Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+15
datic
redalert
KickTheRasist
Susz X
Regndrottning
lazy
Funky Prince
MartinLindgren
Corven
formsvackan
fingubben
RedCloud
Dao
Sniperace
Infra
19 posters

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 21:47

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Hmm, Skulle man inte kunna kalla det mass scratch självmord?

    Ja, om det inte vore för att det vore fel!

    Men faktum ÄR att man borde kunna det, vi har ju inspelningar som visar att de ville bli "martyrer" dvs de planerade att det skulle gå den vägen....

    tråkigt att de fick som de ville

    Nej - det finns inspelningar på uttalanden som Kan tolkas åt det hållet... Inget mer!

    Hade de velat detta, hade de med stor sannolighet inte blivit uttagna att få vara med på båtarna!

    Och HUR vet du detta?
    just Mavi Marmara var IHH,s båt, med IHH-aktivister, och det var ju även så att det var dessa som uttalat sig på det sättet, så vem skulle stoppat dem?

    Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 21:48

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:heheh, mot dumheten kämpar gudarna förgäves!!


    Ja, DET känner ju du till! Wink

    va, jag gör det, dumheten från både dig och andra, men därmed inte sagt att jag är en gud *asg*

    Jasså! Har du äntligen fått in det i skallen nu?
    Lev då som du lär och fortsätt inte försköna israels
    brottslihet!

    Att få dig att springa sanningen ärende i stället för
    lögnen måste vara ett Sisyfosarbete.

    och varför skulle jag inte stödja Israel, du stöder ju hamaz-svinen?

    De sanna svinen, Snippen - det är du och terrorstaten israel.
    Du vet det - men du har nu en gång bestämt för att aldrig erkänna det.
    Fär mig räcker det med iinsikten att du för varje israelvänligt inlägg pratar mot bättre betande.
    Very Happy
    *fnitter* *fnitter*
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  formsvackan 2010-07-12, 21:50

    Sniperace skrev:Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....
    Det känns som att det i din argumentation finns väl många "kanske" som presenteras som fakta.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 21:55

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....
    Det känns som att det i din argumentation finns väl många "kanske" som presenteras som fakta.

    nej, FAKTAN var de uttalanden som finns på video som gjordes av de som resten med mavi marmara, plus dokument som hittats där de gjort upp olika scenarion om hur de skulle kunna ge just detta resultat.
    och dem har jag redan länkat till tidigare.

    men på precis samma sätt försöker DAO förklara att de inte skulle blivit uttagna om IHH vetat Very Happy

    men som sagt, jag ser det som jag skrev som väldigt troligt i skenet av allt som kommit fram om detta
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 22:37

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Hmm, Skulle man inte kunna kalla det mass scratch självmord?

    Ja, om det inte vore för att det vore fel!

    Men faktum ÄR att man borde kunna det, vi har ju inspelningar som visar att de ville bli "martyrer" dvs de planerade att det skulle gå den vägen....

    tråkigt att de fick som de ville

    Nej - det finns inspelningar på uttalanden som Kan tolkas åt det hållet... Inget mer!

    Hade de velat detta, hade de med stor sannolighet inte blivit uttagna att få vara med på båtarna!

    Och HUR vet du detta?
    just Mavi Marmara var IHH,s båt, med IHH-aktivister, och det var ju även så att det var dessa som uttalat sig på det sättet, så vem skulle stoppat dem?

    Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....

    Organisationen hade stor koll på många saker, och IHH är en väl ansedd välgörenhetsorhanisation!

    Om folk hade filmat olika svenskars jargong i festsammanhang, skulle de ha blivit misstänkta för en hel del saker! Tagna ur sitt sammanhang, kan man nog få det att verka lite vad som helst...

    Du ÖNSKAR nog att det vore som du skriver, men det är knappast sannolikt. Den form av martyrskap är lkaom inget som sker hur lätt som helst!

    Det behövs nog LITE mer kött på benen, för att bortförklara IDF:s extrema våldsamheter denna gång...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 22:43

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....
    Det känns som att det i din argumentation finns väl många "kanske" som presenteras som fakta.

    nej, FAKTAN var de uttalanden som finns på video som gjordes av de som resten med mavi marmara, plus dokument som hittats där de gjort upp olika scenarion om hur de skulle kunna ge just detta resultat.
    och dem har jag redan länkat till tidigare.

    men på precis samma sätt försöker DAO förklara att de inte skulle blivit uttagna om IHH vetat Very Happy

    men som sagt, jag ser det som jag skrev som väldigt troligt i skenet av allt som kommit fram om detta

    Då får du gärna länka till dessa "bevis" du härleder till! Filmen duger inte alls. Att folk skulle kunna tänka sig att bli martyrer är absolut inte samma sak som att de planerade detta! Och de länkar du HAR använt dig av - visar inga som helst bevis, bara s.k. indicier...

