Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
formsvackan
MammaGuevara
IK HAAT COMMUNISME
keanita
Sniperace
Corven
lazy
KickTheRasist
12 posters

    Here we going again ... IRA fighters !!

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 01:15

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.






    Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.


    Därför resultatet i detta döden .


    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??


    Lyssna och njut!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM




    MVH

    //KTR

    Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
    rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.



    Sorry !!


    Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!

    I rest my case.



    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??

    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!



    Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??

    Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.



    HAHAHAH !

    Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-11, 01:17

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.






    Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.


    Därför resultatet i detta döden .


    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??


    Lyssna och njut!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM




    MVH

    //KTR

    Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
    rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.



    Sorry !!


    Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!

    I rest my case.



    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??

    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!



    Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??

    Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.



    HAHAHAH !

    Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??

    Folk dör i krig. Om du inte var då okunnig hade även du förstått dig på detta. Det är inte frid och fröjd vet du. Och vietnameserna kidnappade amerikanare och lemlästade och slaktade dem från topp till tå.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 01:25

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.






    Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.


    Därför resultatet i detta döden .


    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??


    Lyssna och njut!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM




    MVH

    //KTR

    Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
    rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.



    Sorry !!


    Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!

    I rest my case.



    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??

    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!



    Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??

    Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.



    HAHAHAH !

    Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??

    Folk dör i krig. Om du inte var då okunnig hade även du förstått dig på detta. Det är inte frid och fröjd vet du. Och vietnameserna kidnappade amerikanare och lemlästade och slaktade dem från topp till tå.


    Aha ok!!

    Men vad gjorde dem i Vietnam då ??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-11, 01:27

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.






    Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.


    Därför resultatet i detta döden .


    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??


    Lyssna och njut!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM




    MVH

    //KTR

    Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
    rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.



    Sorry !!


    Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!

    I rest my case.



    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??

    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!



    Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??

    Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.



    HAHAHAH !

    Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??

    Folk dör i krig. Om du inte var då okunnig hade även du förstått dig på detta. Det är inte frid och fröjd vet du. Och vietnameserna kidnappade amerikanare och lemlästade och slaktade dem från topp till tå.


    Aha ok!!

    Men vad gjorde dem i Vietnam då ??

    Krigade. Det var Krig. Man Krigar då, eftersom det är Krig. Krig brukar sluta dåligt.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 01:30

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Läste lite idag på AF (Aftonbladet) i Nord Irland "THE REAl IRA "tog på sig döden av 4 soldater och en annan del döden på en engelsk polismen.






    Jag visste inte faktisk att hela Iralnd "ICKE" var "free". Det verkar ju att där finns förtfarande kvar delarna av den gammla Engelska kolonialismen som försöker förtrycka Irlendarna ännu mer.


    Därför resultatet i detta döden .


    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??


    Lyssna och njut!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=_KA9QKgcNRM




    MVH

    //KTR

    Enligt dig tämligen ett justified murder med andra ord?
    rättfärdigat mord på svenska, känner att jag måste leda dig lite på vägen iaf.



    Sorry !!


    Men jag förstår inte vad du skriver .. kan du skriva på så sätt att alla förstår vad du menar tack!!

    I rest my case.



    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??

    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    So Go on home British
    soldier, go on home
    Have you got no fuckin
    homes of your own??


    Och än en gång bidrar KTR en otroligt reell och förankrad verbal diskussion till ämnet! Bravo!



    Så länge du har den kåta IDF-barn mördare som din avatar kan du väll inte förvänta dig något bättre eller??

    Så länge du har den kåta judehatande skådespelaren Mel Gibson kan du inte förävnta dig något bättre du heller. Att tillägga är väl att min avatar för nuvarande snarare är en amerikansk soldat.



    HAHAHAH !

    Ja i den tiden USA -forces var ju duktiga att slakta massa med Vietnames barn med eller ??

    Folk dör i krig. Om du inte var då okunnig hade även du förstått dig på detta. Det är inte frid och fröjd vet du. Och vietnameserna kidnappade amerikanare och lemlästade och slaktade dem från topp till tå.


    Aha ok!!

    Men vad gjorde dem i Vietnam då ??

    Krigade. Det var Krig. Man Krigar då, eftersom det är Krig. Krig brukar sluta dåligt.


