Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+17
Leena-66
SiP
Infra
marxisten
MammaGuevara
Thecharmed
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
Susz X
MartinLindgren
blueheaven
kanaljen
Regndrottning
KickTheRasist
Nille
IK HAAT COMMUNISME
21 posters

    Vänstern är en SKAM!!

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 19:06

    OINK, OINK, NÖFF, NÖFF????
    Vad menas, vad vill Mr.Raahhhmmmmm säga??? Sad
    Ska man skratta eller gråta??? Very Happy Sad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 19:10

    martin7lindgren skrev:OINK, OINK, NÖFF, NÖFF????
    Vad menas, vad vill Mr.Raahhhmmmmm säga??? Sad
    Ska man skratta eller gråta??? Very Happy Sad

    debatt POLISEN och forumets självutnämnde moderator /ägare ..uttrycker igen sin överlägsna "debattstil " och censur.

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  lazy 2009-03-08, 19:11

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 01:50, ändrad totalt 1 gång
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Självklart...

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-08, 20:57

    ...skulle jag protestera mot vilket jävla land som helst som bedriver ockupation och förtrycker ett helt folkslag, oavsett vilken jävla etnicitet de bär eller religion dessa bekänner.

    Är det så svårt att fatta???
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 20:59

    Thecharmed skrev:...skulle jag protestera mot vilket jävla land som helst som bedriver ockupation och förtrycker ett helt folkslag, oavsett vilken jävla etnicitet de bär eller religion dessa bekänner.

    Är det så svårt att fatta???

    så du bojkottar melodifestivalen??=)
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-08, 21:55

    Thecharmed skrev:...skulle jag protestera mot vilket jävla land som helst som bedriver ockupation och förtrycker ett helt folkslag, oavsett vilken jävla etnicitet de bär eller religion dessa bekänner.

    Är det så svårt att fatta???

    Så du ska protestera mot Ryssland också då eller? Du har väl inte glömt vad som hände tidigare i år, eller var dem inte nog åt höger för dej, och således gick dig obemärkt?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-08, 22:28

    Ta ett djupt andetag nu, mitt forum, jag äger inget forum, är fortfarande bara en medlem bland alla andra, No
    Som frågar dig vad du menar med det du sa i ditt inlägg,
    Jag förstår helt enkelt inte vad vill säga med oink,oink, nöff.nöff?
    Enkel fråga som skulle kunna besvaras med ett enkelt svar av dig,
    Men i vanlig ordning går du i taket? No
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-08, 22:50

    lazy skrev:Skulle gärna vilja veta vad Susz x menar med att araberna
    som bor i Israel är förtryckta, du är väl medveten om att
    det finns människor som jobbar medvetet för att förändra i
    grunden bl.a genom skolor för både judiska och arabiska
    barn där det också krävs ett samarbete mellan föräldrarna
    i de olika grupperna.

    Japp lazy- det vet jag att det gör . Och de allra flesta israeler vill leva sida vid sida med sina grannar oavsett om de har olika religion.
    Dock finns det ett förtryck från en grupp "muslimhatare ".Det finns muslimers vars id blivit "ogiltiga" just på grund av dessas etnicitet. Lyssnar du på personer som varit mycket i Israel kan dito berätta att det finns en utbred rasism..ett hat mot muslim som religion och de människor som har anammat den som livsåskådning. Det finns en hel del att läsa om detta- i utländsk massmedia-och svensk oxå på filsnuttar från ex youtube..
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty ja, DU men

    Inlägg  Sniperace 2009-03-08, 23:00

    Thecharmed skrev:...skulle jag protestera mot vilket jävla land som helst som bedriver ockupation och förtrycker ett helt folkslag, oavsett vilken jävla etnicitet de bär eller religion dessa bekänner.

    Är det så svårt att fatta???

