Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
captaincodd
Sniperace
KickTheRasist
marxisten
mimra
Infra
blueheaven
smilet
formsvackan
GustavAnder
lazy
Susz X
16 posters

    ”Våra söner plundras på sina organ”

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-21, 03:42


    Det är illa att Israels UD lägger sig i vad svenska tidningar ska ”tillåtas” skriva, dock kanske inte oväntat.
    Departementet leds trots allt av en korruptionsanklagad högerextremist.


    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3378097.svd
    http://www.dn.se/nyheter/varlden/israels-utrikesminister-i-forhor-1.836836
    http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3295581.svd

    Men Sveriges reaktion påminner om hur vi kröp för europeiska stormakter på 30-talet. Dåförtiden var Aftonbladet ett lydigt redskap för samma makter, men olydiga tidningar som Arbetaren och Göteborgs Handels- och Sjöfartstidning blev föremål för liknande ursäkter från svenska diplomater.
    På den tiden fanns ett hot om invasion. Vad har egentligen Israel att komma med?
    mimra
    mimra


    Antal inlägg : 495
    Join date : 09-06-18
    Age : 50
    Ort : Tellus

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  mimra 2009-08-21, 13:24

    Du verkar mer koko än vanligt sussen..sett för många nazzar nu igen?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-21, 15:48

    Det är sådana här saker som sprids med raketfart nu i mellanöstern
    o det bör både Boström o Jan Helin varit medvetna om, på en plats
    i världen där det redan förekommer intriger, rykten, konspirationer
    o rena lögner behövs det inte mycket för att tända elden.

    http://www.tayyar.org/Tayyar/News/PoliticalNews/en-US/128952356413328012.htm


    http://www.arabnews.com/?page=4&section=0&article=125614&d=20&m=8&y=2009

    Den senare försökte i.a.f vara seriös långt ned i artikeln.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-21, 16:08

    Staten Israel förbryllar mig. Om man inte håller med Israel är man direkt antisemit. Ordet "antisemit" förbryllar mig med. Varför har de ett eget ord för folk som ogillar dem? Räcker det inte med "rasism" kort och gott? Det fungerar för oss alla andra. En jord - ett folk tycker jag.



    Staten Israel: "Vi tänker oss att vi ska göra så här..."

    Världen: "Nej.. Det låter inte rätt."

    Staten Israel: "AAH! Ni är antisemiter!!! Ni hatar oss!"

    Världen: "Vad fan yrar ni om? CHILLA för helvete!"



    Ibland är kritik just det... kritik. Enkelt. Svara på den istället för att bli hysteriska och komma med grundlösa beskyllningar. Jag vet inte hur yttrandefriheten fungerar i Israel... men uppenbarligen inte likadant som i Sverige.

    Och innan ni lackar ur på mig... jag bryr mig inte om vilket land ni kommer ifrån. Ni är människor, det räcker för mig. Alla är lika. Fast... jag måste ju erkänna... är ni rasister/brottslinar...... oavsett vilket... så kommer jag inte lyssna speciellt mycket på er.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty självklart...

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-21, 16:46

    Infra skrev:G.A! Bara för att man kämpar för sanning och rätt behöver man inte nödvändigtvis vara kommunist.

    Men väldigt ofta är det så.

    http://www.dn.se/nyheter/varlden/jattelik-brottsharva-i-new-jersey-1.917411

    Det enda du , och dina gelikar, borde kämpa för är er egen mentala hälsa.
    Lägg ner den lilla energi du har på det.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-21, 17:05

    GustavAnder skrev:
    Infra skrev:G.A! Bara för att man kämpar för sanning och rätt behöver man inte nödvändigtvis vara kommunist.

    Men väldigt ofta är det så.

    http://www.dn.se/nyheter/varlden/jattelik-brottsharva-i-new-jersey-1.917411

    Det enda du , och dina gelikar, borde kämpa för är er egen mentala hälsa.
    Lägg ner den lilla energi du har på det.

