Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
formsvackan
MammaGuevara
IK HAAT COMMUNISME
keanita
Sniperace
Corven
lazy
KickTheRasist
12 posters

    Here we going again ... IRA fighters !!

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 23:01

    Detta tråden handlar om IRA och inte om Palestina(PLO eller hazbolah) ... så din Muslim-hat kan du sprida i någon annan tråd om du vill ...

    Mitt muslimhat? Du är inte riktigt riktig! Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 23:10

    lazy skrev:Detta tråden handlar om IRA och inte om Palestina(PLO eller hazbolah) ... så din Muslim-hat kan du sprida i någon annan tråd om du vill ...

    Mitt muslimhat? Du är inte riktigt riktig! Laughing


    Ja din muslim hat från AB är väl känt ... !! där finns många Svenska läsare som har fått kännedom om detta har jag fel??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 23:12

    Sniperace skrev:DU skrev att om JAG slog dina barn skulle du slå till mot MINA barn, här svarade jag OK, men skulle du slå till mot ANDRA svenska barn för den skull.... det är ju sådant som sker eller hur?

    så frågan är att OM en svensk dödar dina barn, ser du då det som rätt att döda vilka andra svenska barn som helst?


    du säger alltså att INGA Serbiska barn dog i detta krig, INGA serbiska barn dog för kroater eller bosniers vapen? och OM detta hände, har då serber rätt att döda ANDRA kroatiska OSKYLDIGAS barn som hämnd?


    Sedan angående överfallet mot mig av albangänget
    , jag kom åkande med spårvagnen, gick av vid redbergslid och började TYST gå mot min kamrats lägenhet, jag kom tvåhundra meter, då jag mötte dessa som helt utan att jag yttrat mig eller gjort något flög på mig och skog mig medvetslös, jag hade ALDRIG tidigare sett dessa eller gjort någon av dem något onte, jag kom bara ivägen för dem.

    Innebär detta nu att jag har rätt att hata ALLA albaner för detta och att jag är en hjälte om jag börjar misshandla albaner?


    Förresten, jag har en serbisk vän som bott här sedan 1980, vill du jag ska döda honom som fiende till dig, trots att han INTE varit med i kriget....

    en sak som du kanske tycker är konstig, jag har umgänge med både bosnier, kroater och serber, och DE är INTE fiender, de umgås och festar tillsammans som riktigt goda vänner, ser du det som fel?


    Here we go again!!


    Vad har Svenskar med IRA eller PLO eller hazbolah??

    Varför har du vana för att blanda Sverige med detta?

    Denna tråd handlar om IRA är det svårt att förstå ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 23:17

    Ja KTR, du har så fel man bara kan ha!De enda "muslimer" jag
    avskyr är extremister men det är väl de du gillar?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 23:24

    lazy skrev:Ja KTR, du har så fel man bara kan ha!De enda "muslimer" jag
    avskyr är extremister men det är väl de du gillar?

    Detta är ingen som gillar extremister varken kristna som jag är!! ...eller muslimska ... men din evigt tjat om muslim hit eller ditt ger ju faktisk vibrationer om Muslim hat eller Muslim missförstånd..!! du har ju chansen att förbättra dig i den fråga .. jag så ju till dig att du är intelligent tjej eller??



    Så jag föväntar mig att du skall vara en sådant ... snälla gnäll inte bara på hazbolah eller vad dem heter .. jag vill att du skall se lite mera djupare thats it !!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 23:34

    Nej KTR, du vill att jag ska bortse från de muslimska/palestinska
    vänner jag har som vill ha fred o enbart kasta skit på Israel.
    Jag har kastat skit på Israel också eftersom inget land har klarat
    sej från så många resulitioner som de har gjort MEN de har gjort det
    i skuggan av att bli helt utplånade, rätt eller?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 23:45

    lazy skrev:Nej KTR, du vill att jag ska bortse från de muslimska/palestinska
    vänner jag har som vill ha fred o enbart kasta skit på Israel.
    Jag har kastat skit på Israel också eftersom inget land har klarat
    sej från så många resulitioner som de har gjort MEN de har gjort det
    i skuggan av att bli helt utplånade, rätt eller?


