Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+17
Leena-66
SiP
Infra
marxisten
MammaGuevara
Thecharmed
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
Susz X
MartinLindgren
blueheaven
kanaljen
Regndrottning
KickTheRasist
Nille
IK HAAT COMMUNISME
21 posters

    Vänstern är en SKAM!!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 00:06

    Berätta vad du GÖR för mänskliga rättigheter Rahm...Eller är dit ordbajseri inget annat än dito?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 00:07

    Jag tycker högern är en skam, Cool
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:08

    [quote="SaraS"]
    fredrik rahm skrev:
    berätta nu varför döda barn i tjetjenen är mindre upprörande än döda barn i Palestina/Israel konflikten kanske??'


    Eftersom du verkar ha mer fritid än de flesta så kan du väl leta fram ett inlägg där jag hävdat något dylikt. Du har hela internet till ditt förfogande. Leta! Twisted Evil

    Hörrö du "Sara" det handlar inte om DEJ specifikt, utan skitvänstern som struntade i dessa demonstrationer mot Ryssland, men så fort Israel gör något då ska ni börja gå tusentals och skrika "Ner med Israel" och förstöra allmän plats!

    OM ni hade demonstrerat lika mycket då hade jag inte brytt mig, det är eran otroligt äckliga vedervärdiga PK moral som svider.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:09

    Susz X skrev:Berätta vad du GÖR för mänskliga rättigheter Rahm...Eller är dit ordbajseri inget annat än dito?
    ahh ordbajseri??

    ja inte sitter jag på ett forum och skriver massor om hat och svammel..

    (du klarar ju ej att svara på dessa 2 enkelt framförda frågor själv)

    dock är jag betalande medlem i amnesty, vilket är mer Hjälpande än afa´iter som kastar stenar på polisbilar och fån som sitter på forum och spammar runt


    Jag ANSER, vilket är min rätt att BÅDE Israel och Palestina gör GROVA fel och att det EJ är vänstenpartiets eller socialdemokraternas eller en sketen kommunpolitikers i sveriges sak att tillrättavisa dessa 2 sidor eller ens ställa sig på NÅN sida.


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-09, 00:11, ändrad totalt 1 gång
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:10

    Susz X skrev:Berätta vad du GÖR för mänskliga rättigheter Rahm...Eller är dit ordbajseri inget annat än dito?

    vad gör du förutom leker moraltant på forum och sprider propaganda mot Israel, men aldrig lägger du näsan i blöt i konflikter som är värre. Seså, du var väl inte så värst högljud när Ryssarna slaktade tjetjenska barn.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 00:13

    Hur en har mer rätt av två som gör fel?
    Om två gör fel har ju båda fel,
    Men om en av två gör fel, så har ju den som inte gjort fel rätt?
    Förstog du svaret, Mr.Rahm! Wink
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 00:15

    fredrik rahm skrev:
    Susz X skrev:Berätta vad du GÖR för mänskliga rättigheter Rahm...Eller är dit ordbajseri inget annat än dito?
    ahh ordbajseri??

    ja inte sitter jag på ett forum och skriver massor om hat och svammel..

    (du klarar ju ej att svara på dessa 2 enkelt framförda frågor själv)

    dock är jag betalande medlem i amnesty, vilket är mer Hjälpande än afa´iter som kastar stenar på polisbilar och fån som sitter på forum och spammar runt


    Jag ANSER, vilket är min rätt att BÅDE Israel och Palestina gör GROVA fel och att det EJ är vänstenpartiets eller socialdemokraternas eller en sketen kommunpolitikers i sveriges sak att tillrättavisa dessa 2 sidor eller ens ställa sig på NÅN sida.
    Har du missat det så finns uppropet här på ac- startade en tråd om det tidigare- men kan inte se att du ens regerat där...

    Inte så illa skrivet- är du medlem i amnesty- då har du kanske även signerat vårt krav på en oberoende utredning ang krigsrätt? Och krav till USA:s utrikesminister att ta tag i detta med vapen oxå?
    För du har väl inte missat att jag lagt in uppropet även på detta forumet? Har inte sett att du skrivit några reflektioner alls iaf...


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-09, 00:25, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 00:16

    Jag tror inte Buddy Israel bryr sig särskilt mycket om ungarna varken i tjetjenien eller någon annanstans,
    Han har bara avsikt att smutsa ner vänstern! No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:18

    nej jag ANSER att detta är israels och palestinas sak.. och fortfarande EJ vänsterpartiets eller sap eller en solkig kommunalpolitiker i malmös sak

    och fortfarande undviker du 2 ganska enkla och raka frågor som vanligt.



    "Den samlade vänstern är väldigt duktiga på att mobilisera för palestinafrågan, men uppenbarligen skiter man ganska fullständigt i många andra konflikter. Jag har då inte sett mycket insamling och demonstrationer mot till exempel det som pågått i Tjetjenien (hundratusentals döda) eller Darfur (hundratusentals, eventuellt mer än 1 miljon döda). 1000 arabiska liv är nog värt mindre än ett israelskt i den israeliska regeringens (och stora delar av allmänhetens) ögon, samtidigt verkar ett palestinskt liv i vänsterns ögon vara värt mer (eller åtminstone symboliskt viktigare) än 1000 döda tjetjenska barn. För annars skulle väl inte så mycket fokus ligga på just den här konflikten när det är så mycket elände som pågår i så stor utsträckning på annat håll?"
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sniper..