    Exakt !!


    Varför krigade dem för ???
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty *skakar på huvudet*

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 09:24

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:är just därför jag hatar HAMAZ och inte stödjer Palestinierna, jag blev 1974 skadad av en bomb i Ashdod (bare ett splitterskada i högeröverarm inget allvarligt) där ett par barn dog, jag har mist en god vän, en KRISTEN Palestinier som mördardes av hamasmän enbart för att han var kristen, och att han INTE ville slåss mot Israelerna (han ville inte slåss mot NÅGON)


    Oj skall vi tycka synd om dig??


    Blah Blah kristen Palestinier och stuff !!



    Du var i IDF eller ??


    Tycka synd om mig, varför, för en liten splitterskada?

    Nej, men synd om de små barnen, deras anhöriga som MÖRDADES fullt avsiktligt av just sådana SVIN.

    Skillnaden mellan Isrelerna och HAMAZ är att det tyvärr drabbar civila när Israeler slår tillbaka i FÖRSVAR, men HAMAZ slår explicipt MOT just civila, det är DE som är målen.

    Jovisst vi VET att du hatar kristna och att muslimer är det finaste på jorden OAVSETT vad de gör!!

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?

    Och Nej, jag var INTE i IDF, jag var där som helt vanlig svensk sjöman för att hämta en skeppslast citrusfrukter.

    Efter att ha varit där och sett vad som sker stöder jag Israel, liksom en hel hop med Palestinska flyktingar som var på en förläggning i orten jag bor, de flydde INTE från Israelerna, de flydde sina egna landsmäns terror, dem som du så beundrar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 15:07

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:är just därför jag hatar HAMAZ och inte stödjer Palestinierna, jag blev 1974 skada en god vän, en KRISTEN Palestinier som mördardes av hamasmän enbart för att han var kristen, och att hd av en bomb i Ashdod (bare ett splitterskada i högeröverarm inget allvarligt) där ett par barn dog, jag har mistan INTE ville slåss mot Israelerna (han ville inte slåss mot NÅGON)


    Oj skall vi tycka synd om dig??


    Blah Blah kristen Palestinier och stuff !!



    Du var i IDF eller ??









    Tycka synd om mig, varför, för en liten splitterskada?

    Nej, men synd om de små barnen, deras anhöriga som MÖRDADES fullt avsiktligt av just sådana SVIN.

    Skillnaden mellan Isrelerna och HAMAZ är att det tyvärr drabbar civila när Israeler slår tillbaka i FÖRSVAR, men HAMAZ slår explicipt MOT just civila, det är DE som är målen.

    Jovisst vi VET att du hatar kristna och att muslimer är det finaste på jorden OAVSETT vad de gör!!

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?

    Och Nej, jag var INTE i IDF, jag var där som helt vanlig svensk sjöman för att hämta en skeppslast citrusfrukter.

    Efter att ha varit där och sett vad som sker stöder jag Israel, liksom en hel hop med Palestinska flyktingar som var på en förläggning i orten jag bor, de flydde INTE från Israelerna, de flydde sina egna landsmäns terror, dem som du så beundrar.





    Nu är du faktisk ute och cyklar ... vem säger att jag hatar kristna ?? Jag är ju kristen själv sniper !!

    Dina påstående är fullt av skit snack ....


    Vet du vad jag tror ??

    Jag tror att du var ingenstans och sätt ingenting , du är enbart tjurig på Muslimer för att en av dem kanske snodde tjejen framför din näsa , kanske tjejen ville ha den finna muslimska terroristen som du säger istället för dig för att han var snyggare ??


    Så nu är alla Palestinier terrorister för dig bara på grund av att dem är Muslimer ??

    Kom du inte på att dem stackars palestinier kanske hade inte något annat val än fly för sitt liv på grund av IDF tappra soldater som slaktar små barn och kallar dem för terorister ??


    Förövrigt denna tråd handlar om IRA du för väll kanske diskutera om dem här , eller helt enkelt skapa din egen tråd om Hamaz.


