Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
formsvackan
MammaGuevara
IK HAAT COMMUNISME
keanita
Sniperace
Corven
lazy
KickTheRasist
12 posters

    Here we going again ... IRA fighters !!

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty javisst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-13, 23:14

    även jag ser KTR som en våldsromantiker, som alltid ser enbart EN skyldig i ett drama, själv fördömer jag BÅDA sidor när våldet eskalerar att drabba MER oskyldiga än skyldiga och våldet bara går ut på att döda och skada så många så möjligt.

    JAg stöder VARKEN katolik eller protestantsidan i denna tragedi, och att säga att det är en HÄMND är inte ett giltigt skäl
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-13, 23:23

    lazy skrev:[font=Arial Black]Ngn frågade om Bernadette Devlin.

    Det var jag som frågade efter Berandette Devlin McAliskey, och det var inte för att jag behövde veta, jag hade under många år personlig kontakt med henne då jag studerade nordirlandskonflikten.
    Min undran var en uppmaning till Sniper att faktiskt ta reda på bågot om vad som hänt på Nordirland, då han väljer både att argumentera utfrån något slags oinsatt standradformulär samt en stenhård övertygelse om att världen är svartvit
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty nej

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 00:47

    det äre bara så att jag har förmågan att fördöma båda sidor som bär sig illa åt, säg mig, är bomben Omagh något du applåderar, tycker du sådana saker är vad som ska göras? Tycker du att dessa som dog FÖRTJÄNADE detta osv?

    Eller är det så att du lever efter parollen att ändamålet helgar medlen?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  formsvackan 2009-03-14, 12:36

    Det är troligen där vi inte är överens eftersom ni ser IRA som HELT oskyldiga till något som helst övervåld eller våld mot oskyldiga.

    Vad jag anser och tycker i denna fråga vet jag bäst själv, du kan bara gissa. Våld mot oskyldiga är åt h-vete, oavsett färg på mössan.

    JAg ser det som att i nästan ALLA krig och oroligheter så begår i stort sett ALLTID båda sidor fruktansvärda övergrepp

    Krigets fasanfulla natur

    och vill ni tro att IRA ALDRIG gjort sådant så varsågoda, men jag ser det som YTTERST naivt att blunda för verkligheten

    Dett varken vill eller kan jag tro. Jag tror mig dock ha förmågan att skilja mellan dikt och verklighet.

    Den första organisationen som bar namnet Irish Republican Army bildades under Irlands självständighetskamp mot britterna efter Påskupproret och betecknas ibland som gamla IRA. Gamla IRA utgjorde stommen i Irlands armé efter självständigheten

    Efter att IRA förlorat inbördeskriget 1923 fortsatte man periodvis kampen mot britternas styre i Nordirland med bl a en bombkampanj i England 1939 och gränskampanjen i Nordirland 1956-1962. Stödet för dessa kampanjer var dock litet och IRA började överge våldet som kampmetod.

    Provisoriska IRA bildades 1969 till stor del på grund av att IRA vägrade att ta till våld i kampen, inte ens i försvar mot angrepp från protestantiska grupper mot katolska bostadsområden.

    Provisoriska IRA såg sig först som den katolska befolkningens försvarare, och började efter hand även gå till offensiven mot den brittiska arméns trupper i Nordirland. Varför gjorde man det tror du ?


    Den 30/1 1972 massakrerades fredliga katoliker i Derry av drottningens knektar, något som ledde fram till ett ökat folkligt stöd för PIRA. Eskaleringen av våldet därefter är alltså något som engelsmännen ansvarar för.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 20:02

    lazy skrev:Sniper, KTR verkar vara en våldsromantiker har frågat honom
    om han inte borde gå med i Främlingslegionen,de andra vet
    jag inte ngt om utom att det verkar vara väldigt enögt.

    http://www.sub.su.se/national/tglob25.htm

    Hejsan Tjejen !

    Jag är inte en vålds-älskare, så länge man inte löser den med diskussion. Vi kan ta någon exempel för att du skall sätta dig i min a tankar...

