Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
lazy
MartinLindgren
Corven
RedCloud
DirtyDog
Infra
Susz X
IK HAAT COMMUNISME
KickTheRasist
13 posters

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty maktkåta oduglingar i vänster.

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-06, 21:23

    Men det fasnsfulla är ju att de verkligen nog vill vinna, trots den katastrofala uppställning de har och den politik de har.
    Pamparna i vänster har få eller inga karriärmöjligheter förutom möjligen ett jobb inom rörelsen, de klarar bara av en sak, att leva på andras pengar, via medlemsavgifter eller skatter.
    Och de har slickat röv i årtionden för att hamna på de poster de har, se på Wedin så hon klamrar sig fast. 90 % !!!!!! av hennes medlemmar vill att hon ska avgå, hon ignorerar.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  lazy 2009-04-06, 21:36

    Mm, snacka om verklighetsfrånvarande: Bara medlemmarna kan få
    mej att avgå. Det är just det medlemmarna velat sen den här
    historien eskalerade, vem utom W L-V har missat det?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-07, 00:08

    cpjavel skrev:
    RedCloud skrev:Det du kallar för "diskussionssvårigheter,"....

    är i själva verket att jag tröttnat ut totalt på alla dessa empati och historielösa valparna utan någonsomhelst livserfarenhet som sprider sin rasistiska/fascistiska propaganda 24-7 på olika forum. Du tillhör den skaran.

    Inte heller är du kunnig på att uppfatta politisk åsikt. Herregud RedCloud, din idioti visar du ständigt då du utan saklig debatt börjar vilt skrika glåpord, med begreppet rasism i spetsen. Hur kan jag tillhöra den skaran, du okunnige imbecill, jag har inte uttryckt mig rasistiskt en enda gång. Men din ignorans förvånar föga.

    Al Husseini affraid



    Vilket jävla UFO denna Buddy är *ROLFMAO*
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  DirtyDog 2009-04-12, 01:39

    KickTheRasist skrev:Vilket jävla UFO denna Buddy är *ROLFMAO*
    ROLFMAO? Laughing Laughing Laughing
    Du har inte många rätt i ditt liv va? Laughing
    När du förstår innebörden kanske du klurar ut hur det skrivs?
    Cool
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  RedCloud 2009-04-12, 09:20

    "Du har inte många rätt i ditt liv va? Laughing
    När du förstår innebörden kanske du klurar ut hur det skrivs?"

    Högmod går före fall, sägs det.

    ROLFMAO

    (chattspråk) förkortning för rolling on floor laughing my ass off; rullar på golvet och skrattar arslet av mig

    Visserligen är "L" & "F" omskastade men vem av oss har inte halkat på tangentbordet ?

    eller en med korrekt förkortning av "ROLFMAO"

    Rolling on the Laughing Floor My Ass Off.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rolfmao
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  DirtyDog 2009-04-12, 15:05

    RedCloud skrev:Högmod går före fall, sägs det.

    ROLFMAO

    (chattspråk) förkortning för rolling on floor laughing my ass off; rullar på golvet och skrattar arslet av mig

    Visserligen är "L" & "F" omskastade men vem av oss har inte halkat på tangentbordet ?

    eller en med korrekt förkortning av "ROLFMAO"

    Rolling on the Laughing Floor My Ass Off.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rolfmao
    Man måste väl nästan vara brottsligt dum för att inte begripa VAD jag syftade på med mitt inlägg.
    OM han vetat vad förkortningen STOD FÖR så hade han alltså inte skrivit bokstäverna i fel ordning. Det är ju hans ORDNINGSFÖLJD på bokstäverna som ÄR patetisk.
    Du behöver knappast förklara NÅGON av dagens förkortningar för mig utan du kan istället förklara början på ditt inlägg? Laughing

    Lyssnade du på dagens Kaliber förresten där de tar upp hur Sverigedemokraterna är det parti som får utstå mest våld och hot bland ALLA partier. Att dina polare i AFA ligger bakom är heller ingen överraskning.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-12, 20:38

    DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:Högmod går före fall, sägs det.

    ROLFMAO

    (chattspråk) förkortning för rolling on floor laughing my ass off; rullar på golvet och skrattar arslet av mig

    Visserligen är "L" & "F" omskastade men vem av oss har inte halkat på tangentbordet ?

    eller en med korrekt förkortning av "ROLFMAO"

    Rolling on the Laughing Floor My Ass Off.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rolfmao
    Man måste väl nästan vara brottsligt dum för att inte begripa VAD jag syftade på med mitt inlägg.
    OM han vetat vad förkortningen STOD FÖR så hade han alltså inte skrivit bokstäverna i fel ordning. Det är ju hans ORDNINGSFÖLJD på bokstäverna som ÄR patetisk.
    Du behöver knappast förklara NÅGON av dagens förkortningar för mig utan du kan istället förklara början på ditt inlägg? Laughing

    Lyssnade du på dagens Kaliber förresten där de tar upp hur Sverigedemokraterna är det parti som får utstå mest våld och hot bland ALLA partier. Att dina polare i AFA ligger bakom är heller ingen överraskning.