    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty asg

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 17:15

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:är just därför jag hatar HAMAZ och inte stödjer Palestinierna, jag blev 1974 skada en god vän, en KRISTEN Palestinier som mördardes av hamasmän enbart för att han var kristen, och att hd av en bomb i Ashdod (bare ett splitterskada i högeröverarm inget allvarligt) där ett par barn dog, jag har mistan INTE ville slåss mot Israelerna (han ville inte slåss mot NÅGON)


    Oj skall vi tycka synd om dig??


    Blah Blah kristen Palestinier och stuff !!



    Du var i IDF eller ??









    Tycka synd om mig, varför, för en liten splitterskada?

    Nej, men synd om de små barnen, deras anhöriga som MÖRDADES fullt avsiktligt av just sådana SVIN.

    Skillnaden mellan Isrelerna och HAMAZ är att det tyvärr drabbar civila när Israeler slår tillbaka i FÖRSVAR, men HAMAZ slår explicipt MOT just civila, det är DE som är målen.

    Jovisst vi VET att du hatar kristna och att muslimer är det finaste på jorden OAVSETT vad de gör!!

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?

    Och Nej, jag var INTE i IDF, jag var där som helt vanlig svensk sjöman för att hämta en skeppslast citrusfrukter.

    Efter att ha varit där och sett vad som sker stöder jag Israel, liksom en hel hop med Palestinska flyktingar som var på en förläggning i orten jag bor, de flydde INTE från Israelerna, de flydde sina egna landsmäns terror, dem som du så beundrar.





    Nu är du faktisk ute och cyklar ... vem säger att jag hatar kristna ?? Jag är ju kristen själv sniper !!

    Dina påstående är fullt av skit snack ....


    Vet du vad jag tror ??

    Jag tror att du var ingenstans och sätt ingenting , du är enbart tjurig på Muslimer för att en av dem kanske snodde tjejen framför din näsa , kanske tjejen ville ha den finna muslimska terroristen som du säger istället för dig för att han var snyggare ??


    Så nu är alla Palestinier terrorister för dig bara på grund av att dem är Muslimer ??

    Kom du inte på att dem stackars palestinier kanske hade inte något annat val än fly för sitt liv på grund av IDF tappra soldater som slaktar små barn och kallar dem för terorister ??


    Förövrigt denna tråd handlar om IRA du för väll kanske diskutera om dem här , eller helt enkelt skapa din egen tråd om Hamaz.


    MVH

    //KTR

    För det första så tillhör mina bästa vänner just gruppen av MUSLIMER, så där ser jag INGA som helst problem.

    För det andra så HAR jag haft en muslimsk flickvän i just mitten på 70-taqlet, men det var ingen som snodde henne, vi passade bara inte ihop, sedan 1978 har jag haft samma kvinna så där finns noll problem.

    Mit hat mot HAMAZ ligger i första hand i deras sätt att föra krig, och deras behandling av min kristne palestinske vän, och efter att ha läst deras stadgar ser jag med avsky på denna terrorrörelse, läs dem själv och begrunda om detta är vad som är BRA för världen/mellanöstern!

    Du kristen?
    Tillåt mig gapskratta, du KANSKE anser du är det, men att vara kristen är att TRO på jesu uppståndelse, tro att han är GUDS son och att han dog på korset för människorna, och DET är jag säker på att du INTE gör!!

    Och det gör inte jag heller, så jag är med andra ord INTE kristen.


    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?


    och fortfarande är det inte att de är MUSLIMER som stör mig, lär dig fatta det.


    Sedan har vi just IRA, detta ned Irland/nordirland, det är FORTFARANDE en väldigt stor likhet mellan detta och skåneland, bara det att här har vi INTE hemfallit åt terror och mördande... skulle du se fram emot sådant och stödja det eftersom du tydligen stöder det i Nordirland?

    som jag skrev det HAR varit folkomröstning angående detta och en majoritet är emot denna terror och vill att nordirlkan ska tillhöra England, men sådant bekrymrar väl inte dig eftersom du tydligen NJUTER av våld och terror!!

    du glömde svara på frågan

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-11, 18:06

    Corven skrev:Jag har aldrig riktigt begripit mig på den nordirländska kampen. Det är en väldigt liten landbit, kan inte katolikerna helt enkelt bara flytta därifrån, till det "riktiga" Irland, och låta protestanterna behålla den lilla biten land? I övrigt så haa Irland och Storbrittanien bra relationer vad jag vet....

