Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
MammaGuevara
R.O.F.L
Thetaxpayer
Sniperace
KickTheRasist
lazy
Regndrottning
RedCloud
Susz X
Corven
MartinLindgren
cleopatra
Kakmonstret
IK HAAT COMMUNISME
18 posters

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 23:22

    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    MammaGuevara skrev:

    Vet du, alla är inte lika frånstötande som du. Idiotin lyser igenom i ditt ansikte, säkert därför du inte får till det.

    Du tror på fullt allvar att jag inte får "komma till"? Tillåt mig skratta dig i ansiktet, du tror inte ens själv på det.

    Det där tillskriver jag lika mycket sanning som allt annat du sagt. Men å andra sidan, vad vet jag om HBT-scenen. Du kanke är jättepopulär bland lädergossarna
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 23:25

    MammaGuevara skrev:

    Det där tillskriver jag lika mycket sanning som allt annat du sagt. Men å andra sidan, vad vet jag om HBT-scenen. Du kanke är jättepopulär bland lädergossarna

    Haha försök du, försök att "måla" mig som fikus. Jag har mina tjejer jag.
    Framförallt gillar jag israeler och fransyskor. Mums!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Susz X 2009-04-19, 23:28

    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    MammaGuevara skrev:

    Det där tillskriver jag lika mycket sanning som allt annat du sagt. Men å andra sidan, vad vet jag om HBT-scenen. Du kanke är jättepopulär bland lädergossarna

    Haha försök du, försök att "måla" mig som fikus. Jag har mina tjejer jag.
    Framförallt gillar jag israeler och fransyskor. Mums!

    Hur i hela fridens namn hinner du med dem dåh?
    Du är ju online jämt..Eller tar du bunten på en kväll i veckan typ? Men det där med fransyskor tvekar jag på..Har franskt blod i mina ådror sedan låång tid tebax- men någon attracktion uppstår då inte när man läser vad du tänker..Well- lycka till grabben! drunken


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-19, 23:30, ändrad totalt 1 gång
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 23:29

    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    MammaGuevara skrev:

    Det där tillskriver jag lika mycket sanning som allt annat du sagt. Men å andra sidan, vad vet jag om HBT-scenen. Du kanke är jättepopulär bland lädergossarna

    Haha försök du, försök att "måla" mig som fikus. Jag har mina tjejer jag.
    Framförallt gillar jag israeler och fransyskor. Mums!


    Filmer räknas inte
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Susz X 2009-04-19, 23:33

    Mama G- kan intedu byta bild? Fasen- varenda gång jag kollar på den glömmer jag att bilden inte stämmer med skrivaren- och dreglar.. rabbit
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 23:35

    Susz X skrev:Mama G- kan intedu byta bild? Fasen- varenda gång jag kollar på den glömmer jag att bilden inte stämmer med skrivaren- och dreglar.. rabbit

    Du får tänka på vad jag kallar mig. Samma man som mannen i baskern Laughing
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Susz X 2009-04-19, 23:39

    Du menar cpjavel/ Alexi? Men- det verkar som om han e islänning ..
    Visst är du Ik?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-19, 23:41

    Susz X skrev:Du menar cpjavel/ Alexi? Men- det verkar som om han e islänning ..
    Visst är du Ik?

    Islänning? Fel.

    Next?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  kanaljen 2009-04-19, 23:43

    MammaGuevara skrev:
    Susz X skrev:Mama G- kan intedu byta bild? Fasen- varenda gång jag kollar på den glömmer jag att bilden inte stämmer med skrivaren- och dreglar.. rabbit

    Du får tänka på vad jag kallar mig. Samma man som mannen i baskern Laughing

    Visst, det säger ju mycket om dig som person. En galning, rätt och slätt
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Susz X 2009-04-19, 23:46

    Jobbar ni på psykriatrin alla gubbar här på AC?
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 23:57

    Susz X skrev:Du menar cpjavel/ Alexi? Men- det verkar som om han e islänning ..
    Visst är du Ik?

