Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
theward
Sossar ee lata
6 posters

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 23:55

    Tacka Alliansen för att de ordnade affären utan 5 miljarder i GM´s kassa, Mona ville ju "skänka" dessa miljarder som någon Krösus sork, den kvinnan tror att pengar växer på träd scratch . Nu är alltså affären i hamn och de anställda verkar bli kvar i fabriken, låt se nu om det kan komma lite positiva ord om detta att regeringen har stöttat och hjälpt till och garanterar lånen. Man vet ju vilka som kommer klandra ner på allt och vara mer bittra än någonsin, bröderna Red i spetsen, surare och mer ilskna än vanligt, det ryker väl ur öronen på Red C i hans lilla koja i skogen nu lol! lol!

    TACK Alliansen för att ni vet hur landet skall skötas, gud bevare mig väl att Mona & kommunisterna inte får vara med


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2010-01-27, 00:16, ändrad totalt 1 gång
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  theward 2010-01-26, 23:58

    Sossar ee lata skrev:Tacka Alliansen för att de ordnade affären utan 5 miljarder i GM´s kassa, Mona ville ju "skänka" dessa miljarder som någon Krösus sork, den kvinnan tror att pengar växer på träd scratch . Nu är alltså affären i hamn och de anställda verkar bli kvar i fabriken, låt se nu om det kan komma lite positiva ord om detta att regeringen har stöttat och hjälpt till och garanterar lånen. Man vet ju vilka som kommer klandra ner på allt och vara mer bittra än någonsin, bröderna Red i spetsen, surare och mer ilskna än vanligt, det ryker väl ur öronen på Red C i hans lilla koja i skogen nu lol! lol!

    TACK Alliansen för att ni vet hur landet skall skötas, gud bevare mig väl att Mona & kommunisterna inte får vara med

    Räddad av gong gongen och det har du mage att skryta om Rolling Eyes

    Ja, jag hoppas de vet mer än du vet iaf Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-27, 00:00

    Suck...? S-ee-L du har ju varit en förkämpe att SAAB ska läggas ner, din skitallians har enbart motvilligt tvingats till korset, för dom kunde inte lägga på fler vilkor!

    Schack Matt helt enkelt!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-27, 00:02

    Sossar ee lata skrev:Tacka Alliansen för att de ordnade affären utan 5 miljarder i GM´s kassa, Mona ville ju "skänka" dessa miljarder som någon Krösus sork, den kvinnan tror att pengar växer på träd scratch . Nu är alltså affären i hamn och de anställda verkar bli kvar i fabriken, låt se nu om det kan komma lite positiva ord om detta att regeringen har stöttat och hjälpt till och garanterar lånen. Man vet ju vilka som kommer klandra ner på allt och vara mer bittra än någonsin, bröderna Red i spetsen, surare och mer ilskna än vanligt, det ryker väl ur öronen på Red C i hans lilla koja i skogen nu lol! lol!

    TACK Alliansen för att ni vet hur landet skall skötas, gud bevare mig väl att Mona & kommunisterna inte får vara med

    Ja om det nu är på det viset, vilket jag iofs inte är insatt SAAB-affären... så kanske det var på sin plats med tanke på att man kastade lika många miljarder "i sjön" på influensavaccinet....
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Thors 2010-01-27, 00:14

    Räddad av gångången?

    OCH VILKA ÄGER GM, VILKA BESLUTAR OM GM?

    FYFAN

    NI HAR SKYLLT ALLT PÅ MAUD NÄR DET ÄR GM SOM HAR SISTA ORDET!

    NI NONCHALERAR TOTALT SAABS DÅLIGA SIFFROR!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-27, 00:15

    Sossar ee lata skrev:Tacka Alliansen för att de ordnade affären utan 5 miljarder i GM´s kassa, Mona ville ju "skänka" dessa miljarder som någon Krösus sork, den kvinnan tror att pengar växer på träd scratch . Nu är alltså affären i hamn och de anställda verkar bli kvar i fabriken, låt se nu om det kan komma lite positiva ord om detta att regeringen har stöttat och hjälpt till och garanterar lånen. Man vet ju vilka som kommer klandra ner på allt och vara mer bittra än någonsin, bröderna Red i spetsen, surare och mer ilskna än vanligt, det ryker väl ur öronen på Red C i hans lilla koja i skogen nu lol! lol!

    TACK Alliansen för att ni vet hur landet skall skötas, gud bevare mig väl att Mona & kommunisterna inte får vara med

    Hoppas du tycker det när SAAB drar till Holland om ett år eller två din lata pajas!
    Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Det vankas ny firmabil till våren

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-27, 00:16

    Nya SAAB 9-3x kanske kan vara något, så man hjälper Saab med det lilla man kan. Verkar grym!

    http://www.automotorsport.se/news/17281/provk%C3%B6rd-nya-saab-9-3x/
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  theward 2010-01-27, 00:19

    Thors skrev:Räddad av gångången?

    OCH VILKA ÄGER GM, VILKA BESLUTAR OM GM?

    FYFAN

    NI HAR SKYLLT ALLT PÅ MAUD NÄR DET ÄR GM SOM HAR SISTA ORDET!

    NI NONCHALERAR TOTALT SAABS DÅLIGA SIFFROR!

    "ni"?
    att buntas ihop med andra och deras åsikter.
    Det är nåt jag verkligen ogillar...

    men ärligt vad har Maud gjort bra, kan du nämna nåt??