    Tror du att det skulle finnas den lilla minsta chans att det blev ett lika stort upplopp mot ex en match mot förtryckarstaten NORDKOREA?

    tror du att en samlad vänsterrörelse skulle demonstrera och göra som det gjordes nu i Malmö?


    eller om det rörde sig om en match med en av Mugabes undersåtar?

    Du får urtsäkta, men jag tror INTE att någon av dessa skulle bry sig över huvud taget!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-08, 23:14

    Appartheidens/rasismens redskap att tysta ned ?!

    Det är hög tid att sätta barnkonventionen och mänskliga rättigheter/ Folkrätten som allra viktigast - men det motarbetas - Varför?!
    Under tiden barn och civila lever i helvetet dyker en oerhörd cyniskt försök att "tysta ned" och förnedra människor som är medmänniskor oavsett etnicitet, även i Sverige ! Läs om hur antisemitim återigen används som redskap att tysta ned kritik mot Israels militärjunta och regering - så är det- en del gör allt för att tysta ned- här på internet och i massmedia!

    http://www.expressen.se/kultur/1.1447140/smutsiga-metoder





    BBC försöker fortfarande hindra hjälp från att samlas in till palestinierna. Orsaken till att BBC vägrar sända hjälporganisationernas vädjningar om hjälp tycks nu vara BBC-chefen Mark Thompsons egen kärlek till Israel. Thompson var den som ensam fattade beslutet att inga hjälporganisationers vädjanden skulle få sändas på BBC. "The Independent" skrev år 2005 om hur Thompson åkte till Israel för att diskutera med krigsförbrytaren och premiärministern Ariel- “Beiruts Slaktare” Sharon om hur sändningarna skulle bli mer acceptabla för Israel:

    “Inte många vet det, men Mark är en djupt religiös man. Han är katolik, men hans fru är judisk och han sätter ett långt större värde på den Israeliska kampen än några av hans tidigare föregångare.”

    Det "religiösa" partiet Shas har tidigare krävt att alla araber ska utrotas. Haaretz citerade dess tidigare ledare Rabbi Ovadia Yosef, en av Israels mest populära religiösa ledare:

    “Det är förbjudet att vara bamhärtig mot dem. Ni måste skicka missiler mot dem och utrota dem.
    De är onda och förbannade.”
    Nu har Shas beslutat sig för att stödja Benyamin Netanyahu som premiärministerkandidat. Uppenbarligen
    är det han som kan sköta utrotandet bäst.
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1270038.stm

    Rolf Carlman anser att det otäcka är på vilket sätt Israel isolerar och svälter ut Gazaborna.:
    - Jag tycker det är mer obehagligt vad hela episoden illustrerade, nämligen hur svårt det är att få in personer och gods i Gaza. Hela syftet var att göra något åt akuta hjälpbehov, men bara en rännil av det som behövs kommer i nuläget fram. Det tycker jag var värre, att det finns stora behov och att inget kommer dit, säger Rolf Carlman till SvD.

    Under de senaste åtta åren har president Bush gett den israeliska regeringen grönt ljus för att utöka sina bosättningar på Västbanken och svälta och trakassera befolkningen i Gaza.
    Kommer något att förändras? Har palestinier rätt att existera i dessas ögon ?


    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Palestinamuren

    Kommer den att säljas i små delar- som Berlinermuren gjorde på 1990- talet till minne av det kalla kriget?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-08, 23:19, ändrad totalt 1 gång
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Vilket dravvel

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:15

    Varför i hela friden är det ok för den israeliska staten att bedriva terror när man inte acceptetar det från NÅGOT ANNAT LAND?????

    De ENDA från den proisraeliska sidan jag har någon respekt för är Rabbiner för Mänskliga Rättigheter.
    Den mest imbecilla retoriken från pro-Israel grupperingen är ju när de stämplar alla meningsmotståndare som antisemiter.
    Då vet man verkligen att det är IQ Fiskmås man har att göra med.

