar m,m! varför tror du de gör det?

    Det var ju intressant. Jag känner ingen som knaprar piller för att gå till jobbet mer än för sådant som är normalt, typ huvudvärk. Uppenbarligen har vi olika erfarenheter. Fast det är väl en skillnad som stämmer överlag. Där jag ser något positivt ser du bara elände.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-12, 13:15

    Jasså secristen säger det,finns det inte många människor som går till jobbet under medicinering?

    Sen återigen hör vi hur en högergök trumpetar ut att det skulle vara ett straff att få varaså lyckligt lottad att vara frisk och arbetsför och ha ett jobb!

    Man undrar ju vad som är fel uppe i planeten på dessa olyckskorpar?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Medicin

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 13:20

    Jasså secristen säger det,finns det inte många människor som går till jobbet under medicinering?

    Det sade jag inte. Bara att jag inte känner igen mig i den bilden som vänstern målar upp där den genomsnittlige svensken är så knäckt av sjukdom och lidande att han knappt kan stå upp.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 15:25

    Det ordet Raljera stämmer enkom in på vad vad du och BH hittills gör på denna tråd !
    http://www.synonymer.se/?query=raljera

    raljera = vara raljant, skämta, gäckas, skoja, småretas, nojsa, gyckla DRiva med
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 15:27

    Secrist sa: Mår du inte bra idag RV?

    Hur är det med läskunnigheten karln har cancer !!
    och allt du gör och BH gör är "Raljerar" och hånar
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-12, 15:46

    Självklart vet Redviktory precis vad han snackar om, han är ju mitt inne i alliansens FKmaskineri!

    Till skillnad mot nämda högergökar som inte har en aning om verkligheten, dom tror att dom har garantier mot sjukdom själva!

    Forumhögern drar sig inte för någonting, man använder sånt som andra öppnat upp sig själva till att önska olycka över dom som är utsatta helt utan betänkligheter!

    Som någon sa till Red häromdagen, hoppas cancern tar ut sin rätt och gör sitt jobb?
    Vad fan säger man om det?

    Med sådana utlåtanden har man ju också gett licens på att själv bli behandlad utan nåd!


    Åtminstone av mig,jag har ju som bekant och fått min beskärdadet av det jag berättat om mig!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  blueheaven 2010-01-12, 16:12

    ---------


    Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 13:25, ändrad totalt 2 gånger
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-12, 16:18

    BH saWard du är som storfiskaren, armarna räcker inte till att beskriva allt elände som alliansen orsakat och du gör ideliga bottennapp! Evil or Very Mad
    Och snacka om att reta folk med din naivitet


    Raljerande.....

    Och även om det kanske inte var det tydligaste ex av dina raljeringar, så finns det gott av dom på detta forum Cool
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  blueheaven 2010-01-12, 16:33

    ----------


    Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 13:25, ändrad totalt 2 gånger
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  RedCloud 2010-01-12, 16:37

    fredrik rahm har tråkigt....upp
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Bra?

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 20:37

    Hur är det med läskunnigheten karln har cancer !!
    och allt du gör och BH gör är "Raljerar" och hånar.


    Jag beklagar självklart hans sjukdom och hoppas att allt kommer att gå bra. Men det ursäktar inte att man får häva ur sig vad som helst.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Rörigt

    Inlägg  Secrist 2010-01-12, 20:38

    Ursäkta men hur kom jag in här?

    He, he...du får ursäkta knytis. Jan har det inte så lätt alltid. Razz
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  Redvictory 2010-01-13, 10:10

    Secrist skrev:Hur är det med läskunnigheten karln har cancer !!
    och allt du gör och BH gör är "Raljerar" och hånar.


    Jag beklagar självklart hans sjukdom och hoppas att allt kommer att gå bra. Men det ursäktar inte att man får häva ur sig vad som helst.


    Nej sanningen är ju nåt man absolut inte får häva ur sig! iaf när det gäller Alliansens försämrade regler i FK! men fortsätt blunda ni! det kommer med största sannorlighet leda till att Reinfeldt och hans pack blir utkastade från Rosenbad i höst!och det gläder mig och många andra ska du veta!
    Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sjukt

    Inlägg  Secrist 2010-01-13, 11:58

    Jag pratade precis med en kille som håller på att återgå till 100% efter sin cancer. Jag frågade om han hade haft några problem med FK tack vare detta. Han berättade att för en tid sedan när de första 12 månaderna gick ut så antydde FK att han skulle få vara beredd på att byta jobb. Men sedan fick han förlängd sjukpenning och nu är det istället att handläggaren ringer och säger till honom att vara försiktig så han inte jobbar för mycket nu i början. Shocked
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  Redvictory 2010-01-13, 12:12

    Secrist skrev:Jag pratade precis med en kille som håller på att återgå till 100% efter sin cancer. Jag frågade om han hade haft några problem med FK tack vare detta. Han berättade att för en tid sedan när de första 12 månaderna gick ut så antydde FK att han skulle få vara beredd på att byta jobb. Men sedan fick han förlängd sjukpenning och nu är det istället att handläggaren ringer och säger till honom att vara försiktig så han inte jobbar för mycket nu i början. Shocked

    Ja det är ju nästan som en solskenshistoria du målar upp secrist!
    Men vad säger du om att i de nya reglerna så han vi som sjuk enbart rätt till rehabiliteringsersättning i 180 dagar? som du kanske vet så går ju dessa dagar åt redan under behandlingen av tex cancer! skulle det inte vara humanare att vid svårare diagnoser som kräver längre behandling samt eftervård förlänga denna till en rimligare tid! tex upp till 365 med möjlighet till förlängning?

    Då har en cancersjuk möjlighet att dels genomgå behandling dels bygga upp immunförsvar fysisk arb förmåga m,m för att till sist få en riktig rehab tillbaka till sitt arbete! (gäller då personen bedöms kunna återgå till 100%)

    Sponsored content


    Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm Empty Sv: Jobbskatteavdrag, pengafördelning,mm

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 19:09