    Det där var verkligen en extremt förenklad syn på problematiken. Nordirland i den form det finns idag är helt och hållet en engelsk konruktion där den protestantiska majoriteten helt och hållet är ett resultat av "Plantation of Ulster" på 1600-talets början. Man tvångsförflyttade katoliker och fyllde utrymmet med proetsetiska skottar, lojala till Jakob II.
    Man kan tycka att det ligger väldigt lång tillbaka i tiden, vilket det naturligtvis också gör, men tyvärr har det på intet sätt rått lika sociala rättigheter för katoliker protestanter förrän de senaste 15-20 åren.

    IRA var en organisation som häll en mycket låg profil under merparten av 1900-talet (vilket man kanske inte tror om man bara luddigt har en uppfattning om de senaste dryga 30 åren) men som tog till vapen igen i slutet av 60-talet efter flera protestantiska attacker mot den katolska medborgarrättsrörelsen där Bernadette Devlin hade en framträdande roll.

    Sverige har alltid valt att framhålla IRAs många gånger mindre lyckade aktioner, men sanningen är den att övergreppen, morde och attetanten har varit minst lika många och lika blodiga från den lojalistiska (brittisktrogna sidan)

    Det är mycket länge sedan konflikten var religiös, vilket man också gärna påstår, utan den har en rent social bakgrund.

    Ska man anföra att någon ska flytta, vilket jag inte gör så är det väl i så fall de skottskättade protestanterna. Men jag ska ha överseende med detta, efter som du ju egentligen erkänner att du inte vet vad du snackar om.
    Jag tillbringade mycket tid på Nordirland i slutet av 80-talet, och att den terror den brittska armén bedrev mot civilbefolkningen inte fick värre konsekvenser, det är ett mirakel.

    Slutligen: de som har tagit upp vapen igen har INGET stöd från vare sig IRA,Sínn Feín eller den Nordirländka befolkningen, och ska inte heller ha stöd från oss.
    Vad människor på båda sidor behöver mer än något annat är läketid, och att växa i rollen att tillsammans styra Nordirland, vad som i praktiken sker nu.

    Tyvärr blev det för många på Nordirland ett vakum när striderna lades ned, och precis som i andra krigshärjade länder finns det många mentalt ärrade människor som inte kan hantera fred.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 18:22

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:är just därför jag hatar HAMAZ och inte stödjer Palestinierna, jag blev 1974 skada en god vän, en KRISTEN Palestinier som mördardes av hamasmän enbart för att han var kristen, och att hd av en bomb i Ashdod (bare ett splitterskada i högeröverarm inget allvarligt) där ett par barn dog, jag har mistan INTE ville slåss mot Israelerna (han ville inte slåss mot NÅGON)


    Oj skall vi tycka synd om dig??


    Blah Blah kristen Palestinier och stuff !!



    Du var i IDF eller ??









    Tycka synd om mig, varför, för en liten splitterskada?

    Nej, men synd om de små barnen, deras anhöriga som MÖRDADES fullt avsiktligt av just sådana SVIN.

    Skillnaden mellan Isrelerna och HAMAZ är att det tyvärr drabbar civila när Israeler slår tillbaka i FÖRSVAR, men HAMAZ slår explicipt MOT just civila, det är DE som är målen.

    Jovisst vi VET att du hatar kristna och att muslimer är det finaste på jorden OAVSETT vad de gör!!

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?

    Och Nej, jag var INTE i IDF, jag var där som helt vanlig svensk sjöman för att hämta en skeppslast citrusfrukter.

    Efter att ha varit där och sett vad som sker stöder jag Israel, liksom en hel hop med Palestinska flyktingar som var på en förläggning i orten jag bor, de flydde INTE från Israelerna, de flydde sina egna landsmäns terror, dem som du så beundrar.





    Nu är du faktisk ute och cyklar ... vem säger att jag hatar kristna ?? Jag är ju kristen själv sniper !!

    Dina påstående är fullt av skit snack ....


    Vet du vad jag tror ??

    Jag tror att du var ingenstans och sätt ingenting , du är enbart tjurig på Muslimer för att en av dem kanske snodde tjejen framför din näsa , kanske tjejen ville ha den finna muslimska terroristen som du säger istället för dig för att han var snyggare ??


