Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
mimra
blueheaven
RedCloud
SiP
theward
råttan.
Infra
jocke
Sossar-e-lata
KickTheRasist
MartinLindgren
Redvictory
berralarzon
17 posters

    Trådstart ala s-e-l

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-12, 10:20

    Lägg av med dessa osmakliga bilder!!!!! No

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Orion2
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-12, 10:21

    martin7lindgren skrev:Vad tycker du själv vi ska göra med alla råttor runt om i stan, Mr.Råtta?
    Ska vi bekämpa problemet, för ett problem är det, särskilt som råttor är smittobärare,

    Eller ska vi lägga ut rikligt med käk åt dom i parkerna så dom får föröka sig?

    Men jag förstår att du identifierar dig med ohyran, då du beter dig som den råtta du tagit namnet efter?


    VARFÖR TROR DU MÅNGA HYRESKONTRAKT KLART FÖRBJUDER ATT MATA FÅGLAR PÅ MARKEN!

    Om du pratar om att bekämpa råttorna så kommer du att bli anklagad för att vara en massmördare av Råttkräket och Sipäcklet m,fl av Fulhögern! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-12, 10:23

    Regndrottning skrev:Lägg av med dessa osmakliga bilder!!!!! No

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Orion2

    Ja usch RD! den där var äcklig! är det en albinokloakråtta? Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 10:24

    ursäkta RD, jag glömde att du var tamdjurs-råttvän.
    ska aldrig mer publicera sådana bilder.

    men jag tänker fortsätta tycka om råttans, sip mfl vuxenmobbning mot Martin !!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 10:32

    Mr.Råtta skulle se filmen om den blåa Råttan "RATATOUILLE" råttan som vägrade käka sopor och ville bli kock!

    Där skulle forums Mr.Råtta ha mycket och lära!

    "RATATOUILLE" den tokiga råttan!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-12, 10:35

    Vad har ni för människosyn egentligen ni som kallar er röda och anser er vara humaniska, här sitter en av "era" allierade och skriver ett dödshot till en annan människa, och ni tycker detta är ok bara för att den som blev utsatt för det är en som ni inte gillar???

    Hur fan gör ni om ni kommer fram till en olycksplats där de ligger en männika och håller på att förblöda?? "vad röstar du på"..."va?? centern"..."då kan du ligga där och dö din djävla alliansnasse"...

    jag förstår att RV beordrar mig att logga ut, han är så djävla överbevisad att han skrev ett direkt riktat dödshot mot Råttan, men är det någon från hans "sida" som haft ryggrad att skriva "nu får du fan ta och ge dig RV"...Nene, då blir det "sluta mobba Martin sip" istället.
    Så nu har RV tagit till den sista desperata utvägen, hålla på att skriva en massa dynga till mig för att, A. få mig att skriva ett hot mot honom, B. tröttna på hans dårskap och inte vara här.
    Tyvärr för RV så har inte jag de sociopatiska anlagen att skriva dödshot, något som konstigt nog han inte har några som helst problem med att göra, och jag skall fortsätta att köra ned hans dödshot i halsen på honom tills han gör det som han skulle gjort från början, logga ut härifrån med svansen mellan benen ..
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 10:37

    SiP skrev: här sitter en av "era" allierade och skriver ett dödshot till en annan människa, och ni tycker detta är ok

    Har för mig att jag nyss skrev: alla dödshot är förkastliga, remember ?

    Följande nick har skrivit tydliga dödshot mot mig SiP: Fredrik Rahm, BlueHeaven, Tjänstemannabyråkraten och BlåFront.

    När ska du ta strid mot dessa avskum ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 10:43

    Kan inte hjälpas, inte vårt fel att råttorna är ett stort problem och en plåga i våra städer och i många männoskors bostäder, det kan inte hjälpas att regndrottning är råttvän,

    Hon vet säkert att varenda ord är sant, läste nyligen om ett bostadsområde här i sverige som blivit invarderat av 100 tals råttor, man såg dom springa runt varje dag,

    Men det visade sig att någon släppt ut sina tamråttor som förökat sig, men det sades att tamråttor inte är lika smarta som vilda råttor och därmed inte kommer överleva, så det råttproblemet sköter naturen om,

    Dom tama råttorna blir lätta byten för hundar, katter, fåglar och sina vilda släktingar!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Regndrottning 2009-07-12, 10:48

    Redvictory skrev:
    Regndrottning skrev:Lägg av med dessa osmakliga bilder!!!!! No

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Orion2

    Ja usch RD! den där var äcklig! är det en albinokloakråtta? Very Happy

    Nej. Som du ser har Orion, (råttan på bilden), svarta ögon. Färgen råttan har heter pearl.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-12, 10:49

    rc,

    Jag har inte sett något av dessa dödshot. Men jag tycker det är relativt makalöst att du försvarar en vänstermupp som gör likadant och dessutom inte respekterar yttandefriheten samt förespråkar dödsstraff. rv visar med sina inlägg att han är en vidrig person som kanske rentav hör hemma hos de bruna.

    martin lille,

    Du fortsätter med det du gör bäst: skriver nonsens.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-12, 10:52

    Regndrottning skrev:
    Redvictory skrev:
    Regndrottning skrev:Lägg av med dessa osmakliga bilder!!!!! No

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Orion2

    Ja usch RD! den där var äcklig! är det en albinokloakråtta? Very Happy

    Nej. Som du ser har Orion, (råttan på bilden), svarta ögon. Färgen råttan har heter pearl.