    Kanske det. Men först skall jag bota dig!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-21, 17:05

    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/vem-faan-ar-kent-ekeroth-i-skuggan-av-dennes-falska-propananda-pagar-missaren-t2365.htm

    läs kommentarer oxå vettja..äcklig krigspropaanda..men en hel del hittepå..äckligt vad annat?
    papan är där oxå..


    http://kentekeroth.se/2009/08/19/aftonbladets-blood-libel/
    http://kentekeroth.se/2009/08/21/aftonbladet-agerar-som-der-sturmer/

    propagandan applåderas- men de bryr sig inte ett skit om mänsklia rättiheter
    eller vad människor som bor i Israel eller även soldater har uppdagat...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 17:34

    Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!

    Och vår ambassadör håller på där nere hon ska försvara aftonbladet inte tvärtom!. "Demokratin" Israel kanske inte vet vad pressfrihet är men de bör fan UD göra!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 17:36

    GustavAnder skrev:
    Susz X skrev:”Våra söner plundras på sina organ”

    http://www.aftonbladet.se/kultur/article5652583.ab

    Efter denna artikel kommer kritik- inte mot dem som
    säljer organen- utan mot massmedia som synliggjort brutaliteten..

    http://www.dn.se/nyheter/varlden/sverige-bojer-sig-for-israeliskt-myndighetspahopp-1.933568

    Är det rätt att mörka brottslig organhandel på detta viset?

    Du är nog den värsta rasist-spridaren på detta forum sus, i nivå med ktr, över blåfront .
    Men ni 3 är så iq befriade att ni förmodligen inte inser det.

    Sveriges Ambassadör i Israel uttalar sig om denna "artikel ", författad av en vänster rasist.:
    -Artikeln stinker av rasism, säger
    Israel vice utrikesminister. Sveriges
    ambassadör Elisabet Borsiin Bonnier
    kallar i ett uttalande artikeln
    chockerande och motbjudande.

    Pressfrihet, sanning och fakta är inte rasism GA! Hade det varit om Palestina som gjort så mot Israeler hade det inte varit rasism men bara för att det är om Israel så är det de! Snacka dubbelmoral och svineri! Fy fan!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 17:37

    lazy skrev: Går man ut med en sådan
    artikel som D. Boström har gjort utan att ha ngt som helst på fötterna
    så får man nog räkna med att få skit tillbaka.

    Vad jag läst de senaste dagarna hade en jävlas massa på fötterna!

    "Därefter behandlar han Israels välkända brist på donatorer och den mångåriga illegala organhantering som israeliska läkare talar öppet om. Artikelns sista del beskriver en händelse i byn Imatin på Västbanken, som Boström blev vittne till 1992. En 19-åring, Bilal Achmed Ghanan, efterlyst för stenkastning, skjuts mitt i byn av en israelisk specialstyrka. Kroppen försvinner men dumpas fem dygn senare inför familjen och inför Donald Boström.

    I den svarta natten tar han ett världsunikt foto på den sargade kroppen, uppsprättad och hopsydd från hakan ner till ljumsken, samtidigt som pojkens förtvivlade släktingar gråtande skriker att israelerna plundrar deras söner på organ.
    "

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 21s04organbild_jpg_1002324b

    Aftonbladet kultur
    Inget på fötterna, kan man vara mer än ögonvittne och ha bildbevis?!

    Som sagt, hade det varit om Palestina hade det inte hänt något och ingen rasism, men om de är om Israel är det det! Hur fan ska man kunna granska kritiskt och neutralt när man inte får kritisera utan att bli kallade rasist när det handlar om Israel!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-21, 18:08

    Marxisten- det handlar om krigspropaganda från sd- s sida här..samt att vinna röster..
    Kanske även utplåninen av muslimer/palestinier?
    de bryr si inte om nån brottslihet- de går över lik....dax att stå face mot face med ondskan persionifierad!
    Självklart måste denna misstanke av brott som illeal organstöld är utredas -SKAM vore annars!!!