    Så nu är alla Palestinier terrorister för dig bara på grund av att dem är Muslimer ??

    Kom du inte på att dem stackars palestinier kanske hade inte något annat val än fly för sitt liv på grund av IDF tappra soldater som slaktar små barn och kallar dem för terorister ??


    Förövrigt denna tråd handlar om IRA du för väll kanske diskutera om dem här , eller helt enkelt skapa din egen tråd om Hamaz.


    MVH

    //KTR

    För det första så tillhör mina bästa vänner just gruppen av MUSLIMER, så där ser jag INGA som helst problem.

    För det andra så HAR jag haft en muslimsk flickvän i just mitten på 70-taqlet, men det var ingen som snodde henne, vi passade bara inte ihop, sedan 1978 har jag haft samma kvinna så där finns noll problem.

    Mit hat mot HAMAZ ligger i första hand i deras sätt att föra krig, och deras behandling av min kristne palestinske vän, och efter att ha läst deras stadgar ser jag med avsky på denna terrorrörelse, läs dem själv och begrunda om detta är vad som är BRA för världen/mellanöstern!

    Du kristen?
    Tillåt mig gapskratta, du KANSKE anser du är det, men att vara kristen är att TRO på jesu uppståndelse, tro att han är GUDS son och att han dog på korset för människorna, och DET är jag säker på att du INTE gör!!

    Och det gör inte jag heller, så jag är med andra ord INTE kristen.


    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?


    och fortfarande är det inte att de är MUSLIMER som stör mig, lär dig fatta det.


    Sedan har vi just IRA, detta ned Irland/nordirland, det är FORTFARANDE en väldigt stor likhet mellan detta och skåneland, bara det att här har vi INTE hemfallit åt terror och mördande... skulle du se fram emot sådant och stödja det eftersom du tydligen stöder det i Nordirland?

    som jag skrev det HAR varit folkomröstning angående detta och en majoritet är emot denna terror och vill att nordirlkan ska tillhöra England, men sådant bekrymrar väl inte dig eftersom du tydligen NJUTER av våld och terror!!

    du glömde svara på frågan

    VAd tycker DU om sk muslimska män som iklär en åttaårig flicka bombbälte och sänder henne i döden att mörda barn och oskyldiga i ALLAHs namn?
    Är de fins goda muslimer eller är de några som är dömda till alla helvetets kval och en SKAM för Islam?



    Ja du Sniper !!
    Vad är skillnad på att skicka åttaårig flicka till döden eller att döda barn med f-16 flygplanet med bomber ??
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty jo

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 18:57

    den är MYCKET stor, när det gäller flickan är det hennes EGNA som med berått mod iklär henne denna och skickar iväg henne att döda ANDRA garanterat OSKYLDIGA CIVILA.

    När det gäller F-16planet så är deras mål INTE de civila utan hamazmän som FEGT använder dessa som slaktoffer...

    men fortfarande svarade du inte på frågan, tycker du att sådana är goda muslimer? eller är de en skam för Islam?

    men nej, du behöver inte svara, svaret står ganska klart för alla som läst dina alster....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-11, 19:03

    Sniperace skrev:den är MYCKET stor, när det gäller flickan är det hennes EGNA som med berått mod iklär henne denna och skickar iväg henne att döda ANDRA garanterat OSKYLDIGA CIVILA.

    När det gäller F-16planet så är deras mål INTE de civila utan hamazmän som FEGT använder dessa som slaktoffer...

    men fortfarande svarade du inte på frågan, tycker du att sådana är goda muslimer? eller är de en skam för Islam?

    men nej, du behöver inte svara, svaret står ganska klart för alla som läst dina alster....


    Det är klart att jag fördömer det , men fördömer du dina kära idf - barn mördare??

    Det tror jag inte ....

    Därmed tycker jag att din och min diskussion är över för att du är lite trög , det kan vara ålder tror jag , man blir ju lite senil.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-11, 20:29

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:den är MYCKET stor, när det gäller flickan är det hennes EGNA som med berått mod iklär henne denna och skickar iväg henne att döda ANDRA garanterat OSKYLDIGA CIVILA.

