Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
mimra
blueheaven
RedCloud
SiP
theward
råttan.
Infra
jocke
Sossar-e-lata
KickTheRasist
MartinLindgren
Redvictory
berralarzon
17 posters

    Trådstart ala s-e-l

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  theward 2009-07-11, 21:14

    hur det än är tycker jag att det är så himla barnsligt och överdrivet oavsett vad den skriver skiten heter eller vilken sida han/hon tillhör...

    Det är inte värdigt vuxna människor att hålla på som det gjorts här på forumet i flera månader....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 21:17

    theward skrev:hur det än är tycker jag att det är så himla barnsligt och överdrivet oavsett vad den skriver skiten heter eller vilken sida han/hon tillhör...

    Det är inte värdigt vuxna människor att hålla på som det gjorts här på forumet i flera månader....

    Håller med! och mobbingen mot martin har hållit på i flera år!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  theward 2009-07-11, 21:17

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Men visst är det konstigt att samma som satt och skrek rakt ut när Fredrik önskade att RC skulle få en blomkruka i huvudet, nu ger sitt tysta medgivande att RedVictory skriver ett utalat dödshot mot Råttan??

    Att han sen inte klarar av att bli överbevisad utan att propparna rök i skåpet han har mellan öronen...det syns helt klart i hans rabiata hatinlägg mot mig...

    Det är bara att konstatera att du är en systematisk patetisk mobbare som försöker knäcka martin som lyckats ta sig upp ur skiten! såå fegt och fult! det är nog bäst att du loggar ut du suger ändå onödig energi här! hej då!

    Dy tycker inte martin är ganska bra på att mobba han med...???
    Är du själv helt oskyldig heller??
    Tro inte att jag tar sip´s "parti", men rätt ska vara rätt.

    Det blir ganska konstigt annars tycker jag...

    konskekvens skulle fler inte dö av, iaf de använde sig mer utav Wink
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-11, 21:23

    theward skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Men visst är det konstigt att samma som satt och skrek rakt ut när Fredrik önskade att RC skulle få en blomkruka i huvudet, nu ger sitt tysta medgivande att RedVictory skriver ett utalat dödshot mot Råttan??

    Att han sen inte klarar av att bli överbevisad utan att propparna rök i skåpet han har mellan öronen...det syns helt klart i hans rabiata hatinlägg mot mig...

    Det är bara att konstatera att du är en systematisk patetisk mobbare som försöker knäcka martin som lyckats ta sig upp ur skiten! såå fegt och fult! det är nog bäst att du loggar ut du suger ändå onödig energi här! hej då!

    Dy tycker inte martin är ganska bra på att mobba han med...???
    Är du själv helt oskyldig heller??
    Tro inte att jag tar sip´s "parti", men rätt ska vara rätt.

    Det blir ganska konstigt annars tycker jag...

    konskekvens skulle fler inte dö av, iaf de använde sig mer utav Wink

    Att försöka förklara rätt och fel för RV, är liksom inte lönt, han skriver nedsättande mot alla som har en "blå" inställning, psyko, alliansnasse..e.t.c e.t.c.
    Och om inte det funkar så kan han ju alltid skriva att den andre skall utrotas...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-11, 21:26

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Men visst är det konstigt att samma som satt och skrek rakt ut när Fredrik önskade att RC skulle få en blomkruka i huvudet, nu ger sitt tysta medgivande att RedVictory skriver ett utalat dödshot mot Råttan??

    Att han sen inte klarar av att bli överbevisad utan att propparna rök i skåpet han har mellan öronen...det syns helt klart i hans rabiata hatinlägg mot mig...

    Det är bara att konstatera att du är en systematisk patetisk mobbare som försöker knäcka martin som lyckats ta sig upp ur skiten! såå fegt och fult! det är nog bäst att du loggar ut du suger ändå onödig energi här! hej då!

    Om du inte fattat det än din sociopat, så har jag aldrig skrivit till Martin förän här på AC,och om du nu är så energimedveten som du vill få andra att tro i en annan tråd, stäng av alla elapparater så slipper du sitta här och skämmas över att du är överbevisad i dödshotsfrågan...FÅNE!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 21:27

    theward skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Men visst är det konstigt att samma som satt och skrek rakt ut när Fredrik önskade att RC skulle få en blomkruka i huvudet, nu ger sitt tysta medgivande att RedVictory skriver ett utalat dödshot mot Råttan??