    1. Du har min land i 60 år (snacka om Palestina) och du förtrycker mig och min familj , vi har ingen rättighet för något och så fört vi gör upprör du lyckas kalla oss för terrorister varför??

    Har vi inte någon rättighet för vårat eget land ??

    2.Ja jag är enögt för att detta handlar om mitt "LAND" för fan ...!! Vad har du att göra där??

    IRA:

    1. Samma sak fast vi snackar om 800 år !!!

    2. Samma som nr 2.



    Har jag rätt eller fel??




    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty om

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 20:18

    du tycker detta ger rätt att spränga skolbussar fullsatta med barn i luften, eller att spränga en skola i luften, eller att inrikta sig på att döda och skada enbart civila, ja, då ser jag dig som en våldsromantiker.

    Det är som om en serb vars familj dödats i kriget skulle ha rätten att därför åka till Bosnien och spränga en fullsatt skola i luften som hämnd och dessutom ses som HJÄLTE för detta dåd...


    Jag kommer ALDRIG se aktioner riktade mot civila som hjältedåd oavsett vad de själva ser sig ha som skäl.

    Att de skjuter MILITÄRPERSONAL det ser jag däremot som legitima mål i konflikter
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 20:22

    Jag har en god anl. att kalla Hamas för terrorister KTR, våren 2008
    kom en kvinna tillbaka till Sverige efter att ha tillbringat (inte
    helt frivilligt)3 år i Palestina o det hon har berättat när det
    gäller provokationer från Hamas sida tar jag som mer sanningsenligt
    än vänstersidan med Per Gahrton i spetsen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 20:29

    Danskarna har väl inte alltid varit fågelungar, Wink
    Kristian tyrann, som var i stockholm och hälsade på, huvudena rullade i gammla stan då! Wink
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 20:33

    Sniperace skrev:du tycker detta ger rätt att spränga skolbussar fullsatta med barn i luften, eller att spränga en skola i luften, eller att inrikta sig på att döda och skada enbart civila, ja, då ser jag dig som en våldsromantiker.

    Det är som om en serb vars familj dödats i kriget skulle ha rätten att därför åka till Bosnien och spränga en fullsatt skola i luften som hämnd och dessutom ses som HJÄLTE för detta dåd...


    Jag kommer ALDRIG se aktioner riktade mot civila som hjältedåd oavsett vad de själva ser sig ha som skäl.

    Att de skjuter MILITÄRPERSONAL det ser jag däremot som legitima mål i konflikter





    Tyvärr detta är så... om du spränger min barn i luften kan du ju för fan räkna att det kommer hända samma sak med din barn!! ok??


    OBS!!

    Jag är emot sådant 100%!!... men här för du en litet glimt hur är det faktisk !!


    citat:

    "Det är som om en serb vars familj dödats i kriget skulle ha rätten att därför åka till Bosnien och spränga en fullsatt skola i luften som hämnd och dessutom ses som HJÄLTE för detta dåd..."

    Detta är serben som sprängde i luften bosnier som hade inte ens luftgevär i handen, men sen när Bosnier och i så fall Kroater som jag är... fick vapen i handen då sprang serben som en litet hund.

    Men så länge vi hade inte något vapen då kunde sreben härja och döda 10.000 (Srebrenica och nummer växer dagligen !! , bland annat hittar dem mera platser vart dem dödade små yngling och gamlingar för varje dag som det går")... små barn och gamlingar som var icke vapen benägna !!


    Vad säger du om sådana tappra soldater , men nej du kommer försvara dem som IDF eller ??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 21:08

    IRLAND, den gröna ön, en av dom få platser på jorden som är helt förskonade från farliga och giftiga ormar, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Lär inte finnas några där, men vad hjälper det, dom har ju tydligen en massa farliga människor i stället! Like a Star @ heaven
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 21:13

    martin7lindgren skrev:IRLAND, den gröna ön, en av dom få platser på jorden som är helt förskonade från farliga och giftiga ormar, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Lär inte finnas några där, men vad hjälper det, dom har ju tydligen en massa farliga människor i stället! Like a Star @ heaven



    Instämmer Martin!!