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 00:20

    ....Jag skulle inte ha några som helst problem att demonstrera mot Nordkorea ELLER Zimbabwe heller för den delen.
    Tror du på allvar, Sniper, att dagens "vänster" (sen finns det säkert några få puckon som försvarar dessa) har något överhuvudtaget till övers för sådana stater??? Om du gör det, så tycker jag att du ska börja läsa på lite...
    Dock finns vissa skillnader mellan dessa två förtryckarstater och staten Israel, och det är att vare sig Zimbabwe eller Nordkorea är några imperialiststater. De förtrycker sitt eget folk, och det är nog så jävla illa. Men att två diktaturer beter sig på det viset är på något sätt...väntat.. men att en SÅ KALLAD demokrati, som Israel vill kalla sig, förtrycker inte bara sitt eget folk utan utsätter sina grannar för ockupation, mord, förtryck och imperialism dagligen är inget som en SÅ KALLAD demokrati ska hålla på med, och gör det till ännu jävligare.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:21

    martin7lindgren skrev:Jag tror inte Buddy Israel bryr sig särskilt mycket om ungarna varken i tjetjenien eller någon annanstans,
    Han har bara avsikt att smutsa ner vänstern! No

    Tydligen inte ni iaf. Nu är ni upp i varv med att vara anti-israel, snart kommer väl Ohly och predikar för er varpå ni då hoppar av glädje, likt ett skott i brallan, då ni skriker slagord mot USA.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 00:23

    martin7lindgren skrev:Jag tror inte Buddy Israel bryr sig särskilt mycket om ungarna varken i tjetjenien eller någon annanstans,
    Han har bara avsikt att smutsa ner vänstern! No

    Ä- han kallar ju alla vänster som inte dansar efter hans pipa...även om man jobbar för mänskliga rättigheter och är politiskt obunden- ett sätt att skapa hat givetvis- ett jävligt egoistiskt och lågt sätt. Sorgligt- men dessa personer är inget annat än egoistiska intrigmakare..
    Skulle dito stå på listan över utrotningshotade insekter skulle jag ändå sätta ned klacken...
    pig
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:23

    Thecharmed skrev:....Jag skulle inte ha några som helst problem att demonstrera mot Nordkorea ELLER Zimbabwe heller för den delen.
    Tror du på allvar, Sniper, att dagens "vänster" (sen finns det säkert några få puckon som försvarar dessa) har något överhuvudtaget till övers för sådana stater??? Om du gör det, så tycker jag att du ska börja läsa på lite...
    Dock finns vissa skillnader mellan dessa två förtryckarstater och staten Israel, och det är att vare sig Zimbabwe eller Nordkorea är några imperialiststater. De förtrycker sitt eget folk, och det är nog så jävla illa. Men att två diktaturer beter sig på det viset är på något sätt...väntat.. men att en SÅ KALLAD demokrati, som Israel vill kalla sig, förtrycker inte bara sitt eget folk utan utsätter sina grannar för ockupation, mord, förtryck och imperialism dagligen är inget som en SÅ KALLAD demokrati ska hålla på med, och gör det till ännu jävligare.

    Men kan tant lära sig fakta? Israels rättigheter inom landet sprider sig lika mycket och på samma nivå som i SVERIGE! Det betyder att du och jag har samma rättigheter där som här!

    Sluta hitta på anledningar att spy galla över Israel nu.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:24

    så tjetjenen är en Imperialistisk förtryckar stat??=)

    eller är det mest så att palestina sjalar alltid varit lite inne i (v) kretsar och är ganska balla..vilket verkar vara vissa främsta skäl att demonstrera.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:25

    Susz X skrev:
    martin7lindgren skrev:Jag tror inte Buddy Israel bryr sig särskilt mycket om ungarna varken i tjetjenien eller någon annanstans,
    Han har bara avsikt att smutsa ner vänstern! No

    Ä- han kallar ju alla vänster som inte dansar efter hans pipa...även om man jobbar för mänskliga rättigheter och är politiskt obunden- ett sätt att skapa hat givetvis- ett jävligt egoistiskt och lågt sätt. Sorgligt- men dessa personer är inget annat än egoistiska intrigmakare..
    Skulle dito stå på listan över utrotningshotade insekter skulle jag ändå sätta ned klacken...
    pig

    ahh.. tjetjenska BARN är mindre värda och vi ÄR insekter..

    härlig människosyn där...

    lol!
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:27

    Susz X skrev:
    martin7lindgren skrev:Jag tror inte Buddy Israel bryr sig särskilt mycket om ungarna varken i tjetjenien eller någon annanstans,
    Han har bara avsikt att smutsa ner vänstern! No

    Ä- han kallar ju alla vänster som inte dansar efter hans pipa...även om man jobbar för mänskliga rättigheter och är politiskt obunden- ett sätt att skapa hat givetvis- ett jävligt egoistiskt och lågt sätt. Sorgligt- men dessa personer är inget annat än egoistiska intrigmakare..
    Skulle dito stå på listan över utrotningshotade insekter skulle jag ändå sätta ned klacken...
    pig

    Verkar som om PK-elitens egen talsman hittat hit.

