Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
KickTheRasist
Susz X
9 posters

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 01:37

    Logga in/ registrera dig på youtube- se de 7 avsnitten av insider om nazism i Sverige- och deras egna filmsnuttar som inte var meningen skulle komma ut till allmänhetens beskådning..
    En skam för Sverige är denna sekt- ja det är inte enbart jag som kallar dem för den sekt de är...Även avhopparna gör det..Du måste vara inloggad för att se klippen..sök på "insider tv3" Nazismen del 1 Förbannat bra reportage- en verklighet som man måste känna till- även om man vill spy galla på ledarna..


    https://www.youtube.com/watch?v=xCmf6eVHw3Q
    https://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=insider+tv3&aq=f


    En så odemokratisk organisation- hur skadar den vår demokrati på sikt?
    "Om de inte får vara med i politiken kan andra lösningar som vapen finnas" var det någon i dokumentären som sade..Och vapen verkar det finnas gott om- allt från vanliga avsågade gevär till AK4:or....även brottslingar som tidigare mördat.

    Vid närmare eftertanke: Varför tas ledarna inte in under LPT (lagen om personlig tvångsvård)kan jag undra- vad tycker DU???
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-15, 02:30

    Susz X skrev:Logga in/ registrera dig på youtube- se de 7 avsnitten av insider om nazism i Sverige- och deras egna filmsnuttar som inte var meningen skulle komma ut till allmänhetens beskådning..
    En skam för Sverige är denna sekt- ja det är inte enbart jag som kallar dem för den sekt de är...Även avhopparna gör det..Du måste vara inloggad för att se klippen..sök på "insider tv3" Nazismen del 1 Förbannat bra reportage- en verklighet som man måste känna till- även om man vill spy galla på ledarna..


    https://www.youtube.com/watch?v=xCmf6eVHw3Q
    https://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=insider+tv3&aq=f


    En så odemokratisk organisation- hur skadar den vår demokrati på sikt?
    "Om de inte får vara med i politiken kan andra lösningar som vapen finnas" var det någon i dokumentären som sade..Och vapen verkar det finnas gott om- allt från vanliga avsågade gevär till AK4:or....även brottslingar som tidigare mördat.

    Vid närmare eftertanke: Varför tas ledarna inte in under LPT (lagen om personlig tvångsvård)kan jag undra- vad tycker DU???

    Hej Suzs!!

    Du behöver inte oroa dig för sådana avarter ...! Det finns koll på dem. För mig spelar ingen roll att dem skall sikta på mig med AK -4 eller bazooka .. Very Happy. Jag är van på detta ...!! !!!Men fråga återstår klarar dem att bli behandlande på samma sätt??

    MVH
    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty om

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 10:24

    de skulle kunna räknas som en skam för ett helt land, när de inte är mycket mer än en finne i röven?

    Vi kan väl istället vara STOLTA att de är så få och inte fler, då har vi andra som försöker ta "priset" nämligen AFA, de autonoma och anarkister som vid varje större demonstration löper amok och orsakar skador och kostnader för många miljoner.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 11:46

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:27, ändrad totalt 2 gånger
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 11:50



    Har fortfarande min våta dröm..bussa bort dom värsta ur afa och nsf och liknande till ett öppet fält i norrland..låt dom döda varandra..

    avslutat

    (jag kan sponsra med ett gammal basebollträ i aluminium)
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 11:53

    Svar: Lazy


    Det är inget nytt för mig. Dock anser jag det vara befogat i dessa fall.
    Det finns de som är mindre farliga för sig själva och sin omgivning som LPT:as i dag.I och för sig platsar de inte på "vanliga " människors vuxenpsykriatri- det vore förödande att placera dessa monster där. Visst är reportaget av Insider uttömmande och bra- det kallar jag grävande journalistik!
    Synd att dessa destruktiva sekter som NSF är har hunnit förstöra för så många bra människor- ja- även dödat många i Sverige.
    Men- man ser j sä tydligt hur NSF utåt sett ljuger utan att röra en min...otäckt- och så sjukt!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 12:05

    visst är det konstigt att vi höger säger JA nsf skall bort och det snabbt.

