Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+17
Leena-66
SiP
Infra
marxisten
MammaGuevara
Thecharmed
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
Susz X
MartinLindgren
blueheaven
kanaljen
Regndrottning
KickTheRasist
Nille
IK HAAT COMMUNISME
21 posters

    Vänstern är en SKAM!!

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:49


    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .

    Lögn. Israel avrättar inte alls "små barn" eller civila i "koncentrationsläger".

    Barnmördare? Inte mer än dina "frihetskämpar".
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 00:51

    lazy skrev:Lyssnar du på personer som varit mycket i Israel kan dito berätta att det finns en utbred rasism..ett hat mot muslim som religion och de människor som har anammat den som livsåskådning.

    Susz x det finns en ilska o uppgivenhet över att aldrig få leva
    ett riktigt liv o det har inget med hat mot religionen Islam att
    göra.


    Vilken hat ...?? jag kan kalla det för psykotiska drag på paranoia med all rättighet ,
    och då vet man varför eller hur??

    Lösningen ..

    1. Lämna landet till ursprungs befolkningen.
    2. Be allmänt ursäkt för 60 år av ockupation och förtryckt.
    3. Sluta döda barn.



    Resultat :

    Ingen Psykos mera och man behöver inte känna sig förföljd ..
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:52

    Thecharmed skrev:Är du trög på något sätt Fredrik?

    Jag har överhuvudtaget INGA problem ALLS med att fördöma regimer som offrar barn för att uppnå ett mål.

    Jag har heller inga som helst problem med att kritisera och fördöma Hamas!!
    Men jag anser inte att Hamas bär det grundläggande ansvaret till varför situationen ser ut som den gör.
    Israels våld mot Palestina har fortgott mycket längre än vad Hamas har existerat.

    Så, ..som jag skrev, jag har inga som helst problem med att kritisera HAMAS, kan du göra likadant med Israel?

    undrar hur många gånger man MÅSTE skriva att

    ja jag gillar bögar och flator

    nej jag är ej rasist

    japp jag fördömer BÅDE israels REGERING och hamas och ledande religiösa nötter där nere som triggar befolkningen att spänna på sig bomber

    japp jag HATAR religion och anser att detta är grunden till mesta krigandet och dödandet på jorden

    japp jag AVSKYR moraliserande falsk vänster som ser svartvitt på det mesta i livet.

    Ja jag anser att kvinnor och män har samma värde och med rättigheter kommer skyldigheter

    Nope jag gillar ej vad SD står för och kommer aldrig att göra

    Ngt mera du vill veta?

    (oj förlåt dödade jag lite av era samlade FÖRDOMAR nu??)
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 00:54

    Buddy Israel skrev:

    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .

    Lögn. Israel avrättar inte alls "små barn" eller civila i "koncentrationsläger".

    Barnmördare? Inte mer än dina "frihetskämpar".



    Du för titta på några dokumentär eller läsa lite tidningar eller läsa lite böcker och fakta

    Då kommer det att lösa sig .
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:55

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:

    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .

    Lögn. Israel avrättar inte alls "små barn" eller civila i "koncentrationsläger".

    Barnmördare? Inte mer än dina "frihetskämpar".



    Du för titta på några dokumentär eller läsa lite tidningar eller läsa lite böcker och fakta

    Då kommer det att lösa sig .

    som tex "braveheart"??=)
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 00:56

    fredrik rahm skrev:
    Thecharmed skrev:Är du trög på något sätt Fredrik?

    Jag har överhuvudtaget INGA problem ALLS med att fördöma regimer som offrar barn för att uppnå ett mål.

    Jag har heller inga som helst problem med att kritisera och fördöma Hamas!!
    Men jag anser inte att Hamas bär det grundläggande ansvaret till varför situationen ser ut som den gör.
    Israels våld mot Palestina har fortgott mycket längre än vad Hamas har existerat.

    Så, ..som jag skrev, jag har inga som helst problem med att kritisera HAMAS, kan du göra likadant med Israel?

    undrar hur många gånger man MÅSTE skriva att

    ja jag gillar bögar och flator (kärlek har absolut inget kön)

    nej jag är ej rasist

    japp jag fördömer BÅDE israels REGERING och hamas och ledande religiösa nötter där nere som triggar befolkningen att spänna på sig bomber

    japp jag HATAR religion och anser att detta är grunden till mesta krigandet och dödandet på jorden

    japp jag AVSKYR moraliserande falsk vänster som ser svartvitt på det mesta i livet.

    Ja jag anser att kvinnor och män har samma värde och med rättigheter kommer skyldigheter

    Nope jag gillar ej vad SD står för och kommer aldrig att göra

    Ngt mera du vill veta?

    (oj förlåt dödade jag lite av era samlade FÖRDOMAR nu??)
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 00:56

    Men jag anser inte att Hamas bär det grundläggande ansvaret till varför situationen ser ut som den gör.
    Israels våld mot Palestina har fortgott mycket längre än vad Hamas har existerat.

