Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


    Inlägget som Daoren aldrig skrivit:

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Inlägget som Daoren aldrig skrivit: Empty Inlägget som Daoren aldrig skrivit:

    Inlägg  ericTheDog 2013-11-23, 01:05

    Inlägg nummer 12 i tråden AFA 20 år:

    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:Grattis på födelsedagen!
    Grattis till 20 år av våld menar du?
    Jag skulle gratta dig också när du fyller år, trots att du stöttar våld, krig och diktatur! Det ser jag som en ganska neutral grej.

    Annars stödjer jag inte afa:s val av agerande, även om jag stödjer de i stort i sak.
    Fast deras val är ju den starkes rätt och framgång genom våld. Vad är det du stödjer menar du?
    De är inte mer våldsamma eller otrevliga än du i dessa debattforumet, där du konstant förstör tråd efter tråd genom dina metoder av direkta omskrivningar och/eller ytterligheter...

    De hojtar lite högt när SD och liknande protesterar. Det är de som står upp mot fascismen, i praktiken, när ni bara står emot med lite vaga ord. De går ibland lite för långt, men till skillnad från dig och dina kumpaner GÖR de något!

    Som i trettiotalets Tyskland...

    Det blåmarkerade påstar sig Daoren aldrig ha skrivit. Dessutom anklagar han de som citerar honom för falskcitat. Daoren är inte så lite knäpp.

      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 10:12