    Ulster fuckers håller sin min i tysthet och förtrycker irländarna som fan ... men när Irländare säger ifrån då är denna Terrorist !!


    WTF!!


    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 21:25

    lazy skrev:Jag har en god anl. att kalla Hamas för terrorister KTR, våren 2008
    kom en kvinna tillbaka till Sverige efter att ha tillbringat (inte
    helt frivilligt)3 år i Palestina o det hon har berättat när det
    gäller provokationer från Hamas sida tar jag som mer sanningsenligt
    än vänstersidan med Per Gahrton i spetsen.



    Ehm!?

    Jag vill att du skall förklara det mera utförligt.. för att jag förstår inte exakt vad du menar där?!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty där har du en sak

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 21:26

    martin7lindgren skrev:Danskarna har väl inte alltid varit fågelungar, Wink
    Kristian tyrann, som var i stockholm och hälsade på, huvudena rullade i gammla stan då! Wink

    Kong Christian gjorde vad vänsterrörelsen gjort vid revolutioner, han slog mot ADELN/Överklassen......
    Tyvärr detta är så... om du spränger min barn i luften kan du ju för fan räkna att det kommer hända samma sak med din barn!! ok??


    OBS!!

    Jag är emot sådant 100%!!... men här för du en litet glimt hur är det faktisk !!

    Ja, om du slog till mot MINA barn, kanske, men om du slår till mot andra HELT oskyldiga som aldrig ens varit emot dig?

    så om EN svensk slår dina barn ser du det som en rättighet att slå VILKET annat svenskt barn som helst?
    Det ser jag som horribelt...


    men jag förstår, du skulle gärna se att massor av barn till Serber som INTE gjort någon något förnär mördas pga vad ANDRA serber gjort?

    Sedan ska dessa serber hämnas på andra oskyldiga bosnier osv... det är precis så krig eskalerar till folkmord osv, och sådant stöder du??

    Du dömar ALLA för vad någon gör och vill mörda även de som inget gjort, precis som det i motsatta fallet, serber mördar bosnier/kroater för vad några av dem gjort, skit samma att det INTE är de skyldiga som dödas.


    Jag undrar, jag blev en gång helt oprovocerat överfallen av ett gäng albaner, jag vaknade på sjukhus, jag trior nu att jag ska börja mörda albaner oavsett vilka de är, det räcker med att de är just albaner *obs ironi*
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 21:47

    Ehm!?

    Jag vill att du skall förklara det mera utförligt.. för att jag förstår inte exakt vad du menar där?!

    KTR, det jag menar är att här finns det en människa som själv har bott
    i Palestina från 2005 och har själv kunnat se vad som försigår där denna
    person har också kunnat se en klar försämring efter att Hamas vann valet
    2006, ska jag tro på den person som levt där el. ska jag tro på den som
    läst diverse artiklar om att Hamas är "befriare"?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-14, 21:55

    En person som bott där, jaha, skulle den personens utsaga vara den enda,
    Nej säger jag, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Dom flesta kan följa händelserna rätt bra genom alla media, fullt tillräckligt för att bilda sig en uppfattning iallafall, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Det måste du väl hålla med om Lazy? Like a Star @ heaven
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 22:00

    Nej martin det håller jag inte med om eftersom det här är en
    människa som inte tjänar ngt alls på att ljuga ihop ngt.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty men

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 22:02

    faktum är att många från dessa områden som flytt hit talar om detta, men de räknas inte eftersom de inte har den version som ska vara den "korrekta" det kvittar hur många som talar om detta, de är ju då sionister som flytt för att inte dödas som "förrädare"
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 22:23

    Sniperace skrev:
    martin7lindgren skrev:Danskarna har väl inte alltid varit fågelungar, Wink
    Kristian tyrann, som var i stockholm och hälsade på, huvudena rullade i gammla stan då! Wink

    Kong Christian gjorde vad vänsterrörelsen gjort vid revolutioner, han slog mot ADELN/Överklassen......
    Tyvärr detta är så... om du spränger min barn i luften kan du ju för fan räkna att det kommer hända samma sak med din barn!! ok??


    OBS!!