    CHARMED

    Vet du varför Hamas bildades? Det var en organisation som hade kontakt med Young Egypt och Al-Husseinis nazistiska ideologi. år 1948 då Israel förklarades självständigt gick man då till almänheten och startade heligt krig mot judarna. De fick f ö stöd av Heinrich Himmler. Så nej, Hamas och Palestina är lika, om inte MER ansvariga för denna långa konflikt.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 01:00

    Hamas i sig är ganska irrelevant Buddy, eftersom Israels ockupation och våld har funnits långt mycket längre än Hamas. Hamas har endast uppstått som ett svar på Israels mördande. Orsak och verkan, känner du till det begreppet? Våld föder våld? osv osv osv...
    1982 går Falangisterna, uppklädda till tänderna med Vapen och stöd från Israel in i flyktinglägren Sabra och Shatila, efter det att Israel ockuperar västra Beirut, i strid med avtalet som har träffats, och där fullständigt massakrerar man människorna där.
    Ariel Sharon, som var den som släppte in dem, tvingas till och med att avgå för detta, som fördöms genom att hundratusentals människor demonstrerar och protesterar både i Israel, Palestina och världen över.
    DÄR UPPSTÅR HEZBOLLAH.
    Svårt att förstå? Nä, inte alls.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 01:00

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 01:01

    Om vänstern kunde fördöma HELA konflikten skulle det bli mindre Hycklande.

    menmen..



    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 01:02

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 01:02



    ja?? kunde vara vilket KRIG som helst senaste 100 åren..

    dock gör det ej mera rätt..

    bara mera HYCKLADE att enkom stå på en sida i en trasslig och felaktig konflikt
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 01:04

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Children-of-Hamas-collage-717062

    en annan sida??

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Childrenofhamascollage7.th


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-09, 01:06, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  lazy 2009-03-09, 01:06

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 01:52, ändrad totalt 1 gång
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 01:06

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Sabra_och_Shatila


    För den som orkar skaffa sig lite allmänbildning.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 01:06

    Thecharmed skrev:Hamas i sig är ganska irrelevant Buddy, eftersom Israels ockupation och våld har funnits långt mycket längre än Hamas. Hamas har endast uppstått som ett svar på Israels mördande. Orsak och verkan, känner du till det begreppet? Våld föder våld? osv osv osv...
    1982 går Falangisterna, uppklädda till tänderna med Vapen och stöd från Israel in i flyktinglägren Sabra och Shatila, efter det att Israel ockuperar västra Beirut, i strid med avtalet som har träffats, och där fullständigt massakrerar man människorna där.
    Ariel Sharon, som var den som släppte in dem, tvingas till och med att avgå för detta, som fördöms genom att hundratusentals människor demonstrerar och protesterar både i Israel, Palestina och världen över.
    DÄR UPPSTÅR HEZBOLLAH.
    Svårt att förstå? Nä, inte alls.

    Du glömmer att det var en palestinsk nazist, Al-Husseini (som jag återigen måste ta upp) som samma år då Israel grundades, vägrade acceptera att judar skulle existera.
    Jordanien, Saudiarabien, Egypten och Syrien stöttade honom.

    Tillsammans med SS diskuterade man hur man skulle gå till väga. Under denna tid började "palestinierna" sina brott mot Israelerna, och senare bildades Hamas.
    The Arab League startar krig 1948, fyra mindre krig uppstår fram till år 1973.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 01:13

    Hehe, du har alldeles egna teorier du hur historien har gått till.
    Du,tillsammans med någon liten "klick"..

    Det finns liksom inte på kartan, ja.. otroligt lokalt kanske. hehe

    Det som jag skriver stöds av de flesta fakta och av de flesta historiker.... och jag håller mig dit.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 01:13

    Buddy Israel skrev:
    Thecharmed skrev:Hamas i sig är ganska irrelevant Buddy, eftersom Israels ockupation och våld har funnits långt mycket längre än Hamas. Hamas har endast uppstått som ett svar på Israels mördande. Orsak och verkan, känner du till det begreppet? Våld föder våld? osv osv osv...
    1982 går Falangisterna, uppklädda till tänderna med Vapen och stöd från Israel in i flyktinglägren Sabra och Shatila, efter det att Israel ockuperar västra Beirut, i strid med avtalet som har träffats, och där fullständigt massakrerar man människorna där.
    Ariel Sharon, som var den som släppte in dem, tvingas till och med att avgå för detta, som fördöms genom att hundratusentals människor demonstrerar och protesterar både i Israel, Palestina och världen över.
    DÄR UPPSTÅR HEZBOLLAH.
    Svårt att förstå? Nä, inte alls.

    Du glömmer att det var en palestinsk nazist, Al-Husseini (som jag återigen måste ta upp) som samma år då Israel grundades, vägrade acceptera att judar skulle existera.
    Jordanien, Saudiarabien, Egypten och Syrien stöttade honom.

