Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Jag har rätt som vanligt!!!

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-11, 11:16

    76 fackligt aktiva dödade, och dessa i kommunist/vänsterländer, jag har alltid sagt att kommunismen förtrycker & slår ner oliktänkande! denna idiologi står&försvarar Red Cloud, som tydligen är lärare!! skrämmande att man kan få vara lärare med en sådan inställning!!!kom inte i närheten av mina barn RC!!! mina barn ska veta att man får tycka & säga vad man vill utan att bli förtryckt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-11, 11:21

    Du menar att det är rätt att lära sina barn tycka illa om sjuka, handikappade, invandrare och arbetslösa medmänniskor!

    Men din metod kan leda till bakslag, min farsa påminner mycket om dig när jag var barn,
    Självklart kom inte vi överens när jag blev äldre, än idag 56 år gammal, anstränger jag mig att aldrig någonsin bli som farsan, NO WAY!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-06-11, 11:45

    "76 fackligt aktiva dödade, och dessa i kommunist/vänsterländer"

    öhh vilka kommunist/vänsterländer avser du ?
    Länderna som nämns i artikeln är: Colombia, Vitryssland, Ryssland, Turkiet, Grekland


    "kom inte i närheten av mina barn RC!!"!

    alla är välkomna till vår skola, dina barn med, trots att de har dig som pappa
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  Susz X 2009-06-11, 13:18

    RedCloud skrev:"76 fackligt aktiva dödade, och dessa i kommunist/vänsterländer"

    öhh vilka kommunist/vänsterländer avser du ?
    Länderna som nämns i artikeln är: Colombia, Vitryssland, Ryssland, Turkiet, Grekland


    "kom inte i närheten av mina barn RC!!"!




    alla är välkomna till vår skola, dina barn med, trots att de har dig som pappa
    Länder där nazism är som allra värst. Det vet vi alla. Så- nu fortsätter de sin förintelse utan att någon ingriper
    i förebyggande syfte- som vanligt...även här i Sverige..jisses- varför åtalas de inte som de terrorister de är- tll och med säpo har ju varnat för flera år sedan om nazister som hot mot rikets säkerhet..Vari ligger bristen?
    Ska man ta ett snack med JO- eller med vem?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  Susz X 2009-06-11, 13:20

    Sossar-e-lata skrev:76 fackligt aktiva dödade, och dessa i kommunist/vänsterländer, jag har alltid sagt att kommunismen förtrycker & slår ner oliktänkande! denna idiologi står&försvarar Red Cloud, som tydligen är lärare!! skrämmande att man kan få vara lärare med en sådan inställning!!!kom inte i närheten av mina barn RC!!! mina barn ska veta att man får tycka & säga vad man vill utan att bli förtryckt!
    Tig papanazi- stick iväg till nordkorea och lämna sverige åt oss riktiga svenskar!
    Du är vare sig värd namnet Cat eller LynXX
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-11, 13:23

    Susz X skrev:
    Tig papanazi- stick iväg till nordkorea och lämna sverige åt oss riktiga svenskar!
    Du är vare sig värd namnet Cat eller LynXX



    en sverigedemokrat vid namn suszx haver talat!!!


    jag kallar dej ej Dum suszx..men du har liksom lite otur när du...tänker ibland=)
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  Susz X 2009-06-11, 13:25

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:
    Susz X skrev:
    Tig papanazi- stick iväg till nordkorea och lämna sverige åt oss riktiga svenskar!
    Du är vare sig värd namnet Cat eller LynXX



    en sverigedemokrat vid namn suszx haver talat!!!


    jag kallar dej ej Dum suszx..men du har liksom lite otur när du...tänker ibland=)

    Ååå- du tar dig- andra gången jag får en eloge av dig. Känner mig inte hedrad- men tack ändå- det var första gången det stod IBLAND..
    Kalla det inte otur- kalla det en jävla stark vilja, vetskap och intution cat .

    Sponsored content


    Jag har rätt som vanligt!!! Empty Sv: Jag har rätt som vanligt!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 04:43