    Att han sen inte klarar av att bli överbevisad utan att propparna rök i skåpet han har mellan öronen...det syns helt klart i hans rabiata hatinlägg mot mig...

    Det är bara att konstatera att du är en systematisk patetisk mobbare som försöker knäcka martin som lyckats ta sig upp ur skiten! såå fegt och fult! det är nog bäst att du loggar ut du suger ändå onödig energi här! hej då!

    Dy tycker inte martin är ganska bra på att mobba han med...???
    Är du själv helt oskyldig heller??
    Tro inte att jag tar sip´s "parti", men rätt ska vara rätt.

    Det blir ganska konstigt annars tycker jag...

    konskekvens skulle fler inte dö av, iaf de använde sig mer utav Wink

    Jag har lärt mig hur martins språk är Theward! ett sk hårt gatuspråk efter många år som uteliggare blir de säkert så! självklart blir det så att han vänder taggarna utåt då han får höra att han ska sitta och skallra med stumparna!
    att martin inte riktigt kan ta kritik har jag också förstått och att han sätter hårt mot hårt! många hårda ord som svar så han är inte oskyldig det har jag aldrig sagt! men vem är helt oskyldig? jag försvarar inte allt martin skriver om och jag täcker inte upp då det är nåt jag inte håller med om heller som de flesta alliansare gör! de backar till och med upp blåfront i hans främlingsfientliga tjat!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  theward 2009-07-11, 21:35

    jag har svårt för inkonsekvens och det sätt tex martin visar upp.
    Det spelar ingen roll om vilket liv han levt eller vad han gått igenom.
    det ger han ingen rätt att vara grov i mun och rent oförskämd utan någon anledning...

    Skulle jag vända mitt humör efter hur jag mår för dagen... då skulle jag verkligen spy gala vissa dagar.
    Men är det verkligen rätt att göra så och mår man verkligen bättre av att göra på det viset??

    helt oskyldigt är inte jag heller, men hade alla haft samma hyfs, moral och etik som jag hade detta forum varit hur bra som helst..

    Sen får ni hålla med eller inte hålla med, det är upp till er
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-11, 21:44

    Håller med dig TW, problemet är att de flesta härinne ser det som en kamp mellan röd och blå, detta innebär att det blir aldrig debatter utan bara pajkasstning för att få den andra sidan att tröttna och vara här, de måste tro att det är en "herre på täppan" forum.

    Att jag sen inte accepterar att någon tar till dödshot mot ett annat nick, det kanske bara är jag, men det tycker jag i alla fall kräver en ursäkt till det berörda nicket, men det lär väl inte inträffa sä......
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 22:02

    SiP skrev:Håller med dig TW, problemet är att de flesta härinne ser det som en kamp mellan röd och blå, detta innebär att det blir aldrig debatter utan bara pajkasstning för att få den andra sidan att tröttna och vara här, de måste tro att det är en "herre på täppan" forum.

    Att jag sen inte accepterar att någon tar till dödshot mot ett annat nick, det kanske bara är jag, men det tycker jag i alla fall kräver en ursäkt till det berörda nicket, men det lär väl inte inträffa sä......

    Som sagt! Du suger energi din patetiske pajas som mobbar och ljuger! logga ut för gott tack!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  SiP 2009-07-11, 22:13

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Håller med dig TW, problemet är att de flesta härinne ser det som en kamp mellan röd och blå, detta innebär att det blir aldrig debatter utan bara pajkasstning för att få den andra sidan att tröttna och vara här, de måste tro att det är en "herre på täppan" forum.

    Att jag sen inte accepterar att någon tar till dödshot mot ett annat nick, det kanske bara är jag, men det tycker jag i alla fall kräver en ursäkt till det berörda nicket, men det lär väl inte inträffa sä......

    Som sagt! Du suger energi din patetiske pajas som mobbar och ljuger! logga ut för gott tack!

    Ok, vari ligger lögnen att du i denna mening önskar att Råttan skall dö..