    Tillsammans med SS diskuterade man hur man skulle gå till väga. Under denna tid började "palestinierna" sina brott mot Israelerna, och senare bildades Hamas.
    The Arab League startar krig 1948, fyra mindre krig uppstår fram till år 1973.

    Undrar varför du är så emot att båda sidors ansvariga borde ställas inför krigsrätt? Då är man inte för mänskliga rättigheter precis....

    https://acbladet.swedishforum.se/-f1/action-vapenforbud-krigsratt-din-sign-gor-skillnad-t102.htm


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-09, 01:16, ändrad totalt 1 gång
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 01:15

    Thecharmed skrev:Hehe, du har alldeles egna teorier du hur historien har gått till.
    Du,tillsammans med någon liten "klick"..

    Det finns liksom inte på kartan, ja.. otroligt lokalt kanske. hehe

    Det som jag skriver stöds av de flesta fakta och av de flesta historiker.... och jag håller mig dit.

    Googla och du skall finna. Detta är inget påhittat, hur ni tokvänstern än vrider på sanningen.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 01:16

    Buddy Israel skrev:

    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .

    Lögn. Israel avrättar inte alls "små barn" eller civila i "koncentrationsläger".

    Barnmördare? Inte mer än dina "frihetskämpar".


    Här har du "The thruth" om dina tappra soldater..

    http://www.pmwatch.org/pmw/manager/features/display_message.asp?mid=159
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 01:16

    Haj Amin Al-Husseini fick aldrig det genomslaget alls, som du vill påskina..
    ATT det finns idioter som är "judehatare" hos en del radikala islamska fundamentalister tvivlar jag inte alls på, lika mycket som jag vet att det hatet existerar även hos en del ortodoxa judar, gentemot Islam.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 01:18

    Thecharmed skrev:Haj Amin Al-Husseini fick aldrig det genomslaget alls, som du vill påskina..
    ATT det finns idioter som är "judehatare" hos en del radikala islamska fundamentalister tvivlar jag inte alls på, lika mycket som jag vet att det hatet existerar även hos en del ortodoxa judar, gentemot Islam.

    problemet är nog mera att Starkaste hatet finns bland vissa RELIGIÖSA ledare.

    och vi vet alla hur viktigt religionen är för en fromt troende muslim?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 01:19

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:

    Vad s.k Israel har för agenda inom deras slutna gränser på ett ockuperat land är inte väsentligt .
    Detta som är väsentligt att dem har gjort en koncentrations läger på resten av Palestina där de utåvar mord på små barn och civila ...

    Sen att du har än äckel barn mordare son avatar förklarar en hel del ... fy skäms .

    Lögn. Israel avrättar inte alls "små barn" eller civila i "koncentrationsläger".

    Barnmördare? Inte mer än dina "frihetskämpar".


    Här har du "The thruth" om dina tappra soldater..

    http://www.pmwatch.org/pmw/manager/features/display_message.asp?mid=159

    Det står ju förfan ingenting om några koncentrations läger i vilka man avrättar barn?
    Varför ljuger du?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 01:20

    Amin al-Husseini (Mohammad Amin al-Husayni, امين الحسيني), född omkring 1895 i Jerusalem, död 4 juli 1974 i Beirut, var en palestinsk nationalist och muslimsk religiös ledare. Han var medlem av Jerusalems mest ansedda familj och med två högt ansedda ämbeten: mufti för Jerusalem och ordförande för Muslimska högsta rådet.

    Amin al-Husseini var motståndare till en judisk stat inom gränserna för det dåvarande brittiska Palestinamandatet och bad Adolf Hitler om hjälp.[1]

    Under andra världskriget flydde han till Nazityskland, efter att ha deltagit i en anti-brittisk/pro-tysk kupp i Bagdad 1941. [2]

    Nyligen upptäckta dokument i tyska UD samt militärarkivet i Freiburg visar att nazisterna planerade en utrotning av de palestinska judarna vid en eventuell seger mot britterna i Egypten. Tyskarna ville ha arabernas stöd mot en framtida judisk stat och Hitler försäkrade att "det judiska problemet" i Mellanöstern skulle "åtgärdas". [3] I en bok som behandlar dokumenten drar författarna slutsatsen att den viktigaste kollaboratören och tillika antisemit var Haj Amin al-Husseini.[4][5]

    Referenser [redigera]

    1. ^ Mufti Asks Ban on Jewish Emigration as Gesture to Arabs Berlin, July 27 1944
    2. ^ Hajj Amin Al-Husayni, USHMM.
    3. ^ artikel av John Rosenthal/Hoover Institution om "Der Mufti von Jerusalem und die Nationalsozialisten" av Klaus Gensicke
    4. ^ Hajj Amin Al-Husayni
    5. ^ Hajj Amin Al-Husayni


    http://sv.wikipedia.org/wiki/Haj_Amin_al-Husseini
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 01:26

    Jotack, jag har läst om idioten tidigare Buddy.
    Men vad som är relevant är om han fick det genomslag han hade hoppats på, och det fick han inte.

    Sponsored content


    Vänstern är en SKAM!! - Sida 4 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 18:29