Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
blueheaven
formsvackan
MartinLindgren
Nixons_näsa
cleopatra
Mollgan
Susz X
Kakmonstret
KickTheRasist
lazy
IK HAAT COMMUNISME
15 posters

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 00:37

    har nu fått namnet på han som misstänkts ha våldtagit den 15 åriga flickan som begick självmord.

    Men det är ju PK Sverige, polisen är väl på en direkt... Sad
    Arbetslös och bor hos sin mamma gör han också... Very Happy
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  lazy 2009-04-17, 00:43

    Såg det på flashback men stämmer det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 00:43

    Alexi skrev:har nu fått namnet på han som misstänkts ha våldtagit den 15 åriga flickan som begick självmord.

    Men det är ju PK Sverige, polisen är väl på en direkt... Sad
    Arbetslös och bor hos sin mamma gör han också... Very Happy


    Ja det måste vara en Assyrian eller Muslim apa



    *asgarv*
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 00:43

    lazy skrev:Såg det på flashback men stämmer det?

    De brukar kunna sin sak, då de inte bara är en som säger det. Vissa bor tydligen i närheten av han också.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-17, 00:47

    Den åtalade för våldtäkterna är/var

    * Torbjörn Hasse Puke, född 1966-10-26

    Puke är välkänd missbrukare i Jönköpingstrakten och har ingen känd bostadsadress.


    http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/04/11/till-minnet-av-sophie-lohede-flickan-som-begick-sjalvmord-efter-valdtakt-namnet-pa-garningsmannen/
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 00:50

    Rule Britannia skrev:Den åtalade för våldtäkterna är/var

    * Torbjörn Hasse Puke, född 1966-10-26

    Puke är välkänd missbrukare i Jönköpingstrakten och har ingen känd bostadsadress.


    http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/04/11/till-minnet-av-sophie-lohede-flickan-som-begick-sjalvmord-efter-valdtakt-namnet-pa-garningsmannen/

    Sök på hans mammas namn. Han bor där!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  lazy 2009-04-17, 01:04

    Tyckte att den här kommentaren var värd att repetera.
    (Eller kanske stjäla! Smile )

    Torbjörn Hasse Puke skall matas med en liter GHB.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 01:10

    Snor ett skönt inlägg av en "skribent" på Flashbacks forum:

    Denne man som ufört dessa dåd bor i Jönköpingtrakten, han är dessutom röding. Detta dåd ska stå honom dyrt...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 01:13

    Alexi skrev:Snor ett skönt inlägg av en "skribent" på Flashbacks forum:

    Denne man som ufört dessa dåd bor i Jönköpingtrakten, han är dessutom röding. Detta dåd ska stå honom dyrt...




    *asgarv*


    Om denna är inte Blatte eller muslim det måste
    vara en vänsterpartist ...


    LOL
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 01:14

    KickTheRasist skrev:


    *asgarv*


    Om denna är inte Blatte eller muslim det måste
    vara en vänsterpartist ...


    LOL

    Garvade jag med Very Happy

    Nej, han är nog helsvensk. Men röding, det är han!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 01:15

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:


    *asgarv*


    Om denna är inte Blatte eller muslim det måste
    vara en vänsterpartist ...


    LOL

    Garvade jag med Very Happy

    Nej, han är nog helsvensk. Men röding, det är han!



    Och du har säkert belägg att han är Vänster orienterad??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 01:18

    KickTheRasist skrev:



    Och du har säkert belägg att han är Vänster orienterad??

    Enligt Flashback har han varit aktiv demonstrant för S och V.
    Men det som var roligt var ju att killen i fråga som skrev inlägget menade att fanskapet skulle få betala för sitt brott mer för att han just var röding.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 01:20

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:



    Och du har säkert belägg att han är Vänster orienterad??

    Enligt Flashback har han varit aktiv demonstrant för S och V.
    Men det som var roligt var ju att killen i fråga som skrev inlägget menade att fanskapet skulle få betala för sitt brott mer för att han just var röding.


    Snälla Buddy faan ... !!

    Ok om jag säger till dig att himmelen är Grönt skall du gå på detta ??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 01:25

    KickTheRasist skrev:



    Snälla Buddy faan ... !!

    Ok om jag säger till dig att himmelen är Grönt skall du gå på detta ??

    Jag sa enligt flashback, vilket benämner att det är vad som påstås där.
    Försöker du säga att inga vänsterpartister kan våldta eller vad gaggar du om?

    Tråden handlar inte om han är röding eller inte, han är ett svin hur som haver.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 01:27

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:



    Snälla Buddy faan ... !!

    Ok om jag säger till dig att himmelen är Grönt skall du gå på detta ??

    Jag sa enligt flashback, vilket benämner att det är vad som påstås där.
    Försöker du säga att inga vänsterpartister kan våldta eller vad gaggar du om?

    Tråden handlar inte om han är röding eller inte, han är ett svin hur som haver.

    Ja han är säkerligen en svin så det spelar ingen roll vad äckel har för nationell eller politisk tillhörighet detta är ju jätte viktigt!!
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-17, 01:28

    KickTheRasist skrev:

    Ja han är säkerligen en svin så det spelar ingen roll vad äckel har för nationell eller politisk tillhörighet detta är ju jätte viktigt!!