    Hur skulle det se ut om dessa misstankar fanns mot brottslinar i Sverige?
    Vore det bra om våra politiker skyddade brottslinarna då- och sa att det var en lögn?
    Fin rättssäkerhet/demokrati eller huur..


    Och- vad händer under tiden?
    Se här:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5671643.ab

    Det du ser är 3;dje världskriget - intet annat.
    Klart vi måste KRÄVA!Ett slut på denna människoslakt!
    Klart vi måste stödja de israeliska soldater/privatpersoner som försöker visa på hur det är- men blir nedtryckta och tystade!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-21, 18:45

    marxisten skrev:Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!

    Och vår ambassadör håller på där nere hon ska försvara aftonbladet inte tvärtom!. "Demokratin" Israel kanske inte vet vad pressfrihet är men de bör fan UD göra!

    Jag som faktiskt inbillade mej att du hade ngt innanför pannbenet
    men det är nog mycket du måste läsa på för att komma till ngt
    slags insikt, ingenting i mellanöstern är vad det ser ut att vara,
    det är en bra startplats att börja på. Rolling Eyes
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  formsvackan 2009-08-21, 19:08

    marxisten skrev:Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5671643.ab

    Skendebatt om ”antisemitism”

    – medan Israels förödelse i Gaza tillåts fortsätta
    I gårdagens Aftonbladet krävde chefredaktörerna Helle Klein och Jan Helin besked av utrikesminister Carl Bildt efter ambassadör Elisabet Borsiin Bonniers angrepp på Aftonbladets kulturartikel i måndags.

    Nu svarar Bildt på chefredaktörernas fråga. Han publicerade texten på sin blogg. n n Samtidigt skriver Aftonbladets Peter Kadhammar om den debatt som egentligen borde föras men som nu hamnat helt i skymundan.

    I går ringde jag till Rolf Carlman, diplomat på svenska generalkonsulatet i Jerusalem. Han är ansvarig för det svenska biståndet till palestinierna i det belägrade Gaza och på den ockuperade Västbanken.

    Carlman lät uppgiven.

    I vintras bombade Israel sönder stora delar av den civila infrastrukturen i Gaza. Nu fortsätter förödelsen av området genom en blockad där israelerna bara släpper in det allra nödvändigaste, så att befolkningen inte svälter ihjäl.

    – I stort sett all form av återuppbyggnad står stilla. Livet står still.

    Carlman skrattade torrt i telefonen.

    – Vi har fått ta in mjöl men inte makaroner. Fråga mig inte varför. Israel kanske tycker att makaroner är onödig lyx.

    Ingen bensin
    Jag bad honom att ge några lättbegripliga siffror, mått på förödelsen i Gaza. Han tystnade. Det är inte så lätt att i siffror beskriva ett torrt sandigt område med 1,5 miljoner invånare som är instängda och inget har att göra.

    – All normal ekonomisk aktivitet är död. Redan före bombningarna i vintras var 90 procent av näringslivet utslaget. Sedan förstörde israelerna de flesta industrilokaler som fanns rent fysiskt.

    Israel tillåter inte internationella hjälporganisationer att föra in rör för avlopp och konstbevattning. Inte heller konstgödsel. Inte cement. Inte bensin.

    Nio av tio invånare i Gaza är beroende av matpaket från de internationella hjälporganisationerna för att inte svälta.

    – Basförsörjningen fungerar, sa Carlman. Folk hungrar inte. Det mesta som behövs för skolor, sjukhus och återuppbyggnaden rent allmänt släpps inte igenom.

    I allt väsentligt har krigshandlingarna från palestinska Hamas mot Israel upphört, sa Carlman.

    Så varför stryper Israel Gaza?

    – Så vitt jag förstår anser de att ekonomisk hjälp stärker Hamas. De säger också att de inte öppnar gränsen förrän den kidnappade soldaten Shalit har släppts.