    "Du är ju en parasit Råttan och smittbärare ett sk skadedjur som snarast skall utrotas"

    Anser du att om Råttan skrivit samma till dig, att det inte hade varit ett dödshot??


    Och nej, jag tänker inte logga ut härifrån för att du beordrar mig det, tyvärr så funkar inte dina sociopattakter på mig, men tänk på miljön och stäng av all din el...låt säga i fem-sex år, så blir det genast lite bättre här..
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  blueheaven 2009-07-11, 22:33

    Ja nu hade man velat se att rättviseoraklerna regndrottningen och corven gick in och gav RV en välbehövlig känga i baken!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-11, 22:33

    Det var jag som blev dödshotad av redvictory. Offret (jag i detta fall) avgör hur allvarligt det är.

    Jag anser rv vara en patetisk fjant.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 22:43

    blueheaven skrev:Ja nu hade man velat se att rättviseoraklerna regndrottningen och corven gick in och gav RV en välbehövlig känga i baken!

    Det är snarare DU din osäkre lille pajas som skull få dig en avhyvling! (till)
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 22:44

    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Håller med dig TW, problemet är att de flesta härinne ser det som en kamp mellan röd och blå, detta innebär att det blir aldrig debatter utan bara pajkasstning för att få den andra sidan att tröttna och vara här, de måste tro att det är en "herre på täppan" forum.

    Att jag sen inte accepterar att någon tar till dödshot mot ett annat nick, det kanske bara är jag, men det tycker jag i alla fall kräver en ursäkt till det berörda nicket, men det lär väl inte inträffa sä......

    Som sagt! Du suger energi din patetiske pajas som mobbar och ljuger! logga ut för gott tack!

    Ok, vari ligger lögnen att du i denna mening önskar att Råttan skall dö..

    "Du är ju en parasit Råttan och smittbärare ett sk skadedjur som snarast skall utrotas"

    Anser du att om Råttan skrivit samma till dig, att det inte hade varit ett dödshot??


    Och nej, jag tänker inte logga ut härifrån för att du beordrar mig det, tyvärr så funkar inte dina sociopattakter på mig, men tänk på miljön och stäng av all din el...låt säga i fem-sex år, så blir det genast lite bättre här..

    Logga ut NU! det är en order!och logga aldrig in här igen din patetiska pajasfigur!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 22:46

    råttan skrev:Det var jag som blev dödshotad av redvictory. Offret (jag i detta fall) avgör hur allvarligt det är.

    Jag anser rv vara en patetisk fjant.

    Du är en löjlig mobbare som inte gillar då någon kommer och säger åt dig att sluta mobba! men bered dig på motstånd för jag accepterar INTE ditt mobbande! (fatta)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-11, 23:01

    Dödshot, ja nu har råttan med vänner snart blåst upp det så det smäller och säger pang när ballongen spricker!

    Det är väl inget dödshot att tala om hur råttor utrotas, här i stan utrotar man rådisarna så mycket man hinner?

    Stan är helt enkelt nerlusad av råttor som blivit en plåga, bara fråga typ Mac Donalds och Big Burger och liknande ställen vad dom tycker om råttor!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-11, 23:06

    ja The Ward trivs sin själutropade post som forums ordningsman, den hårde och rättvise, mannen som svänger kappan efter vinden?

    Men lika blå som ni andra forumblåingar!
    Så jag förstår att ni blåingar hyllar The Ward, för ni gillar ju bli kliade bakom öronen!


    mr.Råtta suger så länge han kan på sitt halmstrå, om dödshotet som inte är något dödshot, råttan trivs i centrum,

    Det var jag som blev dödshotad ylar rådisen!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-11, 23:15

    martin7lindgren skrev:ja The Ward trivs sin själutropade post som forums ordningsman, den hårde och rättvise, mannen som svänger kappan efter vinden?

    Men lika blå som ni andra forumblåingar!
    Så jag förstår att ni blåingar hyllar The Ward, för ni gillar ju bli kliade bakom öronen!


    mr.Råtta suger så länge han kan på sitt halmstrå, om dödshotet som inte är något dödshot, råttan trivs i centrum,

    Det var jag som blev dödshotad ylar rådisen!