    Egentligen bara upprepningar av bortförklaringar från de började med övervåldet i situationen - dvs IDF!

    Det var en internationell fredskonvoj, som under hela organiserandet agerade öppet och under hård kontroll. Vid påstigningen kontrollerades packning och varje människa av oberoende kontrollanter!

    Självmordsbenägna martyrdyrkare hade inte kunnat komma med på en sådan här resa.

    Du måste lära dig skilja på jargong och att verkligen planera något!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 22:43

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Hmm, Skulle man inte kunna kalla det mass scratch självmord?

    Ja, om det inte vore för att det vore fel!

    Men faktum ÄR att man borde kunna det, vi har ju inspelningar som visar att de ville bli "martyrer" dvs de planerade att det skulle gå den vägen....

    tråkigt att de fick som de ville

    Nej - det finns inspelningar på uttalanden som Kan tolkas åt det hållet... Inget mer!

    Hade de velat detta, hade de med stor sannolighet inte blivit uttagna att få vara med på båtarna!

    Och HUR vet du detta?
    just Mavi Marmara var IHH,s båt, med IHH-aktivister, och det var ju även så att det var dessa som uttalat sig på det sättet, så vem skulle stoppat dem?

    Snarare var det kanske så att de valdes ut JUST pga detta....

    Organisationen hade stor koll på många saker, och IHH är en väl ansedd välgörenhetsorhanisation!

    Om folk hade filmat olika svenskars jargong i festsammanhang, skulle de ha blivit misstänkta för en hel del saker! Tagna ur sitt sammanhang, kan man nog få det att verka lite vad som helst...

    Du ÖNSKAR nog att det vore som du skriver, men det är knappast sannolikt. Den form av martyrskap är lkaom inget som sker hur lätt som helst!

    Det behövs nog LITE mer kött på benen, för att bortförklara IDF:s extrema våldsamheter denna gång...

    hehee förtvivlade försök till IHH,s försvar, IHH som nu förbjuds i TYSKLAND...

    och ju för en fanatisk Islamist är det högsta graden av sällhet att bli martyr, och vi HAR ju sett dessa i intervjuer där de försökt bli men inte lyckast osv...
    denna gången slog deras önskan in.....


    nädu DAO, du kan försöka att försvara dem, men det är inte många som går på det Very Happy

    Ska jag vara rlig, så tror jag faktiskt att du själv inte inners inne tror på det du säger, det är en fin ÖNSKEDRÖM, men tyvär fortfarande bara en dröm
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 22:44

    Hade det varit Iran eller Nordkorea som hade gjort sig skyldigt till samma dåd som Israel gjort sig skyldig till - hade mina argument antagligen inte fått mothugg från Sniper eller Lazy!

    Men jag hade varit LIKA kritisk till dem som jag nu är mot Israel!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 22:48

    Sniperace skrev:hehee förtvivlade försök till IHH,s försvar, IHH som nu förbjuds i TYSKLAND...

    och ju för en fanatisk Islamist är det högsta graden av sällhet att bli martyr, och vi HAR ju sett dessa i intervjuer där de försökt bli men inte lyckast osv...
    denna gången slog deras önskan in.....


    nädu DAO, du kan försöka att försvara dem, men det är inte många som går på det Very Happy

    Ska jag vara rlig, så tror jag faktiskt att du själv inte inners inne tror på det du säger, det är en fin ÖNSKEDRÖM, men tyvär fortfarande bara en dröm

    Martyrskap är ingen muslimsk tradition, utan mycket vanligt bland folk i underläge. De turkar som det här handlar om, kom inte från en sådan situation!

    Filmen du hänvisar till håller inte - hur mycket du skulle önska detta!

    Självklart tror jag på det jag skriver, annars skulle jag inte skriva det! Rolling Eyes

    Och hittills är bevisbördan för dig låg, men för mig hög - så du får önska dig ett annat läge hur mycket du vill!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 22:50

    Dao skrev:Hade det varit Iran eller Nordkorea som hade gjort sig skyldigt till samma dåd som Israel gjort sig skyldig till - hade mina argument antagligen inte fått mothugg från Sniper eller Lazy!