    Elva civila sköts ihjäl
    När vi hade lagt på knappade jag fram den amerikanska organisationen Human Rights Watch hemsida.

    Det är bara en vecka sedan organisationen publicerade en rapport om att israeliska soldater under offensiven i Gaza sköt ihjäl elva civilister som viftade med vita flaggor. Fem var kvinnor och fyra var barn.

    Sedan gick jag in på en hemsida som tillhör den israeliska organisationen Peace Now. Den dokumenterar de olagliga israeliska bosättningarna på palestinska Västbanken.

    Bosättningarna började sex månader efter Israels ockupation av Västbanken 1967.

    Bosättarna är illegala kolonialister och deras antal har ständigt ökat, fredsförhandlingar eller inte fredsförhandlingar, oavsett vilken regering som haft makten i Israel. Förra året var antalet bosättare 285 800.

    Israel kontrollerar 60 procent av Västbanken. Det betyder inte att palestinierna är fria på 40 procent: mängder av vägspärrar och inlåsning i städer och byar medför att inget livsdugligt samhälle kan uppstå så länge ockupationen består.

    En storm – mot Aftonbladet
    Det jag har redogjort för här i all hast är skeenden av global betydelse.

    Men när Aftonbladet publicerar en kulturartikel som ställer en antal frågor om Israels hantering av dödade palestinier bryter en storm lös – mot Aftonbladet.

    I stället för att diskutera Israels politik mot palestinierna får vi en skendebatt om ”antisemitism”.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 19:12

    lazy skrev:
    marxisten skrev:Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!

    Och vår ambassadör håller på där nere hon ska försvara aftonbladet inte tvärtom!. "Demokratin" Israel kanske inte vet vad pressfrihet är men de bör fan UD göra!

    Jag som faktiskt inbillade mej att du hade ngt innanför pannbenet
    men det är nog mycket du måste läsa på för att komma till ngt
    slags insikt, ingenting i mellanöstern är vad det ser ut att vara,
    det är en bra startplats att börja på. Rolling Eyes

    Kritik mot Israel = antisemitsm och rasism,

    Mot Palestina, bara bra de gör ju alltid fel och absolut ingen rasism!

    Jävla samhälle! Antisemitism ska bekämpas men det är ett ord som missbrukas och det är dåligt! Ren fakta är inte antisemitism och rasism! Det är kritik och inget annat!

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Skanna0001x


    Senast ändrad av marxisten den 2009-08-21, 19:17, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-21, 19:17

    Uppenbarligen tyckte inte ens Donald Boström själv att han
    hade så mycket på fötterna men detta enkla faktum lyckades
    marxisten missa alt. bortse från.


    2009-08-21 00:00
    Hård kritik mot Aftonbladet
    Israeliska myndigheter är rasande på Aftonbladet efter att tidningen publicerat en artikel som antyder att den israeliska armén stjäl organ från döda palestinier.
    – Jag har ingen aning om vem som talar sanning och vem som ljuger, säger artikelförfattaren Donald Boström.

    Han säger sig förstå att kopplingen till antisemitism och påstådd judisk människoslakt gör människor upprörda.
    – Jag kan se det och jag tycker att det är tråkigt att bli anklagad för att vara antisemit. Därför vill jag att man snabbt undersöker sanningshalten i detta så att vi kan få det ur världen.
    Aftonbladets kulturavdelning berättade i måndags om Levy Izhak Rosenbaum, som häktats i USA misstänkt för bland annat handel med organ från fattiga. Rosenbaum har erkänt att han köpt och sålt njurar från Israel på svarta marknaden. Vidare beskrivs i artikeln en begravning av en palestinsk ung man som blivit obducerad av den israeliska armén. Mannens familj anklagar israelerna för att ha stulit organ från kroppen. Ett uttalande citeras i artikelns rubrik: ”Våra söner plundras på sina organ”.
    Donald Boström och Aftonbladet presenterar dock inga bevis för beskyllningarna.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 19:20

    lazy skrev:Uppenbarligen tyckte inte ens Donald Boström själv att han
    hade så mycket på fötterna men detta enkla faktum lyckades
    marxisten missa alt. bortse från.