    Hej tjejen!

    Israel som sagt har alldrig funnits den enda landet som finns då är Palestina. Inte minst Jerusalem som var och är nu stad för alla tre "RELIGIONER ", och där skall alla kunna leva.. men med Israel skapande allt gick åt helvette!!!


    Det blir mera och mera hat för varje dag som de går ...


    Lösningen är:


    1. Avskaffa Israel som en provisorisk land!!
    2. Ge samma rättigheter till alla som förut ( Alltså före den provisoriska staten Israel har skapats)


    När man väl skapar sådana regel då kommer inte att finnas varken hazbolah eller IDF


    Visst är det bra ?!


    Samma med Irland ... IRLAND SKALL VARA FRI !!


    en låt bara för dig ...

    https://www.youtube.com/watch?v=M4vHfBnyUm0


    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty suck

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 23:55

    Here we go again!!


    Vad har Svenskar med IRA eller PLO eller hazbolah??

    Varför har du vana för att blanda Sverige med detta?

    Denna tråd handlar om IRA är det svårt att förstå ??


    DU blandade in att om jag skada DINA barn skulle du skada MINA, JAG är svensk.....

    Nu ska jag tala om en sak för dig, bara inställningen att du skulle skada BARN till den som skadat DINA barn är horribel, du är då inte ett duggbättre än den som skadade DINA barn, om DU skadade mina barn, då skulle jag INTE röra DINA barn, de är ju OSKYLDIGA, men du kan ge dig fan på att jag skulle skada DIG, inte någon annan OSKYLDIG kroat....



    Här visar du en TYDLIG inställning att det är OK att skada OSKYLDIGA som hämnd, dvs det är sådana som DU som ser till att våldet eskalerar och att OSKYLDIGA mördas.

    Vari ligger poängen att döda oskyldiga?

    Att ex för att en serb dödar ett kroatiskt barn så ger det denne kroat rätten att urskillningslöst döda Serber som inte lyft ett finger mot någon?

    Samma sak med en Nordirländsk katolik, att denne skulle ha rätten att spränga OSKYLDIGA protestanter och deras barn i luften för att någon av dem mördat en eller flera katoliker?

    fattar du inte att detta ger samma svar, som sedan besvaras i all oändlighet

    katoliken spränger en bunt oskyldiga protestanter, som hämnas genom att mörda en bunt helt oskyldiga katoliker, som hämnas genom att mörda en ännu större bunt protestanter, som sedan hämna genom att mörda........

    ser du det som BRA? är det ett självändamål att döda så många så möjligt?


    nå ser de det som förräderi att min vän kroaten inte ser min vän serben som fiende utan istället vän?

    Borde de istället göra vad de kan att döda varandra?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 00:22

    Sniperace skrev:Here we go again!!


    Vad har Svenskar med IRA eller PLO eller hazbolah??

    Varför har du vana för att blanda Sverige med detta?

    Denna tråd handlar om IRA är det svårt att förstå ??


    DU blandade in att om jag skada DINA barn skulle du skada MINA, JAG är svensk.....

    Nu ska jag tala om en sak för dig, bara inställningen att du skulle skada BARN till den som skadat DINA barn är horribel, du är då inte ett duggbättre än den som skadade DINA barn, om DU skadade mina barn, då skulle jag INTE röra DINA barn, de är ju OSKYLDIGA, men du kan ge dig fan på att jag skulle skada DIG, inte någon annan OSKYLDIG kroat....



    Här visar du en TYDLIG inställning att det är OK att skada OSKYLDIGA som hämnd, dvs det är sådana som DU som ser till att våldet eskalerar och att OSKYLDIGA mördas.

    Vari ligger poängen att döda oskyldiga?

    Att ex för att en serb dödar ett kroatiskt barn så ger det denne kroat rätten att urskillningslöst döda Serber som inte lyft ett finger mot någon?