    Ok! all respekt för ditt intresse för tamråttor RD!
    själv avskyr jag råttor eftersom de jag har en villa och de skadar och sprider smitta
    flera jag känner har drabbats av sorkpest när de hanterat sin ved!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 10:53

    Gnagaren skrev:Jag har inte sett något av dessa dödshot.


    och då finns dom inte menar du ?
    JAG har läst dom, det räcker.

    Gnagaren skrev:Men jag tycker det är relativt makalöst att du försvarar en vänstermupp som gör likadant


    Vad i den här meningen är det som du inte förstår?

    Alla dödshot är förkastliga.

    Gnagaren skrev:och dessutom inte respekterar yttandefriheten samt förespråkar dödsstraff.


    vem som helst får ha åsikter om dödsstraff, för eller emot, det kallas visst demokrati.
    Jag själv är emot dödsstraff.

    Gnagaren skrev:rv visar med sina inlägg att han är en vidrig person som kanske rentav hör hemma hos de bruna.

    OM, jag skriver om, det skulle vara på det sättet så är ni ju partikamrater, vad ynkar du då för ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 10:54

    Vi vet ju att dessa blåingar greppar varje halmstrå som bjuds och tuggar det så frenetiskt som bara går!

    Att önska någon ska få en blommkruka i huvudet från hög höjd är ett dödshot,
    att snacka om problemet råttor är fan inget hot,

    Blånäsorna stillar bara sina egna samveten, No

    Särskilt när man av fri vilja tar sig namnet råtta, och beter sig som en, så får man väl räkna med jämförelser,
    Särskilt Mr.Råtta som enkigt egen utsaga ser sig som klassens snille och forums starkast lysande stjärna borde förstå det?


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-12, 10:56, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 10:55

    flera jag känner har drabbats av sorkpest när de hanterat sin ved

    Det fick jag för några år sedan, jag har ALDRIG varit så sjuk som då.
    Blev inlagd akut på sjukhus och blev fullproppad med antibiotika och penecellin.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-12, 10:56

    RedCloud skrev:
    SiP skrev: här sitter en av "era" allierade och skriver ett dödshot till en annan människa, och ni tycker detta är ok

    Har för mig att jag nyss skrev: alla dödshot är förkastliga, remember ?

    Följande nick har skrivit tydliga dödshot mot mig SiP: Fredrik Rahm, BlueHeaven, Tjänstemannabyråkraten och BlåFront.

    När ska du ta strid mot dessa avskum ?

    Detta skrev du på en direkt fråga från mig, och svaret var rent allmänt.

    Jag var den förste som fördömde Fredriks hot mot dig i den tråden, remember????

    De andras hot har jag inte sett, däremot har jag fördömmt BF´s sjuka önskan om cancern...


    Du skriver sedan i ett svar att du tycker att jag mobbar Martin, när jag reggade mig här så fick jag ett PM från FR att jag inte skulle försöka att debattera med Martin, jag svarade att jag inte bryr mig vad andra tycker om de olika nicken utan ville gärna ta debatten med honom, tre inlägg senare var jag en "tjej som sprang gatan upp och ned för att få ihop pengar", därav min så kallade mobbning av Martin, han får de mothugg han förtjänar av mig.

    Men angående mobbning, om du har så djävla svårt med det, varför gick du, RV, Berra och marx ihop och mobbade FR??
    För att ni ansåg att han förtjänade detta, vem gav er rätten att ge den domen??
    Är det med samma rätt ni anser att RV hade rätt att dödshota Råttan??

    Ni/du kanske skulle titta lite på vad ni själva skriver till de olika nicken innan ni fördömmer andra...
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-12, 10:56

    RedCloud skrev:
    Gnagaren skrev:Jag har inte sett något av dessa dödshot.


    och då finns dom inte menar du ?
    JAG har läst dom, det räcker.

    Gnagaren skrev:Men jag tycker det är relativt makalöst att du försvarar en vänstermupp som gör likadant


    Vad i den här meningen är det som du inte förstår?

    Alla dödshot är förkastliga.

    Gnagaren skrev:och dessutom inte respekterar yttandefriheten samt förespråkar dödsstraff.


    vem som helst får ha åsikter om dödsstraff, för eller emot, det kallas visst demokrati.
    Jag själv är emot dödsstraff.

    Gnagaren skrev:rv visar med sina inlägg att han är en vidrig person som kanske rentav hör hemma hos de bruna.

    OM, jag skriver om, det skulle vara på det sättet så är ni ju partikamrater, vad ynkar du då för ?

    Vet inte om de finns. Vill ju inte tro att du ljuger, men vill ju gärna höra vad de du anklagar har att säga om saken.