    När det gäller F-16planet så är deras mål INTE de civila utan hamazmän som FEGT använder dessa som slaktoffer...

    men fortfarande svarade du inte på frågan, tycker du att sådana är goda muslimer? eller är de en skam för Islam?

    men nej, du behöver inte svara, svaret står ganska klart för alla som läst dina alster....


    Det är klart att jag fördömer det , men fördömer du dina kära idf - barn mördare??

    Det tror jag inte ....

    Därmed tycker jag att din och min diskussion är över för att du är lite trög , det kan vara ålder tror jag , man blir ju lite senil.

    IDF är vanliga soldater, not less not more
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Corven 2009-03-11, 21:03

    SaraS skrev:

    Det där var verkligen en extremt förenklad syn på problematiken. Nordirland i den form det finns idag är helt och hållet en engelsk konruktion där den protestantiska majoriteten helt och hållet är ett resultat av "Plantation of Ulster" på 1600-talets början. Man tvångsförflyttade katoliker och fyllde utrymmet med proetsetiska skottar, lojala till Jakob II.
    Man kan tycka att det ligger väldigt lång tillbaka i tiden, vilket det naturligtvis också gör, men tyvärr har det på intet sätt rått lika sociala rättigheter för katoliker protestanter förrän de senaste 15-20 åren.


    Visst är det en grov förenkling. Och det går inte att lösa heller egentligen. Det finns ju ganska tydliga likheter med Israel här. Skillnaden är att Nordirland besattes av engelsmän för flera hundra år sen. Kan man kräva att människor som har bott i flera generationer att dom ska flytta pga något som hände långt innan dom föddes? Palestina besattes av Isrraelerna på 40-talet....Flera generationer av människor har fötts i Israel sen dess.

    Man känner doften av Storbrittannien där också.... Palestinierna har inte heller samma rättigheter som de Israeliska besättarna....Men om några hundra år kanske dom också får det, precis som katolikerna i Nordirland....
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Corven 2009-03-11, 21:06

    Och kan ni sluta citera hela det tidigare inlägget hela tiden?

    Det blir fruktansvärt jobbigt att läsa när 99% av inlägget består av citat av citat av citat osv.... Man kan radera i citatet, och bara behålla det man verkligen vill citera. Eller så kan man skriva namnet på den man riktar sitt inlägg emot.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-11, 21:36

    KickTheRasist skrev:IRA.....

    Skall vi ge support till irländarna i deras frihets kämpande eller skall vi kalla de som vanligt för terrorister ??



    It depends who's vote you're trying to catch, or who's face you're trying to save.



    https://www.youtube.com/watch?v=3rK_280ebIY


    Terrorist Or Dreamer

    Bik McFarlane

    In Sackville Street the curfew, drove the restless out of sight,
    The Black and Tans marched up and down, the moon shone cold and bright,
    The shot was like a whip crack, pulled the first man off his feet,
    He died on bloody cobble stones while his comrades combed the street,
    They called up reinforcements, pulled the people from their beds,
    They were screaming "Get that bastard!", but it's fear was in their heads

    They found him in a cellar, he was only seventeen,
    Fighting for his country: ying for the green.
    The sergeant dragged him by the hair and beat him to the ground,
    Into this young mans body he emptied every round

    "Come out and take a look", he cried as he marched his troops away,
    They went in stony silence, such a prize to have today.
    Some knelt and prayed beside him, ah but it's too late anyhow,
    They said he was a rebel then, and he's a hero now.

    In '66 this country sang the praises of the dead,
    We didn't call them rebels then we used 'patriot' instead,
    On every household TV screen we saw how hard they fought,
    How they spilled their life's blood, and how freedom had been bought

    The garden gates were opened up to silent motorcades,
    Cannons boomed and flags unfurled and solemn wreaths were laid,
    Prayers for those departed were called for loud and clear,
    For those who had been outlawed, ah but that was another year...