    Doggy sit down !!

    And Pusi kurac pederu LOL
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  DirtyDog 2009-04-12, 20:55

    KickTheRasist skrev:And Pusi kurac pederu LOL
    Baka ti tatu, a tata ti seku!


    Senast ändrad av DirtyDog den 2009-04-12, 20:58, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-12, 20:57

    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:And Pusi kurac pederu LOL
    Jebem ti staru u supak!




    Ceto najebem ti se cijele srbije kurve es cuo pedercino
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  DirtyDog 2009-04-12, 21:03

    KickTheRasist skrev:Ceto najebem ti se cijele srbije kurve es cuo pedercino
    Okay, jag ger mig. Google fick fram detta: CeTO najebem du hela Serbien kurve es hört stora fag ? Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-12, 21:05

    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:Ceto najebem ti se cijele srbije kurve es cuo pedercino
    Okay, jag ger mig. Google fick fram detta: CeTO najebem du hela Serbien kurve es hört stora fag ? Laughing



    Hhahahahha du ljuger du är fan Balkan boy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  Infra 2009-04-13, 00:00

    [color=yellow]Nu börjar man att enas om en resolution i UN om NK:s fräckhet att testa vapen. Under tiden kommer Iran med besked att de kan framställa sitt eget kärnbränsle.

    Det är mycket nu. Naturligtvis får inte USA:s naturliga fiender framställa vapen att försvara sig med. Vet inte dessa ohyffsade nationer att det bara är USA och dess närmaste allierade som får ligga inne med de otäckaste vapnen?[/color]
    jocolor
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  Infra 2009-04-13, 00:03

    KickTheRasist skrev:
    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:Ceto najebem ti se cijele srbije kurve es cuo pedercino
    Okay, jag ger mig. Google fick fram detta: CeTO najebem du hela Serbien kurve es hört stora fag ? Laughing



    Hhahahahha du ljuger du är fan Balkan boy

    Inte Balkan boy utan Balkan Bob.
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-13, 14:21

    Infra skrev:[color=yellow]Nu börjar man att enas om en resolution i UN om NK:s fräckhet att testa vapen. Under tiden kommer Iran med besked att de kan framställa sitt eget kärnbränsle.

    Det är mycket nu. Naturligtvis får inte USA:s naturliga fiender framställa vapen att försvara sig med. Vet inte dessa ohyffsade nationer att det bara är USA och dess närmaste allierade som får ligga inne med de otäckaste vapnen?[/color]
    jocolor

    Agrumentum populum.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-13, 19:38

    Infra skrev:
    KickTheRasist skrev:
    DirtyDog skrev:
    KickTheRasist skrev:Ceto najebem ti se cijele srbije kurve es cuo pedercino
    Okay, jag ger mig. Google fick fram detta: CeTO najebem du hela Serbien kurve es hört stora fag ? Laughing



    Hhahahahha du ljuger du är fan Balkan boy

    Inte Balkan boy utan Balkan Bob.




    Hahahahahh något sånt Wink


    MVH

    //KTR
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  Infra 2009-04-16, 07:37

    Nordkorea tror jag inte vi behöver frukta. Däremot skall
    vi ta oss i akt för ett USA som, allt fattigare, desperat kommer astt klamra sig fast vid världsherraväldet.

    Precis som för en sårad björn måste du ta dig extra i akt.

    http://newsmill.se/artikel/2009/04/15/usa-ar-ett-storre-globalt-hot-nordkorea
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-16, 12:01

    Infra skrev:Nordkorea tror jag inte vi behöver frukta. Däremot skall
    vi ta oss i akt för ett USA som, allt fattigare, desperat kommer astt klamra sig fast vid världsherraväldet.

    Precis som för en sårad björn måste du ta dig extra i akt.

    http://newsmill.se/artikel/2009/04/15/usa-ar-ett-storre-globalt-hot-nordkorea




    Det ligger ju något i det som du säger , har inte faktisk läst denna länken nu ..men kan tänka mig att när en supermakt börjar tappa väldigt mycket ekonomisk på sistonde som i sitt tur ger att dem börjar tappa mera och mera på dem områdena som dem har kontrollerat , då kan den samma göra väldigt desperata försök att hålla i shack dem förnämnda områdena .
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  blueheaven 2009-04-16, 12:08

    Kan inte världsamväldet göra processen kort med denna denne nordkoreanske diktator snart, jag menar vad finns det för anledning att tolerera en äkta pajas som plågar sina egna och hotar omvärlden med kärnvapenkrig stup i kvarten?
    Nej ned med diktaturregimen omedelbart och må den aldrig återuppstå!

    Sponsored content


    USA-krigsfartyg mot Nordkorea - Sida 5 Empty Sv: USA-krigsfartyg mot Nordkorea

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 09:09