    Men vänster aldrig rakt ut kan fördöma afa, utan istället försvarar , förminskar och byter fokus i trådar om just AFA??
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 12:08

    KickTheRasist skrev:
    Susz X skrev:Logga in/ registrera dig på youtube- se de 7 avsnitten av insider om nazism i Sverige- och deras egna filmsnuttar som inte var meningen skulle komma ut till allmänhetens beskådning..
    En skam för Sverige är denna sekt- ja det är inte enbart jag som kallar dem för den sekt de är...Även avhopparna gör det..Du måste vara inloggad för att se klippen..sök på "insider tv3" Nazismen del 1 Förbannat bra reportage- en verklighet som man måste känna till- även om man vill spy galla på ledarna..


    https://www.youtube.com/watch?v=xCmf6eVHw3Q
    https://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=insider+tv3&aq=f


    En så odemokratisk organisation- hur skadar den vår demokrati på sikt?
    "Om de inte får vara med i politiken kan andra lösningar som vapen finnas" var det någon i dokumentären som sade..Och vapen verkar det finnas gott om- allt från vanliga avsågade gevär till AK4:or....även brottslingar som tidigare mördat.

    Vid närmare eftertanke: Varför tas ledarna inte in under LPT (lagen om personlig tvångsvård)kan jag undra- vad tycker DU???

    Hej Suzs!!

    Du behöver inte oroa dig för sådana avarter ...! Det finns koll på dem. För mig spelar ingen roll att dem skall sikta på mig med AK -4 eller bazooka .. Very Happy. Jag är van på detta ...!! !!!Men fråga återstår klarar dem att bli behandlande på samma sätt??

    MVH
    //KTR
    Känns ju tryggt- men ändå ger de sig på andra människor..
    Skulle inte tro att de klarar av att bli behandlade på samma sätt
    - inte om man ser tebax i tiden. Fega uslingar som inte drar sig för
    att psykiskt trycka ner samt döda i lönndom. Det handlar ju faktiskt om mördare som går lösa
    - i Sverige i dag. Och- hur infiltrerade är denna avart i samhället egentligen? Är dessa oxå under kontroll?
    Vad som är bra är att dessa "avhoppare" synliggör rakryggat.
    Och Du- Kick- du verkar ha hjärtat på rätta stället.. Very Happy ]


    mvh/ Susz
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 12:38

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:28, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty jovisst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 12:44

    Vid närmare eftertanke: Varför tas ledarna inte in under LPT (lagen om personlig tvångsvård)kan jag undra- vad tycker DU???

    är det ett vapen mot meningsmotståndare?

    Att sätta i psykisk tvångsvård?

    Ok, vi börjar med nassar, sedan tar vi Vänsterextremisterna, sedan blir det dags för Moderaterna, sedan vänsterpartiet, sedan nästa parti osv till vi bara har ETT godkänt och alla som visar på minsta tvivel på detta sätter vi in på tvångsvård.

    DETTA har provats i OMSKOLNINGSLÄGER tidigare.


    Nassar ÄR stora svin med hemska åsikter, de ska bekämpas med information och vi ska visa avsky för dem OCH alla andra extremister, men vi ska INTE använda terror för att få bort dem, och det VORE terror att sätta in dem på tvångsvård...


    Men som va<nligt så måste jag tillfoga att jag tror INTE att nassarna är ett större hot mot DEMOKRATIN än vad afa och autonoma är, de är de ENDA som med våld ger sig på VALDA politiker och gör försök att HINDRA demokratikst valda partier osv...
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 12:48

    lazy skrev:visst är det konstigt att vi höger säger JA nsf skall bort och det snabbt.

    Men vänster aldrig rakt ut kan fördöma afa, utan istället försvarar , förminskar och byter fokus i trådar om just AFA??


