Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  Redvictory 2013-05-11, 10:28

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16752784.ab

    Men detta svin har han inte nämnt! kan det vara för hans svenskklingande namn? Jag är HELT övertygad om detta! rassenazze vill enbart fokusera på brott där gärningsmannen har ett utländskt namn och utseende! jag kan även tänka mig att denne Kjel-Åke Johansson är en given kandidat i SD (om mordoffret var av utländsk härkomst)
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  Sniperace 2013-05-11, 12:37

    Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16752784.ab

    Men detta svin har han inte nämnt! kan det vara för hans svenskklingande namn? Jag är HELT övertygad om detta! rassenazze vill enbart fokusera på brott där gärningsmannen har ett utländskt namn och utseende! jag kan även tänka mig att denne Kjel-Åke Johansson är en given kandidat i SD (om mordoffret var av utländsk härkomst)
    Själv anser jag att denne INTE ska släppas utan fortsätta att försmäkta i fängelse för det fruktansvärda brott han begått, men han tillhör en minoritet i detta sammanhang, tittar vi vilka som sitter för sådana brott är det ett helt annat klientel som är majoriteten där, trots att de är en minoritet av befolkningen.

    kan du ge denna samma ursäkter som när det gäller andra, ex utanförskap, fattigdom, arbetslöshet eller andra samhälleliga orsaker? Sad

    Men jag ser inte det som en ursäkt, de har ändå valet att inte skada andra.
    så som jag skrev, släpp honom INTE, låt honom sitta kvar inlåst.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-11, 23:26

    Sniperace skrev:släpp honom INTE, låt honom sitta kvar inlåst.
    Nu handlade det förvisso inte om att han skulle bli släppt utan han ville få ett tidsbestämt straff (vilket troligtvis innebär max 20 år).

    Såna här galningar kommer vi alltid att ha i samhället oavsett invandring eller ej. Det är skrämmande hur sånt här kan hålla på så länge utan att uppdagas. Påminner ju lite om detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8111548.ab

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  Sniperace 2013-05-11, 23:31

    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:släpp honom INTE, låt honom sitta kvar inlåst.
    Nu handlade det förvisso inte om att han skulle bli släppt utan han ville få ett tidsbestämt straff (vilket troligtvis innebär max 20 år).

    Såna här galningar kommer vi alltid att ha i samhället oavsett invandring eller ej. Det är skrämmande hur sånt här kan hålla på så länge utan att uppdagas. Påminner ju lite om detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8111548.ab


    Ja, jag vet att han ville ha det tidsbestämt, vilket jagf inte håller med om, för så länge det inte ges en tidsbestämning så kan det bli ett reellt livstidsstraff.

    mannen i det fallet var en svensk vid namn David....

    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-11, 23:48

    Sniperace skrev:mannen i det fallet var en svensk vid namn David....
    Ja, och sambon hette Fia. Hurså? Smile
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  R.O.F.L 2013-05-11, 23:52

    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:mannen i det fallet var en svensk vid namn David....
    Ja, och sambon hette Fia. Hurså? Smile

    orka googla etniciteter,,,,,
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-12, 00:40

    R.O.F.L skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:mannen i det fallet var en svensk vid namn David....
    Ja, och sambon hette Fia. Hurså? Smile

    orka googla etniciteter,,,,,
    David kan säkert ha varit en jude och Fia en etnisk vietnames. Det framgår inte riktigt av namnen. Wink

    http://img19.imageshack.us/img19/2582/domb31211b264710.pdf
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  R.O.F.L 2013-05-12, 00:49

    DirtyDog skrev:
    R.O.F.L skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:mannen i det fallet var en svensk vid namn David....
    Ja, och sambon hette Fia. Hurså? Smile

    orka googla etniciteter,,,,,
    David kan säkert ha varit en jude och Fia en etnisk vietnames. Det framgår inte riktigt av namnen. Wink

    http://img19.imageshack.us/img19/2582/domb31211b264710.pdf

    Silbersky,,,
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  DirtyDog 2013-05-12, 01:08

    R.O.F.L skrev:
    DirtyDog skrev:
    R.O.F.L skrev:
    DirtyDog skrev:
    Sniperace skrev:mannen i det fallet var en svensk vid namn David....
    Ja, och sambon hette Fia. Hurså? Smile

    orka googla etniciteter,,,,,
    David kan säkert ha varit en jude och Fia en etnisk vietnames. Det framgår inte riktigt av namnen. Wink

    http://img19.imageshack.us/img19/2582/domb31211b264710.pdf

    Silbersky,,,
    Du ser, åtminstone EN jude var ju inblandad! Laughing

    Sponsored content


    Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare Empty Sv: Rasse Nazze S-ee-l brukar gärna hänga ut mördare

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:47