Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
Vercingetorix
Redvictory
Regndrottning
Thetaxpayer
berralarzon
Secrist
F.I.S.T
lazy
x-medborgare
formsvackan
RedMentalCase
Infra
redalert
MartinLindgren
Sossar ee lata
19 posters

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-17, 20:41

    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:Butler-förslaget är på god väg att bli utskrattat.

    Ja jag kan inte påstå att jag tycker det är en bra ide... ???
    (Det finns ingen tunnelbana där jag bor) Very Happy Very Happy

    Snacka med bävermaudO X:et hon kan säkert gräva ut en med sin mundiarre åt dig.
    Wink
    //berra


    Logga in med ditt riktiga nick istället.

    Sluta ta dom blå tabletterna nu råttan/eTd du blir bara nojig och kan inte sova..
    //berra

    Logga in med ditt riktiga nick. Alla vet att berra bara är ett dubbelnick till för att förstöra trådar.



    Ja det måste vara så. Ingen människa kan vara så korkad på riktigt.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  berralarzon 2010-08-17, 20:44

    Thetaxpayer skrev:
    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    x-medborgare skrev:
    ericTheDog skrev:Butler-förslaget är på god väg att bli utskrattat.

    Ja jag kan inte påstå att jag tycker det är en bra ide... ???
    (Det finns ingen tunnelbana där jag bor) Very Happy Very Happy

    Snacka med bävermaudO X:et hon kan säkert gräva ut en med sin mundiarre åt dig.
    Wink
    //berra


    Logga in med ditt riktiga nick istället.

    Sluta ta dom blå tabletterna nu råttan/eTd du blir bara nojig och kan inte sova..
    //berra

    Logga in med ditt riktiga nick. Alla vet att berra bara är ett dubbelnick till för att förstöra trådar.



    Ja det måste vara så. Ingen människa kan vara så korkad på riktigt.

    Vart sugen på att skriva som rövbölden men den låga nivån fixar jag inte så orera vidare ni små troll.. tål ni en motsägelse så logga in och smek varandra på ryggen på erat "fridebatt"
    Där är ni trygga och säkra.
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-17, 20:46

    Har dubbelnicket berra märkt att detta forum håller på att då mitt i valrörelsen?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  berralarzon 2010-08-17, 20:47

    ericTheDog skrev:Har dubbelnicket berra märkt att detta forum håller på att då mitt i valrörelsen?

    Är du nykter?
    //berra
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-17, 20:49

    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:Har dubbelnicket berra märkt att detta forum håller på att då mitt i valrörelsen?

    Är du nykter?
    //berra


    Spelar ingen roll. Du skulle inte ens kunna lura ett fyllo, Mr Dubbelnick.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  berralarzon 2010-08-17, 20:53

    ericTheDog skrev:
    berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:Har dubbelnicket berra märkt att detta forum håller på att då mitt i valrörelsen?

    Är du nykter?
    //berra


    Spelar ingen roll. Du skulle inte ens kunna lura ett fyllo, Mr Dubbelnick.


    Att du förminskar dig själv behöver du inte söka stöd hos mig för stå för vem du är eTd vuxenmobbaren.
    //berra
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  theward 2010-08-18, 13:50

    RedMentalCase skrev:
    x-medborgare skrev:
    RedMentalCase skrev:
    x-medborgare skrev:
    theward skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Butler för Stockholmarna men slopat RUT och ROT r alla andra.... sweet jesus....
    Och kopplingen är .... ?

    Jag tycker ROT är bra och RUT...dåligt i sin nuvarande form
    Ska det skattesubvensioneras borde de med sämst inkomster få hjälpen istället.
    RUT borde vara till för gamla och sjuka Very Happy

    Helt rätt Very Happy

    Theward och x vill ha RUT för sig själv som andra ska sponsra via skattemedel, men anser att de som jobbar halvt ihjäl sig för vårt lands ekonomi och välfärd INTE ska ha det...

    sweet jesus.....

    RUT för sig själv som andra ska sponsra via skattemede


    Förklara det där???
    Tex så städar jag själv nyttjar inte RUT så vilka skattemedel tycker du jag utnyttjar ???

    Tja, du sitter ju och nickar jtill thewards inlägg att RUT ska vara för de med låga inkomster och de sjuka.
    Jag tycker RUT ska vara till för de som vill och behöver det, alltså de som jobar ihop till välfärden och inte alltid får tiden att räcka till.

    För övrigt anser jag att alla tjänster/hantverk borde vara föremål för en mycket lägre beskattning än idag, inte bara vissa brancher.



    Du anser alltså inte att de som inte orkar och inte kan ska kunna få hjälp,
    i första hand?
    Tänk jag trodde det var de som bäst behövde hjälpen

    Tid är en prioriteringsfråga...
    Finns ingen som inte hinner städa,tvätta och laga mat...
    Däremot finns det som inte orkar eller kan

    ps jag och x:et pratade inte om oss själva , utan vi tänkte på andra som skulle behöva just denna hjälp
    Vet att konceptet att tänka på andra, är helt främmande för dig, så jag begär inte att du ska förstå

    Sponsored content


    Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer?? - Sida 4 Empty Sv: Sossarna vill ha butler i T-banan........vad fan händer??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 00:00