Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
MartinLindgren
x-medborgare
boopi
IK HAAT COMMUNISME
Kakmonstret
cleopatra
MammaGuevara
KickTheRasist
Sniperace
RedCloud
lazy
Sossar-e-lata
16 posters

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:32

    lazy skrev:Är det trams KTR att jag även har skrivit negativt om
    Anders Eklund?



    Show me the money !!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Tyvärr

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-09, 23:32

    förstod jag inte vad du mena/skrev.....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:36

    Sossar-e-lata skrev:förstod jag inte vad du mena/skrev.....



    No Brain no Pain !!


    Very Happy
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  lazy 2009-04-09, 23:47

    Show me the money !!!

    Antar att du liksom alla andra vet att AB forum är stängt
    o alla trådar är borta?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-09, 23:51

    lazy skrev:Show me the money !!!

    Antar att du liksom alla andra vet att AB forum är stängt
    o alla trådar är borta?



    Ja men inlägg finns förfarande eller ??



    Det finns ju en del som är sparade och visa har tillgång till dem ..


    Wink
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-10, 00:55

    Hänvisa mig gärna till tråden där man funderar över namnen på de svenska väletablerade männen som förgripit sig på trasiga unga tjejer i den sk gruppsexligan. För inte är det väl såååå djävligt på detta forum om man godkänner att 8-10 män sätter på tjejer samtidgt, bara de är svenska?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 01:25

    MammaGuevara skrev:Hänvisa mig gärna till tråden där man funderar över namnen på de svenska väletablerade männen som förgripit sig på trasiga unga tjejer i den sk gruppsexligan. För inte är det väl såååå djävligt på detta forum om man godkänner att 8-10 män sätter på tjejer samtidgt, bara de är svenska?



    Exakt Morsan!!


    Man vill ju helst glömma dem små Thailandska och Ryska tjejer som blir importerade här i Sverige och blir sönderknullade av små pedo eller andra avarter ... men nej min san detta är igen Muhamad som har haft fingrarna i detta eller !??


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-04-10, 01:50, ändrad totalt 1 gång
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 01:50

    Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det? Jag har både läst (och själv skrivit) otaliga inlägg om fallet Engla där upprördheten var minst lika stor som över detta som nu hänt i Södertälje. Men i det här fallet som nu uppdagats i Södertälje så VAR gärningsmännen av utländsk härkomst. Får man inte förfasa sig över deras gärningar bara för att det också finns svenskar som begår våldtäkter?

    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 01:54

    cleopatra skrev:Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det? Jag har både läst (och själv skrivit) otaliga inlägg om fallet Engla där upprördheten var minst lika stor som över detta som nu hänt i Södertälje. Men i det här fallet som nu uppdagats i Södertälje så VAR gärningsmännen av utländsk härkomst. Får man inte förfasa sig över deras gärningar bara för att det också finns svenskar som begår våldtäkter?

    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.

    Ok Cleo en simpel fråga för dig .. vilken skillnad är mellan en blatte eller svennen som våldtar ??

    Är den någon som har bättre anlag ??
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 02:06

    KickTheRasist skrev:
    cleopatra skrev:Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det? Jag har både läst (och själv skrivit) otaliga inlägg om fallet Engla där upprördheten var minst lika stor som över detta som nu hänt i Södertälje. Men i det här fallet som nu uppdagats i Södertälje så VAR gärningsmännen av utländsk härkomst. Får man inte förfasa sig över deras gärningar bara för att det också finns svenskar som begår våldtäkter?

    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.

    Ok Cleo en simpel fråga för dig .. vilken skillnad är mellan en blatte eller svennen som våldtar ??

    Är den någon som har bättre anlag ??



    Anlag??? Inte fan har någon anlag för våldtäkt vilket land man än är född i. No Våldtäkt är lika sjukt och vidrigt vem som än begår den. Det skrev jag ju redan i mitt förra inlägg.

    Cleopatra skrev:

    SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det?

