Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Låt se om jag har rätt som vanligt

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-15, 10:40

    http://www.expressen.se/nyheter/1.2622430/flicka-valdtogs-flera-man-jagas

    Får dom tag i dessa så är det killar av utländsk härkomst. Svenska tjejer är ju horor för dessa "män".
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Sv: Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-15, 13:18

    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2622430/flicka-valdtogs-flera-man-jagas

    Får dom tag i dessa så är det killar av utländsk härkomst. Svenska tjejer är ju horor för dessa "män".

    Exakt vad vill du ha sagt med detta ? ... Seel du är allvarligt sjuk, vilket stärker min uppfattning än mer, att Alliansen är dåligt för Sverige då människor som du inte får vård
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Kan du inte läsa!?!?!

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-15, 15:05

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/1.2622430/flicka-valdtogs-flera-man-jagas

    Får dom tag i dessa så är det killar av utländsk härkomst. Svenska tjejer är ju horor för dessa "män".

    Exakt vad vill du ha sagt med detta ? ... Seel du är allvarligt sjuk, vilket stärker min uppfattning än mer, att Alliansen är dåligt för Sverige då människor som du inte får vård

    Frågan är om jag kommer ha rätt, som jag brukar ha, eller om jag kommer ha fel när det gäller ursprungs nationalitet på de 2 som gjort detta. Vad tror du FIST? Eller är det för illa att svara på? är det personer med invandrarbakgrund som gjort detta?? Vad tror du?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Sv: Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  DMustaine 2011-11-15, 17:39

    Min gissning är sotrör lr trumskinn!! Oavsett så tror jag de dock har samma religiösa bakgrund! Cool Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Sv: Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-16, 05:25

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13939030.ab

    hur tänker du kring detta då Seel ?.... så tråkigt när verkligheten inte stämmer överens med din snedvridna syn av världen
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2011-11-16, 08:51

    hur tänker du kring detta då Seel ?.... så tråkigt när verkligheten inte stämmer överens med din snedvridna syn av världen

    Fast det motsäger ju knappast hans påstående.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Lilla tomte

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-11-16, 09:40

    F.I.S.T skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13939030.ab

    hur tänker du kring detta då Seel ?.... så tråkigt när verkligheten inte stämmer överens med din snedvridna syn av världen

    Skillnaden på dig & mig är att jag anser att alla som gör dylika handlingar är äckliga svin, så även dessa jävla vita as!!! Men du din lilla kommunist strumpa accepterar allt som invandrarna gör! det är skillnaden, jag står för lika "straff" för alla, det gör inte du.

    Sen undrar jag vad dessa personer har med våldtäkt i Sthlm att göra? Kan du förklara det?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Sv: Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  F.I.S.T 2011-11-16, 17:43

    Sossar ee lata skrev:

    Skillnaden på dig & mig är att jag anser att alla som gör dylika handlingar är äckliga svin, så även dessa jävla vita as!!! Men du din lilla kommunist strumpa accepterar allt som invandrarna gör! det är skillnaden, jag står för lika "straff" för alla, det gör inte du.


    Skillnaderna på mig och dig är - tacka gudarna för det - stora som avgrunder.
    Du driver i princip en enda fråga på detta forum, där till 95 % tar fall där du tror att det är invandrare som begått dåden, du behöver inte ens bevisa det tycker du, för i din värld är det så självklart att det är så.
    Vidare i de fall som det är så så använder du rasistiska nidord och tillhyggen utöver den sakliga vrede som är adekvat för när människor våldtar el våldför sig på andra människor.


    Sossar ee lata skrev:Sen undrar jag vad dessa personer har med våldtäkt i Sthlm att göra? Kan du förklara det?

    Ja det kan jag lätt förklara, det är för att förklara för dig att allt våld och ont som sker är inte bundet till folk från andra delar av världen

    Sponsored content


    Låt se om jag har rätt som vanligt Empty Sv: Låt se om jag har rätt som vanligt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 04:26