Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Dao
RedCloud
6 posters

    Grattis FN

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Grattis FN - Sida 4 Empty Sv: Grattis FN

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 22:53

    Secrist skrev:Det har jag gjort när sådana debatter har kommit igång! Förgäves försökte jag på Aftonbladet få igång en debatt o Tibet, och mina åsikter om Kinas "ekonomiska språng" är nog ingen hemlighet här inne. Inte heller vad jag anser om Putin hans företrädare, och vad ryssarna håller på med i Tjetjenien!

    Har sett att du gjort det, och det ska du ha en eloge för. Dock är du lite av undantaget som bekräftar regeln. Tyvärr...

    Det enda jag vet är att de debatterna aldrig riktigt kom igång ordentligt!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Grattis FN - Sida 4 Empty Sv: Grattis FN

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 22:53

    Secrist skrev:Nu räcker inte dina gissningar långt, vad gäller den internationella rätten!

    Fast en kvalificerad gissning är att samtal med en gruppering som skiter i allt vad folkrätt heter torde vara svår att lyckas med.

    Kanske det! Kolla bara USA! Wink
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Grattis FN - Sida 4 Empty Sv: Grattis FN

    Inlägg  Dao 2009-10-25, 22:56

    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:.

    Betalat in sina bidrag har Azerbajdzjan, Australien, Kanada, Kongo, Filippinerna, Finland, Irland, Island, Italien, Kroatien, Liechtenstein, Monaco, Nya Zeeland, Niger, Schweiz, Singapore, Slovakien, Sverige, Sydafrika, Tadzjikistan, Tyskland och Österrike.

    Och sen undrar folk varför FN inte fungerar som det ska....

    Inte många muslimska länder som inte betalat där

    Vad tycker Redcloud om det? flower

    Är muslimska länder emot fred? flower

    Så länge världens mäktigaste nation inte anser sig behöva betala, följer en hel del efter - som i kriget mot terrorismen!

    Märk väl att de flesta muslimska länder styrs av marionetter kontrollerade i Washington! Kanske finns det en röd tråd här? Wink
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Grattis FN - Sida 4 Empty USA

    Inlägg  Secrist 2009-10-26, 14:19

    Kanske det! Kolla bara USA!

    He, he...förstod att du skulle kontra med USA och visst finns det en gnutta sanning i det.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Grattis FN - Sida 4 Empty Sv: Grattis FN

    Inlägg  Dao 2009-10-26, 17:52

    Secrist skrev:Kanske det! Kolla bara USA!

    He, he...förstod att du skulle kontra med USA och visst finns det en gnutta sanning i det.

    En gnutta???

    Tillåt mig småle!!!

    Samtal är ALLTID gångbar, före våld! Man samtalar med Nordkorea, och sammarbetar med extremistiska diktaturer. Då borde det inte vara så svårt att ha samtal med organisationer man själv varit med att skapa?

    OM det nu är den officiella versionen som gäller förståss, vilket all fakta idag visat att så är inte fallet! Smile
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Grattis FN - Sida 4 Empty Samtal

    Inlägg  Secrist 2009-10-26, 21:37

    Samtal är ALLTID gångbar, före våld! Man samtalar med Nordkorea, och sammarbetar med extremistiska diktaturer. Då borde det inte vara så svårt att ha samtal med organisationer man själv varit med att skapa?

    Fast länder som Nordkorea är inte intresserade av samtal. Världen har provat allt ifrån hot till solskensolitik. Inget verkar fungera.

    Sponsored content


    Grattis FN - Sida 4 Empty Sv: Grattis FN

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 06:07