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 02:10

    cleopatra skrev:
    KickTheRasist skrev:
    cleopatra skrev:Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det? Jag har både läst (och själv skrivit) otaliga inlägg om fallet Engla där upprördheten var minst lika stor som över detta som nu hänt i Södertälje. Men i det här fallet som nu uppdagats i Södertälje så VAR gärningsmännen av utländsk härkomst. Får man inte förfasa sig över deras gärningar bara för att det också finns svenskar som begår våldtäkter?

    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.

    Ok Cleo en simpel fråga för dig .. vilken skillnad är mellan en blatte eller svennen som våldtar ??

    Är den någon som har bättre anlag ??



    Anlag??? Inte fan har någon anlag för våldtäkt vilket land man än är född i. No Våldtäkt är lika sjukt och vidrigt vem som än begår den. Det skrev jag ju redan i mitt förra inlägg.

    Cleopatra skrev:

    SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det?



    Religion då ???


    Är det bara muslimska grabbar som är den äckligaste som finns eller skall vi blunda för Kristna ???

    Hur skall vi ha??
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-10, 09:42

    4 av dem riskerar utvisning.

    Inom sin tid kommer alla 7 att hängas ut på:

    http://www.kriminellt.com/
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty KIll the rasist

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-10, 09:51

    Sluta gapa som en idiot, man förstår ju inte vad du skriver ibland!

    Alla våldtäktsmän är lika vidriga! men ska vi slå ut procenten på de som är utförda av personer med svensk härkomst och de med utlänsk så får vi se! räknat på procenten invånare av de båda jämfört med de som utför våldtäkt så leder "blattarna" som du väljer att kalla dem....

    Sen vet väl även du att det finns länder där våldtäkt är ok enl lag!! sånt skit vill inte vi ha i Sverige!!!!!!

    Vill även tillägga att det finn många invandrarkillar som anser det ok att våldta en "svennebrud" för de är horor, jävla pack kan jag bara säga! åk hem till ert land med den inställningen!!

    SD 2010 får hjälp av "blattarna" att komma in i riksdagen, likväl som Alliansen får hjälp av Mona & Wanja.....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty ok

    Inlägg  Sniperace 2009-04-10, 12:17

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?



    Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.

    Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?

    Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?

    Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?


    Som vanligt är du fucking trög i din hjärna eller vad är problemet .. ?? du för helt enkelt läsa mina inlägg ...


    Simpel förklarad för dig :



    Om du är i min hem och du håller på och våldtar min barn , då kommer du att råka jävligt illa det kan jag lova dig .


    Men inte på grund av du är Svensk eller Korean ... där skiter jag i fullständigt comprende??

    Då är det alltså på det sättet att när du straffat denne våldtäktsman är ha åter välkommen att bo hos dig, oavsett varifrån han kommer, han bodde ju hos dig när våldtäkten skedde osv.


    DÄR är skillnaden, en invandrare som kommit hit som GÄST, ser jag som att ha förbrukat sin rätt att bo hos oss om ha missbrukar denna rätt.


    Tycker du det är rätt at missbruka gästfrihet?


    Jag se det som eket, tycker du at en gäst i Sverige ska ha rätt att stanna efter en våldtäkt, bör ju även DIN gäst ha rätten att bo kvar hos dig efter en våldtäkt...
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 12:26

    KickTheRasist skrev:
    cleopatra skrev:
    KickTheRasist skrev:
    cleopatra skrev:Nu förstår jag inte riktigt MG och KTR scratch SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det? Jag har både läst (och själv skrivit) otaliga inlägg om fallet Engla där upprördheten var minst lika stor som över detta som nu hänt i Södertälje. Men i det här fallet som nu uppdagats i Södertälje så VAR gärningsmännen av utländsk härkomst. Får man inte förfasa sig över deras gärningar bara för att det också finns svenskar som begår våldtäkter?

    Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.

    Ok Cleo en simpel fråga för dig .. vilken skillnad är mellan en blatte eller svennen som våldtar ??

    Är den någon som har bättre anlag ??



    Anlag??? Inte fan har någon anlag för våldtäkt vilket land man än är född i. No Våldtäkt är lika sjukt och vidrigt vem som än begår den. Det skrev jag ju redan i mitt förra inlägg.

