Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
captaincodd
Sniperace
KickTheRasist
marxisten
mimra
Infra
blueheaven
smilet
formsvackan
GustavAnder
lazy
Susz X
16 posters

    ”Våra söner plundras på sina organ”

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  formsvackan 2009-08-23, 21:00

    GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
    Det får du nog anstränga dig rejält för att "bevisa". Gör gärna ett försök.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  marxisten 2009-08-23, 21:04

    [quote="GustavAnder"][quote="marxisten"]
    GustavAnder skrev:
    marxisten skrev:
    GustavAnder skrev:
    marxisten skrev:[quote="GustavAnder!


    Verkar osm så när Israel inte ens utreder om det skett. För Israel skiter fullständigt i Palestiniernas situation så länge ingen kritiserar de för vad som sker där. Då är det rasism, antisemitsm etc. Varför får man inte säga något om Israel men allt om Palestina, även lögner utan att det är rasism? Är frågan klar nog för dig nu GA?

    Nä ,frågan blir inte klar när du uttalar dig, ditt svammel är obegripligt.

    Så här då. Varför är det inte RASISM vad man än skriver om Palestinier eller muslimer, men minsta kritik mot Israel blir det!

    Nä, det är inte rasism om man skriver om Palestinier per definition,
    det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om, fattar du kommunskiten ?
    Troligtvis inte.Smile

    Kommunskit, jag sitter fan inte i kommunen, var lite ung för att bli invald när det var val sist. 16 år vet du, lite ungt va.

    Gällande ditt uttalande vet du likväl som jag att det inte är så. Israel är skyddat från kritik pga. att man bli antisemit vid kritik!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-23, 21:05

    marxisten Today at 7:52 pm
    Så här då. Varför är det inte RASISM vad man än skriver om Palestinier eller muslimer, men minsta kritik mot Israel blir det!

    Fogh Rasmussen förde in Danmark i Irakkriget och har troget stått på George Bushs sida i vått och torrt. Han har också avsevärt försämrat Danmarks internationella rykte. Genom att underlåta att kritisera Jyllands-Postens Muhammedkarikatyrer och genom sin oskickliga hantering av den kris som detta medförde, bidrog han till den 'kollision mellan civilisationer', som vissa konservativa kretsar tycks önska.

    "Sveriges Tel Aviv-ambassadör, som fördömt Boströms artikel på ambassadens hemsida, måste kallas hem och läxas upp av Carl Bildt och undervisas i elementär svensk yttrandefrihet." Det skriver PER GAHRTON. Han anser att Israel borde göra en neutral och opartisk undersökning om ifall organstölder från dödade palestinier förekommer.


    http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/06/utnamningen-av-anders-fogh-rasmussen-skadar-nato

    http://newsmill.se/artikel/2009/08/19/bostroms-anklagelse-bor-undersokas-inte-fordomas-0

    Visst är det skillnad marx! Laughing Tack till Jonathan L för tipset.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Lazy

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-23, 21:44

    http://www.newsmill.se/artikel/2009/04/06/utnamningen-av-anders-fogh-rasmussen-skadar-nato



    Vad är som är specifik bra i denna artikel för att du skall flyna ??


    Question

    Kan du ge mig en tips för att jag skall försöka förstå dig ..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-23, 23:46

    Alla här vet att jag är en sansad man även om jag kan ha hääftigt humör. Nu börjar jag iaf känna mig mer och mer förbannad på den där Lieberman. Attackera ASverige, Sveriges institutioner, sveriges grundlag och svenska journalister. Nu skall svenska journalister förhindras arbeta genom specialtillstånd, ni vet såna där som nazisterna krävde av judarna för att kväva deras kultur till döds - långsamt. Ett handelsfatwa mot IKEA i israel har utfärdats av rasisten Lieberman och den israelioska regeringen. Nu tycker jag att vi alla samfällt bestämmer oss för att bojkotta denna förb:e skurkstat. Nu får det fan vara nog. Handelsbojkott mot israel. Nu!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-23, 23:55

    Infra skrev:Alla här vet att jag är en sansad man även om jag kan ha hääftigt humör. Nu börjar jag iaf känna mig mer och mer förbannad på den där Lieberman........

    Handelsbojkott mot israel. Nu!