    Samma sak med en Nordirländsk katolik, att denne skulle ha rätten att spränga OSKYLDIGA protestanter och deras barn i luften för att någon av dem mördat en eller flera katoliker?

    fattar du inte att detta ger samma svar, som sedan besvaras i all oändlighet

    katoliken spränger en bunt oskyldiga protestanter, som hämnas genom att mörda en bunt helt oskyldiga katoliker, som hämnas genom att mörda en ännu större bunt protestanter, som sedan hämna genom att mörda........

    ser du det som BRA? är det ett självändamål att döda så många så möjligt?


    nå ser de det som förräderi att min vän kroaten inte ser min vän serben som fiende utan istället vän?

    Borde de istället göra vad de kan att döda varandra?




    Som vanligt detta är enbart svammel !!


    Nu för vi simplifiera lite mera för herre Sniper ...!!

    1. Irland är Irländsk!!
    2. Palestina är Palestinsk !!
    3. Kroatien är Kroatisk!!
    4. Bosnien är Bosnisk!!

    Har du problem med det ..?

    Back to the Case!!

    Om du ser ingen problem att skicka dinna barn att kämpa för orättvisor(Till exempel skapa stater i stater!!) då för du skiljda dig själv... för att helt enkelt din barn har ingen att göra där... har jag fel??


    Snälla fatta en gång för alltid min "LAND ÄR MIN LAND OCH INTE DIN" du fär gärna bo där men fan skall du inte upprätta lille Kurdistan där ok??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 00:22

    Israel som sagt har alldrig funnits den enda landet som finns då är Palestina. Inte minst Jerusalem som var och är nu stad för alla tre "RELIGIONER ", och där skall alla kunna leva.. men med Israel skapande allt gick åt helvette!!!


    Har du inte missuppfattat ngt nu KTR? Om Palestina skulle vara helt
    enl. Hamas önskemål så skulle det inte vara möjligt att ha 3
    religioner där, inte ens 2 eller har du missat
    att judendom o kristendom inte är så gångbart
    i Islamiska stater?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 00:26

    lazy skrev:Israel som sagt har alldrig funnits den enda landet som finns då är Palestina. Inte minst Jerusalem som var och är nu stad för alla tre "RELIGIONER ", och där skall alla kunna leva.. men med Israel skapande allt gick åt helvette!!!


    Har du inte missuppfattat ngt nu KTR? Om Palestina skulle vara helt
    enl. Hamas önskemål så skulle det inte vara möjligt att ha 3
    religioner där, inte ens 2 eller har du missat
    att judendom o kristendom inte är så gångbart
    i Islamiska stater?


    Hej Tjejen!!


    Har du inte förståt den här .... Om Israel har inte skapats då skulle inte finnas Hezbolah ..


    så din skit snack saknar helt relevans ... !!


    Hopas att du förstår det annars har problem with brain:::
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 00:31

    Det KTR var ungefär som när vissa vänster säger att: Om inte
    nynassarna fanns skulle inte heller AFA finnas. Menlöst och
    urbota dumt i mitt tycke!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty QUE?

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 00:33

    Som vanligt detta är enbart svammel !!


    Nu för vi simplifiera lite mera för herre Sniper ...!!

    1. Irland är Irländsk!!
    2. Palestina är Palestinsk !!
    3. Kroatien är Kroatisk!!
    4. Bosnien är Bosnisk!!

    Har du problem med det ..?

    Back to the Case!!

    Om du ser ingen problem att skicka dinna barn att kämpa för orättvisor(Till exempel skapa stater i stater!!) då för du skiljda dig själv... för att helt enkelt din barn har ingen att göra där... har jag fel??


    Snälla fatta en gång för alltid min "LAND ÄR MIN LAND OCH INTE DIN" du fär gärna bo där men fan skall du inte upprätta lille Kurdistan där ok??

    * Till överst på sidan
    *

    * Svara med citat
    *

    Vad är detta för svammel, har du problem att förstå svenska?

