Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt.... Empty Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt....

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-11, 16:24

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt.... Empty Sv: Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt....

    Inlägg  DMustaine 2011-10-11, 16:27

    Tydligen går det att oddsa på detta också och jag såg att oddset hade under dagen sjunkit från 4 ggr pengarna till 1.4 ggr lr nåt sånt Smile Spännande jag undrar om man ska lägga in ett spel Laughing
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt.... Empty Det är bra odds!! jag ska spela

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-12, 08:40

    DMustaine skrev:Tydligen går det att oddsa på detta också och jag såg att oddset hade under dagen sjunkit från 4 ggr pengarna till 1.4 ggr lr nåt sånt Smile Spännande jag undrar om man ska lägga in ett spel Laughing

    1,4 är ju grymt bra cheers cheers

    Sponsored content


    Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt.... Empty Sv: Jag kommer få rätt som vanligt!!! ni ska lyssna på mig, lyssna & lär så kommer ni långt....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 08:14