    Ja du är lika sansad som AFA på speed och nassar i en fylleorgie. Smile
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-24, 00:02

    Varför sprider SvD myter om judar?
    saxat:
    “Johan Wennström sommarvikarierar på Svenska Dagbladets ledarsida och skriver att “judar dödar icke-judar och bakar syrat bröd på deras tappade blod”. Mats Skogskär på Sydsvenska Dagbladet vet att berätta för oss om “juden som rövar bort barn och stjäl deras blod”. SvD:s Paulina Neuding gästspelar hos magasinet NEO och lyfter in påstådda “judiska blodsriter” i debatten.”

    http://motbilder.se/2009/08/22/hogern-sprider-myter-om-judar/
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  blueheaven 2009-08-24, 01:58

    Susz X skrev:Varför sprider SvD myter om judar?
    saxat:
    “Johan Wennström sommarvikarierar på Svenska Dagbladets ledarsida och skriver att “judar dödar icke-judar och bakar syrat bröd på deras tappade blod”. Mats Skogskär på Sydsvenska Dagbladet vet att berätta för oss om “juden som rövar bort barn och stjäl deras blod”. SvD:s Paulina Neuding gästspelar hos magasinet NEO och lyfter in påstådda “judiska blodsriter” i debatten.”

    http://motbilder.se/2009/08/22/hogern-sprider-myter-om-judar/

    Varför sprider du massa dynga i varje inlägg? Laughing
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Susz X 2009-08-24, 02:27

    Orolig? gå och dra det gamla sedvanliga täcket över dig..natti. Släck ljuset. pig
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty en annan syn på saken.

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-24, 05:27

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 24
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  formsvackan 2009-08-24, 07:42

    GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
    Blir det ?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Blåfront 2009-08-24, 08:05

    Och till cnn säger bodström han inte har några bevis

    DÅ ÄR DET FÖRTAL!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty edit

    Inlägg  Blåfront 2009-08-24, 08:10

    edit
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Ja

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-24, 22:30

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
    Blir det ?

    Ja det tycker jag,
    man gör en koppling mellan en händelse för 17 år sen, och en brottsutredning idag i NewYork, där kopplingen är att ett par av de misstänkta i utredning råkar vara av judisk härkomst.
    Solklar rasism.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-24, 22:37

    GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev: det blir rasism när man skriver en artikel som Aftonbladet gjorde, oavsett vem det handlar om
    Blir det ?

    Ja det tycker jag,
    man gör en koppling mellan en händelse för 17 år sen, och en brottsutredning idag i NewYork, där kopplingen är att ett par av de misstänkta i utredning råkar vara av judisk härkomst.
    Solklar rasism.

    Exakt min tanke också G.A och varför i h-e beställde inte D. Boström en ny
    obduktion när han stod där med "alla bevis i handen"?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Regndrottning 2009-08-24, 22:45

    Jag håller inte med om rasistkortet i detta....

    Det spelar ingen roll VEM som har utfört detta... Frågan är OM det har utförts!

    I detta fall handlar det om Israeler...Man måste kunna skilja på Israeler, (nation), och judar,(religion). Hade det ropats rasism om det hade gällt katolska tyskar?


    queen
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-24, 22:58

    GustavAnder skrev:”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 24

    Mycket underhållande är det att skåda när G.A. skjuter sig själv i foten:
    Visste du inte att Ithzak var ett judiskt namn G.A.?

    rabbit Laughing rabbit
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  blueheaven 2009-08-24, 23:14

    Infra skrev:
    GustavAnder skrev:”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 24

    Mycket underhållande är det att skåda när G.A. skjuter sig själv i foten:
    Visste du inte att Ithzak var ett judiskt namn G.A.?

    rabbit Laughing rabbit

    Men grabben tror du det är G.A. som gjort bilderna? Laughing lol! lol! lol! lol!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-27, 07:59

    blueheaven skrev:
    Infra skrev:
    GustavAnder skrev:”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 24

    Mycket underhållande är det att skåda när G.A. skjuter sig själv i foten:
    Visste du inte att Ithzak var ett judiskt namn G.A.?

    rabbit Laughing rabbit

    Men grabben tror du det är G.A. som gjort bilderna? Laughing lol! lol! lol! lol!

    Nämen, jag tror han la ut den för att misskreditera vad han trodde var en muslim
    och så misskrediterar han sina kelgrisar i stället. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha albino Laughing Razz
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-27, 08:05

    Åter till allvaret(inte det på Öland).

