Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
MartinLindgren
x-medborgare
boopi
IK HAAT COMMUNISME
Kakmonstret
cleopatra
MammaGuevara
KickTheRasist
Sniperace
RedCloud
lazy
Sossar-e-lata
16 posters

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 20:40

    Utöver det som jag citerar från Aftonbladet så står det även att männen som ingår i samma förening har hotat flickorna om de anmäler.

    Polisen har sprängt en liga i Södertälje som gruppvåldtagit unga flickor, uppger Länstidningen Södertälje.

    I nuläget finns fyra kända offer i åldrarna 13 till 16 år.

    – Jag kan bara säga att det som inträffat är förskräckligt, säger en av de våldtagna flickornas målsägarbiträde Susanne Ekberg-Carlsson till Aftonbladet.

    Männen nekar till brott, uppger åklagaren.

    Flera unga tjejer ska ha fallit offer för våldtäktsligan under de senaste två åren, skriver Länstidningen Södertälje.

    Några av våldtäkterna ska ha skett i en rivningsfastighet i Hovsjö möblerad med endast en madrass, och i andra fall ska våldtäkter ha skett vid Eklundsnäsbadet, skriver Länstidningen Södertälje.

    – Jag har väckt åtal mot sex personer i två ärenden om grov våldtäkt och barnvåldtäkt och utreder ett tredje som det fortfarande råder förundersökningssekretess kring, säger kammaråklagare Marie-Louise Pettersson till tidningen.
    Flickorna ska ha uppgett att männen i vissa fall hållit fast dem och turats om med att våldta dem.

    Advokat Susanne Ekberg-Carlsson är målsägandebiträde för en 13-årig flicka som var 12 år gammal när hon ska ha våldtagits av tre män i november 2007.

    – En sån här händelse sätter sina spår, säger hon.

    – Förhoppningsvis kan hon få någon form av upprättelse, säger hon.

    Göran Witt-Strömer är advokat för en av de män – en 19-åring – som åtalats för att ha våldtagit flickan. Mannen ska tillsammans med två av de andra åtalade männen ha turats om att hålla fast och våldta flickan.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 20:53

    Heder till LT Södertälje som äntligen har förstått att man inte
    ska mörka sanningen vilket tyvärr AB gjorde, männen är inte
    svenska medborgare och blir förhoppningsvis utvisade vilket jag
    tycker är jättebra, finns ingen anledning att ha de svinen här,
    räcker med våra egna svenska svin.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Varför skall vi ha människor i vårt land

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 21:10

    som inte respekterar vår syn på livet och hur vi ser på tex kvinnor, vill man komma hit så får man följa regler och lagar, JÄVLA as är vad man kan säga om dessa svin!!! 10 år skall de ha sen en spark i arslet som gör att de flyger hem till sina hemländer, vi vill inte ha packet här, stackars flickor! ger mig fan på att det ät flickor med svenskt ursprung, för "deras egna" kan man inte röra! fyfan!.

    Inte konstigt att SD kommer in i riksdagen 2010.....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 21:27

    "Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson...."

    Svensson & Olsson då ?

    SDs språktest igen....våldtäkt stavas det
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty sorry RC

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 21:38

    då vet jag hur våltäkt stavas, använder inte ordet så ofta........
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 21:41

    "då vet jag hur våltäkt stavas"

    öhh, nej
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty inte olsson heller

    Inlägg  Sniperace 2009-04-09, 22:20

    LT



    Det var när fyra av ligans medlemmar, 20 till 23 år gamla, greps den 23 februari efter anmälan från en av tjejerna, som allt började rullas upp.
    I mars greps och häktades ytterligare två män, 19 och 21 år gamla. I söndags
    häktades den sjunde mannen miss­tänkt för grov våld­täkt av ännu en tonårs­tjej.
    Alla sju häktade är dessutom medlemmar i en och samma förening i Södertälje – tre av dem är svenska medborgare.

    och de tre som är Svenska medborgare har sina rötter i samma land som de övriga...

