Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
marxisten
ANNA2LINK
KickTheRasist
Regndrottning
Sossar ee lata
RedCloud
Redvictory
Kakmonstret
12 posters

    100 dagar kvar...

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    100 dagar kvar... Empty 100 dagar kvar...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-11, 14:36

    till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.

    Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan Smile

    En historisk händelse som inte bör missas.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Redvictory 2010-03-11, 14:51

    Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.

    Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan Smile

    En historisk händelse som inte bör missas.

    Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  RedCloud 2010-03-11, 14:54

    En historisk händelse som inte bör missas.

    en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    100 dagar kvar... Empty Du är så jävla dum så klockorna stannar Red V

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-11, 14:55

    Räkna lite med din skrupna hjärna vad inkomsterna blir för Sverige Genom Detta, iform av turismen etc! Det här är Ett av det största som kan ske "reklammäsigt" för Ett land, men du och dina Lika är ju emot allt kul och fint, avundsjuka är vad det handlar om!

    Tackar för brudparet Att de gifter sig bara Innan valet, det gynnar oss glada och positiva alliansare! D
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    100 dagar kvar... Empty Ännu en dum kommunist har talat

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-11, 14:56

    [quote = "RedCloud"] [quote] En historisk händelse Som Inte Bör missas. [/ quote]

    en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta? [/ quote]

    Hur kan man vara så avundsjuk & bitter!!!!???
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-11, 14:58

    Det kostar bara en spottstyver, som kommer dra in säkert tio gånger så mycket till statskassan eller mer på grund av alla kringaktiviteter. Samtliga hotellrum i Stockholm är slutsålda sedan länge.

    Brölloppet gynnar både arbetsklimat, inkomster och turistnäring. Hela samhället tjänar på det.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  RedCloud 2010-03-11, 14:58

    Hur kan man vara så avundsjuk & bitter!!!!???

    Varken avundsjuk eller bitter, herr Mytoman & Nyfascist.
    Konstaterar bara att en bidragsparasit och en gymägare ska gifta sig...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Redvictory 2010-03-11, 14:59

    [quote="Sossar ee lata"][quote = "RedCloud"]
    En historisk händelse Som Inte Bör missas. [/ quote]

    en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta? [/ quote]

    Hur kan man vara så avundsjuk & bitter!!!!???

    Viktoria är en bidragsparasit s-ee-l! vad tycker du om det?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-11, 14:59

    RedCloud skrev:
    En historisk händelse som inte bör missas.

    en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta ?

    Bättre än en cancersvulst som är gift med en tjock kossa.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  RedCloud 2010-03-11, 15:07

    Bättre än en cancersvulst som är gift med en tjock kossa.

    100 dagar kvar... Kungen-silvia438_212582w

    Håller faktiskt med....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    100 dagar kvar... Empty Du är en bidragsparasit Red V

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-11, 15:13

    en avundsjuk bidragsparasit
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Redvictory 2010-03-11, 15:23

    Sossar ee lata skrev:en avundsjuk bidragsparasit

    En? det är ju både kungen och silvia alltså två! men vad har de att vara avundsjuka på? de har ju sina 14 miljoner var om året fri mat fri bil fri hyra i en jättekåk! Very Happy
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-11, 18:08

    Det är för en gångs skull, som jag måste, (tyvärr), hålla med sälen...

    Går inte Sverige och medborgarna mångmiljard plus på detta spektakel så har vi gjort åt helsike fel!


    queen
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  KickTheRasist 2010-03-11, 18:10

    Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.

    Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan Smile

    En historisk händelse som inte bör missas.


    Visst men först skulle jag vilja att hemlösa i Stockholm och runt omkring här i Sverige får taket överhuvudet och mat på bordet!!


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2010-03-11, 18:14, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-03-11, 18:13

    Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.

    Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan Smile

    En historisk händelse som inte bör missas.


    Jag kan hålla med om att brölloppet är viktigt för Sverige men det behöver ju inte kosta hur många miljoner som helst... Jag hoppas att kungahuset kan stå för en viss kostnad också. Dom har ju ett antal miljoner på banken...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  marxisten 2010-03-11, 18:17

    Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.

    Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan Smile

    En historisk händelse som inte bör missas.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Redvictory 2010-03-11, 20:21

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  berralarzon 2010-03-11, 20:26

    Redvictory skrev:

    En familjemedlem av Sveriges största socialbidragtagare, den enkle socialbidragstagaren tvingas vända in å ut på sitt liv men knugen behöver inte ens redovisa var familjen knugen gör av med hälften av sitt "socialbidrag".
    Sicket skit.
    //berra

    miljoner talar vi om miljoner kära skattekverulanter på högersidan.
    ds:
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  formsvackan 2010-03-11, 21:54

    RedCloud skrev:
    Bättre än en cancersvulst som är gift med en tjock kossa.

    100 dagar kvar... Kungen-silvia438_212582w

    Håller faktiskt med....
    Knapadeln från Pau Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    100 dagar kvar... Empty Bröllop

    Inlägg  Secrist 2010-03-11, 22:04

    Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!

    Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös. cheers
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  RedCloud 2010-03-11, 22:12

    Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna.


    Staten bekostar, näringslivet tar vinsten,,,ja ja, forumhögern tillhör ju inte de vassaste knivarna i lådan direkt...
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-03-11, 22:37

    Redvictory skrev:[
    Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar![/color]

    Komik! När etnomasochisterna och kosmopoliterna med sina svenskfientliga och etnosadistiska visioner och orchvänliga - till viss del ideologiska - agendor masspropagerar och tvingar skattebetalare att finansiera utomkulturell berikning och resignation är det ingen vänsterfascist som slår näven i bordet. När däremot svenska seder och kulturella - utifrån en traditionell aspekt - sedvänjor gör gällande att svenska folket skall bidra med en peng, som i förhållande till div. mångfaldsprojekt är obefintlig, går man kors i taket och höter med näven med sin fradgatuggande och sedfientliga politiska åsyn. Den uppenbara absurditeten inom vänsterlobbyn visar återigen, och på kontinuerlig basis, att Sverige klarar sig galant utan dessa hycklande kulturmarxister som ständigt skall beklaga sig över den svenska identiteten.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  marxisten 2010-03-11, 22:50

    Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!

    Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös. cheers

    Så att pröjsa för att två parasittala odemokratiska element i svenska samhället ska gifta sig är en investering, men det är inte en investering att ha en vettig sjukförsäkring för den vanliga grovarbetaren?

    Högerpolitik i ett nötskal.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Redvictory 2010-03-11, 22:59

    Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!

    Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös. cheers

    Sömnlös? är du sjuk? Jag tycker vi kan göra oss av med kungahuset! det är ett spektakel!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-11, 23:03

    marxisten skrev:
    Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!

    Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös. cheers

    Så att pröjsa för att två parasittala odemokratiska element i svenska samhället ska gifta sig är en investering, men det är inte en investering att ha en vettig sjukförsäkring för den vanliga grovarbetaren?

    Högerpolitik i ett nötskal.

    Hade regeringen varit röd så hade den också pröjsat för bröllopet....

    Ett kunligt bröllop betyder många sköna slantar in till statskassan. Bra mycket mer än utgifterna. Bröllopet blir en vinst för staten och för Stockholms kommun.

    ett kungligt bröllop är INTE en privat affär så det finns inget orimligt att skattebetalare betalar för säkerheten och annat runt omkring. Det är skattebetalarna som kommer att göra vinst!


    queen

    Sponsored content


    100 dagar kvar... Empty Sv: 100 dagar kvar...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 13:39