    Jag är emot sådant 100%!!... men här för du en litet glimt hur är det faktisk !!

    Ja, om du slog till mot MINA barn, kanske, men om du slår till mot andra HELT oskyldiga som aldrig ens varit emot dig?

    så om EN svensk slår dina barn ser du det som en rättighet att slå VILKET annat svenskt barn som helst?
    Det ser jag som horribelt...


    men jag förstår, du skulle gärna se att massor av barn till Serber som INTE gjort någon något förnär mördas pga vad ANDRA serber gjort?

    Sedan ska dessa serber hämnas på andra oskyldiga bosnier osv... det är precis så krig eskalerar till folkmord osv, och sådant stöder du??

    Du dömar ALLA för vad någon gör och vill mörda även de som inget gjort, precis som det i motsatta fallet, serber mördar bosnier/kroater för vad några av dem gjort, skit samma att det INTE är de skyldiga som dödas.


    Jag undrar, jag blev en gång helt oprovocerat överfallen av ett gäng albaner, jag vaknade på sjukhus, jag trior nu att jag ska börja mörda albaner oavsett vilka de är, det räcker med att de är just albaner *obs ironi*



    Hej!!


    citat:

    "Ja, om du slog till mot MINA barn, kanske, men om du slår till mot andra HELT oskyldiga som aldrig ens varit emot dig?"

    Ja vi vet ju vad så kallade Israel har gjort, först ockuperar dem en land som är inte deras right??

    Och sen försätter dem med okupation och kallar alla Palestinier för terrorister !! eller ??


    Varför ??

    För att de försvarar rättighet för sitt land och stolthet eller??

    citat:

    "så om EN svensk slår dina barn ser du det som en rättighet att slå VILKET annat svenskt barn som helst?"

    Detta tråden handlar inte om Svenskar eller Svenska staten i sig själv .. detta handlar om IRLAND ... Svensken har inget att göra med detta är det så svårt att förstå herr. Sniper??


    citat:

    "men jag förstår, du skulle gärna se att massor av barn till Serber som INTE gjort någon något förnär mördas pga vad ANDRA serber gjort?"

    Du har ju fel som vanligt där ... "din fan"... mig skall du inte försöka med sådant ... !! Jag själv har krigat i balkan kriget ... mina soldater gav sig inte på några barn ... !! "KROATISKA" armen var ju inte barn - mördare så där kan du suga min lille lollipop för ok !!



    citat:

    "Jag undrar, jag blev en gång helt oprovocerat överfallen av ett gäng albaner, jag vaknade på sjukhus, jag trior nu att jag ska börja mörda albaner oavsett vilka de är, det räcker med att de är just albaner *obs ironi*[/quote]"


    Jag vet inte vad har hänt där men jag tror inte att folk attackerar någon för ingenting , där måste ligga lite mera, helt enkelt är så ... personligen känner jag inga albaner alls och dessutom var jag inte där ok??


    Du kan säga att alla albaner är skit , men mig övertygar du inte där!! för att jag måste se själv med mina ögon ok??


    MVH
    //KTR








    Det ser jag som horribelt...


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-03-14, 22:26, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 22:25

    Som lite "kuriosa" kan jag tillägga att den här personens systrar
    är kvar i Palestina, vi hade ett hopp om att de skulle få åka hem
    under den senaste Gazakonflikten men eftersom männen de är gifta
    med inte "godkänns" av den svenska staten så var enda möjligheten
    att männen skrev på att de fick åka hem (de är födda i Sverige)
    MEN de måste lämna barnen där o åka ensamma, vilken kvinna gör det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 22:32

    lazy skrev:Som lite "kuriosa" kan jag tillägga att den här personens systrar
    är kvar i Palestina, vi hade ett hopp om att de skulle få åka hem
    under den senaste Gazakonflikten men eftersom männen de är gifta
    med inte "godkänns" av den svenska staten så var enda möjligheten
    att männen skrev på att de fick åka hem (de är födda i Sverige)
    MEN de måste lämna barnen där o åka ensamma, vilken kvinna gör det?



    Soory tjejen !!


