Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Dao
redalert
Sossar ee lata
7 posters

    Vad ska man säga????

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 12:39

    Va fan ska vi svenskar bli indragna i dessa jävla dårars ideologier??!!!! Man blir så jävla trött på allt våld dom för mer sig!! Men infra & Dao med bihang anser ju att vi får acceptera detta.

    http://www.expressen.se/nyheter/sapos-radsla-de-kan-utfora-attentat-har/

    Det här är också Sveriges framtid.....

    "Ungdomar i förorten skickas på religiösa läger utomlands - och kommer hem med förakt för demokratiska värderingar.
    Varningen kommer från fritidsledaren Ali al-Djaber, själv troende muslim."

    http://www.expressen.se/nyheter/jag-har-forlorat-manga-ungdomar/

    Men som sagt, vi ska ju acceptera detta......
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  redalert 2013-06-17, 12:46

    Sossar ee lata skrev:Va fan ska vi svenskar bli indragna i dessa jävla dårars ideologier??!!!! Man blir så jävla trött på allt våld dom för mer sig!! Men infra & Dao med bihang anser ju att vi får acceptera detta.

    http://www.expressen.se/nyheter/sapos-radsla-de-kan-utfora-attentat-har/

    Det här är också Sveriges framtid.....

    "Ungdomar i förorten skickas på religiösa läger utomlands - och kommer hem med förakt för demokratiska värderingar.
    Varningen kommer från fritidsledaren Ali al-Djaber, själv troende muslim."

    http://www.expressen.se/nyheter/jag-har-forlorat-manga-ungdomar/

    Men som sagt, vi ska ju acceptera detta......

    Fisten, daoren, rc, foliet har ju redan accepterat detta hjärntvättade och hysteriska som de är! Shocked
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 13:31

    Om vi måste acceptera svin som Seel, så får vi nog räkna med andra också!

    Extremister som extremister...
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 13:59

    Dao skrev:Om vi måste acceptera svin som Seel, så får vi nog räkna med andra också!

    Extremister som extremister...


    Ok...På vilket sätt har jag varit ett svin? bara för man anser annat än dig så är man ett svin. Typiskt kommunistanda......
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 14:08

    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:Om vi måste acceptera svin som Seel, så får vi nog räkna med andra också!

    Extremister som extremister...


    Ok...På vilket sätt har jag varit ett svin? bara för man anser annat än dig så är man ett svin. Typiskt kommunistanda......

    Extremister som extremister!

    Du får ha vilka åsikter du vill, för mig. Problemet är att du är en av de som inte anser att andra skall få ha vilka åsikter de vill!

    Lägg där till din rasistiska "liberala" korståg!

    Sådana som du borde ha varit borta från moderna samhällen efter 1945!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 14:12

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:Om vi måste acceptera svin som Seel, så får vi nog räkna med andra också!

    Extremister som extremister...


    Ok...På vilket sätt har jag varit ett svin? bara för man anser annat än dig så är man ett svin. Typiskt kommunistanda......

    Extremister som extremister!

    Du får ha vilka åsikter du vill, för mig. Problemet är att du är en av de som inte anser att andra skall få ha vilka åsikter de vill!

    Lägg där till din rasistiska "liberala" korståg!

    Sådana som du borde ha varit borta från moderna samhällen efter 1945!


    By the way, du går ju i taket när jag kallar de som begått grova brott för apor. Varför kallar du då själv folk för svin? Får man säga sådant när det passar dig?
    Och en sak, att jag inte gillar allt våld, våldtäkter & att Sverige löper större risk att råka ut för terrordåd, är det rasistiskt? Säger som många invandrare själv gör, sluta dalta och kör med rasistkortet hela tiden. Anser du att killen som tog upp att det föds islamistiska extremister vara rasist??
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 14:13

    Är man rasist bara för att man hatar sådant här??

    http://www.svt.se/nyheter/terrordaden-som-skakade-london


    Senast ändrad av Sossar ee lata den 2013-06-17, 14:24, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 14:22

    Sossar ee lata skrev:Är man rasist vara för att man hatar sådant här??

    http://www.svt.se/nyheter/terrordaden-som-skakade-london

    Nej! Men eftersom du uttrycker ogillande mot NÅGOT brott - ENBART när det är någon "invandrare" som bär skulden, så har du helt enkelt en rasistiskt agenda. Om du sedan verkligen ÄR rasist, eller inte, vet jag ingenting om - eftersom jag inte känner dig! Men utifrån vad du skriver på forumet tyder mycket på det - men det kan jag som sagt inte veta, egentligen.