    OK ditt land är ditt och Sverige är MITT?

    anser du att om EN svensk dödar DITT barn, så ger detta dig rätt att döda Svenska barn som har helt oskyldiga föräldrar?

    ser du det som OK att döda någons barn för att dennes förälder dödat ditt barn, istället för att ta den som begått brottet?

    Är bar skyldiga för sina fäders brott?

    ursäkta mig, är inte detta språkförbistring så ser jag det som att du har STORA psykiska problem, isåfallsök hjälp innan du gör något dumt!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 00:38

    lazy skrev:Det KTR var ungefär som när vissa vänster säger att: Om inte
    nynassarna fanns skulle inte heller AFA finnas. Menlöst och
    urbota dumt i mitt tycke!


    Du !!

    Jag är inte vänster eller höger ok!! Jag är en kille som ser med mina ögon och desutom har jag upplevt en hel del i mitt liv ... lille flicka ...!!


    Så din snack om kommunist skit som alla andra SD eller ND fittor uttalar sig ger inget för min personlighet.... så jag tycker att du skall sluta med din kommunist psykos för att denna leder ingenstans, bland annat jag tillhör ingen religiös eller politisk sekt!!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 00:47

    For your information KTR så behöver man INTE tillhöra
    SD m.fl för att tycka illa om AFA men jag fick inget
    svar på min fråga?Gillar du AFA? Är de också "frihetskämpar"?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 01:08

    Sniperace skrev:
    Som vanligt detta är enbart svammel !!


    Nu för vi simplifiera lite mera för herre Sniper ...!!

    1. Irland är Irländsk!!
    2. Palestina är Palestinsk !!
    3. Kroatien är Kroatisk!!
    4. Bosnien är Bosnisk!!

    Har du problem med det ..?

    Back to the Case!!

    Om du ser ingen problem att skicka dinna barn att kämpa för orättvisor(Till exempel skapa stater i stater!!) då för du skiljda dig själv... för att helt enkelt din barn har ingen att göra där... har jag fel??


    Snälla fatta en gång för alltid min "LAND ÄR MIN LAND OCH INTE DIN" du fär gärna bo där men fan skall du inte upprätta lille Kurdistan där ok??

    * Till överst på sidan
    *

    * Svara med citat
    *

    Vad är detta för svammel, har du problem att förstå svenska?

    OK ditt land är ditt och Sverige är MITT?

    anser du att om EN svensk dödar DITT barn, så ger detta dig rätt att döda Svenska barn som har helt oskyldiga föräldrar?

    ser du det som OK att döda någons barn för att dennes förälder dödat ditt barn, istället för att ta den som begått brottet?

    Är bar skyldiga för sina fäders brott?

    ursäkta mig, är inte detta språkförbistring så ser jag det som att du har STORA psykiska problem, isåfallsök hjälp innan du gör något dumt!!



    Som jag har sagt i din ålder är detta lite svårt att se eller uppfatta sanningen ...!!



    Vad är de så svårt att förstå ?
    Varför blandar du Sverige ??


    Hur mår du .??


    En gång till!!

    1. Irland är Irländsk.
    2. Palestina är Palestinsk.
    3. Kroatien är Kroatisk .
    3. Bosnien är Bosnisk.


    Är detta svårt att förstå??
    Detta är hur som helst simpel så att min son på 6 år hajar det men inte du eller???
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 01:14

    lazy skrev:For your information KTR så behöver man INTE tillhöra
    SD m.fl för att tycka illa om AFA men jag fick inget
    svar på min fråga?Gillar du AFA? Är de också "frihetskämpar"?


    Varför blandar du AFA i en IRA tråd ??


    So fuck you union jack
    we want our country back
    We want to see old
    Ireland free once more.

    So fuck you union jack
    we want our country back
    We want to see old
    Ireland free once more.

    So fuck you union jack
    we want our country back
    We want to see old
    Ireland free once more.

    So fuck you union jack
    we want our country back
    We want to see old
    Ireland free once more.