    Men jag hade varit LIKA kritisk till dem som jag nu är mot Israel!
    Jodå, hade någon varit så urbota dum att i samma situation gjort en sådan sak så skulle ja se att de fick skylla sig själva.
    Jag tyckte ex inte synd om amerikanen som simmade över floden in i NK för att besöka den där kvinnan.... han gjorde en dumhet och fick stå för den.

    men nu är vi inte i den situationen att de länder du nämner ligger i krig med någon där de satt fienden i blockad, så fantisera du vidare bara Very Happy


    jag tycker du verkar bli lite desperat nu DAO, räcker inte dina argument till längre utan att du måste fokusförskjuta? Laughing
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 22:51

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:hehee förtvivlade försök till IHH,s försvar, IHH som nu förbjuds i TYSKLAND...

    och ju för en fanatisk Islamist är det högsta graden av sällhet att bli martyr, och vi HAR ju sett dessa i intervjuer där de försökt bli men inte lyckast osv...
    denna gången slog deras önskan in.....


    nädu DAO, du kan försöka att försvara dem, men det är inte många som går på det Very Happy

    Ska jag vara rlig, så tror jag faktiskt att du själv inte inners inne tror på det du säger, det är en fin ÖNSKEDRÖM, men tyvär fortfarande bara en dröm

    Martyrskap är ingen muslimsk tradition, utan mycket vanligt bland folk i underläge. De turkar som det här handlar om, kom inte från en sådan situation!

    Filmen du hänvisar till håller inte - hur mycket du skulle önska detta!

    Självklart tror jag på det jag skriver, annars skulle jag inte skriva det! Rolling Eyes

    Och hittills är bevisbördan för dig låg, men för mig hög - så du får önska dig ett annat läge hur mycket du vill!

    fniss fniss
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 23:04

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Hade det varit Iran eller Nordkorea som hade gjort sig skyldigt till samma dåd som Israel gjort sig skyldig till - hade mina argument antagligen inte fått mothugg från Sniper eller Lazy!

    Men jag hade varit LIKA kritisk till dem som jag nu är mot Israel!
    Jodå, hade någon varit så urbota dum att i samma situation gjort en sådan sak så skulle ja se att de fick skylla sig själva.
    Jag tyckte ex inte synd om amerikanen som simmade över floden in i NK för att besöka den där kvinnan.... han gjorde en dumhet och fick stå för den.

    men nu är vi inte i den situationen att de länder du nämner ligger i krig med någon där de satt fienden i blockad, så fantisera du vidare bara Very Happy


    jag tycker du verkar bli lite desperat nu DAO, räcker inte dina argument till längre utan att du måste fokusförskjuta? Laughing

    Nu gör du dig dummare än du är, och det vill inte säga lite...

    Jag frågade om det hade varit NK eller Iran som hade gjort på detta sättet, hade du då försvarat detta lika intesivt? Givetvis förutsatte jag då att du skulle FÖRSTÅ att jag syftade på likadan situation. Enda skillnaden är att det var iranska eller nordkoreanska soldater istället för IDF...

    Måste man vara övertydlig för att du skall förstå en simpel djävla fråga???
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 23:07

    Sniperace skrev:
    fniss fniss



    I vilket fall som helst är fler båtar på väg snart, så du kanske får glädja mer av ytterligare mördade muslimer...

    Båtarna kommer att komma, tills blockaden är hävd!

    Vad du än tycker om den saken!

    Nästa båt kommer ju att enbart ha judar på, vad jag vet - så det kanske blir lite judiska "martyrer" denna gången..?

    Nu tror jag dock att IDF lärt sig en läxa, även om de inte ERKÄNT att de gjorde fel...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 23:12

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Hade det varit Iran eller Nordkorea som hade gjort sig skyldigt till samma dåd som Israel gjort sig skyldig till - hade mina argument antagligen inte fått mothugg från Sniper eller Lazy!

    Men jag hade varit LIKA kritisk till dem som jag nu är mot Israel!
    Jodå, hade någon varit så urbota dum att i samma situation gjort en sådan sak så skulle ja se att de fick skylla sig själva.
    Jag tyckte ex inte synd om amerikanen som simmade över floden in i NK för att besöka den där kvinnan.... han gjorde en dumhet och fick stå för den.

    men nu är vi inte i den situationen att de länder du nämner ligger i krig med någon där de satt fienden i blockad, så fantisera du vidare bara Very Happy


    jag tycker du verkar bli lite desperat nu DAO, räcker inte dina argument till längre utan att du måste fokusförskjuta? Laughing

    Nu gör du dig dummare än du är, och det vill inte säga lite...