    Är detta riktat till mig? Och nej, cpjävel är inte islänning, han är en konstant pårökt holländare.
    MammaGuevara
    MammaGuevara


    Antal inlägg : 255
    Join date : 09-03-04

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  MammaGuevara 2009-04-19, 23:59

    Susz X skrev:Jobbar ni på psykriatrin alla gubbar här på AC?

    De JOBBAR knappast på psykiatrin. Men nära kontakter har de säkert
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Susz X 2009-04-20, 00:02

    MammaGuevara skrev:
    Susz X skrev:Jobbar ni på psykriatrin alla gubbar här på AC?

    De JOBBAR knappast på psykiatrin. Men nära kontakter har de säkert

    Nja- tveksamt. Min erfarenhet är att en del fast anställd klientel där är värre
    MamaG- kolla länken till böckerna , något för media - tror du de nappar?:

    http://www.kmr.nu/bocker.htm


    Senast ändrad av Susz X den 2009-04-20, 00:05, ändrad totalt 2 gånger
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 00:04

    Om det är några som verkar rökta här så är det mammag..och SuszX!

    Forumpolisen regndrottningen var är du nu?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-20, 00:05

    MammaGuevara skrev:
    Susz X skrev:Du menar cpjavel/ Alexi? Men- det verkar som om han e islänning ..
    Visst är du Ik?

    Är detta riktat till mig? Och nej, cpjävel är inte islänning, han är en konstant pårökt holländare.

    Konstant pårökt? Nej, det är nog dina AFA vänner du menar.

    Visst tar man ett bloss då och då, mycket bättre än cigaretter iaf Smile
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-20, 00:08

    blueheaven skrev:Om det är några som verkar rökta här så är det mammag..och SuszX!

    Forumpolisen regndrottningen var är du nu?

    Vad vill du?

    queen
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty insnöad kommunistdåre..

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-20, 00:08

    MammaGuevara skrev:
    GustavAnder skrev:Vad tyst det blev på den IQ befriade mammah och hennes dårar till försvarare, när man presenterade att citat från Che som visar att han var fullblodsrasist...
    Det finns mängder av likadana citat från denne kommunistdåre.


    Du tror väl inte på fullt allvar att om du skriver in något så blir det någon slags djävla fakta? Jag är inte tyst för att du producerat något att ta hänsyn till, jag har haft viktigare saker för mig än att "diskutera" med sådana som dig, som så kapitalt saknar förmågan.


    Men nu är fakta sådan att Che de facto var rasist, det finns mängder av rasistiska uttalanden från honom, klart dokumenterade, från hans dagböcker bland annat.
    Ni lever i patetisk lögnvärld ni kommisar.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-20, 00:22

    Che lär ha sagt detta:

    "The negro is indolent and lazy, wheras the European is forward-look and hard-working"
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-20, 00:25

    han lär också ha erbjudit sig att slåss för FRELIMO i Mocambique bl.a., vilket skulle tala för motsatsen. Synd att han inte gjorde det och RENAMO fick tag på honom...
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 08:28

    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:Om det är några som verkar rökta här så är det mammag..och SuszX!

    Forumpolisen regndrottningen var är du nu?

    Vad vill du?

    queen

    Skall du inte påpeka det olämpliga i dessas skrivelser?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  formsvackan 2009-04-20, 09:54

    GustavAnder skrev:Men nu är fakta sådan att Che de facto var rasist.
    Fakta är något GA som du inte skulle känna igen om du så fick ett helt ton i skallen.

    GustavAnder skrev: det finns mängder av rasistiska uttalanden från honom, klart dokumenterade, från hans dagböcker bland annat..
    Jag har inte läst hans dagböcker, och det har garanterat inte du heller. Citat, förvanskade och/eller lösryckta ur sitt sammanhang är inget som jag förväxlar med fakta, i synnerhet inte som presentation och härledda slutledningar kommer från dig.

