Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
KickTheRasist
Susz X
9 posters

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-17, 00:01

    Susz X skrev: Om du bara visste vad mycket som togs bort och vad påhoppad jag blev på ab när jag började synliggöra om nazism- tja- inte bara jag förresten.Kram[/color][/center]

    Jo, jag vet... Wink Jag ska kanske gå in och byta till det nick jag hade på AB...Vet att jag kommer att bli grymt påhoppad av en del, men jag tror jag gör det
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-17, 00:02

    Så var det med den saken Laughing
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-17, 00:06

    Med tanke på att jag riskerar att locka in drevet hit så säger jag bara hej och drar igen, Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
    Dom som känner mig vet var jag står i frågorna om nazism! Wink Like a Star @ heaven
    Like a Star @ heaven
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 00:10

    MammaGuevara skrev:
    Susz X skrev: Om du bara visste vad mycket som togs bort och vad påhoppad jag blev på ab när jag började synliggöra om nazism- tja- inte bara jag förresten.Kram[/color][/center]

    Jo, jag vet... Wink Jag ska kanske gå in och byta till det nick jag hade på AB...Vet att jag kommer att bli grymt påhoppad av en del, men jag tror jag gör det

    Hehehe- hade en svag aning.. Very Happy men tänkte inte fråga..
    Välkommen!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-17, 00:13

    Intressant hur Suzx kan starta upp tråd efter tråd OM nazister som INGEN vill ha, varken höger eller vänster debattörer.

    Där är vi liksom helt överrenns,, nazzar=NoNo.. tom SD står ganska lågt i "kurs" i högerkretsar liksom.

    MEN ej klarar att samtidigt diskutera AFAS roll i det hela.

    AFA som senaste 2 åren börjat allt mer bli en snart terroristklassad organisation som sannerligen EJ "jagar" några finniga förvirrade "nynazzar" längre utan numera ger sig på allmänheten , polis och riksdagspartier.

    Om man stirrar med ett öga tappar man djupseendet.=)


    cyclops


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-03-17, 00:17, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-17, 00:17

    Hade faktiskt ingen aning Mamma G att min avatar stod för ngt särskilt
    tyckte bara att det var en "kul" grej när det gäller censur, fick den
    f.ö av en kompis som vet att jag hatar att bli censurerad.Btw, kul att
    se dej här under ditt rätta namn!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 00:22

    MammaGuevara skrev:
    Susz X skrev: Om du bara visste vad mycket som togs bort och vad påhoppad jag blev på ab när jag började synliggöra om nazism- tja- inte bara jag förresten.Kram[/color][/center]

    Jo, jag vet... Wink Jag ska kanske gå in och byta till det nick jag hade på AB...Vet att jag kommer att bli grymt påhoppad av en del, men jag tror jag gör det

    Trist med påhopp- men här har man nog större möjlighet att anmäla om det går för långt eftersom inget tas bort..ej heller på uppmaning av brunbyxor. Kanske en del ändrat taktik till inställsamhet..har en länk till sådant oxå om du vill ha..Rolling Eyes
    Samtidigt lär man sig hur dessa arter fungerar...jag menar de utan mänsklighet
    eller tanke på mänskliga rättigheter alls.
    Fast några av dem verkar ha gått upp i rök- ellar så studerar de beteenden.. Surprised
    Hur som helst- jättekul att se Dig här- MamaG!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 00:29

    fredrik rahm skrev:Intressant hur Suzx kan starta upp tråd efter
    tråd OM nazister som INGEN vill ha, varken höger eller vänster debattörer.

    Där är vi liksom helt överrenns,, nazzar=NoNo.. tom SD står ganska lågt i "kurs" i högerkretsar liksom.

    MEN ej klarar att samtidigt diskutera AFAS roll i det hela.

    AFA som senaste 2 åren börjat allt mer bli en snart terroristklassad organisation som sannerligen EJ "jagar" några finniga förvirrade "nynazzar" längre utan numera ger sig på allmänheten , polis och riksdagspartier.