    Det stämmer bra. Svin är han, det kan vi konstatera.
    Sedan om han är muslim, kristen, jude, svensk, irakier, albansk, somalisk, vänster eller höger spelar ingen som helst roll.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-17, 01:34

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Ja han är säkerligen en svin så det spelar ingen roll vad äckel har för nationell eller politisk tillhörighet detta är ju jätte viktigt!!

    Det stämmer bra. Svin är han, det kan vi konstatera.
    Sedan om han är muslim, kristen, jude, svensk, irakier, albansk, somalisk, vänster eller höger spelar ingen som helst roll.


    Jävlar nu är vi faktisk på samma spår fan vad glad blir jag !!


    Vad tycker du om denna låten :


    https://www.youtube.com/watch?v=5Wn5TYgCPUo&feature=related
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Susz X 2009-04-17, 03:20

    Ingen som funderat på varför åklagare Erik Shruber valde att lägga ned fallet- och senare avsäga sig det?
    Är det rätt ?

    Enligt andra åklagare räcker bevisen och man behöver inte lägga ned ett fall för att offret dött.

    Men KTR- vad var det där för en låt?
    Mollgan
    Mollgan


    Antal inlägg : 104
    Join date : 09-03-19

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Mollgan 2009-04-17, 09:40

    Alexi skrev:
    KickTheRasist skrev:


    *asgarv*


    Om denna är inte Blatte eller muslim det måste
    vara en vänsterpartist ...


    LOL

    Garvade jag med Very Happy

    Nej, han är nog helsvensk. Men röding, det är han!

    Alltid en fördom bekräftad, åtminstonde. "Röding är han".
    Alltid något att glädja sig över. Synd att han inte var blatte också. Då hade alla fördomar besannats. Halelulja.


    Senast ändrad av Mollgan den 2009-04-17, 09:56, ändrad totalt 1 gång
    Mollgan
    Mollgan


    Antal inlägg : 104
    Join date : 09-03-19

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Mollgan 2009-04-17, 09:54

    Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
    död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.

    Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
    39-åriga 16-åringar. Alla år av missbruk hade hämmat all
    social och även känslomässig utveckling hos dessa individer.
    Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.

    Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
    kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.

    Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
    Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  cleopatra 2009-04-17, 11:03

    Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
    död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.

    Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
    39-åriga 16-åringar. Alla år av missbruk hade hämmat all
    social och även känslomässig utveckling hos dessa individer.
    Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.

    Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
    kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.

    Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
    Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.


    Alla med något vett i huvudet förstår att du inte försvarar pedofiler, det finns väl ingen frisk människa som gör?

    Det är möjligt att du har rätt Mollgan, att denne individ har stannat i utvecklingen och är att han kan jämställas med en tonåring. Men jag tror inte det spelar någon roll, för en frisk tonåring handlar inte som han har gjort. Jag tror i så fall mer på att knarket har förstört honom totalt och gjort honom till ett empatilöst, egoistiskt monster.

    Hur synd det än är om honom så anser jag att man i första hand måste skydda omgivningen, speciellt om gärningsmännen har barn som målgrupp. Jag är dessutom inte så säker på att jag TYCKER så synd om honom, många har haft en svår barndom utan att börja knarka, det är ett val han gjorde och som han nu får leva med och sona. Observera att jag skrev HAN, för omvärlden (och speciellt inte våra oskyldiga barn) ska inte sona hans val. Samhället har i första hand ett ansvar att skydda barnen, ergo: Lås in honom så han inte kan skada fler. Och finns det MINSTA lilla chans att han gör om det: Släpp aldrig ut honom.
    Nixons_näsa
    Nixons_näsa


    Antal inlägg : 39
    Join date : 09-02-27
    Age : 68
    Ort : Strömstad

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Nixons_näsa 2009-04-17, 11:14

    Har ni inget annat för er än att sitta här och leka polis, åklagare och domstol på samma gång??? Ut för fan i det härliga vårvädret och uträtta något väsentligt i stället.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-17, 11:18

    Varför inte, för nu när många av hans polare förstår vad han går för så lär inte livet bli som det varit för hans det, jag lovar att jag vet vad jag snackar om!
    Mollgan
    Mollgan


    Antal inlägg : 104
    Join date : 09-03-19

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Mollgan 2009-04-17, 11:23

    cleopatra skrev:
    Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
    död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.

    Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
    39-åriga 16-åringar. Alla år av missbruk hade hämmat all
    social och även känslomässig utveckling hos dessa individer.
    Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.

    Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
    kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.

    Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
    Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.


    Alla med något vett i huvudet förstår att du inte försvarar pedofiler, det finns väl ingen frisk människa som gör?

    Det är möjligt att du har rätt Mollgan, att denne individ har stannat i utvecklingen och är att han kan jämställas med en tonåring. Men jag tror inte det spelar någon roll, för en frisk tonåring handlar inte som han har gjort. Jag tror i så fall mer på att knarket har förstört honom totalt och gjort honom till ett empatilöst, egoistiskt monster.

