Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
MartinLindgren
x-medborgare
boopi
IK HAAT COMMUNISME
Kakmonstret
cleopatra
MammaGuevara
KickTheRasist
Sniperace
RedCloud
lazy
Sossar-e-lata
16 posters

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-10, 20:46

    Vem vet X-medborgare, din son kanske är ämnad som vägvisare?
    Och vägvisare tror jag inte vi kan få för många av, No
    Troligtvis enda vägen, för att bitarna ska falla på plats hos många Wink
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Hur ska

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-10, 20:46

    Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 21:16

    ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???



    Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!


    Även Utvisnings lagen finns också om det är detta som du undrar om ??



    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Helt riktigt

    Inlägg  Sniperace 2009-04-10, 21:32

    KickTheRasist skrev:
    ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???



    Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!


    Även Utvisnings lagen finns också om det är detta som du undrar om ??



    MVH

    //KTR

    Både infödda Svenskar och invandrare VET utan någon som helst tvekan att det ÄR förbjudet att våldta, att det är förbjudet att råna, stjäla eller misshandla, och det är bara så att i båda grupperna finns de som tar sig rätten att göra så ändå, och det är INTE något genetiskt betingat eller så att en invandrare är mer benägen att göra så i grunden.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 21:37

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???



    Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!


    Även Utvisnings lagen finns också om det är detta som du undrar om ??



    MVH

    //KTR

    Både infödda Svenskar och invandrare VET utan någon som helst tvekan att det ÄR förbjudet att våldta, att det är förbjudet att råna, stjäla eller misshandla, och det är bara så att i båda grupperna finns de som tar sig rätten att göra så ändå, och det är INTE något genetiskt betingat eller så att en invandrare är mer benägen att göra så i grunden.


    Ahh äntligen vi förstår varandra , fan vad glad blev jag .



    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty men

    Inlägg  Sniperace 2009-04-10, 21:42

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???



    Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!


    Även Utvisnings lagen finns också om det är detta som du undrar om ??



    MVH

    //KTR

    Både infödda Svenskar och invandrare VET utan någon som helst tvekan att det ÄR förbjudet att våldta, att det är förbjudet att råna, stjäla eller misshandla, och det är bara så att i båda grupperna finns de som tar sig rätten att göra så ändå, och det är INTE något genetiskt betingat eller så att en invandrare är mer benägen att göra så i grunden.


    Ahh äntligen vi förstår varandra , fan vad glad blev jag .



    MVH

    //KTR

    Detta har varit min åsikt i många år, och jag trodde de flesta här kände till detta cheers

    så det jag försökt förmedla är att om JAG flyttar till anat land så ser jag det som en PLIKT att uppföra mig väl och inte begå brott, skulle jag ändå göra detta så ser jag det som naturligt att detta land INTE längre vill ha mig där utan sänder tillbaka mig till Sverige, så tro inte för ett ögonblick att jag skulle vara orättvis... så det är alltså inte bara på ett håll om du trodde det, alla ska behandlas lika i alla länder.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-10, 22:14

    cleopatra skrev:
    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.

    Vilka fantastiska dumheter! "...jag såg inte heller er....blablabla" Hur gamla är vi här? Fem?? Tänkre visst inte känna någon skuld för att jag inte startade den tråden, finns de som tillbringar halva sina liv här som borde kunna starta trådar som inte generaliserar om invandrare, utan istället erkänner att det även finns svenska män som är samma as som våldtäktsmän av utländsk bakgrund.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-10, 22:35

    Eftersom jag även besöker den här sidan ibland så är jag
    väl medveten om att det finns många svenskar representerade
    också.

    http://www.kriminellt.com/
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-10, 22:37

    Femåringar brukar inte förstå.
    Obildat folk a.k.a idioter brukar hylla folkmördare.

