Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
lazy
MartinLindgren
Corven
RedCloud
DirtyDog
Infra
Susz X
IK HAAT COMMUNISME
KickTheRasist
13 posters

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 14:36

    RedCloud skrev:"Ja varför skulle det vara bra med flera?"

    Därför att USA är den STÖRSTA faran mot fred, frihet och stabilitet över jordens alla länder.


    Man sätter liksom inte mördare på posten som ska upprätthålla lagen.
    Det är det du vill verkar det som.

    Tyvärr, det finns flera länder som bör fruktas mer än USA kan jag förtälja.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 14:42

    "Tyvärr, det finns flera länder som bör fruktas mer än USA kan jag förtälja."

    Det får du gärna förtälja till tidens ände om du vill, det blir liksom inte mer sant för det.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 14:55

    RedCloud skrev:"Tyvärr, det finns flera länder som bör fruktas mer än USA kan jag förtälja."

    Det får du gärna förtälja till tidens ände om du vill, det blir liksom inte mer sant för det.

    Och inte fan blir det sant för att en rödnisse som du säger det heller.
    SÅ sluta upp med dina jakande och dina konstanta besserwisser kommentarer.

    Argumentum ad populum.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 15:05

    "Och inte fan blir det sant för att en rödnisse som du säger det heller"

    jo, tyvärr för din del.
    En undesökning för något år sedan i flera europeiska länder gav vid handen att majoritetn ansåg USA var det största hotet mot fred o frihet. Förmodligen har ingen förändring skett sedan dess.

    "SÅ sluta upp med dina jakande och dina konstanta besserwisser kommentarer"

    ja samma dag det är två måndagar i en vecka...halvfascistiska ärkekonservativa bakåtsrävande inlagg av din typ ska knappast stå obesvarade.....
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 15:36

    jo, tyvärr för din del.
    En undesökning för något år sedan i flera europeiska länder gav vid handen att majoritetn ansåg USA var det största hotet mot fred o frihet. Förmodligen har ingen förändring skett sedan dess.


    Förmodligen är inget faktum.



    ja samma dag det är två måndagar i en vecka...halvfascistiska ärkekonservativa bakåtsrävande inlagg av din typ ska knappast stå obesvarade.....

    Sluta måla in dig i ett hörn nu.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 15:57

    Det inmålade hörnet verkar vara den plats där du trivs bäst, så inte vill jag ta den ifrån dig....
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 16:09

    RedCloud skrev:Det inmålade hörnet verkar vara den plats där du trivs bäst, så inte vill jag ta den ifrån dig....

    Dina "oneliners" bör du jobba lite mer flitigt på. Det skulle bidra tråden åtminstone lite mer än det aktuella nonsens som du ständigt kommer med.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 16:42

    Du kan alltid blocka mig så slipper du se ett enda inlägg jag gör, om du nu inte trivs med att få ditt svammel kommenterat.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 16:43

    RedCloud skrev:Du kan alltid blocka mig så slipper du se ett enda inlägg jag gör, om du nu inte trivs med att få ditt svammel kommenterat.

    Inte alls, snarare vill jag bjuda in dig till Flashback, så du kan få diskutera med de stora grabbarna.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 16:49

    "Inte alls, snarare vill jag bjuda in dig till Flashback, så du kan få diskutera med de stora grabbarna."

    jag är redan medlem där...
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 16:53

    RedCloud skrev:"Inte alls, snarare vill jag bjuda in dig till Flashback, så du kan få diskutera med de stora grabbarna."

    jag är redan medlem där...

    då är det inte så värst svårt att hitta dig ur mängden mao.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 17:04

    "då är det inte så värst svårt att hitta dig ur mängden mao"

    förmodligen inte, vad du nu skulle med den informationen till, du verkar ha lite för mycket fritid...
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 17:07

    RedCloud skrev:

    förmodligen inte, vad du nu skulle med den informationen till, du verkar ha lite för mycket fritid...

    Ingenting alls faktiskt. Dock förvånar det att en person som av din kaliber (diskussionssvårigheter, alt en utomordentligt dålig dag) kan betraktas på det forumet. Fast sedan finns det ju en hel del okunniga myror som i sin iver dag ut och dag in försöker att föra saklig debatt, men utan resultat.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 17:16

    Det du kallar för "diskussionssvårigheter,"....

    är i själva verket att jag tröttnat ut totalt på alla dessa empati och historielösa valparna utan någonsomhelst livserfarenhet som sprider sin rasistiska/fascistiska propaganda 24-7 på olika forum. Du tillhör den skaran.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 17:35

    RedCloud skrev:Det du kallar för "diskussionssvårigheter,"....