    Hur synd det än är om honom så anser jag att man i första hand måste skydda omgivningen, speciellt om gärningsmännen har barn som målgrupp. Jag är dessutom inte så säker på att jag TYCKER så synd om honom, många har haft en svår barndom utan att börja knarka, det är ett val han gjorde och som han nu får leva med och sona. Observera att jag skrev HAN, för omvärlden (och speciellt inte våra oskyldiga barn) ska inte sona hans val. Samhället har i första hand ett ansvar att skydda barnen, ergo: Lås in honom så han inte kan skada fler. Och finns det MINSTA lilla chans att han gör om det: Släpp aldrig ut honom.

    Mycket sant och förståndigt. Tydligen träffades de båda när
    de satt på samma behandlingshem. Enligt uppgift introducerade han henne i missbruk. Skulle bekräfta tesen om "epidemisk" spridning (smitta). Om min tankegång stämmer så grundas våldtäktsanklagelserna på att flickan endast var 14 då de första sexkontakterna inleddes. All sex med underårig är enligt lagen våldtäkt, oavsett karaktären på sexet. I detta
    fall kan man skatta sig lycklig att man inte är domare.

    Förhållandet äldre missbrukande kille/ ung tjej är mycket vanligt i Storstán. Fråga mig inte vad tjejen ser hos en äldre amfetaminist. Han är ju förmodligen både tandlös och skavig. Det måste vara cowboystövlarna, den fransiga jackan och rebellfaunan. Kanske också det långa håret. Någon annan kanske vet?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Susz X 2009-04-17, 11:32

    Mollgan skrev:Jag vill mana till sans och vett fast flickan är ohjälpligt
    död. Som missbrukare är denne man med största säkerhet en omogen person. Säg att han började när han var 15 år. Säg att han är injektionsmissbrukare av exempelvis amfetamin och annat uppåttjack. Då befinner han sig utvecklingsmässigt någonstans i tonåren.

    Då jag jobbade med missbrukare satt jag fler en en gång öga mot öga med 42-åriga femtonåringar, 55-åriga femtonåringar och
    39-åriga 16-åringar. Alla år av missbruk hade hämmat all
    social och även känslomässig utveckling hos dessa individer.
    Utvecklingsmässigt befann de sig på samma stadium som när de började sitt missbruk.

    Vad jag vill ha sagt är att denne person snarare skall betraktas som missbrukare än som pedofil. Tidigare, då jag gjorde mina hårda och kategoriska omdömmen om denne person
    kände jag inte till att han var missbrukare. Det är också närmast ett standardbeteende hos unga tjejer med problem att de dras till äldre missbrukare. Du kan fråga vilken tjej du vill. Jag kan inte fatta att det är så, men så är det iaf. Amfetamin är också en s k sexuellt relaterad drog vilket i klartext betyder att du blir ordentligt kåt av den. Detta gäller både tjejer och killar, i lika delar.

    Slutligen: jag kommer att få massor med skit! Det kommer att sägas att jag försvarar pedofiler. Så är det inte! Jag betonar det: jag försvarar inte pedofiler!
    Försvarar jag missbrukare? Ja, jag tror det. Visst skall han åtalas men hänsyn måste tas till omständigheterna.

    Det du skriver Mollgan stämmer så bra. Mer än en gång har jag mailat massmedia
    och undrat VARFÖR de inte tar upp just drogberoende i samband med våldsgärningar/ olyckor.
    Alltid ska detta osynliggöras- av okunskap i sitt osynliggörande framstår inte droger som någon orsak till verkan/ handling alls.
    Det är så jäkla fel
    - och enbart till gagn för girigheten som får pengarna efter de tvättats.

    Inte rätt mot någon kan jag tycka- jisses- vanliga anabola kan på sikt göra den snällaste man till mördare efter ett tags missbruk. Har exempel på det om någon tvekar..
    Synd att okunskapen om drogers nedbrytande effekter är så stor- men som sagt,
    det tycker inte den som i innersta kärnan gör de största kulorna- de ler mest...

    Nej just det-du har rätt Mollgan. Det behöver inte nödvändigtvis handla om pedofili här.Utan om DROGER!
    Har oxå sett hur droger bryter ned- eller att personer stannar i sin utveckling
    när missbruket är ett faktum. Det är i hjärnans funktioner det mesta styrs och hämnas och bryts ned- hormonbalans, sinnena- tja you name it..

    Självklart tycker jag även att Cleopatra har rätt här- man måste skydda
    oskyldiga.
    Det får inte ske igen.

    Men att se lite längre- under tiden formas kanske fler våldtäktsmän-
    så- krut borde kanske läggas i förebyggande syfte oxå- med tanke på
    missbrukets konsekvenser / effekter på hjärnans balans/ obalans i
    utveckling och avveckling? Kan tänka mig att enbart "reptilhjärnan"
    tagit över i dessa fall..

    Sponsored content


    Ska jag hänga ut våldtäktsmannen? Empty Sv: Ska jag hänga ut våldtäktsmannen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 08:35