    Jag frågade om det hade varit NK eller Iran som hade gjort på detta sättet, hade du då försvarat detta lika intesivt? Givetvis förutsatte jag då att du skulle FÖRSTÅ att jag syftade på likadan situation. Enda skillnaden är att det var iranska eller nordkoreanska soldater istället för IDF...

    Måste man vara övertydlig för att du skall förstå en simpel djävla fråga???

    Dao, OM två länder ÄR i krig med varandra, och har utlyst blockad, då HAR dessa rätten att borda fartyg på väg att bryta blockaden..

    sedan kvittar det om det är just NK eller Iran eller vilket land du nu vill välja.
    Då kommer frågan ska man försöka bryta denna blockad, och ta eventuella följder....

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-12, 23:14

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    fniss fniss



    I vilket fall som helst är fler båtar på väg snart, så du kanske får glädja mer av ytterligare mördade muslimer...

    Båtarna kommer att komma, tills blockaden är hävd!

    Vad du än tycker om den saken!

    Nästa båt kommer ju att enbart ha judar på, vad jag vet - så det kanske blir lite judiska "martyrer" denna gången..?

    Nu tror jag dock att IDF lärt sig en läxa, även om de inte ERKÄNT att de gjorde fel...

    javisst, låt dem komma, kanske blir det då på det sättet att de INTE bär sig åt som dessa på Mavi Marmara, eller HOPPAS du på "martyrer"?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-12, 23:22

    Sniperace skrev:Javisst, låt dem komma, kanske blir det då på det sättet att de INTE bär sig åt som dessa på Mavi Marmara, eller HOPPAS du på "martyrer"?

    Gör du?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Infra 2010-07-13, 09:47

    Sniper:

    "hehee förtvivlade försök till IHH,s försvar, IHH som nu förbjuds i TYSKLAND..."


    Att IHH förbjuds i Tyskland säger mer om Tyskland än om IHH.
    Tyskland har förtfarande så stora skuldkänslor inför
    förintelsen att de förbjuder allt som är förbundet med
    motstånd mot sioniststaten. Hos tyska staten sitter det i
    ryggmärgen att slicka israel i baken.

    Observera att jag inte förebrår eller fördömer dem för det,
    jag konstaterar bara att det är så.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Infra 2010-07-13, 09:52

    Sniper:

    "nej, FAKTAN var de uttalanden som finns på video
    som gjordes av de som resten med mavi marmara,
    plus dokument som hittats......"

    Sniper! Försök få in i ditt huvud att inga dukument har
    hittats ty alla dokument stals. Det var när tjyvpacket
    gick igenom sitt byte som man stötte på en del som var
    lättare att förvränga och förvanska och förfalska än
    de andra delarna av tjyvgodset.

    Det torde inte vara några andra än Lazy och du som mot
    bättre vetande sätter tilltro till tjyv- och mördarpackets
    förfalskade "bevis".
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-13, 11:33

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Javisst, låt dem komma, kanske blir det då på det sättet att de INTE bär sig åt som dessa på Mavi Marmara, eller HOPPAS du på "martyrer"?

    Gör du?

    Nej, det gör jag INTE, det verkar som skillnaden mellan oss ligger där, märk väl att jag redan INNAN detta skedde skrev att jag HOPPADES att det inte skulle smugglas eller göras saker som ledde till incidenter, men sådant föredrar du att glömma eller sopa under mattan, så jag förstår att du blev mycket nöjd när du nu ansåg att du fick vatten på din kvarn, vad betyder några människoliv i skenet av att få chansen att ge sig på de elaka israelerna....

    men i realiteten var de ju snälla, de uppfyllde ju deras önskemål...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-13, 11:34

    Infra skrev:Sniper:

    "hehee förtvivlade försök till IHH,s försvar, IHH som nu förbjuds i TYSKLAND..."


    Att IHH förbjuds i Tyskland säger mer om Tyskland än om IHH.
    Tyskland har förtfarande så stora skuldkänslor inför
    förintelsen att de förbjuder allt som är förbundet med
    motstånd mot sioniststaten. Hos tyska staten sitter det i
    ryggmärgen att slicka israel i baken.

    Observera att jag inte förebrår eller fördömer dem för det,
    jag konstaterar bara att det är så.

    *asgarv*
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-13, 11:35

    Infra skrev:Sniper:

    "nej, FAKTAN var de uttalanden som finns på video
    som gjordes av de som resten med mavi marmara,
    plus dokument som hittats......"