    Den israeliska ledningen bör ställas inför rätta.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:21

    Sniperace skrev:
    Tror du att det skulle finnas den lilla minsta chans att det blev ett lika stort upplopp mot ex en match mot förtryckarstaten NORDKOREA?

    tror du att en samlad vänsterrörelse skulle demonstrera och göra som det gjordes nu i Malmö?

    eller om det rörde sig om en match med en av Mugabes undersåtar?
    Du får urtsäkta, men jag tror INTE att någon av dessa skulle bry sig över huvud taget!!

    Det var det mest patetiska argument jag hört någon gång!!!!

    När spelade Nordkorea tennis någonstans öht? Zimbabwe???

    Du menar att man inte ska protestera mot en förtryckarstat för att några ev inte skulle protestera i ett scenario som bara finns i din fantasi?
    Stenkorkat är bara förnamnet Mad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty visst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-08, 23:25

    men när kommer den dag det är samma reaktioner mot exempelvis NORDKOREAS terror mot sitt eget folk, när kommer protesterna mot MUGABES terror mot sitt folk

    när kommer protesterna mot krigen i AFRIKA där det är tusen gånger fler offer?

    om dessa förekommer inga protester.....

    vi har ett stort antal stater där terrorn är många gånger värre än den Israel står för, Israel som fö är det mest demokratiska landet i mellanöstern (om inte det enda)

    Jag tcker det ser ut mest som att vilja ge sig på dem för att de är JUDAR och dölja detta bak ett svepskäl
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty nåja, undrar vem som är KORKAD

    Inlägg  Sniperace 2009-03-08, 23:27


    Det var det mest patetiska argument jag hört någon gång!!!!

    När spelade Nordkorea tennis någonstans öht? Zimbabwe???

    Du menar att man inte ska protestera mot en förtryckarstat för att några ev inte skulle protestera i ett scenario som bara finns i din fantasi?
    Stenkorkat är bara förnamnet Mad

    så eftersom det finns JUDAR att ge sig på godkänner du utan vidare den terror som är långt värre i andra länder??

    tillåt mig gapskratta åt ditt judehat
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 23:31

    intressant hur döda barn i tex tjetjenen kan vara mindre värda än döda barn i Palestina eller israel..


    Jag tror min åsikt är mera hälsosam.. Fördöm Både Israel och Palestina och håll för gudsskull tassana borta ifrån denna infekterade brandhärd


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-08, 23:32, ändrad totalt 1 gång
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:32

    så eftersom det finns JUDAR att ge sig på godkänner du utan vidare den terror som är långt värre i andra länder??

    tillåt mig gapskratta åt ditt judehat


    Ok, där ser man, du är en av idioterna som anklagar folk för judehat för att man protetesterar mot den israeliska aggressionen?
    Då får man väl anta att du stöder kriget mot palestinerna för att du hatar muslimer?

    Sicken nolla!


    Senast ändrad av SaraS den 2009-03-08, 23:34, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 23:34

    SaraS skrev:
    Sicken nolla!

    se där , vänstern "debatterar" minsann svartvitt som vanligt kryddat med lite goda personangrepp
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty visst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-08, 23:35

    är du en nolla det visset jag ju, jag hatar INTE muslimer, det har NOLL procent med muslimer att göra i detta fall, men jag börjar misstänka att du INTE bryr dig eftersom det i de andra fallen inte rör sig om muslimer!!
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:37

    fredrik rahm skrev:
    SaraS skrev:
    Sicken nolla!

    se där , vänstern "debatterar" minsann svartvitt som vanligt med lite goda personangrepp

    Ja, men att ha som "argument" att någon hyser ett "judehat", det vet jag är fullt normalt även i din vokabulär, micke wrede.
    Så håll du dina pekfingrar till dig själv
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:38

    Sniperace skrev:är du en nolla det visset jag ju, jag hatar INTE muslimer, det har NOLL procent med muslimer att göra i detta fall, men jag börjar misstänka att du INTE bryr dig eftersom det i de andra fallen inte rör sig om muslimer!!

