Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Redvictory
PE Dal
ANNA2LINK
R.O.F.L
KickTheRasist
RedMentalCase
Dao
F.I.S.T
MartinLindgren
x-medborgare
berralarzon
lazy
RedCloud
17 posters

    Tack svenska skattebetalare

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Som sagt du vet inte ditt eget bästa........

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:00

    KickTheRasist skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy KTR= definitionen på neandertalare......

    Kan ingen av er åtminstone FÖRSÖKA bete er som vuxna???

    Jag ger upp för att jag är hungrig men jag vill helst stoppa min kuk i sels "nazze hals" så han blir ägd för en gång skull!!

    What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sådana som dig KTR, ni är så jävla svaga och gnälliga så ni golar efter 1 dag

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:02

    KickTheRasist skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy KTR= definitionen på neandertalare......

    Kan ingen av er åtminstone FÖRSÖKA bete er som vuxna???

    Jag ger upp för att jag är hungrig men jag vill helst stoppa min kuk i sels "nazze hals" så han blir ägd för en gång skull!!

    Ni är inte ens värda att pissa på!!!


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2010-05-13, 01:07, ändrad totalt 1 gång
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Absurditet

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:04

    """Tycker det är synd att du uppmuntrar denne! Att bete sig lika illa som en sådan person är indirekt att acceptera dennes beteende!""

    Tycker Du verkligen att det är jag som beter mig illa? men herregud Sign KTR mordhotar mig ju!!!!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-13, 01:05

    Jag hoppas RedClouds farsgubbe får uppleva fyra år till med Alliansregeringen.
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Konstigt värre

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:08

    ""Jag ger upp för att jag är hungrig men jag vill helst stoppa min kuk i sels "nazze hals" så han blir ägd för en gång skull!!

    Denna typ av åsikter försvarar tydligen Sign Dao,,,,där jag däremot betraktas som provokatören? Hur tänker han då???
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Jag med, då får han kanske 4 år till! Med Mona blir det max 1

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:09

    Kakmonstret skrev:Jag hoppas RedClouds farsgubbe får uppleva fyra år till med Alliansregeringen.

    För sen har hon gett pengarna till amerikanska företag....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-13, 01:09

    citat:
    Du är så jävla dum och helt outbildad...

    Det här blatte som du kommunicerar har både fil.kand och magister examina inom den Svenska Skolväsendet !!

    Den här blatte före allt hade vapen i handen när jag hade 15 bast ...
    Den här Blatte har en hjärta och respekt för medmänniska
    Den här Blatte har sätt upplevt och bot i många länder !!


    Den här Blatte kan till och med ge dig en smisk som du kommer aldrig att glömma din lille inavlade apan , både på den fysiska och intellektuella sfären !!

    citat:
    "det finns betydligt mindre herrar som äter sådana töntar som dig till frukost"


    Men kom då din lille mini gris så gör något åt saken så vi skall se vem kommer att gråta din lille inavlade avart !!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-13, 01:11

    PE Dal skrev:"""Tycker det är synd att du uppmuntrar denne! Att bete sig lika illa som en sådan person är indirekt att acceptera dennes beteende!""

    Tycker Du verkligen att det är jag som beter mig illa? men herregud Sign KTR mordhotar mig ju!!!!


    Jag mordhotar dig inte , men jag vill ge dig ett fett spö ditt lille äckel !!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Fil.kand

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:14

    KickTheRasist skrev:citat:
    Du är så jävla dum och helt outbildad...

    Det här blatte som du kommunicerar har både fil.kand och magister examina inom den Svenska Skolväsendet !!

    Den här blatte före allt hade vapen i handen när jag hade 15 bast ...
    Den här Blatte har en hjärta och respekt för medmänniska
    Den här Blatte har sätt upplevt och bot i många länder !!


    Den här Blatte kan till och med ge dig en smisk som du kommer aldrig att glömma din lille inavlade apan , både på den fysiska och intellektuella sfären !!

    citat:
    "det finns betydligt mindre herrar som äter sådana töntar som dig till frukost"


    Men kom då din lille mini gris så gör något åt saken så vi skall se vem kommer att gråta din lille inavlade avart !!

    Det enda du har i mitt land med fil, är att du kanske har ätit filmjölk affraid affraid affraid
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-13, 01:19

    Citat:

    "Det enda du har i mitt land med fil, är att du kanske har ätit filmjölk affraid affraid affraid[/quote]"


    Vad har du gjort i ditt liv din nazze amöban då ?? Snickeri hela ditt livet eller , du fan kan ju inte ens skriva ditt namn på rätt sätt din lille åsna gå till skamvrå och stanna där istället !!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Lille vän, hur vet du att jag inte kan skriva mitt namn?

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:22

    KickTheRasist skrev:Citat:

    "Det enda du har i mitt land med fil, är att du kanske har ätit filmjölk affraid affraid affraid
    "


    Vad har du gjort i ditt liv din nazze amöban då ?? Snickeri hela ditt livet eller , du fan kan ju inte ens skriva ditt namn på rätt sätt din lille åsna gå till skamvrå och stanna där istället !![/quote]

    Och om jag är snickare så ska ju en sån som du vara glad, då bidrar ju jag med bidrag till snyltare som dig Very Happy Very Happy så vad du ska göra är ju att buga och tacka mig, jag är din maestro....var så god lille vän.....
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty KTR+Dao= sant

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:22

    Förhållningssättet till Sign Dao sjönk till bottennivåer, där synonymiteten med Sign KTR:s hot om våldsamt beteende mot mig och min familj raljerades till förbehåll för den hotandes fördel?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Man kan inte jämföra KTR med någon! KTR är en neandertalare....