    Om man stirrar med ett öga tappar man djupseendet.=)


    Har ett förslag- starta en tråd om AFA vettja!
    Jag förundras över hur du kan kalla utbildade mördare för finniga yrnazzar...
    att förringa den nazistiska organisationen med planerade mord,sprängdåd, pyromani hot och misshandel - då är du ute på hal is Rahm.


    cyclops
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-17, 00:32

    "utbildade mördare"??

    Suck.. du visade just nu att du har väldigt fria fantasier om det mesta.

    Vad jag SETT och VET är dom flesta medlemmarna i dessa grupperingar inget annat än förvirrade unga som hatar.

    (haft många glin på ungdomsgårdarna i Stockholm där jag jobbat ifrån båda sidorna)

    Ingen större skillnad på glinen(dom flesta är under 18 år) i afa eller Nsf grupperna.

    Dom är Unga arga och söker en Identitet och ett "gäng".

    >Du kan ju fundera varför det finns så FÅ ÄLDRE "tyngre" personer i BÅDA lägren ..

    Eller "extremist" organisationerna som jag väljer att kalla dessa.

    Och åter igen eftersom du är KÄND för att läsa "intressant och kreativt" och missa det mesta i en text..

    Nazzar NO-NO..inte bra, nej , no , njet, nein.. får ej finnas enligt mej.. Igen då.. BIG NONO..förminskar ej.. avskum.. utan vill även se DIG snacka om deras motpart.

    för faktum är ju att du verkar vara den ENDA på forumet som ständigt tjatar om "nazzar" som knappt numera syns i media.






    clown lol!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 00:48

    Har du svårt för funktionerna på detta forumet? Svårt att läsa och svårt att klicka på länkar? Svårt att se annan fakta än din egen? Vad vill du med handen på hjärtat?Osynliggöra- eller har du enbart egna problem Fredrik? Seså- var ärlig nu... albino
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-17, 00:51

    oHH..lite vanlig Suszx /humlan x + andra nick taktik??

    istället för att debattera och svara ger hon sig på??

    sorgligt.

    som sagt.. nazzarna är UTE ..En stadigt krympande del extremister.

    (om du som Vanligt inte räknar in Sd där med)

    afa är inne, snabbt ökande och eskalerande grupp.



    gemensamt med båda är som tur att ingen av dom får göra lumpen, samt att BÅDA grupperingarna vill förstöra VÅRT gemensamma samhälle för sina egna mål.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 01:04

    fredrik rahm skrev:oHH..lite vanlig Suszx /humlan x + andra nick taktik??

    istället för att debattera och svara ger hon sig på??

    sorgligt.

    som sagt.. nazzarna är UTE ..En stadigt krympande del extremister.

    (om du som Vanligt inte räknar in Sd där med)

    afa är inne, snabbt ökande och eskalerande grupp.



    gemensamt med båda är som tur att ingen av dom får göra lumpen, samt att BÅDA grupperingarna vill förstöra VÅRT gemensamma samhälle för sina egna mål.

    Såå- det är du som är "Beck" och en hel hög andra nick som stalkade med mer..vad går du på egentligen?
    Skaffa en kul hobby vettja Får väl hålla med om att polisiära verksamheten lyckats "hyfsat" med nazarna- dock finns en hel del kvar. En hel del har ju även övergått till svensk maffias mc- gäng.. albino


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-17, 01:06, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-17, 01:05

    x


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 14:00, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  lazy 2009-03-17, 01:09

    raderad


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-16, 02:35, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 01:11

    lazy skrev:Det är fakta humlan att din förkärlek är nynazister o psykopater, du
    tror inte att det finns andra extremister som är minst lika farliga
    som de du pekar ut? OBS! Utan att förringa nynassar.