    Cleopatra skrev:

    SJÄLVKLART är alla våldtäktsmän lika vidriga och sjuka oavsett vilken etnicitet de har, är det någon som har ifrågasatt det?



    Religion då ???


    Är det bara muslimska grabbar som är den äckligaste som finns eller skall vi blunda för Kristna ???

    Hur skall vi ha??

    Men SNÄLLA KTR, vad i ordet ALLA förstår du inte? scratch Om jag skriver alla så menar jag alla oavsett kön, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller färg på bilen.

    Det enda jag kan tänka mig spelar roll är uppfostran. Har man aldrig fått lära sig vad som är rätt och fel är det ju svårare. Å andra sida borde det sitta i ryggmärgen att inte skada andra människor så det är väl inget egentligt skäl heller.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-10, 14:27

    KickTheRasist skrev:


    Religion då ???


    Är det bara muslimska grabbar som är den äckligaste som finns eller skall vi blunda för Kristna ???

    Hur skall vi ha??

    För ett antal år sedan skickades det ut en offentlig handling där det stod om alla begångna brott, inklusive etnisk härkomst. Majoriteten var utförda av invandrare.
    Denna rapport kritiserades starkt (för att man ansåg att detta skapade rasism...)och därmed inte offentlig längre.

    Skall försöka hitta en kopia...
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 14:54

    cpjavel skrev:
    KickTheRasist skrev:


    Religion då ???


    Är det bara muslimska grabbar som är den äckligaste som finns eller skall vi blunda för Kristna ???

    Hur skall vi ha??

    För ett antal år sedan skickades det ut en offentlig handling där det stod om alla begångna brott, inklusive etnisk härkomst. Majoriteten var utförda av invandrare.
    Denna rapport kritiserades starkt (för att man ansåg att detta skapade rasism...)och därmed inte offentlig längre.

    Skall försöka hitta en kopia...


    Menade du den här:

    Invandrare och invandrares barns brottslighet – en statistisk analys (Brå-rapport 1996:2]
    http://www.bra.se/extra/faq/?action_question_show.339.0.=1&module_instance=2
    Kan laddas ner i PDF gratis

    Hittade även dessa

    http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.htmlhttp://www.dn.se/opinion/debatt/kulturarv-ligger-bakom-invandrarnas-brottslighet-1.421859

    Men detta har ingenting att göra med vidrighetsgraden hos våldtäktsmän. Oavsett om utlandsfödda är överrepresenterade så är svenskfödda våldtäktsmän lika vidriga. Däremot kan jag tänka mig att överrepresentationen beror på uppfostran som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Alla vet ju vad jag tycker om kvinnosynen i en del kulturer Wink
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-10, 14:58

    cleopatra skrev:
    cpjavel skrev:
    KickTheRasist skrev:


    Religion då ???


    Är det bara muslimska grabbar som är den äckligaste som finns eller skall vi blunda för Kristna ???

    Hur skall vi ha??

    För ett antal år sedan skickades det ut en offentlig handling där det stod om alla begångna brott, inklusive etnisk härkomst. Majoriteten var utförda av invandrare.
    Denna rapport kritiserades starkt (för att man ansåg att detta skapade rasism...)och därmed inte offentlig längre.

    Skall försöka hitta en kopia...


    Menade du den här:

    Invandrare och invandrares barns brottslighet – en statistisk analys (Brå-rapport 1996:2]
    http://www.bra.se/extra/faq/?action_question_show.339.0.=1&module_instance=2
    Kan laddas ner i PDF gratis

    Hittade även dessa

    http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0003/13/dokument.htmlhttp://www.dn.se/opinion/debatt/kulturarv-ligger-bakom-invandrarnas-brottslighet-1.421859

    Men detta har ingenting att göra med vidrighetsgraden hos våldtäktsmän. Oavsett om utlandsfödda är överrepresenterade så är svenskfödda våldtäktsmän lika vidriga. Däremot kan jag tänka mig att överrepresentationen beror på uppfostran som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Alla vet ju vad jag tycker om kvinnosynen i en del kulturer Wink

    Det är nog den, ja.