    Jag fattar inte vad du vill säga , där skulle uppskattas om du kan lägga lite sammanhäng i meningar tack !!?

    MVH

    //KTR
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  lazy 2009-03-14, 22:36

    Jag fattar inte vad du vill säga , där skulle uppskattas om du kan lägga lite sammanhäng i meningar tack !!?

    Vad KTR är det du inte VILL fatta?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 22:44

    lazy skrev:Jag fattar inte vad du vill säga , där skulle uppskattas om du kan lägga lite sammanhäng i meningar tack !!?

    Vad KTR är det du inte VILL fatta?

    Helt enkelt förstår jag inte vad du vill säga här !??



    Detta tråden handlar om IRA och inte om Palestina(PLO eller hazbolah) ... så din Muslim-hat kan du sprida i någon annan tråd om du vill ...


    Tips .. du kan ju skapa en sådant tråd tjejen ok ??
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty jojo

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 22:45

    Detta tråden handlar inte om Svenskar eller Svenska staten i sig själv .. detta handlar om IRLAND ... Svensken har inget att göra med detta är det så svårt att förstå herr. Sniper??


    citat:

    "men jag förstår, du skulle gärna se att massor av barn till Serber som INTE gjort någon något förnär mördas pga vad ANDRA serber gjort?"

    Du har ju fel som vanligt där ... "din fan"... mig skall du inte försöka med sådant ... !! Jag själv har krigat i balkan kriget ... mina soldater gav sig inte på några barn ... !! "KROATISKA" armen var ju inte barn - mördare så där kan du suga min lille lollipop för ok !!
    DU dödade kanske inte något barn, men andra kroater kanske gjorde, och ger det då serber rätt att hämnas mot andra OSKYLDIGA kroater, kanske någon här i sverige som ALDRIG skadat NÅGON?

    det är ju SÅ ex bomber i Nordirland slagit.....


    citat:

    "Jag undrar, jag blev en gång helt oprovocerat överfallen av ett gäng albaner, jag vaknade på sjukhus, jag trior nu att jag ska börja mörda albaner oavsett vilka de är, det räcker med att de är just albaner *obs ironi*
    "


    Jag vet inte vad har hänt där men jag tror inte att folk attackerar någon för ingenting , där måste ligga lite mera, helt enkelt är så ... personligen känner jag inga albaner alls och dessutom var jag inte där ok??[/quote]

    DU skrev att om JAG slog dina barn skulle du slå till mot MINA barn, här svarade jag OK, men skulle du slå till mot ANDRA svenska barn för den skull.... det är ju sådant som sker eller hur?

    så frågan är att OM en svensk dödar dina barn, ser du då det som rätt att döda vilka andra svenska barn som helst?


    sedan ok, du säger alltså att INGA Serbiska barn dog i detta krig, INGA serbiska barn dog för kroater eller bosniers vapen?


    Sedan angående överfallet mot mig av albangänget, jag kom åkande med spårvagnen, gick av vid redbergslid och började TYST gå mot min kamrats lägenhet, jag kom tvåhundra meter, då jag mötte dessa som helt utan att jag yttrat mig eller gjort något flög på mig och skog mig medvetslös, jag hade ALDRIG tidigare sett dessa eller gjort någon av dem något onte, jag kom bara ivägen för dem.

    Innebär detta nu att jag har rätt att hata ALLA albaner för detta och att jag är en hjälte om jag börjar misshandla albaner?


    Förresten, jag har en serbisk vän som bott här sedan 1980, vill du jag ska döda honom som fiende till dig, trots att han INTE varit med i kriget....?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-14, 22:53

    Sniperace skrev:
    Detta tråden handlar inte om Svenskar eller Svenska staten i sig själv .. detta handlar om IRLAND ... Svensken har inget att göra med detta är det så svårt att förstå herr. Sniper??


    citat:

    "men jag förstår, du skulle gärna se att massor av barn till Serber som INTE gjort någon något förnär mördas pga vad ANDRA serber gjort?"

