Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
formsvackan
Mollgan
lazy
MartinLindgren
cleopatra
kanaljen
KickTheRasist
Kakmonstret
Susz X
blueheaven
Regndrottning
RedCloud
IK HAAT COMMUNISME
17 posters

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 00:34

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"RedCloud du är helt väck"

    fint och genomtänkt argument där....

    "Är det USA som bestämt att kvinnor skall våldtas?"

    Inget sker i Afghanistan utan ockupationsmaktens godkännande.

    "Du är ett troll"

    OK

    Din ignorans är helt absurd. Du tror på fullaste allvar att USA har avgörande röst när lagar införs? Att du var okunnig visste jag, men det här tar fanimej priset.



    ja absolut i Afghanistan har USA sitt sista ord ... i min land våldtäkt/pedofili är äckligt och strafas nästan med invaliditet. Enkelt sagt i mitt land
    detta skall inte accepteras ...

    Då är ni båda förda bakom ljuset. USA inte alls "sista ordet", inte ens i närheten.

    Hur gammal är du ??

    Har din far-far eller "what ever" krigat i Vietnam ??



    Och i så fall är du stölt över den ??
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 01:20

    KickTheRasist skrev:

    Hur gammal är du ??

    Har din far-far eller "what ever" krigat i Vietnam ??



    Och i så fall är du stölt över den ??

    Vad gaggar du inkompetente om nudå? Vad har Vietnam med det aktuella att göra?

    Hur gammal är egentligen du, är du RedClouds lilla marionettdocka som sväljer varenda verifierbar-lösa lögn som denna martyr utsätter dig för?

    USA har INTE sista ordet i Afghanistan, detta är bara trams från er två som vill ha något att skylla på. Någon form av belägg har ni inte heller, utan bevisar bara er okunnighet om, och om, och om igen.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 01:53

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Hur gammal är du ??

    Har din far-far eller "what ever" krigat i Vietnam ??



    Och i så fall är du stölt över den ??

    Vad gaggar du inkompetente om nudå? Vad har Vietnam med det aktuella att göra?

    Hur gammal är egentligen du, är du RedClouds lilla marionettdocka som sväljer varenda verifierbar-lösa lögn som denna martyr utsätter dig för?

    USA har INTE sista ordet i Afghanistan, detta är bara trams från er två som vill ha något att skylla på. Någon form av belägg har ni inte heller, utan bevisar bara er okunnighet om, och om, och om igen.

    Inkompentent ahh "nice" eng.(fint) så ja !! ... "vart är jag stupid??? sv.(dum!!?)" Ja Vietnam är bara är enabrt litet vad USA har försökt att ta över. Ursäkt var att dem var Kommunister eller "what ever"!! Resultat var lemlästade små barn!! enbart för att de skall vara kommunister eller terrorister... var det rätt ??


    Fat det visar sig att dem v<r varken kommunister eller islamiska terrorister ... föresten hur var det med Hiroshima ???


    Var dem också kommunister eller terrorister ???


    Hur var det??

    Snälla förklara för mig tack??!!


    MVH

    //KTR


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-04-01, 02:07, ändrad totalt 1 gång
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 02:06

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Hur gammal är du ??

    Har din far-far eller "what ever" krigat i Vietnam ??



    Och i så fall är du stölt över den ??

    Vad gaggar du inkompetente om nudå? Vad har Vietnam med det aktuella att göra?

    Hur gammal är egentligen du, är du RedClouds lilla marionettdocka som sväljer varenda verifierbar-lösa lögn som denna martyr utsätter dig för?

    USA har INTE sista ordet i Afghanistan, detta är bara trams från er två som vill ha något att skylla på. Någon form av belägg har ni inte heller, utan bevisar bara er okunnighet om, och om, och om igen.

    Inkompentent ahh "nice" eng.(fint) så ja !! ... "vart är jag stupid??? sv.(dum!!?)" Ja Vietnam är bara är enabrt litet vad USA har försökt att ta över. Ursäkt var att dem var Kommunister eller "what ever"!! Resultat var lemlästade små barn!! enbart för att de skall vara kommunister eller terrorister... var det rätt ??

    Personlighetsklyvning? Tack för omtanken men behöver knappast översättnings hjälp. Försökte du leka någorlunda allmänbildad i det engelska språket eller tramsade du bara?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 02:12

    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    KickTheRasist skrev:

    Hur gammal är du ??

    Har din far-far eller "what ever" krigat i Vietnam ??



    Och i så fall är du stölt över den ??

    Vad gaggar du inkompetente om nudå? Vad har Vietnam med det aktuella att göra?