    Som jag tidigare sagt i en annan tråd; Om man har all fakta på bordet skall man kunna kritisera hur mycket som helst.

    Våldtäktsmän finns självfallet inom alla kulturer och etniska grupper.
    Men folk tycker väl att om man nu blivit välkommen till Sverige med öppna armar skall man ge blanka fan i att våldta... Lika vidrigt är det såklart när "Jonas Eriksson" även han utnyttjar tjejer.
    boopi
    boopi


    Antal inlägg : 33
    Join date : 09-02-19

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty mm

    Inlägg  boopi 2009-04-10, 16:14

    Men våltäkterna minskar ju inte om vi tar in en massa galningar eller?
    Om vi inte tagit in packet så hade detta aldrig hänt...skyldiga? jo Mona och fet persson.
    Tar man in djur så får man sona för det så småningom!
    Hade vi svenskar flera tusen vart tvungna att bo i iran och sedan våltagit en massa kvinnor där så vad hade dom tänkt om oss och vad hade dom gjort med oss?
    Är detta tacken för att Sverige räddar en massa invandrare.?
    Det är ju inte så att detta är första gången det händer. affraid cherry
    Hur mycket skit ska svenskar stå ut med innan man fattar att det är nåt stort fel i huvudet på folk som kommer från dessa länder...iran..irak..och andra skit länder där dom tycker det är ok att vålta och tjejen får skylla sig själv.
    Ut med packet allihop!
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 16:16

    Det är nog den, ja.

    Som jag tidigare sagt i en annan tråd; Om man har all fakta på bordet skall man kunna kritisera hur mycket som helst.

    Våldtäktsmän finns självfallet inom alla kulturer och etniska grupper.
    Men folk tycker väl att om man nu blivit välkommen till Sverige med öppna armar skall man ge blanka fan i att våldta... Lika vidrigt är det såklart när "Jonas Eriksson" även han utnyttjar tjejer.



    Helt riktigt, fast med en rättning. Även "Jonas Eriksson" ska ge fan i att våldta. Kvinnan mår lika dåligt av att bli våldtagen av "Ali" som av "Jonas", ingen skillnad där. En skillnad finns dock. "Ali" ska utvisas direkt, hur länge han än varit här och även om han är svensk medborgare. Jag skulle vilja utvisa "Jonas" också, men det går ju tyvärr inte eftersom ingen tar emot (eller vill ha) en utlänning som våldtar i sitt eget land (och jag förstår dem, det vill inte jag heller) Ibland känns fängelseön i "Flykten från New York som ett bra alternativ..... Twisted Evil
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-10, 16:21

    Vi får ta tillbaka Finland + Karelen. På medeltiden kunde folk som dömts för brott deporteras till Finland Smile
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  cleopatra 2009-04-10, 17:16

    Nordic Light skrev:Vi får ta tillbaka Finland + Karelen. På medeltiden kunde folk som dömts för brott deporteras till Finland Smile

    Nääää, vad har de stackars finnarna gjort för ont? Hellre....Nordpolen eller nåt. Jaaaa Idea då kan de "gosa" med isbjörnarna Wink
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 17:47

    Sossar-e-lata skrev:Sluta gapa som en idiot, man förstår ju inte vad du skriver ibland!

    Alla våldtäktsmän är lika vidriga! men ska vi slå ut procenten på de som är utförda av personer med svensk härkomst och de med utlänsk så får vi se! räknat på procenten invånare av de båda jämfört med de som utför våldtäkt så leder "blattarna" som du väljer att kalla dem....

    Sen vet väl även du att det finns länder där våldtäkt är ok enl lag!! sånt skit vill inte vi ha i Sverige!!!!!!

    Vill även tillägga att det finn många invandrarkillar som anser det ok att våldta en "svennebrud" för de är horor, jävla pack kan jag bara säga! åk hem till ert land med den inställningen!!

    SD 2010 får hjälp av "blattarna" att komma in i riksdagen, likväl som Alliansen får hjälp av Mona & Wanja.....


    Jo du gillar att kalla sådana som jag för blattar det vet vi ...