    Nu tror ju inte jag att Theward är blå för han har ju sitt förnuft kvar och han har läxat upp flera blå här med all rätt! sen de som vill tro på sips överdrivna dödshot som snart är massmord om han tillåts fortsätta BLÅljuga!
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  mimra 2009-07-12, 00:31

    SiP Today at 8:26 pm
    Redvictory skrev:
    Det är bara att konstatera att du är en systematisk patetisk mobbare som försöker knäcka martin som lyckats ta sig upp ur skiten! såå fegt och fult! det är nog bäst att du loggar ut du suger ändå onödig energi här! hej då!

    Om du inte fattat det än din sociopat, så har jag aldrig skrivit till Martin förän här på AC,och om du nu är så energimedveten som du vill få andra att tro i en annan tråd, stäng av alla elapparater så slipper du sitta här och skämmas över att du är överbevisad i dödshotsfrågan...FÅNE!

    Rör inte min polare pucko!
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-12, 00:36

    Redvictory skrev:
    råttan skrev:Det var jag som blev dödshotad av redvictory. Offret (jag i detta fall) avgör hur allvarligt det är.

    Jag anser rv vara en patetisk fjant.

    Du är en löjlig mobbare som inte gillar då någon kommer och säger åt dig att sluta mobba! men bered dig på motstånd för jag accepterar INTE ditt mobbande! (fatta)

    redVictory dödshotar andra debattörer!!!

    redVictory förespråkar dödsstraff!!!

    redVictory "beordrar" S.I.P att logga ut för gott. d.v.s han respekterar inte yttrandefriheten. Undrar vad som händer med de som inte lyder order. Dödsstraff kanske. Vad är eg. redVictory för en typ?

    Nån som tar redVictory på allvar? Jag vet inte vad som är värst!
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  mimra 2009-07-12, 00:38

    Redvictory Today at 9:44 pm

    Logga ut NU! det är en order!och logga aldrig in här igen din patetiska pajasfigur!

    Jävla pajas vem faan tror du att du är?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  råttan. 2009-07-12, 00:40

    martin7lindgren skrev:ja The Ward trivs sin själutropade post som forums ordningsman, den hårde och rättvise, mannen som svänger kappan efter vinden?

    Men lika blå som ni andra forumblåingar!
    Så jag förstår att ni blåingar hyllar The Ward, för ni gillar ju bli kliade bakom öronen!


    mr.Råtta suger så länge han kan på sitt halmstrå, om dödshotet som inte är något dödshot, råttan trivs i centrum,

    Det var jag som blev dödshotad ylar rådisen!


    martin lille,

    Din polare dödsstrafförespråkaren har dödshotat mig och bett en annan debattör logga ut. Annars...vilket gäng. martin och dödsstrafförespråkaren...
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Favorit i repris

    Inlägg  RedCloud 2009-07-12, 09:47

    Favorit i repris eller så här borde alla mobbare sluta

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 86220080.KP5ktZZe


    Och som vanligt, inga som helst kopplingar till ev nick på detta forum.

    Mad
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Redvictory 2009-07-12, 09:57

    RedCloud skrev:Favorit i repris eller så här borde alla mobbare sluta

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 86220080.KP5ktZZe

    Och som vanligt, inga som helst kopplingar till ev nick på detta forum.

    Mad
    Precis! oavsett om man heter Råttan,Sip, eller nåt annat löjligt patetiskt obalanserat sjukt äckligt och fult
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-12, 10:09

    Vad tycker du själv vi ska göra med alla råttor runt om i stan, Mr.Råtta?
    Ska vi bekämpa problemet, för ett problem är det, särskilt som råttor är smittobärare,

    Eller ska vi lägga ut rikligt med käk åt dom i parkerna så dom får föröka sig?

    Men jag förstår att du identifierar dig med ohyran, då du beter dig som den råtta du tagit namnet efter?


    VARFÖR TROR DU MÅNGA HYRESKONTRAKT KLART FÖRBJUDER ATT MATA FÅGLAR PÅ MARKEN!

    Sponsored content


    Trådstart ala s-e-l - Sida 3 Empty Sv: Trådstart ala s-e-l

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 02:15