    Hur gammal är egentligen du, är du RedClouds lilla marionettdocka som sväljer varenda verifierbar-lösa lögn som denna martyr utsätter dig för?

    USA har INTE sista ordet i Afghanistan, detta är bara trams från er två som vill ha något att skylla på. Någon form av belägg har ni inte heller, utan bevisar bara er okunnighet om, och om, och om igen.

    Inkompentent ahh "nice" eng.(fint) så ja !! ... "vart är jag stupid??? sv.(dum!!?)" Ja Vietnam är bara är enabrt litet vad USA har försökt att ta över. Ursäkt var att dem var Kommunister eller "what ever"!! Resultat var lemlästade små barn!! enbart för att de skall vara kommunister eller terrorister... var det rätt ??

    Personlighetsklyvning? Tack för omtanken men behöver knappast översättnings hjälp. Försökte du leka någorlunda allmänbildad i det engelska språket eller tramsade du bara?



    Ok jag vill inte "flasha" med min engelska kunskaper ... vem bryr sig egentligen ??

    Det som jag vill säga till dig är att USA är inte " Guld Barnet "(Guld Gosse ...on the Swedish)..och därmed icke den mest rättvisa i hela världen.

    Om du inser(tror) att detta är icke sant...!! då tycker jag att du är på fel spår har jag rätt eller fel ??

    Snälla förklara för mig vart jag har fel tack!!??

    MVH

    //KTR


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-04-01, 05:27, ändrad totalt 5 gånger
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 03:18

    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"trots åratal på forumet så går det inte att föra ett samtal med den imbecille kraken!"

    Betyder på vanlig svenska: snyft, han håller ALDRIG med oss i schakalhögern......

    Att RedCloud konstant kommer med verifiera-lösa samt hycklande påståenden är något som vi bara måste acceptera. Ditt oförstånd och enfald är katastrofalt affraid
    Du kan visserligen inte ha det så lätt, då hjärnan kapacitetsmässigt inte kan indoktrineras för mycket, vilket du är ett levande exemplar på.
    Svagsinthet är något du verkligen behärskar.

    MVH




    En tips för dig ...



    Snälla gå tillbaka till grund - skolan för att det syns att du har missat massor.. Very Happy



    Sorry... men du för läsa mera om historia ..!!


    Jag tycker att "Red knäcker dig upp och ner" för att han kommer med väsentliga saker som icke saknar relevans ....!!

    Alltså bevis ("På svart och vitt")!! fast du kanske gillar inte det ... synd om dig Very Happy

    (Take it or leave it thats it)!!

    Eller helt enkelt du får tjuta som en vilsen hund och tror att alla kommer tycka synd om dig!!


    Det enda som jag ser är att du försöker gjora dig "inteligent" utan att du bevisar detta !! (jag vill verkligen se bevis på detta)...

    Så snälla säg ingeting före du har bevis för något annars kommer du att
    vara icke uppskatad på alvar..




    MVH

    //KTR

    Very Happy


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-04-01, 05:12, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 03:26

    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"trots åratal på forumet så går det inte att föra ett samtal med den imbecille kraken!"

    Betyder på vanlig svenska: snyft, han håller ALDRIG med oss i schakalhögern......

    Att RedCloud konstant kommer med verifiera-lösa samt hycklande påståenden är något som vi bara måste acceptera. Ditt oförstånd och enfald är katastrofalt affraid
    Du kan visserligen inte ha det så lätt, då hjärnan kapacitetsmässigt inte kan indoktrineras för mycket, vilket du är ett levande exemplar på.
    Svagsinthet är något du verkligen behärskar.

    MVH

    Jisses- du beter dig som en nackad höna...Vad är problemet BI?
    Borde vi fria svenskar inte lägga manken till och driva frågan att det skall vara en förenligt med straff
    att förtrycka kvinnorna på detta sätt..inte sitta här och slänga dynga- varför startade du tråden egentligen?

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-01, 05:10

    Att RedCloud konstant kommer med verifiera-lösa samt hycklande påståenden är något som vi bara måste acceptera. Ditt oförstånd och enfald är katastrofalt affraid
    Du kan visserligen inte ha det så lätt, då hjärnan kapacitetsmässigt inte kan indoktrineras för mycket, vilket du är ett levande exemplar på.
    Svagsinthet är något du verkligen behärskar.

    MVH[/quote]

    Vi kan säga så här istället "Att Red kommer med saker som han har bevis för !!" det har du problem med ... varför??


    Om Red har fel då vill jag se att du bevisar att han har "FEL" utan din lille patetiska skit (bajs) snack att han är fucking kommunist ....eller "what ever" annars kommer du att räknas som en patetisk fjöla thats it !!!