    Tyvärr tillhör inte jag av dem bleka grupperingar som kallas för arier , men vad skall man göra ...


    Very Happy Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-10, 17:52

    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?



    Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.

    Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?

    Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?

    Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?


    Som vanligt är du fucking trög i din hjärna eller vad är problemet .. ?? du för helt enkelt läsa mina inlägg ...


    Simpel förklarad för dig :



    Om du är i min hem och du håller på och våldtar min barn , då kommer du att råka jävligt illa det kan jag lova dig .


    Men inte på grund av du är Svensk eller Korean ... där skiter jag i fullständigt comprende??

    Då är det alltså på det sättet att när du straffat denne våldtäktsman är ha åter välkommen att bo hos dig, oavsett varifrån han kommer, han bodde ju hos dig när våldtäkten skedde osv.


    DÄR är skillnaden, en invandrare som kommit hit som GÄST, ser jag som att ha förbrukat sin rätt att bo hos oss om ha missbrukar denna rätt.


    Tycker du det är rätt at missbruka gästfrihet?


    Jag se det som eket, tycker du at en gäst i Sverige ska ha rätt att stanna efter en våldtäkt, bör ju även DIN gäst ha rätten att bo kvar hos dig efter en våldtäkt...


    Har du svårt att förstå vad jag menar gubbe fan ??


    Ok mera simplifierat för dig:


    Jag skiter vem du är ... om du gör illa åt min barn då är du faktisk död inte ens Säpo kommer att hjälpa dig !!!


    Så ja!! det som jag vill säga är att jag delar inte folk på gäster eller inhemska har du svårt att förstå det??
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty skrattar

    Inlägg  Sniperace 2009-04-10, 18:52

    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.

    Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?



    Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.

    Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?

    Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?

    Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?


    Som vanligt är du fucking trög i din hjärna eller vad är problemet .. ?? du för helt enkelt läsa mina inlägg ...


    Simpel förklarad för dig :



    Om du är i min hem och du håller på och våldtar min barn , då kommer du att råka jävligt illa det kan jag lova dig .


    Men inte på grund av du är Svensk eller Korean ... där skiter jag i fullständigt comprende??

    Då är det alltså på det sättet att när du straffat denne våldtäktsman är ha åter välkommen att bo hos dig, oavsett varifrån han kommer, han bodde ju hos dig när våldtäkten skedde osv.


    DÄR är skillnaden, en invandrare som kommit hit som GÄST, ser jag som att ha förbrukat sin rätt att bo hos oss om ha missbrukar denna rätt.


    Tycker du det är rätt at missbruka gästfrihet?


    Jag se det som eket, tycker du at en gäst i Sverige ska ha rätt att stanna efter en våldtäkt, bör ju även DIN gäst ha rätten att bo kvar hos dig efter en våldtäkt...


    Har du svårt att förstå vad jag menar gubbe fan ??


    Ok mera simplifierat för dig:


    Jag skiter vem du är ... om du gör illa åt min barn då är du faktisk död inte ens Säpo kommer att hjälpa dig !!!


    Så ja!! det som jag vill säga är att jag delar inte folk på gäster eller inhemska har du svårt att förstå det??


    näväl pågablära, jag förstår att du inte förstår att läsa svenska och förstå innebörden.

    Jag försöker en gång till med en lite enklare liknelse.

    Om du är godhjärtad nog att låta någon i behov av bostad bo hos dig, och märker att denne STJÄL från dig oavsett vilket land denne kommer ifrån, låter du honom bo kvar hos dig efte att ha upptäckt vad han gör?


    Det är samma sak med en invandrare om han kommer hit, får bo hos oss, och han bestjäl oss och begår brott i vårt land där ha är gäst, ser jag de som rätt och riktigt at han inte längre är välkommen hos oss, vill du INTE i ditt hem ta emot den som bestjäl dig, varför ska då SVERIGE låta den som bär sig illa åt få vara kvar?

    Sponsored content


    Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson.... - Sida 2 Empty Sv: Våldtäcktsmännen lär inte heta Andersson eller Larsson....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-11, 14:43