    SAAB dåliga siffror, du vet inte att i en koncern...kan man bolla vinster och förluster mellan olika bolag.
    Dvs man kan offra ett bolag för att ge ett annat bättre ekonomi.
    Detta skulle kunna vara en förklaring till SAAB´s dåliga siffror, men det finns flera skäl till dom också
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Red V är glad som vanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-27, 00:19

    du måste ha ett så tråkigt liv lille vän, jag är glad för de SAAB anställda Very Happy och jag har aldrig sagt att jag "vill" att SAAB lägs ner, STATEN!!!! ska inte äga företag!!! det har jag sagt och det är helt rätt! nu räddas SAAB ändå och Maud & Alliansen räddade 5 miljarder som Mona ville slänga i knät på GM, så enkelt är det, jag har rätt som vanligt. cheers
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-27, 00:22

    theward skrev:
    Thors skrev:Räddad av gångången?

    OCH VILKA ÄGER GM, VILKA BESLUTAR OM GM?

    FYFAN

    NI HAR SKYLLT ALLT PÅ MAUD NÄR DET ÄR GM SOM HAR SISTA ORDET!

    NI NONCHALERAR TOTALT SAABS DÅLIGA SIFFROR!

    "ni"?
    att buntas ihop med andra och deras åsikter.
    Det är nåt jag verkligen ogillar...

    men ärligt vad har Maud gjort bra, kan du nämna nåt??

    SAAB dåliga siffror, du vet inte att i en koncern...kan man bolla vinster och förluster mellan olika bolag.
    Dvs man kan offra ett bolag för att ge ett annat bättre ekonomi.
    Detta skulle kunna vara en förklaring till SAAB´s dåliga siffror, men det finns flera skäl till dom också

    Det Maud gjorde som troligen avgjorde denna affär var att hon tog semester på Reinfeldts begäran!
    Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  theward 2010-01-27, 00:25

    Sossar ee lata skrev:du måste ha ett så tråkigt liv lille vän, jag är glad för de SAAB anställda Very Happy och jag har aldrig sagt att jag "vill" att SAAB lägs ner, STATEN!!!! ska inte äga företag!!! det har jag sagt och det är helt rätt! nu räddas SAAB ändå och Maud & Alliansen räddade 5 miljarder som Mona ville slänga i knät på GM, så enkelt är det, jag har rätt som vanligt. cheers

    ditt resonemnag påminner om en som står och tittar på en som håller på att drukna.

    väl när den nästan drunknade kommer upp på stranden, så säger åskådaren "-att jag är jätteglad att du klarade livhanken"

    Vet inte men vore jag den personen son nästan druknande, tror jag att jag skulle "dränka" åskådaren i ren illska
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-27, 00:28

    theward skrev:
    Sossar ee lata skrev:du måste ha ett så tråkigt liv lille vän, jag är glad för de SAAB anställda Very Happy och jag har aldrig sagt att jag "vill" att SAAB lägs ner, STATEN!!!! ska inte äga företag!!! det har jag sagt och det är helt rätt! nu räddas SAAB ändå och Maud & Alliansen räddade 5 miljarder som Mona ville slänga i knät på GM, så enkelt är det, jag har rätt som vanligt. cheers

    ditt resonemnag påminner om en som står och tittar på en som håller på att drukna.

    väl när den nästan drunknade kommer upp på stranden, så säger åskådaren "-att jag är jätteglad att du klarade livhanken"

    Vet inte men vore jag den personen son nästan druknande, tror jag att jag skulle "dränka" åskådaren i ren illska

    Mycket bra liknelse som stämmer exakt in på Alliansanhängare och hottentottar! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-27, 00:32

    theward skrev:
    Sossar ee lata skrev:du måste ha ett så tråkigt liv lille vän, jag är glad för de SAAB anställda Very Happy och jag har aldrig sagt att jag "vill" att SAAB lägs ner, STATEN!!!! ska inte äga företag!!! det har jag sagt och det är helt rätt! nu räddas SAAB ändå och Maud & Alliansen räddade 5 miljarder som Mona ville slänga i knät på GM, så enkelt är det, jag har rätt som vanligt. cheers

    ditt resonemnag påminner om en som står och tittar på en som håller på att drukna.

    väl när den nästan drunknade kommer upp på stranden, så säger åskådaren "-att jag är jätteglad att du klarade livhanken"

    Vet inte men vore jag den personen son nästan druknande, tror jag att jag skulle "dränka" åskådaren i ren illska

    Lite grann som Gunnar Axén under debatten om Marie-Louise självmord efter F-kassebeskedet/avslaget om sjukpension
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Red V........

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-27, 00:33

    spänn kindmusklerna, titta i spegeln så kommer du se något nytt, kallas leende Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-27, 00:37

    Sossar ee lata skrev:spänn kindmusklerna, titta i spegeln så kommer du se något nytt, kallas leende Very Happy

    Det du ser när du tittar i spegel utöver en hänsynslös människa ... är inte ett leende, utan ett hånflin ... viss skillnad där Mr förnedringsnick Smile
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Redvictory 2010-01-27, 00:38

    Sossar ee lata skrev:spänn kindmusklerna, titta i spegeln så kommer du se något nytt, kallas leende Very Happy

    Jag kan ju råda dig att INTE se dig i spegeln S-ee-L! du kommer nämligen INTE bli gladare! du är en sorglig figur som måste ljuga dig igenom livet! du drömmer om att bli en respekterad människa men tyvärr blir du inte det förrän du tagit tag i dina allvarliga problem! (lycka till) Very Happy

    Sponsored content


    Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!! Empty Sv: Maud & Alliansen räddade 5 mijarder åt oss skattebetalare!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 22:32