    OBS !!
    Jag vill verkligen se att du har rätt ... om detta är sant då jag faktisk kommer att skära på min stora "Balkanska Kuken " (Som alla Tjejer Älskar)... Utan Tvekan In the Live


    MVH

    //KTR
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  blueheaven 2009-04-01, 10:29

    Någon är sjuk, mycket sjuk!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 11:16

    "Någon är sjuk, mycket sjuk!"

    Vi vet Blue, vi vet. Och tack vare solidarisk skatteinbetalningar har du tillgång till billig bra vård.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  kanaljen 2009-04-01, 11:29

    KickTheRasist skrev:
    Buddy Israel skrev:
    RedCloud skrev:"RedCloud du är helt väck"

    fint och genomtänkt argument där....

    "Är det USA som bestämt att kvinnor skall våldtas?"

    Inget sker i Afghanistan utan ockupationsmaktens godkännande.

    "Du är ett troll"

    OK

    Din ignorans är helt absurd. Du tror på fullaste allvar att USA har avgörande röst när lagar införs? Att du var okunnig visste jag, men det här tar fanimej priset.



    ja absolut i Afghanistan har USA sitt sista ord ... i min land våldtäkt/pedofili är äckligt och strafas nästan med invaliditet. Enkelt sagt i mitt land
    detta skall inte accepteras ...

    I min land är det också tillåtet för vissa mannen. Inte alla mannen, bara vissa mannen med stor snoppen. Liten snoppen, nej. Bara stora snoppen.
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  cleopatra 2009-04-01, 12:06

    Att den nya lagen i Afghanistan är förkastlig är ju inget att diskutera, även om det faktiskt var inom äktenskapet som våldtäkt skulle tillåtas. Det innebär inte att vem som helst kan våldta en kvinna helt lagligt, det är "bara" hennes man som kan det eftersom lagen innebär att en hustru inte får neka sin man sex pig

    Vad gäller USA:s inblandning i Afghanistan är jag kluven. Till viss del håller jag med RC affraid Shocked Suspect att deras avsikt med ockupationen av oljeländer bör diskuteras. Styrs de av vinstintresse eller en önskan om att skapa fred och samtidigt kväsa alla extremmuslimer som vill styra landet med lagar som kränker de mänskliga rättigheterna? Eller kan det vara en kombination av dessa? Klart är iaf att USA genom sin storebrormentalitet förvärrat konflikten mellan muslimer och ickemuslimer och fått många "vanliga" muslimer att bli extermister av ilska och frustration, med många terrordåd runt om i världen som resultat.

    Dock kan man ju undra hur läget skulle sett ut om de INTE hade gjort något. Att Afghanistan är ett splittrat land, och har varit sen islamiseringen på 500-talet, är uppenbart. Den konflikten har USA inte haft NÅGOT med att göra. Dels finns de två stora, shia (20 %) och sunni (80%), dels finns det ett otal variationer på dessa och läget förvärras ytterligare av att landet är ett stamsamhälle och att olika stammar har sin egen lokala tolkning. Det verkar finnas lika många tolkningar som det finns muslimer, men det är inte det som är problemet. Problemet uppstår när alla hävdar att just deras tolkning är rätt och vägrar acceptera något annat. Tyvärr är det då de extrema muslimerna som "vinner" eftersom de inte har några problem med att ta till våld för att nå sina mål (trots att de är i KLAR minoritet). Den som får sitta emellan är den vanlige hygglige afghanen som inget hellre vill än att få leva i fred och sköta sitt, kvinnorna och barnen.

    President Hamid Karzai tillsattes ju av USA efter talibanregimen och RC har därför rätt när han säger att han var/är en USA-marionett, men frågan är hur mycket makt de har över honom idag? Hans godkännande av den nya hemska lagen anses ju vara en flört med Shiamuslimerna inför det kommande valet, men om han vore USA-styrd borde väl dessa vara de SISTA han skulle sträcka ut en hand emot?

    Alla problem har två sidor, och man måste se båda sidorna för att förstå helheten, även om man sen personligen tar ställning till konflikten.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 12:10

    Efter att ha läst igenom tråden,kan jag bara konstatera att Red Clouds namne skulle vara stolt om han såg Red, hammra på och kämpa ner motståndet!

    Helt klart känns det bra att man lirar i samma lag som Red Cloud,
    vem vill ha honom som motståndare! Cool
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  lazy 2009-04-01, 12:13

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 19:28, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  Susz X 2009-04-01, 12:14

    martin7lindgren skrev:Efter att ha läst igenom tråden,kan jag bara konstatera att Red Clouds namne skulle vara stolt om han såg Red, hammra på och kämpa ner motståndet!