    Sniper! Försök få in i ditt huvud att inga dukument har
    hittats ty alla dokument stals. Det var när tjyvpacket
    gick igenom sitt byte som man stötte på en del som var
    lättare att förvränga och förvanska och förfalska än
    de andra delarna av tjyvgodset.

    Det torde inte vara några andra än Lazy och du som mot
    bättre vetande sätter tilltro till tjyv- och mördarpackets
    förfalskade "bevis".

    *fniss* *fniss*

    jadu Infra, du kan förneka hur mycket du vill, det du försöker förändras ändå inte.....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-13, 13:06

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Javisst, låt dem komma, kanske blir det då på det sättet att de INTE bär sig åt som dessa på Mavi Marmara, eller HOPPAS du på "martyrer"?

    Gör du?

    Nej, det gör jag INTE, det verkar som skillnaden mellan oss ligger där, märk väl att jag redan INNAN detta skedde skrev att jag HOPPADES att det inte skulle smugglas eller göras saker som ledde till incidenter, men sådant föredrar du att glömma eller sopa under mattan, så jag förstår att du blev mycket nöjd när du nu ansåg att du fick vatten på din kvarn, vad betyder några människoliv i skenet av att få chansen att ge sig på de elaka israelerna....

    men i realiteten var de ju snälla, de uppfyllde ju deras önskemål...

    Du har fortfarande inte visat att det var på det sättet du bestämt dig för, så dina vackra ord om dig själv stämmer liksom inte!

    Jag vet vad du skrivit - att det är de dumma obeväpnade fredsaktivisterna som valde övervåld, när topptränade fullt beväpnade, om än några med paintballgevär förutom sina vanliga vapen, med enormt våld angrep deras skepp fullastade med förnödenheter till ett folk som som lever i ett skräckvälde som du försvara!

    Att förstå vad du ÖNSKAR och VILL, är inte speciellt svårt att förstå, utifrån vad du skriver - och hur du väljer att se de bevis som finns!

    Nyttig idiot för terroriststaten Israel, är det mildaste man kan säga om dig i denna frågan!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Dao 2010-07-13, 13:07

    Sniperace skrev:*fniss* *fniss*

    jadu Infra, du kan förneka hur mycket du vill, det du försöker förändras ändå inte.....

    Ja, dina "motargument" är oerhört övertygande... Rolling Eyes
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-13, 13:09

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Javisst, låt dem komma, kanske blir det då på det sättet att de INTE bär sig åt som dessa på Mavi Marmara, eller HOPPAS du på "martyrer"?

    Gör du?

    Nej, det gör jag INTE, det verkar som skillnaden mellan oss ligger där, märk väl att jag redan INNAN detta skedde skrev att jag HOPPADES att det inte skulle smugglas eller göras saker som ledde till incidenter, men sådant föredrar du att glömma eller sopa under mattan, så jag förstår att du blev mycket nöjd när du nu ansåg att du fick vatten på din kvarn, vad betyder några människoliv i skenet av att få chansen att ge sig på de elaka israelerna....

    men i realiteten var de ju snälla, de uppfyllde ju deras önskemål...

    Du har fortfarande inte visat att det var på det sättet du bestämt dig för, så dina vackra ord om dig själv stämmer liksom inte!

    Jag vet vad du skrivit - att det är de dumma obeväpnade fredsaktivisterna som valde övervåld, när topptränade fullt beväpnade, om än några med paintballgevär förutom sina vanliga vapen, med enormt våld angrep deras skepp fullastade med förnödenheter till ett folk som som lever i ett skräckvälde som du försvara!

    Att förstå vad du ÖNSKAR och VILL, är inte speciellt svårt att förstå, utifrån vad du skriver - och hur du väljer att se de bevis som finns!

    Nyttig idiot för terroriststaten Israel, är det mildaste man kan säga om dig i denna frågan!

    hehehe, OBEVÄPNADE?
    knivar, påkar, järnstänger, yxor, och slangbellor, alltihop utmärkta mordredskap eller hur?

    men stöd du dina idoler islamisterna bara......

    moahahagahaha
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sniperace 2010-07-13, 13:10

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:*fniss* *fniss*

    jadu Infra, du kan förneka hur mycket du vill, det du försöker förändras ändå inte.....

    Ja, dina "motargument" är oerhört övertygande... Rolling Eyes

    och dina förtvivlade försök att gå emot helt skrattretande idiotiska....

    Sponsored content


    Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 20 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 05:54