    The veterans stood up stiff and proud, their white hair ruled the wind,
    With their pride pinned to their gaberdine and thoughts upon their friends,
    And bitter wounds burst open, the scars of history,
    Went flying into our faces in stark reality,
    Just up the road from Sackville Street ah but things are different now,
    They said he was a rebel then but he's a hero now

    Along the Falls Road soldiers push, their glances left and right,
    Kids of the English working class, soldiers overnight,
    Tossed into the melting pot of bloody war and strife,
    Never understanding and fearing for their lives

    Outside the Glenn Road Brewery a bomb takes two away,
    The bombers work is over; he's finished for the day,
    The terrorist or the dreamer: the savage or the brave?
    It depends who's vote you're trying to catch, or who's face you're trying to save.

    There's tea and cakes in Downing Street, there's whispers in the halls,
    Let's move to cure Rhodesia now our backs are to the wall.
    There's panic down in Leinster House where words are seldom scarce,
    "Send someone to Glasnevin quick to remember Padraig Pearse!"

    Once more His crucifixion, it seems a lie somehow
    They said he was a rebel then, but he's a hero now
    Once more His crucifixion, it seems a lie somehow
    They said he was a rebel then, but he's a hero now
    But he's a hero now.




    Man ska nog betänka att Real IRA endast är en liten utbrytargrupp ur Provisional IRA (oftast felaktig kallat IRA) som inte ville lägga ned vapnen 1997. Man accepterade helt enkelt inte att "ge upp" innan målet var nått, ett enda enat Irland.

    Att IRA och PIRA kallats för terrorister, anser jag vara helt åt h-vete. Beträffande RIRA är jag dock osäker.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Sniperace 2009-03-11, 22:34

    Visst är det en grov förenkling. Och det går inte att lösa heller egentligen. Det finns ju ganska tydliga likheter med Israel här. Skillnaden är att Nordirland besattes av engelsmän för flera hundra år sen. Kan man kräva att människor som har bott i flera generationer att dom ska flytta pga något som hände långt innan dom föddes? Palestina besattes av Isrraelerna på 40-talet....Flera generationer av människor har fötts i Israel sen dess.

    Man känner doften av Storbrittannien där också.... Palestinierna har inte heller samma rättigheter som de Israeliska besättarna....Men om några hundra år kanske dom också får det, precis som katolikerna i Nordirland....


    Det är mer som detta med skåneland, skillnaden är bara att skåningarna gav upp och har INTE startat någon terrorverksanhet för att "befria" just skåneland.

    Att England gjort som de gjort beror helt på att denna vettlösa terrorkamp startats där.

    Och nu har det ju visat sig att en majoritet VILL att de ska fortsätta tillhöra England
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-12, 11:39

    Sniperace skrev:




    Att England gjort som de gjort beror helt på att denna vettlösa terrorkamp startats där.


    Om du skaffade dig lite kunskap om Irland, så kanske du faktiskt skulle känna till vilka som det verkligen är som bedrivit terror på den ön.Fast det är väl för mycket begärt
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty jag vet

    Inlägg  Sniperace 2009-03-12, 17:44

    eftersom jag har släkt som bor där..

    Att Enland ahde soldater osv som slogs där beror HELT på att IRA mfl använde mord och terror för att "befria" nordirland mot andras vilja, detta var nästan en sorts inbördeskrig där England naturligtvis stod på sidan som ville att NI skulle tillhöra england, dvs de skyddade sina egna, att de sedan gick hårt fram är en helt nnan sak, MEN samma sak skedde i Skåneland, Svenskarna gick fram och brände och skövlade hela byar, dödade i stort sett allt manfolk i några byra som var motståndare till att tillhöra sverige, skillnaden är att sverige tidigt slog ner allt motstånd, och att det inte senare uppstått några terrorrörelser här..
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-12, 20:21

    Sniperace skrev:eftersom jag har släkt som bor där..

    Att Enland ahde soldater osv som slogs där beror HELT på att IRA mfl använde mord och terror för att "befria" nordirland mot andras vilja, detta var nästan en sorts inbördeskrig där England naturligtvis stod på sidan som ville att NI skulle tillhöra england, dvs de skyddade sina egna, att de sedan gick hårt fram är en helt nnan sak..