    Här ser jag det som tråkigt att inte de också kan utvisas enär de GROVT missbrukat den svenska gästfriheten
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Hahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 22:47

    nu vart det nästan kul! VÅLDTÄKT.

    Men en fråga till dig då RC! skall vi utvisa packet som våldtar flickor? eller skall de få vara kvar?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Vem blev förvånad

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 22:49

    de tre "svenskarna" var från samma land som de övriga odjuren! jävla pack som våldtar "FLICKOR" sen får de jävlarna sitta skyddade på peddoanstalter, in med dem på Kumla så får de samma behandling!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 22:50

    "Men en fråga till dig då RC! skall vi utvisa packet som våldtar flickor? eller skall de få vara kvar?"

    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Svenska medborgare som begår våldtäkt, raka vägen in i fängelse utan att passera gå.
    Utländska medborgaresom begår våldtäkt, tack och adjö, var god lämna landet.

    precis som lagen fungerar idag....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 22:52

    Sossar-e-lata skrev:Utöver det som jag citerar från Aftonbladet så står det även att männen som ingår i samma förening har hotat flickorna om de anmäler.

    Polisen har sprängt en liga i Södertälje som gruppvåldtagit unga flickor, uppger Länstidningen Södertälje.

    I nuläget finns fyra kända offer i åldrarna 13 till 16 år.

    – Jag kan bara säga att det som inträffat är förskräckligt, säger en av de våldtagna flickornas målsägarbiträde Susanne Ekberg-Carlsson till Aftonbladet.

    Männen nekar till brott, uppger åklagaren.

    Flera unga tjejer ska ha fallit offer för våldtäktsligan under de senaste två åren, skriver Länstidningen Södertälje.

    Några av våldtäkterna ska ha skett i en rivningsfastighet i Hovsjö möblerad med endast en madrass, och i andra fall ska våldtäkter ha skett vid Eklundsnäsbadet, skriver Länstidningen Södertälje.

    – Jag har väckt åtal mot sex personer i två ärenden om grov våldtäkt och barnvåldtäkt och utreder ett tredje som det fortfarande råder förundersökningssekretess kring, säger kammaråklagare Marie-Louise Pettersson till tidningen.
    Flickorna ska ha uppgett att männen i vissa fall hållit fast dem och turats om med att våldta dem.

    Advokat Susanne Ekberg-Carlsson är målsägandebiträde för en 13-årig flicka som var 12 år gammal när hon ska ha våldtagits av tre män i november 2007.

    – En sån här händelse sätter sina spår, säger hon.

    – Förhoppningsvis kan hon få någon form av upprättelse, säger hon.

    Göran Witt-Strömer är advokat för en av de män – en 19-åring – som åtalats för att ha våldtagit flickan. Mannen ska tillsammans med två av de andra åtalade männen ha turats om att hålla fast och våldta flickan.




    Nej för fasen den måste vara Muhamad eller Assyrier äckel ....



    LOL !!


    Nej fan det finns inga Svenska våldtäkts man det liger inte i vårat västerländska kultur


    *asgarv*
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 22:54

    Håller som vanligt med Sniper här, varför ska vi inte kunna
    utvisa "svinen" nej de har ju av någon outgrundlig anledning
    redan fått ett svenskt medborgarskap, finns det ngn här som
    tycker att de har tillfört landet ngt?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 22:58

    "finns det ngn här som tycker att de har tillfört landet ngt?"

    Hur ska vi kunna veta något om det, vi känner dom väl knappast ?
    Det enda vi vet är de begått oförlåtliga handlingar och ska dömas därefter.

