Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
RedMentalCase
Secrist
6 posters

    Vänsterextremister får fängelse

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterextremister får fängelse Empty Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  Secrist 2014-05-21, 16:52

    Är det den empatiska vänstern vi läser om?

    Sju av de åtta vänsterextremister som åtalats för organiserad brottslighet i Revolutionära frontens namn dömdes i dag. En utpekad ledargestalt, bara 19 år då brotten begicks, får två års fängelse för bland annat grov misshandel av tre personer.

    Mannen som nu hunnit fylla 20 var med och misshandlade två slovakiska gästarbetare, en far och en son, som slogs med ölflaskor, stolar, askkoppar och blomkrukor. Attacken ska ha kommit efter kommandot "kör kör" och ska ha berott på att männen misstogs för nazister.

    Stockholms tingsrätt anser det även bevisat att han var med då en grupp RF-anhängare grovt misshandlade en man i Jönköping under ropet "död åt nazisten". Mannen attackerades med en mängd sparkar och slag, bland annat i bakhuvudet. Misshandeln fortsatte när mannen föll till marken.

    Efteråt chattade angriparna om det inträffade och skrev saker som "han med vit jacka slog jag på rejält" och "såhär smakar RF din jävla nassefitta så sparka jag honom i huvudet".

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18926342.ab
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  RedMentalCase 2014-05-21, 17:26

    Det finns mer, helt solklart är dessa vänster det allra största hotet mot vår demokrati idag.



    http://www.sydsvenskan.se/lund/manga-byggnader-bor-vandaliseras/

    – Att slåss med poliser och förstöra byggnader är jag helt för, säger Simon Lerkot Berglind.

    ”folket måste återta makten utanför demokratins ramar” och ”skiter fullständigt i lag och ordning
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  formsvackan 2014-05-21, 17:46

    RedMentalCase skrev:”folket måste återta makten utanför demokratins ramar” och ”skiter fullständigt i lag och ordning
    Dina uppmaningar under tidigare nick att folket måste återta pengarna utanför demokratins ramar är väl ungefär lika illa. Att skaffa sig grädde på moset genom att jobba svart är väl också att skita fullständigt i lag och ordning.

    På vilket sätt är dina lagbrott bättre ? Du uppmanade dessutom andra att göra likadant.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  RedMentalCase 2014-05-21, 18:17

    Du är uppenbarligen inte riktigt frisk foliet, är du alldeles säker på att det gynnar dig att sitta här 24-7?

    Jämför du dina fantasier och sagor om mina små svartarbeten med att bränna ner hus och slåss med polisen?


    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  Infra 2014-05-21, 19:04

    RedMentalCase skrev:Du är uppenbarligen inte riktigt frisk foliet, är du alldeles säker på att det gynnar dig att sitta här 24-7?

    Jämför du dina fantasier och sagor  om mina små svartarbeten med att bränna ner hus  och slåss med polisen?


    Det finns inget folium. Använd gärna förnamnet form.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  Infra 2014-05-21, 19:06

    Secrist skrev:Är det den empatiska vänstern vi läser om?

    Sju av de åtta vänsterextremister som åtalats för organiserad brottslighet i Revolutionära frontens namn dömdes i dag. En utpekad ledargestalt, bara 19 år då brotten begicks, får två års fängelse för bland annat grov misshandel av tre personer.

    Mannen som nu hunnit fylla 20 var med och misshandlade två slovakiska gästarbetare, en far och en son, som slogs med ölflaskor, stolar, askkoppar och blomkrukor. Attacken ska ha kommit efter kommandot "kör kör" och ska ha berott på att männen misstogs för nazister.

    Stockholms tingsrätt anser det även bevisat att han var med då en grupp RF-anhängare grovt misshandlade en man i Jönköping under ropet "död åt nazisten". Mannen attackerades med en mängd sparkar och slag, bland annat i bakhuvudet. Misshandeln fortsatte när mannen föll till marken.

    Efteråt chattade angriparna om det inträffade och skrev saker som "han med vit jacka slog jag på rejält" och "såhär smakar RF din jävla nassefitta så sparka jag honom i huvudet".

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18926342.ab

    Kunde jag höra en lätt ton av skadeglädje där i ditt inlägg? No 
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  ericTheDog 2014-05-21, 21:50

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:”folket måste återta makten utanför demokratins ramar” och ”skiter fullständigt i lag och ordning
    Dina uppmaningar under tidigare nick att folket måste återta pengarna utanför demokratins ramar är väl ungefär lika illa. Att skaffa sig grädde på moset genom att jobba svart är väl också att skita fullständigt i lag och ordning.

    På vilket sätt är dina lagbrott bättre ? Du uppmanade dessutom andra att göra likadant.




    Jadu din j-a åsna. Att ens jämföra "grädde på moset" med grov misshandel visar tydligt att du hör hemma på hispan.

    Jag cyklar så här års. Lagligt, visst, men det undanhåller staten betydligt mer skattepengar än om jag skulle svarta lite. Är det också jämförbarrt med dödsmisshandel i foliets galna värld?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  redalert 2014-05-21, 22:12

    RedMentalCase skrev:Du är uppenbarligen inte riktigt frisk foliet, är du alldeles säker på att det gynnar dig att sitta här 24-7?

    Jämför du dina fantasier och sagor  om mina små svartarbeten med att bränna ner hus  och slåss med polisen?



    Har jag sagt det förut?

    Fooliet är en jerk och jubelåsna ända ut i tåspetsarna ingen tvekan om den saken!  affraid 
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  Secrist 2014-05-21, 22:56

    Infra skrev:
    Secrist skrev:Är det den empatiska vänstern vi läser om?

    Sju av de åtta vänsterextremister som åtalats för organiserad brottslighet i Revolutionära frontens namn dömdes i dag. En utpekad ledargestalt, bara 19 år då brotten begicks, får två års fängelse för bland annat grov misshandel av tre personer.

    Mannen som nu hunnit fylla 20 var med och misshandlade två slovakiska gästarbetare, en far och en son, som slogs med ölflaskor, stolar, askkoppar och blomkrukor. Attacken ska ha kommit efter kommandot "kör kör" och ska ha berott på att männen misstogs för nazister.

    Stockholms tingsrätt anser det även bevisat att han var med då en grupp RF-anhängare grovt misshandlade en man i Jönköping under ropet "död åt nazisten". Mannen attackerades med en mängd sparkar och slag, bland annat i bakhuvudet. Misshandeln fortsatte när mannen föll till marken.

    Efteråt chattade angriparna om det inträffade och skrev saker som "han med vit jacka slog jag på rejält" och "såhär smakar RF din jävla nassefitta så sparka jag honom i huvudet".

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18926342.ab

    Kunde jag höra en lätt ton av skadeglädje där i ditt inlägg? No 

    Tja, det är kul att se hur verkligheten ser ut bakom ert gullande med våldsförhärligande extremvänster.

    Sponsored content


    Vänsterextremister får fängelse Empty Sv: Vänsterextremister får fängelse

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 22:55