    Ni på högersidan har en tendens att vara lite mer extrema, när ni har chans att vara anonyma, än de högerfolk jag känner, med likartade åsikter, men utan möjlighet att gömma sig bakom anonymiteten. Kanske blir anonymiteten ett sätt att förstärka era ställningstagande till något extremt.

    Men om det kan jag bara gissa...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 14:26

    Sossar ee lata skrev:By the way, du går ju i taket när jag kallar de som begått grova brott för apor. Varför kallar du då själv folk för svin? Får man säga sådant när det passar dig?
    Och en sak, att jag inte gillar allt våld, våldtäkter & att Sverige löper större risk att råka ut för terrordåd, är det rasistiskt? Säger som många invandrare själv gör, sluta dalta och kör med rasistkortet hela tiden. Anser du att killen som tog upp att det föds islamistiska extremister vara rasist??
    [/quote]

    Jag kallar dig för ett svin, eftersom jag anser dig bete dig som ett sådant. För detta utgår jag från en vardagligt språkbruk i Sverige.

    Att kalla en människogrupp för "apor" är dock under all kritik!

    Hade du ENBART reagerat mot våld, våldtäkter och terrordåd - så hade det inte varit rasistiskt! Men eftersom du ENBART reagerar på när de du kallar "apor" är gärningsmän, så är det om inte annat en rasistisk tendens!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 14:27

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Är man rasist vara för att man hatar sådant här??

    http://www.svt.se/nyheter/terrordaden-som-skakade-london

    Nej! Men eftersom du uttrycker ogillande mot NÅGOT brott - ENBART när det är någon "invandrare" som bär skulden, så har du helt enkelt en rasistiskt agenda. Om du sedan verkligen ÄR rasist, eller inte, vet jag ingenting om - eftersom jag inte känner dig! Men utifrån vad du skriver på forumet tyder mycket på det - men det kan jag som sagt inte veta, egentligen.

    Ni på högersidan har en tendens att vara lite mer extrema, när ni har chans att vara anonyma, än de högerfolk jag känner, med likartade åsikter, men utan möjlighet att gömma sig bakom anonymiteten. Kanske blir anonymiteten ett sätt att förstärka era ställningstagande till något extremt.

    Men om det kan jag bara gissa...


    Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 14:31

    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?
    [/quote]

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 14:47

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...
    [/quote]


    Men varför uttrycker du aldrig stort ogillande när islamister spränger oskyldiga i luften? Vad tycker du om självmordsbombaren som försökte mörda kvinnor & barn i den fridfulla julhandeln?

    Sen en fråga, om jag letar, får jag inte fram att du kallat Israel för terrorstat?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 15:19

    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...


    Men varför uttrycker du aldrig stort ogillande när islamister spränger oskyldiga i luften? Vad tycker du om självmordsbombaren som försökte mörda kvinnor & barn i den fridfulla julhandeln?

    Sen en fråga, om jag letar, får jag inte fram att du kallat Israel för terrorstat?[/quote]

    Förstår inte varför ni fått för mig att jag inte skulle uttrycka ogillande när "islamister spränger oskyldiga i luften"!? Jag har ALLTID uttryckt ogillande mot detta!!!! ALLTID!!! Det är dock en form av självbedrägeri som tycks vara spridd inom forumvänstern, att man väljer att ta till sig olika saker som jag skriver. Även där kan man spekulera över VARFÖR om man vill. Det kan hänga ihop med att vissa av er uttryckt att jag skulle vara "luddig". Det är ju inte speciellt konstigt, om man struntar i att läsa allt man skriver...

    Israel ÄR en terrorstat. De skapades genom terrordåd, och har fortsatt med detta främst gentemot palestinier, men även gentemot sina grannländer. Detta betyder dock inte att Israel i sig är en skitstat. Det finns massor av exempel på israeler som faktiskt reagerar mot de orättvisor som deras stat står för idag!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sniperace 2013-06-17, 15:40

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...
    [/quote]

    Jasså, vad kallar du ALLIANSEN? är det inte ett öknamn du där tar till, jävla hycklarsvin
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-06-17, 16:25

    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...