    (och nu satsar jag 10 forumdollar på att något smart-ass tror att jag försvarar våldtäktsmän, det gör jag inte, vi ska heller inte generalisera utifrån etnisk härkomst, vilket verkar vara syftet med tråden)


    Senast ändrad av RedCloud den 2009-04-09, 23:00, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 22:59

    Nej fan det finns inga Svenska våldtäkts man det liger inte i vårat västerländska kultur

    Finns ingen KTR som påstår att det inte finns svenska våldtäktsmän
    det vi däremot påstår är att vi får inte diskutera utländska dito.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 23:01

    "det vi däremot påstår är att vi får inte diskutera utländska dito"

    vem hindrar oss ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty tjaa

    Inlägg  Sniperace 2009-04-09, 23:07

    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?



    Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.

    Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?

    Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?

    Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:08

    lazy skrev:Nej fan det finns inga Svenska våldtäkts man det liger inte i vårat västerländska kultur

    Finns ingen KTR som påstår att det inte finns svenska våldtäktsmän
    det vi däremot påstår är att vi får inte diskutera utländska dito.


    Nej det är klart vi skall diskutera den ... men det ända som jag läser är att du vill diskutera utländska rape man ...


    Men fan har aldrig sätt att du kritiserar lille Engla case eller ... från den svenska Pedofil äckel !!




    Hur skall vi ha nu .... du kommer svara säkerligen att detta är Muhamed som har påverkat Anders eller ???
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty ingen nåd

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 23:15

    Ingen skillnad på invandrare & svensk, förutom att Anders Eklund förhoppningsvis får vad han tål av någon innanför murarna, mer kan vi inte hoppas på utöver straffet, men om det är Mohammed från tex Iran så kan man ju hoppas på en snara på torget, de brukar ju vara bra på det, våldtar man småflickor medans någon håller i så är man värd det....

    Kom på en idè, kan man inte skicka Eklund till Iran?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 23:19

    Men fan har aldrig sätt att du kritiserar lille Engla case eller ... från den svenska Pedofil äckel !!


    Då hängde du inte med på AB forum, är det ngn som skrivit om Anders Eklund
    så är det jag och många, många fler.Vad har det föresten med utländska
    våldtäktsmän att göra?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:21

    Sossar-e-lata skrev:Ingen skillnad på invandrare & svensk, förutom att Anders Eklund förhoppningsvis får vad han tål av någon innanför murarna, mer kan vi inte hoppas på utöver straffet, men om det är Mohammed från tex Iran så kan man ju hoppas på en snara på torget, de brukar ju vara bra på det, våldtar man småflickor medans någon håller i så är man värd det....

    Kom på en idè, kan man inte skicka Eklund till Iran?

    Sosse ape fuck !

    I mitt land delar man inte melan Kroater eller dem som har flyttat in där ... det ända som man gjor är att en sådant äckel dör så spelar ingen roll om denna är Kroat eller what ever ...


    comprende ??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:22

    lazy skrev:Men fan har aldrig sätt att du kritiserar lille Engla case eller ... från den svenska Pedofil äckel !!


    Då hängde du inte med på AB forum, är det ngn som skrivit om Anders Eklund
    så är det jag och många, många fler.Vad har det föresten med utländska
    våldtäktsmän att göra?


    Trams helt och hållet !!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Kick

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 23:24

    Tyvärr inte......go natt
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:24

    Sossar-e-lata skrev:Tyvärr inte......go natt



    Tyvärr vad??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 23:30

    Är det trams KTR att jag även har skrivit negativt om
    Anders Eklund?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:32

    Sniperace skrev:
    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?



    Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.

    Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?

    Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?

    Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?


    Som vanligt är du fucking trög i din hjärna eller vad är problemet .. ?? du för helt enkelt läsa mina inlägg ...


    Simpel förklarad för dig :



    Om du är i min hem och du håller på och våldtar min barn , då kommer du att råka jävligt illa det kan jag lova dig .


    Men inte på grund av du är Svensk eller Korean ... där skiter jag i fullständigt comprende??

    Sponsored content


    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 09:53