    Du har ju fel som vanligt där ... "din fan"... mig skall du inte försöka med sådant ... !! Jag själv har krigat i balkan kriget ... mina soldater gav sig inte på några barn ... !! "KROATISKA" armen var ju inte barn - mördare så där kan du suga min lille lollipop för ok !!
    DU dödade kanske inte något barn, men andra kroater kanske gjorde, och ger det då serber rätt att hämnas mot andra OSKYLDIGA kroater, kanske någon här i sverige som ALDRIG skadat NÅGON?

    det är ju SÅ ex bomber i Nordirland slagit.....


    citat:

    "Jag undrar, jag blev en gång helt oprovocerat överfallen av ett gäng albaner, jag vaknade på sjukhus, jag trior nu att jag ska börja mörda albaner oavsett vilka de är, det räcker med att de är just albaner *obs ironi*
    "


    Jag vet inte vad har hänt där men jag tror inte att folk attackerar någon för ingenting , där måste ligga lite mera, helt enkelt är så ... personligen känner jag inga albaner alls och dessutom var jag inte där ok??

    DU skrev att om JAG slog dina barn skulle du slå till mot MINA barn, här svarade jag OK, men skulle du slå till mot ANDRA svenska barn för den skull.... det är ju sådant som sker eller hur?

    så frågan är att OM en svensk dödar dina barn, ser du då det som rätt att döda vilka andra svenska barn som helst?


    sedan ok, du säger alltså att INGA Serbiska barn dog i detta krig, INGA serbiska barn dog för kroater eller bosniers vapen?


    Sedan angående överfallet mot mig av albangänget, jag kom åkande med spårvagnen, gick av vid redbergslid och började TYST gå mot min kamrats lägenhet, jag kom tvåhundra meter, då jag mötte dessa som helt utan att jag yttrat mig eller gjort något flög på mig och skog mig medvetslös, jag hade ALDRIG tidigare sett dessa eller gjort någon av dem något onte, jag kom bara ivägen för dem.

    Innebär detta nu att jag har rätt att hata ALLA albaner för detta och att jag är en hjälte om jag börjar misshandla albaner?


    Förresten, jag har en serbisk vän som bott här sedan 1980, vill du jag ska döda honom som fiende till dig, trots att han INTE varit med i kriget....?[/quote]


    Hej Sniper!!
    Jag tycker att du skall citera våra skrivna texter mera tidligt ..!!

    För att den lilla som du citerat fick jag ont i ögna !! Så snälla gör det litet tydligare tack !!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty ok

    Inlägg  Sniperace 2009-03-14, 23:00

    DU skrev att om JAG slog dina barn skulle du slå till mot MINA barn, här svarade jag OK, men skulle du slå till mot ANDRA svenska barn för den skull.... det är ju sådant som sker eller hur?

    så frågan är att OM en svensk dödar dina barn, ser du då det som rätt att döda vilka andra svenska barn som helst?


    du säger alltså att INGA Serbiska barn dog i detta krig, INGA serbiska barn dog för kroater eller bosniers vapen? och OM detta hände, har då serber rätt att döda ANDRA kroatiska OSKYLDIGAS barn som hämnd?


    Sedan angående överfallet mot mig av albangänget
    , jag kom åkande med spårvagnen, gick av vid redbergslid och började TYST gå mot min kamrats lägenhet, jag kom tvåhundra meter, då jag mötte dessa som helt utan att jag yttrat mig eller gjort något flög på mig och skog mig medvetslös, jag hade ALDRIG tidigare sett dessa eller gjort någon av dem något onte, jag kom bara ivägen för dem.

    Innebär detta nu att jag har rätt att hata ALLA albaner för detta och att jag är en hjälte om jag börjar misshandla albaner?


    Förresten, jag har en serbisk vän som bott här sedan 1980, vill du jag ska döda honom som fiende till dig, trots att han INTE varit med i kriget....

    en sak som du kanske tycker är konstig, jag har umgänge med både bosnier, kroater och serber, och DE är INTE fiender, de umgås och festar tillsammans som riktigt goda vänner, ser du det som fel?

    Sponsored content


    Here  we  going again ... IRA  fighters !! - Sida 5 Empty Sv: Here we going again ... IRA fighters !!

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 23:50