    Men varför uttrycker du aldrig stort ogillande när islamister spränger oskyldiga i luften? Vad tycker du om självmordsbombaren som försökte mörda kvinnor & barn i den fridfulla julhandeln?

    Sen en fråga, om jag letar, får jag inte fram att du kallat Israel för terrorstat?

    Förstår inte varför ni fått för mig att jag inte skulle uttrycka ogillande när "islamister spränger oskyldiga i luften"!? Jag har ALLTID uttryckt ogillande mot detta!!!! ALLTID!!! Det är dock en form av självbedrägeri som tycks vara spridd inom forumvänstern, att man väljer att ta till sig olika saker som jag skriver. Även där kan man spekulera över VARFÖR om man vill. Det kan hänga ihop med att vissa av er uttryckt att jag skulle vara "luddig". Det är ju inte speciellt konstigt, om man struntar i att läsa allt man skriver...

    Israel ÄR en terrorstat. De skapades genom terrordåd, och har fortsatt med detta främst gentemot palestinier, men även gentemot sina grannländer. Detta betyder dock inte att Israel i sig är en skitstat. Det finns massor av exempel på israeler som faktiskt reagerar mot de orättvisor som deras stat står för idag!
    [/quote]

    Visa var Israel är terrorstämplat
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sniperace 2013-06-17, 16:29

    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Men du uttrycker ju bara ogillande ord när det är Israel eller USA som begår brott, betyder det att du är rasist?

    Nej, jag uttrycker stort ogillande mot alla som motarbetar fred, demokrati och mänskliga rättigheterna! Det är inte mitt fel att USA, Israel och extremhögern ligger i täten för sådana aktiviteter!

    Farmför allt har jag inte påvisat en negativ syn på Israel, USA eller ens högeråsikter - genom att ge dessa öknamn eller liknande...


    Men varför uttrycker du aldrig stort ogillande när islamister spränger oskyldiga i luften? Vad tycker du om självmordsbombaren som försökte mörda kvinnor & barn i den fridfulla julhandeln?

    Sen en fråga, om jag letar, får jag inte fram att du kallat Israel för terrorstat?

    Förstår inte varför ni fått för mig att jag inte skulle uttrycka ogillande när "islamister spränger oskyldiga i luften"!? Jag har ALLTID uttryckt ogillande mot detta!!!! ALLTID!!! Det är dock en form av självbedrägeri som tycks vara spridd inom forumvänstern, att man väljer att ta till sig olika saker som jag skriver. Även där kan man spekulera över VARFÖR om man vill. Det kan hänga ihop med att vissa av er uttryckt att jag skulle vara "luddig". Det är ju inte speciellt konstigt, om man struntar i att läsa allt man skriver...

    Israel ÄR en terrorstat. De skapades genom terrordåd, och har fortsatt med detta främst gentemot palestinier, men även gentemot sina grannländer. Detta betyder dock inte att Israel i sig är en skitstat. Det finns massor av exempel på israeler som faktiskt reagerar mot de orättvisor som deras stat står för idag!

    Visa var Israel är terrorstämplat[/quote]

    BARA i hans förvirrade hjärna, han anser nämligen att hans ord är lag och fakta
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 20:25

    Sniperace skrev:Visa var Israel är terrorstämplat

    BARA i hans förvirrade hjärna, han anser nämligen att hans ord är lag och fakta[/quote]

    Irgun och liknande ligor använde sig av terrordåd, för att få till en Israelisk stat. Det finns ganska mycket beskrivet om detta och om Israels agerande i boken "Terrorismens Historia", av Björn Kumm!

    Annars finns lite här också:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_religious_terrorism

    Kolla "After the creation of Israel".

    Karen Armstrongs "Kampen För Gud", tar också upp mycket av israelisk terrorism, om än fokusering på den religiösa betoningen.

    Enda skälet till att FN inte stämplat Israel för att hålla på med terrorism, är för att USA lägger in sitt veto i denna fråga. Annars står de två ensamma!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sniperace 2013-06-17, 21:05

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Visa var Israel är terrorstämplat

    BARA i hans förvirrade hjärna, han anser nämligen att hans ord är lag och fakta

    Irgun och liknande ligor använde sig av terrordåd, för att få till en Israelisk stat. Det finns ganska mycket beskrivet om detta och om Israels agerande i boken "Terrorismens Historia", av Björn Kumm!