    Även om man jobbar för mänskliga rättigheter betyder det nödvändigtvis inte att man anser att detta gäller alla, eller snarare väljer medvetet att ignorera det som man anser vara utan intresse.

    Så ditt glorifierade tal om hur bra människa du är och således stolt målar dig som en moralisk högperson gör dig inget gott här.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 00:29

    Japp- visst har buddy israel en fiin människosyn...
    Tydligen du oxå- eftersom du tog åt dig utan att omnämnas...
    Ifrågasätter om du verkligen är medlem i Amnesty alls ..
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:33

    Susz X skrev:Japp- visst har buddy israel en fiin människosyn...
    Tydligen du oxå- eftersom du tog åt dig utan att omnämnas...
    Ifrågasätter om du verkligen är medlem i Amnesty alls ..

    Det är inget fel på min människosyn. Hamas klingar dock inte bra i mitt öra, inte eller fundamentala muslimer. Resten är lika värda som du och jag.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:34

    att du EJ fattade att det var din människoosyn det förvånar mig ej.

    lika lite som att du ALDRIG klarar att debattera eller svara på enklafrågor.

    utan ständigt moraliserar och projicerar åsiker på andra.

    fyfan för FALSKA moraltanter som antaligen behöver en KUK så dom blir nöjda nån gång i sitt liv.


    Enkelt Fördöm HAMAS och israeliska regeringen..INTE vanliga folket, det är ju dom som dör så fint!!


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-09, 00:38, ändrad totalt 1 gång
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 00:37

    De 500 barn som blev dödade av Israel nu senast Buddy, var är deras människovärde?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:39

    Thecharmed skrev:De 500 barn som blev dödade av Israel nu senast Buddy, var är deras människovärde?

    500 ggr mera värda än dom över 10000 barnen som slaktades i tjetjenen med vänsterns godkännande tystnad?

    Fördöm terrororganisationen HAMAS och israeliska regeringen och inte folken!!!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  lazy 2009-03-09, 00:44

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 01:51, ändrad totalt 1 gång
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 00:44

    Är du trög på något sätt Fredrik?

    Jag har överhuvudtaget INGA problem ALLS med att fördöma regimer som offrar barn för att uppnå ett mål.

    Jag har heller inga som helst problem med att kritisera och fördöma Hamas!!
    Men jag anser inte att Hamas bär det grundläggande ansvaret till varför situationen ser ut som den gör.
    Israels våld mot Palestina har fortgott mycket längre än vad Hamas har existerat.

    Så, ..som jag skrev, jag har inga som helst problem med att kritisera HAMAS, kan du göra likadant med Israel?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 00:47

    Buddy Israel skrev:
    Thecharmed skrev:....Jag skulle inte ha några som helst problem att demonstrera mot Nordkorea ELLER Zimbabwe heller för den delen.
    Tror du på allvar, Sniper, att dagens "vänster" (sen finns det säkert några få puckon som försvarar dessa) har något överhuvudtaget till övers för sådana stater??? Om du gör det, så tycker jag att du ska börja läsa på lite...
    Dock finns vissa skillnader mellan dessa två förtryckarstater och staten Israel, och det är att vare sig Zimbabwe eller Nordkorea är några imperialiststater. De förtrycker sitt eget folk, och det är nog så jävla illa. Men att två diktaturer beter sig på det viset är på något sätt...väntat.. men att en SÅ KALLAD demokrati, som Israel vill kalla sig, förtrycker inte bara sitt eget folk utan utsätter sina grannar för ockupation, mord, förtryck och imperialism dagligen är inget som en SÅ KALLAD demokrati ska hålla på med, och gör det till ännu jävligare.

    Men kan tant lära sig fakta? Israels rättigheter inom landet sprider sig lika mycket och på samma nivå som i SVERIGE! Det betyder att du och jag har samma rättigheter där som här!

    Sluta hitta på anledningar att spy galla över Israel nu.



    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:48

    Thecharmed skrev:De 500 barn som blev dödade av Israel nu senast Buddy, var är deras människovärde?

    Ja antagligen har de människovärde så det finns nog där. Tycker jag att det är sorgligt? Ja det gör jag, inga civila skall behöva dödas.
    Men jag anser att Israel delvis är tvungna att slå hårt. Visste du att "Palestina" tillsammans med andra muslimska länder förklarat krig med mål att återta Hitlers utrensning? Eller att Hamas i åtta års tid skjutit raketer in i Israel med civila som mål? Ja det gjorde du nog. Men du vet nog inte att Hamas systematiskt har mörklagt sanningen om civila offer i Gaza, således är antalet högt överdrivet.

    Att Hamas vägrar skriva på fredspakt är deras ruttna frukt.

    Sponsored content


    Vänstern är en SKAM!! - Sida 3 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 02:48