Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Mona & sosseriet rasar vidare

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Mona & sosseriet rasar vidare

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-26, 13:40

    Martin!! varför pratar du inte siffror längre? du tjatade dagarna i enda om hur oppositionen ledde, du drömde om siffror då, men nu är det inte lika kul längre lol! du skall lyssna på mig, jag sa ju att Alliansen kommer krossa sosseriet och fifflarMona!!!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Över ett år...

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-26, 13:45

    Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Sv: Mona & sosseriet rasar vidare

    Inlägg  Redvictory 2009-04-26, 13:48

    ANNA2LINK skrev:Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!

    ANNA2LINK! den där mordhotaren ligger nog och sover ruset av sig nu!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Sv: Mona & sosseriet rasar vidare

    Inlägg  blueheaven 2009-04-26, 13:50

    ANNA2LINK skrev:Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!

    Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?

    Glöm inte bara hur ensidig och enkelspårig informationen är på dessa möten!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Kan vara så

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-26, 13:53

    Ja det kan vara så och hota folk till livet det är bland det värsta som man kan göra... Trots att man tycker illa om dom som har andra åsikter, det är helt otroligt att man önskar livet ur folk pga det... Tacka vet jag Sverige där vi får ha fria åsikter och då ska men inte dömmas efter sina åsikter heller!!!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty BH

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-26, 13:56

    Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?

    Glöm inte bara hur ensidig och enkelspårig informationen är på dessa möten!

    BH



    Nej Blue det har jag inte, jag märker av detta samhälle alldeles själv... Du vet att man själv är ju inte direkt previligerad... Inte du heler BH som jag har förstått.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Sv: Mona & sosseriet rasar vidare

    Inlägg  blueheaven 2009-04-26, 13:59

    ANNA2LINK skrev:Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?

    Glöm inte bara hur ensidig och enkelspårig informationen är på dessa möten!

    BH



    Nej Blue det har jag inte, jag märker av detta samhälle alldeles själv... Du vet att man själv är ju inte direkt previligerad... Inte du heler BH som jag har förstått.

    Och detta leverna började för dig hösten 2006?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Tydligare

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-26, 14:09

    Och detta leverna började för dig hösten 2006?
    BH







    Det har blivit tydligare nu.....

    Sponsored content


    Mona & sosseriet rasar vidare Empty Sv: Mona & sosseriet rasar vidare

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 21:35