    Annars finns lite här också:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_religious_terrorism

    Kolla "After the creation of Israel".

    Karen Armstrongs "Kampen För Gud", tar också upp mycket av israelisk terrorism, om än fokusering på den religiösa betoningen.

    Enda skälet till att FN inte stämplat Israel för att hålla på med terrorism, är för att USA lägger in sitt veto i denna fråga. Annars står de två ensamma!
    [/quote]

    Med andra ord ÄR de inte terrorstämplade trots att du PÅSTÅR detta.

    Och eftersom det är inlagt veta vet du INTE att det BARA är usa som inte går med på det.

    Israel ÄR alltså INTE terrorstämplat, mer än i din våta fantasi
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 21:09

    Sniperace skrev:Med andra ord ÄR de inte terrorstämplade trots att du PÅSTÅR detta.

    Och eftersom det är inlagt veta vet du INTE att det BARA är usa som inte går med på det.

    Israel ÄR alltså INTE terrorstämplat, mer än i din våta fantasi

    Hmmm
    Gandalf
    Gandalf


    Antal inlägg : 473
    Join date : 11-04-08

    Vad ska man säga???? Empty Unga formbara killar

    Inlägg  Gandalf 2013-06-17, 21:48

    Utdrag ur Expressens artikel

    – Det har hänt flera incidenter som tyder på att unga glider ifrån demokratiska värderingar, säger han. När de är tillbaka från lägren och deltar i våra aktiviteter vägrar de sitta tillsammans med ungdomar som har en annan tro. Att umgås över religionsgränser räknas som "satans verk" tror de


    Skrämmande att religionen Islam inspirerar dessa unga till förakt för Demokrati, samförstånd och fredlig samexistens, har aldrig någonsin hört talas om något liknande vad gäller kristna ungdomar!
    Men religion och ideologi är ju väldigt användbara medel att fostra unga till åsikter och människofientliga handlingar, tänker då närmast på vad nazismen gjorde med en kulturell demokratisk befolkning, det är naturligtvis inga religiösa/fredsideologer som  står för undervisningen.     
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sniperace 2013-06-17, 21:53

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Med andra ord ÄR de inte terrorstämplade trots att du PÅSTÅR detta.

    Och eftersom det är inlagt veta vet du INTE att det BARA är usa som inte går med på det.

    Israel ÄR alltså INTE terrorstämplat, mer än i din våta fantasi

    Hmmm

    humma du bara, det hjälper dig inte...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 21:59

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Med andra ord ÄR de inte terrorstämplade trots att du PÅSTÅR detta.

    Och eftersom det är inlagt veta vet du INTE att det BARA är usa som inte går med på det.

    Israel ÄR alltså INTE terrorstämplat, mer än i din våta fantasi

    Hmmm

    humma du bara, det hjälper dig inte...

    Så terror är OK, bara det inte blivit regelmässigt "stämplat" som sådant, trots att det är klart att det enda hindret för detta är USA:s veto!?

    Bra att du klargör det...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sniperace 2013-06-17, 22:02

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Med andra ord ÄR de inte terrorstämplade trots att du PÅSTÅR detta.

    Och eftersom det är inlagt veta vet du INTE att det BARA är usa som inte går med på det.

    Israel ÄR alltså INTE terrorstämplat, mer än i din våta fantasi

    Hmmm

    humma du bara, det hjälper dig inte...

    Så terror är OK, bara det inte blivit regelmässigt "stämplat" som sådant, trots att det är klart att det enda hindret för detta är USA:s veto!?

    Bra att du klargör det...

    är det inte terrorstämplat ska du inte kalla det för det.

    men HAMAZ är terrortämplade, liksom hizbollah
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Dao 2013-06-17, 22:23

    Sniperace skrev:är det inte terrorstämplat ska du inte kalla det för det.

    men HAMAZ är terrortämplade, liksom hizbollah

    Det stämmer. De är ju inte kompisar med USA...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Vad ska man säga???? Empty Terror

    Inlägg  Secrist 2013-06-18, 08:05

    Enda skälet till att FN inte stämplat Israel för att hålla på med terrorism, är för att USA lägger in sitt veto i denna fråga. Annars står de två ensamma!

    Länk? Källa?

    Sponsored content


    Vad ska man säga???? Empty Sv: Vad ska man säga????

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 19:37