    Säg mig, vilken av mina åsikter är det som får dig att placera mig hos de bruna? Eller är det kanske en missuppfattning?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 10:59

    Till skillnad mot dig då Mr.Råtta?

    Du fick en enkel fråga men lämnar inga svar?

    Vad tycker du Mr.Råtta ska råttor bekämpas, eller ska vi lägga ut mat åt dom?


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-07-12, 11:01, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 10:59

    Gnagaren skrev:vilken av mina åsikter är det som får dig att placera mig hos de bruna?

    Din osmakliga och vidirga vuxenmobbning av tex Martin placerar dig i det facket.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-12, 11:01

    Jag skulle inte kalla det mobbning. Var det allt så är jag inte så imponerad!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  theward 2009-07-12, 11:01

    Det som är värst är alla överdrifter och fria tolkningar som alltför många gör.

    inte undra på att man får ett forum fullt av galenskap då.

    Har sett detta förr i flera forum politiska som opolitiska.

    hittar någon , en annan person eller personer de inte gillar eller inte tror sig gilla.

    Då måste de hoppa den andre hela tiden , hela tidn göra tolkningar av vad den andra säger så fortsatta påhopp är legitima osv..

    Sen händer det till 99% säkerhet aldrig att man kan hållas med sin "fiende" oavsett vad denne egentlien säger eller tycker och om detta den säger egentligen överinstämmer med det man själv tycker.

    Det hela är ju väldigt barnsligt, småsint och det verkar ganska korkat att hålla på så. För det skjuter ju faktiskt ens egen trovärdighet och intelligens i sank.

    Martin att vara konskvent och någorlunda rättvis, har inget med att vända kappan efter vinden att göra Wink

    internet verkar ta fram det allra uslaste hos människor.
    Funderar på om de som är allra uslast är väldigt försiktiga och inbundna IRL.
    Dvs de står inte för vad de tycker och blir ständigt överkörda i verkliga livet och måste därför ta ut sina aggressioner här...

    Tyvärr är den vägen helt fel att gå. Det enda rätta är att träna upp sitt självförtroende och självrespekt. Tror inte att vomerar på internet hjälper till alls, snarare tvärtom
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 11:02

    Gnagaren skrev:Vet inte om de finns. Vill ju inte tro att du ljuger, men vill ju gärna höra vad de du anklagar har att säga om saken.

    Fredrik Rahm önskade att jag skulle få en blomkruka i huvudet så att jag dog.

    BlueHeaven önskade att jag skulle fylla fickorna med sten och drunkna.

    Tjänstemannabyråkraten önskade att jag skulle få svininfluensan,

    Vad Blåfjant skrev hjar jag lyckligtvis glömt, han producerar ju avsevärda mängder smörja.

    Härliga Blå debattörer va ?

    Synd att forumets sökmotor suger, annars skulle du kunna hitta vartenda ett av dom.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 11:04

    Gnagaren skrev:Jag skulle inte kalla det mobbning.

    Nej du har ju en fablesse att inte kalla saker vid dess rätta namn.

    Socialförsäkringa för bidrag tex

    Så vem är förvånad att du inte vill kalla ditt osmakliga beteende för vad det är ?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-12, 11:06

    martin7lindgren skrev:Vi vet ju att dessa blåingar greppar varje halmstrå som bjuds och tuggar det så frenetiskt som bara går!

    Att önska någon ska få en blommkruka i huvudet från hög höjd är ett dödshot,
    att snacka om problemet råttor är fan inget hot,


    Ok, Martin, här är återigen texten Rv skrev till Råttan

    "Du är ju en parasit Råttan och smittbärare ett sk skadedjur som snarast skall utrotas"

    Vari ligger inte hotet menar du??
    Han skriver DU,NAMNET OCH VAD SOM SKALL HÄNDA HONOM. Om någon skrivit samma sak mot dig eller någon annan på "din" sida, hade du tagit det lika lättvindligt då??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 11:06

    Det är din åsikt The Ward, inte min, som du ser så klarade du inte av ett långt inlägg utan att dra in mig,

    Nej jag ser inget hårt och rättvist i dig, däremot tycker jag du är rätt barnslig!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-12, 11:06

    RedCloud skrev:
    Gnagaren skrev:Vet inte om de finns. Vill ju inte tro att du ljuger, men vill ju gärna höra vad de du anklagar har att säga om saken.

    Fredrik Rahm önskade att jag skulle få en blomkruka i huvudet så att jag dog.

    BlueHeaven önskade att jag skulle fylla fickorna med sten och drunkna.

    Tjänstemannabyråkraten önskade att jag skulle få svininfluensan,

    Vad Blåfjant skrev hjar jag lyckligtvis glömt, han producerar ju avsevärda mängder smörja.

    Härliga Blå debattörer va ?

    Synd att forumets sökmotor suger, annars skulle du kunna hitta vartenda ett av dom.

    Jag känner på mig att Sip är i full gång att försöka radera sin hot mot dig RedCloud! så försök hitta dem före honom annars kommer han påstå att de aldrig funnits!

    Sponsored content


    Trådstart ala s-e-l - Sida 4 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 03:35