    i]Men herrejösses- varför startar du inte en tråd om det- i stället för ditt tjööt och sätt att splittra en tråd med dina personliga påhopp? Vad är problemet? Eller vad vill du dölja? Så- nu har jag startat en tråd om AFA- så kanske ni kan vara söta och låta bli att trasa sönder andra trådar? Och förringa/ osynliggöra nazism..och Lazy- om du har ögonen till att se med så har jag en tråd ang svensk maffia- under kriminoligi..till viss del går de hand i hand med nazism- men inte alltid.Visst har ni rätt i att det finns de som är myycket värre- kolla länken alltsåå:
    [/i] Rolling Eyes

    http://www.aftonbladet.se/kultur/huvudartikel/article458560.ab
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-03-17, 11:21

    fredrik rahm skrev:[color=yellow]Intressant hur Suzx kan starta upp tråd efter tråd OM nazister som INGEN vill ha, varken höger eller vänster debattörer.


    Som ingen vill ha???? Du tror väl inte öfr en sekund att det är din sak att bestämma vad folk vill ha och inte??
    För gudarna ska veta att om det ska vara någon överdomare som ska betsämma va andra vill ha, då har du producerat ett överflöd av sådana trådar själv, Fredrik.

    Inte heller när det gäller påhopp är du den rätte att peka finger (vet f.ö. inte vem som skulle vara "den rättte" där, såå antingen föregår man med gott exempel och hopper inte på, eller så undviker man att peka).

    Fortsätt Susz, de är bara oroliga att fokus ska försvinna från deras ämnen och ,oroväckande nog, från nazisterna.


    Fredrik vill väl kunna fortsätta peka ut sjukskrivna/arbeyslösa som roten till allt ont utan att behöva engagera sig i andra trådar.


    Ps. Du har tydligen tid att producera vääääääääldigt många inlägg Fredrik tongue
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-17, 16:50

    lazy skrev:Såå- det är du som är "Beck" och en hel hög andra nick som stalkade med mer..vad går du på egentligen?
    Skaffa en kul hobby vettja

    Kan garantera dej humlan att han inte är Beck, han har fått lika mycket
    skit från Beck som jag själv, trodde att du hängde med lite bättre
    på AB. Very Happy

    Jasså DU garanterar det Lazy-och var kommer DU in egentligen? Vad kommer det sig att inte personen själv svarar
    - han ha då mål i mun. Eller finns det en beroendeställning? Eller är det du själv som är Beck?


    Senast ändrad av Susz X den 2009-03-18, 13:16, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-18, 01:35

    Hmm- tappa tråden.. pirat
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-18, 14:06

    MammaGuevara skrev:Nej, att de med alla tillbuds stående lagliga medel ska hindras från att tala på skolor, det borde vara en självklarhet.
    Personligen anser jag inte heller att SD ska tillåtas göra detta då jag anser att de är ett grovt rasistiskt parti, men tyvärr lider folk av samma blindhet när det gäller SD som de som inte stoppade Hitler innan det var för sent.Innan det vanliga gardet kommer och tjoar att "Då ska inte heller AFA få tala på skolor", så passar jag på att redan nu säga, att det får de inte heller

    Håller med dig här- dessa destruktiva gäng förstör enbart för ungdomar- avhoppare själva anser dem vara sekter- men det motarbetas med att kallas politik.
    Kanske är det där en förändring måste ske?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Susz X 2009-03-26, 00:51

    Ja jösses- nazisthuliganerna atackerade till och med Aschberg på hans promenad för prostatacanser genom Sverige...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-26, 02:59

    lazy skrev:Såå- det är du som är "Beck" och en hel hög andra nick som stalkade med mer..vad går du på egentligen?
    Skaffa en kul hobby vettja

    Kan garantera dej humlan att han inte är Beck, han har fått lika mycket
    skit från Beck som jag själv, trodde att du hängde med lite bättre
    på AB. Very Happy


    Nej Han är Fredrik Snortare eller Kanal kanske Very Happy

    Sponsored content


    NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige! - Sida 3 Empty Sv: NSF Karlskrona är en stor SKAM för Sverige!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 11:20