    Är du inte frisk? Tror du att jag tänker acceptera att bli anklagad för judehatare utan att ge svar på tal?
    En del har uppenbarligen verkligen rasat i dyn
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-08, 23:39

    SaraS skrev:
    fredrik rahm skrev:
    SaraS skrev:
    Sicken nolla!

    se där , vänstern "debatterar" minsann svartvitt som vanligt med lite goda personangrepp

    Ja, men att ha som "argument" att någon hyser ett "judehat", det vet jag är fullt normalt även i din vokabulär, micke wrede.
    Så håll du dina pekfingrar till dig själv

    ursäkta??
    sade du något??

    nehepp trodde väl ej det...

    berätta nu varför döda barn i tjetjenen är mindre upprörande än döda barn i Palestina/Israel konflikten kanske??'

    2004
    "Tusentals barn har dödats under striderna i Tjetjenien, hundratusentals människor lever i flyktingläger.

    Ryska soldater har fört bort och avrättat hundratals män. Anhöriga har i åratal försökt få besked om vad som hänt med försvunna släktingar via de officiella kanalerna.

    Förgäves.

    Trots människorättsorganisationernas larmrapporter om de ryska truppernas övergrepp i Tjetjenien har inget hänt. Världen har tigit och det finns få tv-bilder därifrån som kan uppröra och väcka opinion.
    "


    Berätta ÄVEN hur det kan vara så att en har mer rätt av 2 som gör helt fel.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-08, 23:56

    [quote="fredrik rahm"]
    berätta nu varför döda barn i tjetjenen är mindre upprörande än döda barn i Palestina/Israel konflikten kanske??'


    Eftersom du verkar ha mer fritid än de flesta så kan du väl leta fram ett inlägg där jag hävdat något dylikt. Du har hela internet till ditt förfogande. Leta! Twisted Evil
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:02

    [quote="SaraS"]
    fredrik rahm skrev:
    berätta nu varför döda barn i tjetjenen är mindre upprörande än döda barn i Palestina/Israel konflikten kanske??'


    Eftersom du verkar ha mer fritid än de flesta så kan du väl leta fram ett inlägg där jag hävdat något dylikt. Du har hela internet till ditt förfogande. Leta! Twisted Evil


    Ursäkta men jag TRODDE du var här för att debattera sak och ej person.. så dumt av mej.

    Eller kan det vara så enkelt att du ej klarar att svara på mina 2ganska enkelt framförda frågor och känner dig lite dum och svarslös?

    Suspect
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-09, 00:05

    fredrik rahm skrev:

    Ursäkta men jag TRODDE du var här för att debattera sak och ej person.. så dumt av mej.

    Eller kan det vara så enkelt att du ej klarar att svara på mina 2ganska enkelt framförda frågor och känner dig lite dum och svarslös?

    Suspect

    Ja herregud!

    Om du påstår tillskriver mig åsikter så ska du belägga dem också. Dn enda person jag debatterar är mig själv. Du vet den som det tydligen är ok att påstå saker om.
    Ta en till, Fredrik
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:05

    SaraS skrev:
    fredrik rahm skrev:

    Ursäkta men jag TRODDE du var här för att debattera sak och ej person.. så dumt av mej.

    Eller kan det vara så enkelt att du ej klarar att svara på mina 2ganska enkelt framförda frågor och känner dig lite dum och svarslös?

    Suspect

    Ja herregud!

    Om du påstår tillskriver mig åsikter så ska du belägga dem också. Dn enda person jag debatterar är mig själv. Du vet den som det tydligen är ok att påstå saker om.
    Ta en till, Fredrik



    försöker igen då...

    berätta nu varför döda barn i tjetjenen är mindre upprörande än döda barn i Palestina/Israel konflikten kanske??'



    Berätta ÄVEN hur det kan vara så att en har mer rätt av 2 som gör helt fel?


    Sponsored content


    Vänstern är en SKAM!! - Sida 2 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 10:25