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-13, 01:24

    PE Dal skrev:Förhållningssättet till Sign Dao sjönk till bottennivåer, där synonymiteten med Sign KTR:s hot om våldsamt beteende mot mig och min familj raljerades till förbehåll för den hotandes fördel?
    ´

    Antagligen från Balkan, dom brukar vara där i från.....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 01:26

    PE Dal skrev:Förhållningssättet till Sign Dao sjönk till bottennivåer, där synonymiteten med Sign KTR:s hot om våldsamt beteende mot mig och min familj raljerades till förbehåll för den hotandes fördel?

    Mitt inlägg var menat till ALLA, inklusive KTR!

    För övrigt har du från första stund behandlat mina inlägg, oavsett innehåll, som om jag varit i bottennivå - allt för att du skall slippa förklara dina trångsynta one-liners - så det lär inte göra någon skillnad alls!

    Du har själv markerat vilken nivå du vill tillhöra, och jag tänker inte kravla omkring i den sörjan med dig!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty KTR och Dao hotar

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:27

    """Jag mordhotar dig inte , men jag vill ge dig ett fett spö ditt lille äckel !!"""

    Nu förväntar jag mig ett inlägg från Sign Dao som bekräftar samhörigheten och solidariteten till denne Sign KTR.
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty gegga

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:31

    ""Du har själv markerat vilken nivå du vill tillhöra, och jag tänker inte kravla omkring i den sörjan med dig!""


    Men fortsätt Du att kravla runt i mordhotssörjan tillsammans med Din kära kompis KTR.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 01:34

    PE Dal skrev:"""Jag mordhotar dig inte , men jag vill ge dig ett fett spö ditt lille äckel !!"""

    Nu förväntar jag mig ett inlägg från Sign Dao som bekräftar samhörigheten och solidariteten till denne Sign KTR.

    KTR tog notis av min kritik av honom redan på en gång, och bad om ursäkt för detta - men fortfarande ändock! Han vet vad jag tycker om detta, och det duger för mig!

    Att du inte gör motsvarande är upp till dig! Skylla ifrån dig är uppenbarligen det enda du kan...

    Hur mycket jag än ogillar era inlägg (dina och KTR:s) här, så vet jag att man oftast får tillbaka med samma mynt som man ger ifrån sig!

    Därför hoppas jag att du kanske lär dig något av detta, och inser att du banne mig bör agera mot andra utifrån hur du vill att andra skall agera mot dig!!!

    Det kallas för rent förbannat HYFS - något som du uppenbarligen inte fått lära dig!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 01:35

    PE Dal skrev:""Du har själv markerat vilken nivå du vill tillhöra, och jag tänker inte kravla omkring i den sörjan med dig!""


    Men fortsätt Du att kravla runt i mordhotssörjan tillsammans med Din kära kompis KTR.

    Such...
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Olika

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:43

    """Därför hoppas jag att du kanske lär dig något av detta, och inser att du banne mig bör agera mot andra utifrån hur du vill att andra skall agera mot dig!!!
    Det kallas för rent förbannat HYFS - något som du uppenbarligen inte fått lära dig
    !!"""

    Bör Du inte skriva samma påstående till Din kompis,KTR??? Eller ???
    Behandlar Du verkligen alla med samma måttskala? Jag tror nämligen inte det.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 01:53

    PE Dal skrev:"""Därför hoppas jag att du kanske lär dig något av detta, och inser att du banne mig bör agera mot andra utifrån hur du vill att andra skall agera mot dig!!!
    Det kallas för rent förbannat HYFS - något som du uppenbarligen inte fått lära dig
    !!"""

    Bör Du inte skriva samma påstående till Din kompis,KTR??? Eller ???
    Behandlar Du verkligen alla med samma måttskala? Jag tror nämligen inte det.

    Varför skall jag skriva samma sak till KTR? Han har ju redan förklarat att han gör fel!

    Vad du "tror" bryr jag mig inte mycket om!

    Jag vill bara att du skall gete dig mot andra som du vill at andra skall bete sig mot dig!

    Är det så förbannat svårt???

    Givetvis gäller detta även KTR - men han vet redan om detta, till skillnad från dig!!!

    SKÄRP DIG NU FÖR HELVETE!!!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sinnesläge

    Inlägg  PE Dal 2010-05-13, 01:58

    Dao,,,Du verkar arg!!!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 10:54

    PE Dal skrev:Dao,,,Du verkar arg!!!

    Japp!

    Ibland blir jag det när vissa beter sig som fanatiska tölpar!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  RedMentalCase 2010-05-13, 11:23

    Dao skrev:
    PE Dal skrev:Dao,,,Du verkar arg!!!

    Japp!


    Ibland blir jag det när vissa beter sig som fanatiska tölpar!

    Men lägg ner din dåre.
    Det är väl inte nån annans fel att du ktr rc och rv är mentalt störda.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Dao 2010-05-13, 11:26

    RedMentalCase skrev:
    Dao skrev:
    PE Dal skrev:Dao,,,Du verkar arg!!!

    Japp!


    Ibland blir jag det när vissa beter sig som fanatiska tölpar!

    Men lägg ner din dåre.
    Det är väl inte nån annans fel att du ktr rc och rv är mentalt störda.

    Med detta klassificerade du dig till en av tölparna!

    Försöker ni högertomtar på forumet tävla om vem som är mest otrevlig eller?
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  R.O.F.L 2010-05-13, 11:34

    Debatten börjar snart.....när spritångorna är utvädrade....

    Sponsored content


    Tack svenska skattebetalare - Sida 6 Empty Sv: Tack svenska skattebetalare

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 00:46