    Du är ett av de alternativen.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Jo

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-11, 03:09

    Jo KTH jag är ganska säker på att Sverige måste lära ut till invandrarna vad vi i vårat land anser är rätt och fel på ett mer tydligt sätt. För hur kommer det sig att just invandrare har hög procent brottslighet??? Att det sitter mycket invandrare i våra svenska fängelser??? Därmed inte sagt att det inte sitter många svenskar också i våra fängelser. Men hur kommer det sig att i många av våra fängelser är överrepresenterade av just invandrare???

    Det är detta bl a som vi måste i landet prata öppet om i dag i Sverige utan att vi svenskar blir kallade rasister. Eftersom vi inte kan prata om dessa problem öppet så ökar samhällets problem.

    Mycket av detta handlar om den svenska invandrarpolitiken som inte har fungerat bra på länge. Det är detta som vi i Sverige måste komma i ordning med.

    Att vi inte kan prata om invandrare och invandrarpolitik öppet har ju orsakat att främlingsfientliga partier har växt fram, att SD troligen får sitta i riksdagen efter valet 2010.

    Tyvärr så tror jag att många ex politiker känner en rädlsa av att prata om integration och problemen som följer med detta. Men det är politikernas "tysthet" som är den bidragande orsaken att vi har ett sådant samhälle som vi har. Ett tips till politiker: Var öppna om alla problem som ni ska lösa och prata om vad det än är om det så är dom gamla i sjukvården,barnen i skolan eller våra problem med integrationen...

    Vi får det samhälle som vi förtjänar, problem är till för att lösas och att pratas om...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-11, 08:35

    Svenska medborgare oavsett ursprung, kan inte utvisas, däremot dömms man efter svensk lag som alla andra när man begår grova brott!

    Finns många med utländskt ursprung som är födda här, och då är man lika mycket svensk som alla andra?
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-11, 08:53

    Bra inlägg Anna! Helt riktigt på alla punkter. Very Happy


    Vilka fantastiska dumheter! "...jag såg inte heller er....blablabla" Hur gamla är vi här? Fem?? Tänkre visst inte känna någon skuld för att jag inte startade den tråden, finns de som tillbringar halva sina liv här som borde kunna starta trådar som inte generaliserar om invandrare, utan istället erkänner att det även finns svenska män som är samma as som våldtäktsmän av utländsk bakgrund.


    Ehhh, va???? Det är möjligt att du inte håller med mig, men mina åsikter är lika kloka som dina, iaf i mina ögon, och jag är i min fulla rätt att ha dem utan att kallas dum. Sen tycker jag det är konstigt att du först blir upprörd över en tråd som inte finns och i nästa andetag hävdar att DU minsann inte skulle startat tråden för du har ett liv att leva till skillnad från andra härinne och har inte tid med det. Förutom att du förolämpar många av medlemmarna på forumet med det påståendet är det mycket märkligt att du anklagar folk för att vara femåringar när du själv uppför dig som en trotsig tvååring. Om du inte känner att du kan lägga fem minuter på att starta en tråd som du anser bör finnas här och samtidigt har så mycket förakt för dem som tillbringar mer tid än dig härinne så förstår jag inte varför du öht bryr dig om att komma hit.

    Jag kan inte svara för vad andra har för skäl att vara här, men jag är här för att jag har en rygg som ständigt värker och som trots mediciner hindrar mig från att göra mycket annat. Jag har tråkigt och försöker fylla mina dagar med något annat än att slöglo på tv och rulla tummarna. Eftersom jag är mycket social och gillar att debattera tycker jag att det här är kul. Jag kan lova dig att jag har ett mycket rikt liv med fem barn, ett härligt landställe, ett rikt umgängesliv med många goda vänner och ett arbete som jag älskar och jag längtar tillbaka till mitt aktiva liv så jag kan dö.

    Vad gäller ditt uttalande om generaliseringen av invandrare så har jag mycket svårt att förstå vad du menar. Jag började inlägget med:

    "Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det?"