    Det kan kanske vara på sin plats att påpeka att några inom det "moderna" IRA tog till vapen 1969, i syfte att försvara den katolska befolkningen mot de "protestantiska" mördare som dittills fått härja nästan fritt. Katoliker utsattes då dagligen för obegriplig misshandel, många gånger till döds. Observera att det endast var en del av dåvarande IRA som valde vapnen. Den marxistinfluerade ledningen hade under många år motsatt sig alla former av våldshandlingar, och gjorde så även denna gång. Det Provisoriska IRA som då uppstod var alltså en ren försvarsorganisation.

    Ska några terroriststämplas i detta sammanhang är det drottningens förbaskade sjörövare som står först i kön, som vanligt alltså.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty visst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-12, 20:47

    detta stämmer till en del, det JAG vänder mig emot var att england militär och polis fick skulden till att detta hände...

    Vad gäller deras agerande ligger det HELT och hållet i linje med vad som skulle ske i varje civiliserat land, och detta kvittar om det är kommunistland eller kaptalistland osv, där ingriper landets myndigheter mot revolter.

    Men att skylla helt på protestantiska mördare ser jag som enögt, det var till stor del lika mycket skit från båda håll, men början som var att se som små tjuvnyp och elaka "skämt" mot varandra som eskalerade till ett fruktansvärt grovt våld.
    ("skämten" var religiöst betingade i paritet med ex mohammedteckningarna osv)
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-12, 21:37

    detta stämmer till en del,

    Detta stämmer till 100% !

    det JAG vänder mig emot var att england militär och polis fick skulden till att detta hände...

    Med tanke på att engelsmännen startat hela skiten, är det väl inte mer än rätt.


    Vad gäller deras agerande ligger det HELT och hållet i linje med vad som skulle ske i varje civiliserat land, och detta kvittar om det är kommunistland eller kaptalistland osv, där ingriper landets myndigheter mot revolter.

    Så sant. Anledningen till revolterna brukar dock vara likartad varje gång.

    Men att skylla helt på protestantiska mördare ser jag som enögt, det var till stor del lika mycket skit från båda håll, men början som var att se som små tjuvnyp och elaka "skämt" mot varandra som eskalerade till ett fruktansvärt grovt våld.

    Det du kallar "början" samt "tjuvnyp och skämt" var i verkligheten århundraden av förtryck. Ett förtryck som gränsade till etnisk rensning vid ett antal tillfällen. T.ex. skulle de potatisodlande irländska vildarna drivas bort eftersom marken behövdes till fåruppfödning när textilindustrin växte upp i bl.a. Belfast.

    Läs gärna igenom detta och bilda dig en uppfattning om orsak och verkan. Det har inget att göra med IRA eller någon annan motståndsrörelse, men kan kanske bringa förståelse om varför sådana uppstod.

    http://www.nde.state.ne.us/ss/irish/irish_pf.html

    ("skämten" var religiöst betingade i paritet med ex mohammedteckningarna osv)

    Denna jämförelse är nog det galnaste jag sett i sammanhanget :-)


    btw: Jag jobbade på Irland i mitten av 70-talet.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-12, 22:30

    Sniperace skrev:eftersom jag har släkt som bor där..
    ..

    Att ha, uppenbarligen, protestatisk släkt boende på Nordirland ger dig ingen kunskap om konflikten.
    Berätta sniper, vad du vet om medborgrarättsrörelsen. Berätta om katolikerna som kidnappades och torterades till döds. Känner du till Shankill butchers?

    Berätta vad Bloody Sunday var. Vilka sköts till döds och vilka var det som sköt?

    Du vet ju, säger du, så berätta nu.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-12, 22:36

    Sniperace skrev:
    men början som var att se som små tjuvnyp och elaka "skämt" mot varandra som eskalerade till ett fruktansvärt grovt våld.
    ("skämten" var religiöst betingade i paritet med ex mohammedteckningarna osv)

    Detta missade jag först. Det är en kränkning mot varenda katolik på Nordirland att referera till vad de utsatts för på detta sätt.
    Men du "vet" ju sniper. Berätta om UVF, UDA mfl.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-12, 22:45

    Shankill butchers

    "The murder of Tom Madden is seen as one of the most terrible examples of the Butchers' brutality. Tom was abducted, and then stripped naked. He was hung upside down from the beam of a lock-up garage, and slowly skinned alive. He eventually died of slow strangulation"

    Trevligt gäng, eller hur ?

    Sponsored content


    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 3 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 23:15