    I går hade en tomte som hette Mats Eriksson en artikel i SvDagbladet.
    Rubriken löd: "Döda i strd - inga lämpliga organdonatorer".

    Resonemanget går ut på att döda inte kan användas för organstöld. Nu
    råkar det emellertid vara så att det har ingen påstått heller. Däremot
    är israels offer väldigt döda då de dumpas utanför sina föräldrahem, uppskurna,
    urrensade och ihopsydda.

    Länkar nedan till en artikel som direkt emotsäger denne tomtes tes att döda ej passar som donatorer, inte ens ofrivilligt.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article5697088.ab
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Sniperace 2009-08-27, 10:16

    Infra skrev:Åter till allvaret(inte det på Öland).

    I går hade en tomte som hette Mats Eriksson en artikel i SvDagbladet.
    Rubriken löd: "Döda i strd - inga lämpliga organdonatorer".

    Resonemanget går ut på att döda inte kan användas för organstöld. Nu
    råkar det emellertid vara så att det har ingen påstått heller. Däremot
    är israels offer väldigt döda då de dumpas utanför sina föräldrahem, uppskurna,
    urrensade och ihopsydda.

    Länkar nedan till en artikel som direkt emotsäger denne tomtes tes att döda ej passar som donatorer, inte ens ofrivilligt.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article5697088.ab

    På vilket vis motbevisar det att döda inte passar som organdonatorer?

    Det är ju av de flesta välkänt att Kina börjader använda särskilda bussar där de avrättades gensom spruta JUST FÖR ATT KUNNA TILLVARATA ORGANEN, det passade ju inte att avrätta med nackskott på idrottsanläggningen om detta skulle vara görligt, så tvärtom så visar artikeln på att det inte är rimligt att dessa palestinier utsatts för organstöld till transplantation.

    En mycket underlig sak är att de INTE ens bemödat sig att öppna upp och kontrollera om organen fanns där, det ser jag som väldigt suspekt.....
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Infra 2009-08-27, 18:06

    Sniperace!

    Jag saxar ur artikeln

    "Syftet är att få bukt med den illegala handeln och minska beroendet av organ från avrättade personer.

    Avrättade brottslingar står i dag för omkring 65 procent av organen i Kina."

    Det står tydligt att Kina är beroende av organ från avrättade personer. Det står att avrättade brottslingar står för 65 % av organen i Kina.

    Detta är svar nog på din fråga på så sätt att det motbevisar påståendet att organ för transplantation inte kan tas från avrättade.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  lazy 2009-08-27, 19:14

    Jag håller nog med läkaren i Snipers länk igår, det här verkar inte
    vara ngn man väljer i första taget som organdonator. Följande från
    D. Boströms egen artikel:

    Det första skottet träffade i bröstet. Enligt bybor som bevittnade händelsen sköts han sedan med ett skott i var ben. Därefter sprang två soldater ner från snickeriet och sköt honom ytterligare en gång i magen. Slutligen tog de Bilal i fötterna och släpade honom de 20 stegen uppför snickeriets stentrappa
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Sniperace 2009-08-27, 21:23

    Infra skrev:Sniperace!

    Jag saxar ur artikeln

    "Syftet är att få bukt med den illegala handeln och minska beroendet av organ från avrättade personer.

    Avrättade brottslingar står i dag för omkring 65 procent av organen i Kina."

    Det står tydligt att Kina är beroende av organ från avrättade personer. Det står att avrättade brottslingar står för 65 % av organen i Kina.

    Detta är svar nog på din fråga på så sätt att det motbevisar påståendet att organ för transplantation inte kan tas från avrättade.


    avrättade/dödade genom att SKJUTAS gör att organen inte kan användas, men med giftspruta och op-personal kan organ från avrättade användas, vad är det som är så svårt att förstå?


    dvs en skjuten palestiniers organ kan med all säkerhet INTE användas!!
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-27, 23:41

    [quote="Infra
    Nämen, jag tror han la ut den för att misskreditera vad han trodde var en muslim
    och så misskrediterar han sina kelgrisar i stället. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha albino Laughing Razz[/quote]

    Shut up ditt avskum. Jag har aldrig publicerat bilder eller text för att misskreditera nån folkrupp.
    DU däremot är en äkta rasist, antisemit.

    Sponsored content


    ”Våra söner plundras på sina organ” - Sida 5 Empty Sv: ”Våra söner plundras på sina organ”

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 21:07