    Håller verkligen med fredrik här o ännu värre är det när Per Gahrton
    sitter i Debatt o kallar de för: Några entusiastiska ungdomar.
    Jo nog visade de entusiasm alltid när de stod på taket o sparkade
    ner sirener m.m på polisbilarna.

    Våld föder våld och är inte bra vem som än utför det. När det handlar om "focusbyte
    i trådar som handlar om AFA"...Är man inte likadan själv när man ägnar sig åt focusbyte i trådar som handlar om nazism? Om inte vari ligger egentligen skillnaden?Och Snipe- nix- LPT:ad blir du när du är en fara för andras/ ditt eget liv. Mördare
    som mördar för att tysta oliktänkande är det.Personer som hotar med vapenmakt är det.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty njaaa

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 13:02

    Det är nog inte fråga om fokusbyte, det är fråga om att sila mygg och svälja kameler.

    DE som idag skadar sverige och demokratin är nog inte NSF och andra nassar, de är en försvinnande liten del missledda människor som saknar empati och medmänsklighet, men som sagt de är inte många.

    VISST ska vi bekämpa dem, men vi ska INTE lägga all enrgi på dem, och lämna STÖRRE problem utan åtgärder,vi har en mycket större grupp med liknande människor som SÄGER sig ha empati, men ändå använder VÅLD och terror i kampen för vad de tycker är rätt.

    DESSA ger sig på olika politiska partier med VÅLD, de tvingar med våld och hot om våld dess företrädare att lämna politiken, de vandaliserar och förstör för sverige och orskar invandrarfientlighet genom att få det att se ut som om det är invandrana som gjort upplopp (se vad som hände i Rosengård, det var INTE invandrarna som startade detta utan dina kära vänner AFA o compani)


    Vilka tycker du skämmer ut oss mest?

    Nassar som inte längre syns så mycket och som inte idag gör mer än finns (även om några i sin idioti ger sig på en ensam bög eller ensam invandrare) eller dessa extremister som i en stor mobb slår sönder och vandaliserar, gör vad de kan för att försöka döda poliser skada polishästar osv är DESSA fina männskor vi ska vara STOLTA över, eller är DE en skam för sverige som ser våldet som något underbart verktyg att stoppa demokratin?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 13:03

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:29, ändrad totalt 1 gång
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-15, 13:06

    Känns som afa- nsf är lite som fyra MYROR är mer än fem elefanter.

    skrattar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty hehe

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 13:20

    Våld föder våld och är inte bra vem som än utför det. När det handlar om "focusbyte
    i trådar som handlar om AFA"...Är man inte likadan själv när man ägnar sig åt focusbyte i trådar som handlar om nazism? Om inte vari ligger egentligen skillnaden?Och Snipe- nix- LPT:ad blir du när du är en fara för andras/ ditt eget liv. Mördare
    som mördar för att tysta oliktänkande är det.Personer som hotar med vapenmakt är det.

    ahaa, då skulle alltså alla dessa AFA,iter som var med om upploppet i malmö spärras in som psykiskt sjuka?

    alla som misshandlar skulle spärras in som psykiskt sjuka och INTE sättas i fängelse, det är ju så att brott som begås pga att man är psykiskt sjuk INTE ska bestraffas utan istället medföra vård?


    Du har nog svårt att skilja på psyksjuk och sådana som använder våld för att utöva makt och åsiktsförtryck...

    LPT används för PSYKISKT SJUKA som är farliga för sig själv eller andra, inte för den som av hat men som är psykiskt frisk skadar andra
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 13:29

    lazy skrev:LPT:ad blir du när du är en fara för andras/ ditt eget liv.

