Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
theward
Regndrottning
ericTheDog
RedCloud
Sossar ee lata
9 posters

    Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off"

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off" - Sida 2 Empty Sv: Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off"

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-27, 11:11

    Det är ju ett av dina mentala och psykiska problem där uppe på dom gudomliga höjderna Mr.Doggen, att du inbillar dig veta och vara mer värd än andra!

    I USA kallar man såna som dig för bigheads, vilket är detsamma som brakego!


    Du är helt enkelt en av alla medborgare varken mer eller mindre, något du borde vara tacksam för, men det är du nog för korkad till? No
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off" - Sida 2 Empty Sv: Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off"

    Inlägg  theward 2010-08-27, 11:11

    ericTheDog skrev:När det gäller företagande vet jag mer än dig iallafall.

    Det undrar jag starkt... Rolling Eyes Då jag är utbildad i att driva ett litet företag och jobbat med många småföretagare och ser hur det ska gå till och inte ska gå till i praktiken...

    Jag är liksom sällan "bara en vanligt anställd" utan får oftast fler arbetsuppgifter som rör själv drivandet..
    ps jag är grymt ordningsam, har bra minne och duktig på räkenskaper Wink
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off" - Sida 2 Empty Sv: Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off"

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-27, 13:05

    F.I.S.T skrev:Ännu en opinionsmätning... gäsp !!!! Surprised
    det börjar bli väl många nu .... och alla är opartiska va ?
    Laughing




    Tror banne mig jag skall hålla med dig här. Börjar tröttna på alla dessa opinionsmätningar som alla lägger så mycket vikt vid. Jag tänker vänta till efter valet med att fira eller sörja.

    Sponsored content


    Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off" - Sida 2 Empty Sv: Fredag, gott morgonkaffe, solen skiner i underbara Stockholm, och Mona rasar........kanske ska ta en "day off"

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 18:00