    2009-08-21 00:00
    Hård kritik mot Aftonbladet
    Israeliska myndigheter är rasande på Aftonbladet efter att tidningen publicerat en artikel som antyder att den israeliska armén stjäl organ från döda palestinier.
    – Jag har ingen aning om vem som talar sanning och vem som ljuger, säger artikelförfattaren Donald Boström.

    Han säger sig förstå att kopplingen till antisemitism och påstådd judisk människoslakt gör människor upprörda.
    – Jag kan se det och jag tycker att det är tråkigt att bli anklagad för att vara antisemit. Därför vill jag att man snabbt undersöker sanningshalten i detta så att vi kan få det ur världen.
    Aftonbladets kulturavdelning berättade i måndags om Levy Izhak Rosenbaum, som häktats i USA misstänkt för bland annat handel med organ från fattiga. Rosenbaum har erkänt att han köpt och sålt njurar från Israel på svarta marknaden. Vidare beskrivs i artikeln en begravning av en palestinsk ung man som blivit obducerad av den israeliska armén. Mannens familj anklagar israelerna för att ha stulit organ från kroppen. Ett uttalande citeras i artikelns rubrik: ”Våra söner plundras på sina organ”.
    Donald Boström och Aftonbladet presenterar dock inga bevis för beskyllningarna.

    Man anklagar de för antisemitism vilket betyder jude hat, alltså mot den etniska gruppen judar, och detta ska man inte anklaga någon för utan bevis som du beskyller ab för. Du kanske själv skulle skaffa bevis gällande den delen! AntiSIONism möjligen, det är att man är emot staten Israel, men absolut inte antisemitism!

    Det reagerar jag starkast mot! Att skriva en kritisk artikel om Israel och va emot hela julesläktet är helt skilda saker!


    Senast ändrad av marxisten den 2009-08-21, 19:44, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-21, 19:40

    lazy skrev:
    marxisten skrev:Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!

    Och vår ambassadör håller på där nere hon ska försvara aftonbladet inte tvärtom!. "Demokratin" Israel kanske inte vet vad pressfrihet är men de bör fan UD göra!

    Jag som faktiskt inbillade mej att du hade ngt innanför pannbenet
    men det är nog mycket du måste läsa på för att komma till ngt
    slags insikt, ingenting i mellanöstern är vad det ser ut att vara,
    det är en bra startplats att börja på. Rolling Eyes

    Lägg av med dina fjantiga förnedrinsförsök.
    Ditt människohat Lazy är absurd!- klarar du inte av att trycka ner vuxna- så ger du dig på tonårinar.
    Nån som inget hat innanför pannbenet så är det du Lazy.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 19:49

    Susz X skrev:
    lazy skrev:
    marxisten skrev:Varför är kritik mot Israel automatiskt rasism och antisemitism! Fy fan!

    Och vår ambassadör håller på där nere hon ska försvara aftonbladet inte tvärtom!. "Demokratin" Israel kanske inte vet vad pressfrihet är men de bör fan UD göra!

    Jag som faktiskt inbillade mej att du hade ngt innanför pannbenet
    men det är nog mycket du måste läsa på för att komma till ngt
    slags insikt, ingenting i mellanöstern är vad det ser ut att vara,
    det är en bra startplats att börja på. Rolling Eyes

    Lägg av med dina fjantiga förnedrinsförsök.
    Ditt människohat Lazy är absurd!- klarar du inte av att trycka ner vuxna- så ger du dig på tonårinar.
    Nån som inget hat innanför pannbenet så är det du Lazy.

    Hon kan ju försöka trycka ner mig... lol!