    Helt klart känns det bra att man lirar i samma lag som Red Cloud,
    vem vill ha honom som motståndare! Cool

    Beror väl på vad som menas med motStåndare...
    För övrigt måste jag hålla med Cleopatra - bra inlägg!


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-01, 12:15, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 12:15

    Mina åsikter är redan framförda?
    Men det räknar jag inte med att du förstår madame? geek


    Sen kanske jag ska tillägga att du nog ska vara glad att du inte är afganistanska?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  kanaljen 2009-04-01, 12:22

    martin7lindgren skrev:Efter att ha läst igenom tråden,kan jag bara konstatera att Red Clouds namne skulle vara stolt om han såg Red, hammra på och kämpa ner motståndet!

    Helt klart känns det bra att man lirar i samma lag som Red Cloud,
    vem vill ha honom som motståndare! Cool

    Det där är bara trams, RC:s enda argument var att det är USA:s fel. USA som har hårdare lagar mot våldtäkter än vad sverige har. Tror du att dom skulle gå med på att ett land, som ligger under "USA:s styre", skulle gå med på att ha kvinnoförnedrande lagar och tillåta våldtäkt inom äktenskapet. Det är inte realistiskt, det är tyvärr bara kommunister som kan tänka i dom banorna.
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  kanaljen 2009-04-01, 12:23

    martin7lindgren skrev:Mina åsikter är redan framförda?
    Men det räknar jag inte med att du förstår madame? geek


    Sen kanske jag ska tillägga att du nog ska vara glad att du inte är afganistanska?

    I framtiden får man vara glad att man inte föds till att vara en "svenska".
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 13:26

    "RC:s enda argument var att det är USA:s fel"

    ja det räcker.

    "USA som har hårdare lagar mot våldtäkter än vad sverige har."

    in da homeland, yes

    "Tror du att dom skulle gå med på att ett land, som ligger under "USA:s styre", skulle gå med på att ha kvinnoförnedrande lagar och tillåta våldtäkt inom äktenskapet"

    absolut

    " Det är inte realistiskt, det är tyvärr bara kommunister som kan tänka i dom banorna"

    fast vad en som tror att Sverige ska islamiseras 20xx den xx/xx kl xx tror jag inte kan avgöra vad som är realistiskt eller inte
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 13:49

    Vad menar du Mr. Kanalj?
    Skulle det vara ett straff att födas till kvinna i sverige?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  kanaljen 2009-04-01, 13:51

    martin7lindgren skrev:Vad menar du Mr. Kanalj?
    Skulle det vara ett straff att födas till kvinna i sverige?

    Religiöst straff.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-01, 14:06

    Religöst straff, att födas till kvinna här i sverige?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  RedCloud 2009-04-01, 14:06

    "Religiöst straff."

    Jag tror ytterst få av Sveriges 4.5 kvinnor upplever det som ett religöst straff att vara kvinna.

    Varifrån kommer alla dina stolleprov Kanaljen ?
    SDs hemsida?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-01, 17:56

    KickTheRasist skrev:text

    Om ditt omdöme inte varit så skralt och odugligt hade du kunnat uttrycka dig någorlunda. Men du kan knappt behärska ditt språk så allt du påstår förblir en försegling ut i tomma intet.

    Att RedCloud "knäcker" mig som du påstår är liksom inget som jag ens plågar mig att bemöta då det inte har någon som helst verklighetsförankring.

    Ni två påstår A och B utan stöd eller belägg och tror att någon skall ta er på allvar.
    Ni har inte ens kommenterat det faktum att kvinnor nu kan våldtas helt lagligt, uppenbarligen når detta inte upp till samma tröskel som USAs existens. Således spottar ni galla med undanflykt efter undanflykt.

    Men för all del, Shoot.
    Mollgan
    Mollgan


    Antal inlägg : 104
    Join date : 09-03-19

    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  Mollgan 2009-04-01, 18:18

    Jag tror inte en lag kan passera kabulregimen utan att
    USA har godkänt den. Det här börjar ju nästan bli värre
    än talebanväldet. Detta är upprörande. Det är ingenting mindre än diskriminering av kvinnan.

    Nej nu börjar det gå för långt med kvinnoförtrycket också
    i Saudiarabien. Där får inte kvinnor köra bil och inte heller får de köpa underkläder från andra än
    dräglande kvinnoförtryckare.

    Upp till kamp?
    Basketball

    http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/167720-saudiska-kvinnor-vagrar-beha

    Sponsored content


    Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Afghanistan legaliserar våldtäkt mot kvinnor

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 06:29