    är i själva verket att jag tröttnat ut totalt på alla dessa empati och historielösa valparna utan någonsomhelst livserfarenhet som sprider sin rasistiska/fascistiska propaganda 24-7 på olika forum. Du tillhör den skaran.

    Inte heller är du kunnig på att uppfatta politisk åsikt. Herregud RedCloud, din idioti visar du ständigt då du utan saklig debatt börjar vilt skrika glåpord, med begreppet rasism i spetsen. Hur kan jag tillhöra den skaran, du okunnige imbecill, jag har inte uttryckt mig rasistiskt en enda gång. Men din ignorans förvånar föga.

    Al Husseini affraid
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 17:41

    "inte heller är du kunnig på att uppfatta politisk åsikt"

    jodå det var länge sedan jag var klar med min världsbild

    "Herregud RedCloud"

    Missbruka inte Herren din Guds namn....typ

    "din idioti visar du ständigt då du utan saklig debatt börjar vilt skrika glåpord, med begreppet rasism i spetsen"

    gillar du rasister ?

    "Hur kan jag tillhöra den skaran, du okunnige imbecill"

    ja det är en gåta....

    "jag har inte uttryckt mig rasistiskt en enda gång. Men din ignorans förvånar föga"

    ditt nick säger en hel del....
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 17:50

    RedCloud skrev:
    ditt nick säger en hel del....

    Nu är det bekräftat, du är vilsen i träsket.
    Påpekar du då att det är Jeremy Piven (för övrigt jude...) är rasist? Eller är man per automatik rasist om man gillar judar? För visst är du allt en liten Al-Husseini... affraid


    Senast ändrad av Buddy Israel den 2009-03-29, 17:56, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 17:55

    "Nu är det bekräftat, du är vilsen i träsket"

    i din vilda fantasi kanske, men inte i den verklighet jag delar med den övriga planetens befolkning

    "Eller är man per automatik rasist om man gillar judar?"


    Nej men om man stödjer den illegala religösa apartheidstaten Israels brott mot mänskligheten och folkrätten.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-29, 17:58

    Således kan vi konstatera utifrån din otroligt informativa redogörelse att Mona Sahlin är rasist. Du vet, hon som stödjer religiösa diktaturer.

    Du har nu gett oss en ny definition av Rasism, nu är man rasist om man inte har något otalt med Israel. Seriöst RedCloud, du är inte på riktigt.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Herregud vad idiotiska ideer du har...jösses

    cheers
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-03-29, 18:04

    "Således kan vi"

    "vi" ? ytterliggare ett nick med multipersonlighet, suck

    "konstatera utifrån din otroligt informativa redogörelse att Mona Sahlin är rasist"

    din tolkning av vår nästa statsminister

    "Du vet, hon som stödjer religiösa diktaturer"

    stödjer hon Israel ? Det var en nyhet....

    "Du har nu gett oss en ny definition av Rasism"

    det finns bara en

    "nu är man rasist om man inte har något otalt med Israel. Seriöst RedCloud"

    när man hanterar palestinier som andra klassens medborgare/måltavlor så visst är man rasist

    "du är inte på riktigt"

    fniss, det säger min fru också....

    "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

    lite roar smått sa mormor

    "Herregud vad idiotiska ideer du har...jösses"

    du menar kanske att jag inte ylar med i hyllningskören för Israel ?
    Nej det gör jag inte. Inte så länge de inte uppfyller de FN resolutioner som de strunrtar i.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  blueheaven 2009-03-29, 18:44

    Gör som jag blocka fanskapet Redcloud så slipper man dennes fjanterier!

    Det går inte att diskutera med en sådan pajas! clown
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty röd dåre

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-06, 03:57

    RC är en röd dåre.
    Visst stöder Sahlin israel i den mening att hon anser att de ska få finnas och ha rättigheter som suverän stat.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  formsvackan 2009-04-06, 16:08

    GustavAnder skrev:RC är en röd dåre.
    Visst stöder Sahlin israel i den mening att hon anser att de ska få finnas och ha rättigheter som suverän stat.

    Stödjer du då inte Mona Sahlin i detta ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty stödstrumpa ?

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-06, 20:05

    Form, du menar att Mona behöver allt stöd hon kan få ?
    Ja egentligen borde man stödja henne, jag vill att skatan sitter kvar, det säkrar en borgerlig valseger.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  lazy 2009-04-06, 21:16

    Mona S och AFAiterna är våra bästa valarbetare, det är nästan
    så jag börjar tro att de inte vill vinna valet 2010.

    Sponsored content


    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 4 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 00:08