    Visst är det så Susz men under alla mina år inom psyk har
    jag inte stött på ngn som fått tvångsvård p.g.a de kriterier
    som du anger, personen måste nämligen räknas som psykiskt
    sjuk o även om du o jag tycker att det är ett sjukt beteende
    så är det inte en psykisk sjukdom

    Hur ser man på psykopati som anställd inom psyk?
    Som en avart eller som en sjukdom?
    Vidare: menar du att en person måste ha en diagnos om psykisk ohälsa för att bli LPT: ad? eller missförstår jag dig Lazy?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 13:42

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:29, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 13:44

    lazy skrev:Som anställd inom psykiatrin träffar man sällan på ngn psykopat
    det är oftast KVM som gör det och givetvis rättspsyk där jag
    också jobbade 2 år, när det gäller sjukdom o om den i så fall är
    behandlingsbar är inte ens experterna eniga om.

    Oki- var mest intresserad av din personliga åsikt- och givetvis oxå hur psykriatrin ställer sig till dessa individer i dagsläget.
    Tror du själv på fasta, klara tydliga regler och beteendeinlärning när det handlar om psykopati?

    mvh/ Susz


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-15, 13:47, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty att

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 13:45

    vara psykopat betydet INTE att man är psyksjuk eller ens en fara för ANDRA, visste du att väldigt många höga chefer kan diagnostiseras som psykopater?

    en inbiten egoist är ju en sots psykopat Shocked
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 13:52

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:30, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 13:53

    Sniperace skrev:vara psykopat betydet INTE att man är psyksjuk eller ens en fara för ANDRA, visste du att väldigt många höga chefer kan diagnostiseras som psykopater?

    en inbiten egoist är ju en sots psykopat Shocked

    Personligen har jag kommit såpass långt i erfarenhet av livet att jag ser "psykopati" som en art av homosapiens...en oerhört manipulativ art inte alltid ond- men ofta utnyttjad av
    andra i form av exempelvis ett beroende.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 13:55

    lazy skrev:menar du att en person måste ha en diagnos om psykisk ohälsa för att bli LPT: ad? eller missförstår jag dig Lazy?


    Här är det bättre att du läser igenom själv vad som gäller.

    http://www.psykiatrinsodra.se/Filer/nyheter/LPT2008.pdf

    Oki- undrade bara vad DU som person menade..Tack ändå.
    Vad tyckte ni om de 7 youtubeklippen från Insider förresten?

    confused


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-15, 14:09, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-15, 14:09

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:30, ändrad totalt 1 gång
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty njaa

    Inlägg  Sniperace 2009-03-15, 14:11

    Personligen har jag kommit såpass långt i erfarenhet av livet att jag ser "psykopati" som en art av homosapiens...en oerhört manipulativ art inte alltid ond- men ofta utnyttjad av
    andra i form av exempelvis ett beroende.

    på ett sätt har du rätt, men utmärkande för en psykopat är att DENNA utnyttjar ANDRA för att säkra sig själv, utan någon tanke på hur det drabbar dem, bara det blir bra för honom själv.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-15, 14:15

    lazy skrev:Ska försöka slå ihop dina inlägg här, du undrade om jag tror på
    fasta regler när det gäller psykopater o det kan jag direkt svara
    nej på av den enkla anledningen att för en äkta psykopat finns
    inga andra regler än hans/hennes alla andra är obetydliga o det
    är just därför de får problem.Jag förstod inte riktigt vad du
    menade med att psykopaten blir utnyttjad av andra? Min erfarenhet
    är tvärtom att det är psykopaten som är den som utnyttjar allt
    o alla i hans/hennes väg.

    Kan ta ett exempel- som du vet kan en del missbruk ge psykopatiska drag
    - den beroende utnyttjas av den person som förser denne med narkotika tex..
    på olika sätt.
    Eller- en psykopat som är beroende av pengar...etc etc..
    I mina ögon är inte alla psykopater onda- utan vill försöka leva som bra folk- men de klarar helt enkelt inte av det själva.

    Samtidigt finns ju den riktigt onda art du oxå beskriver- men att alla med psykopati- eller outvecklad del av hjärnan är onda köper jag inte. Dock blir det så- när omgivningen saknar just kunskap- och i stället är rädda.

    Sponsored content


    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 16:58