    Vad i den meningen förstod du inte? Jag tycker jag uttrycker mig mycket tydligt när jag framför att min åsikt om våldtäktsmän gäller oavsett etnicitet. Detta har jag även hävdat i MÅNGA andra inlägg, både här och på AB. De flesta (iaf de vettiga) debattörerna här har då uttryckt samma åsikt som jag. Visst, sen har det funnits en liten klick som generaliserat och många gånger varit rent rasistiska, men dessa debattörer tar iaf inte JAG på allvar. Du menar väl inte att du kräver att någon av DEM skulle ha startat tråden?

    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-11, 09:02

    martin7lindgren skrev:Svenska medborgare oavsett ursprung, kan inte utvisas, däremot dömms man efter svensk lag som alla andra när man begår grova brott!

    Finns många med utländskt ursprung som är födda här, och då är man lika mycket svensk som alla andra?

    God morgon Martin! sunny

    Nej, man kan inte vara född här och samtidigt vara av utländsk härkomst. Är man född här så är man "svensk med utlandsfödda föräldrar" sk "andra generationen".

    Jag vet också att man inte kan utvisa svenska medborgare, varken dem med utländsk härkomst eller dem som är etniskt svenska, hur vidriga brott de än har begått, men man kan väl få drömma? Wink Som sagt, en fängelseö modell den i "Flykten från New York" känns ibland inte helt fel..... flower
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty 10-1

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-11, 09:07

    Men att våldtäktsmän och grova brottslingar öht är överrepresenetrade av invandrare fråm mellanöstern och Afrika, är det inget som får sägas ?
    Förhållandet är väl typ 10-1.

    "kulturen " de kommer från anser ju våldtäkt inte ens vara ett brott, sker en våldtäkt där anses kvinnanockså vara brottsling och stenas.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-11, 09:19

    God morgon du med Cleopatra, i det fina vädret?
    Och precis som sagts tidigare, tycker hur bra som helst om dig, kristallklar, tydlig och och vänlig i allt du säger, en bra debattör helt enkel?

    Suck..., Det ska man tvingas säga trots att jag vet det kört, he, he! Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-11, 09:24

    "är det inget som får sägas ?"

    du sa det själv alldelse nyss, så vad tror du själv ?

    "Förhållandet är väl typ 10-1."

    Om man okritiskt hämtar sin fakta från de främlingsfientliga sidorna, kan det lätt bli sådan siffror.

    ""kulturen " de kommer från anser ju våldtäkt inte ens vara ett brott"


    ahhh, du buntar ihop ett stort antal nationaliteter och ger dom en och samma åsikt ?
    I min värld kallas det för att generalisera, är sällan eller aldrig bra för debatten.

    "sker en våldtäkt där anses kvinnanockså vara brottsling och stenas."

    är det inte för otäckt, säg ?
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-11, 09:51

    GustavAnder skrev:Men att våldtäktsmän och grova brottslingar öht är överrepresenetrade av invandrare fråm mellanöstern och Afrika, är det inget som får sägas ?
    Förhållandet är väl typ 10-1.

    "kulturen " de kommer från anser ju våldtäkt inte ens vara ett brott, sker en våldtäkt där anses kvinnanockså vara brottsling och stenas.

    Johodå GA, BRÅ sa det redan 1996

    Invandrare och invandrares barns brottslighet – en statistisk analys (Brå-rapport 1996:2]

    Kan laddas ner i PDF gratis

    http://www.bra.se/extra/faq/?action_question_show.339.0.=1&module_instance=2

    Förhållandet är typ 9-2 enligt den här artikeln

    http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.html

    Och här är BRÅ:s förklaring varför

    http://www.dn.se/opinion/debatt/kulturarv-ligger-bakom-invandrarnas-brottslighet-1.421859
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Redcloud skyddar allt när de ev. kommer från ett land som kan kännas vänster