    Cheers !!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty ok

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 10:14

    nu förstår jag du ÄR *** på riktigt, du låtsas inte!
    Är det så att du lider av krigstrauma och har svårt att uppfatta verkligheten och att föra en sansad debatt?

    med dig är det INTE lönt att debattera....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-15, 12:52

    med dig är det INTE lönt att debattera....

    Det är alltid värt att försöka bringa förståelse, om så bara ett uns, till de trångsynta. Den inställning som KTR ger uttryck för är, om den inte motsäges, ett effektivt bränsle på våldets brasa. Det gäller att försöka väcka andra tankar, få människor att inse att världen inte är svart eller vit. Grått i olika nyanser passar faktiskt till de flesta andra färger.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 12:58

    ser att trollsvackan leker en dålig kopia av carl ifrån ab..

    dock misslyckas han som vanligt.

    vad säger form igenligen??

    (vitt brus)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty suck

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 13:13

    formsvackan skrev:med dig är det INTE lönt att debattera....

    Det är alltid värt att försöka bringa förståelse, om så bara ett uns, till de trångsynta. Den inställning som KTR ger uttryck för är, om den inte motsäges, ett effektivt bränsle på våldets brasa. Det gäller att försöka väcka andra tankar, få människor att inse att världen inte är svart eller vit. Grått i olika nyanser passar faktiskt till de flesta andra färger.

    Det är sådana som gör mig ledsen, att se VÅLD som en lösning på problem som KAN lösas på andra sätt, och det som upprör mig MEST är att se tanken på att OM någon dödar HANS barn, då skulle han döda dennes barn eller landsmännens barn istället för den SKYLDIGE.

    När man då försöker förklara och ger en analogi, ja då duger det inte, det måste vara exakt i hans egen åsikt osv.

    ANtingen är han ett troll som bara vill så split, eller också är han i totalt avsaknad av varje känsla av empati och psykopatiska känslor.


    som jag sagt i detta med Nordirland INGEN är helt utan fel, Ira gör fel när de dödar oskyldiga, de olika protestantgrupperna (lojalister) gör fel när de dödar oskyldiga, engelsmännen gör fel när de förtrycker, men INGET av detta gör det RÄTT att placera en bomb där det till 99% är vanliga oskyldiga människor som dödas, när man kommit därhän är man OMÄNSKLIG, ett djur som drivs av missriktat hat
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 13:27

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:med dig är det INTE lönt att debattera....

    Det är alltid värt att försöka bringa förståelse, om så bara ett uns, till de trångsynta. Den inställning som KTR ger uttryck för är, om den inte motsäges, ett effektivt bränsle på våldets brasa. Det gäller att försöka väcka andra tankar, få människor att inse att världen inte är svart eller vit. Grått i olika nyanser passar faktiskt till de flesta andra färger.

    Det är sådana som gör mig ledsen, att se VÅLD som en lösning på problem som KAN lösas på andra sätt, och det som upprör mig MEST är att se tanken på att OM någon dödar HANS barn, då skulle han döda dennes barn eller landsmännens barn istället för den SKYLDIGE.

    När man då försöker förklara och ger en analogi, ja då duger det inte, det måste vara exakt i hans egen åsikt osv.

    ANtingen är han ett troll som bara vill så split, eller också är han i totalt avsaknad av varje känsla av empati och psykopatiska känslor.


    som jag sagt i detta med Nordirland INGEN är helt utan fel, Ira gör fel när de dödar oskyldiga, de olika protestantgrupperna (lojalister) gör fel när de dödar oskyldiga, engelsmännen gör fel när de förtrycker, men INGET av detta gör det RÄTT att placera en bomb där det till 99% är vanliga oskyldiga människor som dödas, när man kommit därhän är man OMÄNSKLIG, ett djur som drivs av missriktat hat


    Om du läste ordentligt vad jag har skrivit i tråden då skulle du förstå att jag är emot allt barn-mördande , detta var ju en explicit förklaring att om du dödar någon då för du förvänta dig samma sak "Reaktion -> Motreaktion."


    Back to tha case .


    Irland och England har haft problem i många år , irländarna försökte säkerligen med dialog förklara att England har inget att göra med Irland men detta funkade inte.