    "Historien skall frikänna mig" Fidel Castro

    Det kan man inte påstå om Lazys påstående om mönsterstaten Israel!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-21, 19:52

    marxisten Today at 6:20 pm
    Man anklagar de för antisemitism vilket betyder jude hat, alltså mot den etniska gruppen judar, och detta ska man inte anklaga någon för utan bevis som du beskyller ab för. Du kanske själv skulle skaffa bevis gällande den delen! AntiSIONism möjligen, det är att man är emot staten Israel, men absolut inte antisemitism!

    Det reagerar jag starkast mot! Att skriva en kritisk artikel om Israel och va emot hela julesläktet är helt skilda saker!

    Aftonbladet har fått kritik från massmedia runtom i världen o ändå
    plingar inte ens den minsta lilla klocka? Sanslöst.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-21, 19:56

    lazy skrev:
    marxisten Today at 6:20 pm
    Man anklagar de för antisemitism vilket betyder jude hat, alltså mot den etniska gruppen judar, och detta ska man inte anklaga någon för utan bevis som du beskyller ab för. Du kanske själv skulle skaffa bevis gällande den delen! AntiSIONism möjligen, det är att man är emot staten Israel, men absolut inte antisemitism!

    Det reagerar jag starkast mot! Att skriva en kritisk artikel om Israel och va emot hela julesläktet är helt skilda saker!

    Aftonbladet har fått kritik från massmedia runtom i världen o ändå
    plingar inte ens den minsta lilla klocka? Sanslöst.

    Pressfrihet, yttrande och tyckfrihet! Säger det dig något! Man får publicera så länge det ej är kränkning mot folkgrupp eller liknande. Och nu handlar det om ett land alltså ingen folkgrupp! Inget olagligt har skett och ändå så håller ni Israelkramare på värre än under Muhammed-teckningarna som var riktade som en kränkning mot en specifik folkgrupp!

    Om detta handlat om Palestina hade de inte sagts ett ord om Rasism. Jävla dubbelmoral! Klingar det en klocka hos dig nu! Vi försvarar staten Israel för vad Hitler gjorde. Man får inte säga ett negativt ord utan att vara antisemit! Israel och judehat har inget med saken att göra. Antisionism kanske men inte antisemitism! Varför får man inte säga ett ordo m Israel men vadsomhelst om Palestina utan att att vara rasist!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  blueheaven 2009-08-21, 21:51

    Du har att göra med det värsta avskummet lazy, det har gått för långt i detta landet när man inte får säga stopp och belägg till denna dårskap! affraid
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-21, 22:34

    blueheaven skrev:Du har att göra med det värsta avskummet lazy, det har gått för långt i detta landet när man inte får säga stopp och belägg till denna dårskap! affraid



    Vilket avskum blue shit !!


    Börjar du slicka Yahuds röv ??


    Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  blueheaven 2009-08-21, 22:37

    KickTheRasist skrev:
    blueheaven skrev:Du har att göra med det värsta avskummet lazy, det har gått för långt i detta landet när man inte får säga stopp och belägg till denna dårskap! affraid



    Vilket avskum blue shit !!


    Börjar du slicka Yahuds röv ??


    Very Happy

    Äh tvätta munnen och avlägsna dig till testaren! Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-21, 22:43

    blueheaven skrev:
    KickTheRasist skrev:
    blueheaven skrev:Du har att göra med det värsta avskummet lazy, det har gått för långt i detta landet när man inte får säga stopp och belägg till denna dårskap! affraid



    Vilket avskum blue shit !!


    Börjar du slicka Yahuds röv ??


    Very Happy

    Äh tvätta munnen och avlägsna dig till testaren! Laughing



    Tönt !!


    Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-22, 00:13

    blueheaven skrev:Du har att göra med det värsta avskummet lazy, det har gått för långt i detta landet när man inte får säga stopp och belägg till denna dårskap! affraid

    Det har gått för långt när man inte får säga ett negativt ord om ett land utan att bli anklagad för rasism!

    Sponsored content


    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 2 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 20:51