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-11, 10:05

    To.m våldtäktsmän, du är då för vidrig!! de flesta överfallsvåldtäkter utförs av män med utlänsk härkomst! så enkelt är det, och varför? jo de har en kvinnosyn som liknar ingenting!!! hör bara i dessa vidriga förorter runt storstäderna, tex Rosengård, tensta etc. det ska knullas svennehoror hit & dit, i rättsalarna svarar man att "jag trodde hon var med på det, hon är ju svenne" även om 2 hålt i flickan och en utfört våldtäkten, NEJ ut med dessa avskum snabbare än tåget, Sverige kommer bli ett problemland, kolla hur de har det i vissa delar av Paris, så får vi det här med. Det är tur att det finns kommuner som inte satsar på hyresrätter som de kan packa in massa invandrare i, dessa kommuner blir lugnare som tur är, man måste ha rätten att få bo så i SITT EGET LAND!!
    Solen skiner i Lofsdalen förresten.......
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty utskuret

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-11, 10:07

    Och i dessa rapporter inkluderas även invandrare från exempelvis Kina Ryssland Danmark, folk med samma brottsbenägenhet inom grova brott som vi.
    Problemet som jag ser det är en alldeles för slapp naiv och flummig inställning, det skulle vara direkt utvisning vid grova brott utan pardon för utländska medborgare, det skulle också vara hårdare straff.
    Hade man gjort detta för 20 år sen hade vi inte haft ett SD som riskerar komma in i riksdagen, nu är det för sent .
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Helt rätt

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-11, 10:11

    men nu måste SD in för att väcka frågorna, minst 7% får de!!! pig
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-11, 10:22

    Se där? Där kom det, Sossar-e-Lata visar upp sitt rätta nylle, pig
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Tack!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-04-11, 10:55

    Tack Cleopatra! Det är svårt att skriva om detta på ett bra sätt så att det inte misstolkas. Men ja varför lägger inte politiker upp alla fakta på bordet och pratar öppet om hur dom ska lösa integrationsproblem? Visst lär nu SD komma in i riksdagen och det har tyvärr med att göra att svenska politiker är fega. Trist men sant...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-11, 11:20

    Såna här saker visar på hur verklighetsfrånvarande vissa
    politiker är, heder åt alla assyrier/syrianer som också
    tyckte att det var rent åt h-e. Wink

    http://lt.se/nyheter/1.52545
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-11, 11:31

    lazy skrev:Såna här saker visar på hur verklighetsfrånvarande vissa
    politiker är, heder åt alla assyrier/syrianer som också
    tyckte att det var rent åt h-e. Wink

    http://lt.se/nyheter/1.52545



    *asgarv*
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-11, 11:44

    citat:
    "För hur kommer det sig att just invandrare har hög procent brottslighet??? Att det sitter mycket invandrare i våra svenska fängelser??? "

    Hört om utanförskap och rädsla för alt som inte ser ut arisk . Instängda getto och ingen som vill ge dem jobb resulterar i vad??

    citat:
    "Men hur kommer det sig att i många av våra fängelser är överrepresenterade av just invandrare???"

    Läs ovanför .

    citat:
    "Det är detta bl a som vi måste i landet prata öppet om i dag i Sverige utan att vi svenskar blir kallade rasister. Eftersom vi inte kan prata om dessa problem öppet så ökar samhällets problem."


    Absolut men inte att kalla dem för ap djävlar etc....




    citat:
    "Mycket av detta handlar om den svenska invandrarpolitiken som inte har fungerat bra på länge. Det är detta som vi i Sverige måste komma i ordning med. "

    Plus smyg rasismen ja .

    citat:
    "Att vi inte kan prata om invandrare och invandrarpolitik öppet har ju orsakat att främlingsfientliga partier har växt fram, att SD troligen får sitta i riksdagen efter valet 2010."

    Ja detta löser problemet säkerligen släppa in en bevisad rasistisk / nazistisk parti i riksdag
    Very Happy





    citat:
    "Tyvärr så tror jag att många ex politiker känner en rädlsa av att prata om integration och problemen som följer med detta."

    Ingen som mordhotar dem precis , och hur mycket jag vet det pråtas ju om det i åratal men vad hjälper det när Rasismen sprödas??


    citat:
    "Vi får det samhälle som vi förtjänar, problem är till för att lösas och att pratas om...[/color][/quote] Very Happy "


    Japp .


    MVH

    //KTR

    Sponsored content


    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 4 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 10:09