    Så vi ser resultatet av detta "våld".

    Återigen Irland har fulständigt rätt att få tillbaka sitt land på vilken sätt som helst .

    MVH
    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty ok

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 13:40

    Om du läste ordentligt vad jag har skrivit i tråden då skulle du förstå att jag är emot allt barn-mördande , detta var ju en explicit förklaring att om du dödar någon då för du förvänta dig samma sak "Reaktion -> Motreaktion."

    Ja, och vilken motreaktion, om en sjuk människa dödar dina barn, d¨dödar du HANS oskyldiga barn istället för att ta den SKYLDIGE, du är alltså inte ett dugg bättre än denne, och kanske VÄRRE än denne eftersom du aktivt väljer att döda oskyldiga.

    Återigen Irland har fulständigt rätt att få tillbaka sitt land på vilken sätt som helst .

    Ok, du anser alltå att det är HELT ok att spränga oskyldiga i luften för att "befria" ett land, att det är helt rätt och riktigt att placera en bomb på en stormarknad i "förtryckarlandets" huvudstad och där döda ett hundratlat männsiskor som inte gjort något, mer än att vara medborgare i detta land, eller enbart besökare i detta land?


    HAT är väl en underbar känsla, våld är väl befriande och skönt att utöva?

    Hur många dödade DU i kriget?
    drömmer du mardrömmar om dödandet, eller är det sköna drömmar där du njuter av det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 13:50

    Sniperace skrev:
    Om du läste ordentligt vad jag har skrivit i tråden då skulle du förstå att jag är emot allt barn-mördande , detta var ju en explicit förklaring att om du dödar någon då för du förvänta dig samma sak "Reaktion -> Motreaktion."

    Ja, och vilken motreaktion, om en sjuk människa dödar dina barn, d¨dödar du HANS oskyldiga barn istället för att ta den SKYLDIGE, du är alltså inte ett dugg bättre än denne, och kanske VÄRRE än denne eftersom du aktivt väljer att döda oskyldiga.

    Återigen Irland har fulständigt rätt att få tillbaka sitt land på vilken sätt som helst .

    Ok, du anser alltå att det är HELT ok att spränga oskyldiga i luften för att "befria" ett land, att det är helt rätt och riktigt att placera en bomb på en stormarknad i "förtryckarlandets" huvudstad och där döda ett hundratlat männsiskor som inte gjort något, mer än att vara medborgare i detta land, eller enbart besökare i detta land?


    HAT är väl en underbar känsla, våld är väl befriande och skönt att utöva?

    Hur många dödade DU i kriget?
    drömmer du mardrömmar om dödandet, eller är det sköna drömmar där du njuter av det?

    citat:

    "Ja, och vilken motreaktion, om en sjuk människa dödar dina barn, d¨dödar du HANS oskyldiga barn istället för att ta den SKYLDIGE, du är alltså inte ett dugg bättre än denne, och kanske VÄRRE än denne eftersom du aktivt väljer att döda oskyldiga."

    Du en gång till JAG DÖDAR INGA BARN OK??



    citat:

    "Hur många dödade DU i kriget?
    drömmer du mardrömmar om dödandet, eller är det sköna drömmar där du njuter av det?[/quote]"

    Inräknat i kombattanter en hel del ....(civil = 0)

    Nej jag har inga mardrömmar jag har försvarat mitt land från förtryck och dödande dessutom min land förblev fritt , så mina landsman kan leva i fred och lycka utan några mördare med vapen som hotar dem.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 14:06

    Du en gång till JAG DÖDAR INGA BARN OK??

    men du säger ju hela tiden att ALLA sätt att befria landet är OK, innebär det att du ser det som rätt och riktigt att döda BARN för att få landet fritt?

    Är det ett legitimt sätt att slåss för landet att åka till det förtryckande landets huvudstad och DÄR spränga en skola full med barn?

    det är ju sådant du hela tiden försvarat och förhärligat?

    är det SÅ du tycker en frihetskamp ska vara?

    Sponsored content


    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 6 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 00:08