    GustavAnder skrev:Ni lever i patetisk lögnvärld ni kommisar.
    Det är inte alls förvånande att du upplever det så. De flesta forumbesökare har sedan ett par år konstaterat att du reagerar på detta sätt mot allt som inte har sitt ursprung i din fantasigenerator, gamla krigsromaner eller Lyckoslanten.

    Återigen: Vad rasism beträffar bör du ta dig en funderare över vad din redovisade inställning till invandrare bottnar i.

    Alla somalier är inte pirater, men omvärldens påverkan på det somaliska samhället har fått ett antal av dem att söka sin försörjning som sjörövare. Ett dåligt, men förmodligen desperat yrkesval.
    .
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  blueheaven 2009-04-20, 10:05

    formsvackan skrev:

    GustavAnder skrev:Ni lever i patetisk lögnvärld ni kommisar.
    Det är inte alls förvånande att du upplever det så. De flesta forumbesökare har sedan ett par år konstaterat att du reagerar på detta sätt mot allt som inte har sitt ursprung i din fantasigenerator, gamla krigsromaner eller Lyckoslanten.


    Så proletären är en bättre källa än lyckoslanten för att få reda på sanningen då? No
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  formsvackan 2009-04-20, 10:47

    blueheaven skrev:Så proletären är en bättre källa än lyckoslanten för att få reda på sanningen då? No
    Har aldrig läst den så jag vet inte, men rimligtvis borde den vara det.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-20, 11:22

    blueheaven skrev:
    Regndrottning skrev:
    blueheaven skrev:Om det är några som verkar rökta här så är det mammag..och SuszX!

    Forumpolisen regndrottningen var är du nu?

    Vad vill du?

    queen

    Skall du inte påpeka det olämpliga i dessas skrivelser?

    Hurså? Om du tycker något är olämpligt kan du inte påpeka det själv? Du är väl varken handikappad eller inkompetent?

    queen
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  cleopatra 2009-04-20, 12:22

    Och här var det lågt till taket ser jag Rolling Eyes tom lägre än det brukar och det vill ju inte säga lite på det här forumet.....


    MammaGuevara skrev:Har jag fel om dig kan jag mycket väl be om ursäkt. Tråden i övrigt har dock passerat alla gränser på alla möjliga breddar


    Ja MG tråden hade lågvattenmärke redan när du skrev det här, men det kunde tydligen bli ännu värre.... Surprised silent

    Om du har fel angående mig kan ju bara du avgöra, jag tycket naturligtvis att du har det, annars skulle jag ju inte skrivit som jag gjorde. Jag har inget emot att försvara mina åsikter om jag får sakliga argument att svara på, men eftersom jag aldrig själv använder mig av epiteter eller angriper personen bakom åsikterna så vill jag heller inte bli behandlad så. Jag brukar ju säga att man blir behandlad som man behandlar andra, och jag vill ju gärna tro att det är så. Personer här har påstått att detta inte stämmer för att DE minsann blir angripna hela tiden, men jag tror att det har blivit en ond cirkel så ingen minns vem som började och alla har taggarna utåt och hugger vid minsta antydan om kritik. Beteendet har hängt med sen AB och mycket vatten har flutit under broarna. Frågan är om det finns någon chans att förändra stämningen här inne? Jag tror och hoppas ju det, annars skulle jag inte vara kvar här. Många här ÄR bra debattörer och HAR vettiga åsikter (även om de inte alltid stämmer med mina) det märks emellanåt även om det verkar som att vissa triggar och plockar fram det värsta hos varandra. Troll finns på alla forum, men om man ignorerar dem och de inte får någon reaktion så tröttnar de snart. Ungefär som man gör med trotsiga barn, hehe.



    Sponsored content


    1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän! - Sida 7 Empty Sv: 1/4 i Stockholm får inte ha pojkvän!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 13:10