Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    I den förljugne Råttlortens värld..

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  SiP 2012-12-15, 16:23

    I Råttlortens värld står man inte för vad man skriver, i hans lilla värld är det bara att anklaga alla andra för lögn tillräckligt länge så att ingen till slut orkar bry sig om vem som skrev vad, att Råttlorten sen absolut måste ha sista ordet där han anklagar alla andra för att ljuga för att dölja sina engna lögner säger bara vad denne mytoman egentligen är, en liten sketen lögnare..

    OBS! Detta är alltså vad jag skrev till RC, inte den förljugne..

    SiP skrev:Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are, däremot har jag sett att han liksom mig respektera den demokratiska ordningen i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna..

    Det är som Voltaire sa: Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem...

    ericTheDog skrev:SiP kanske ska fundera över att även vi andra har rätt att uttrycka våra åsikter om sd.

    SiP skrev:Och återigen, kan du redogöra var jag fråntar dig och andra rätten att framföra era åsikter, TACK!!!

    ericTheDog skrev:Lilla du har ingen möjlighet att ta ifrån mig yttrandefriheten. Fattar inte vad du yrar om. Eller menar du när du dikterade vad jag skulle skriva på ditt sopiga forum? Det räknas inte.

    Tja vad ska man säga om en sån idiot, inte ofta jag håller med RC och hans anhang, men beträffande Råttlorten så har de till 100% rätt i sin analys av denne dåre..
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  Infra 2012-12-22, 15:29



    Se inte så negativt på allting, SIP. Försök
    att se det från den ljusa sidan.
    Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  SiP 2012-12-22, 16:38

    Infra skrev:

    Se inte så negativt på allting, SIP. Försök
    att se det från den ljusa sidan.
    Very Happy

    Det positiva i dagarna är väl att lillEric äntligen får användning av sina tomtar på lofftet, betänk vilken grej för honom, han får nytta av sin brist på IQ...
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:39

    ö.lmohnkimnkgmnkhij gik ij I love you I love you lol! lol! lol! lol! lol! lol! :lo flower afro lol! l!: :loljavascript:emoticonp('lol!')!: o lk jpljhnojkhuöpkhjniog Suspect Suspect
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:40

    joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:41

    lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:43

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:44

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  redalert 2013-01-02, 00:46

    R.O.F.L skrev: lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen

    Fan jag skratta så tårarna rann....... Laughing Laughing Laughing
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:48

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! geek rendeer afro afro afro santa rendeer monkey afro scratch king cherry cherry king monkey cat alien cyclops lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:51

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face :hujkhuhyujhrfuitfrjuibhjtjiuhgtuihy iu
    ghrtijitrrigt8itithbnbhgfbvvc cyclops alien I love you Embarassed Like a Star @ heaven Question Exclamation drunken
    !: geek rendeer afro afro afro santa rendeer monkey afro scratch king cherry cherry king monkey cat alien cyclops lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 00:56

    lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face :hujkhuhyujhrfuitfrjuibhjtjiuhgtuihy iu[center]ghrtijitrrigt8itithbnbjjjafro: afro santa rendeer monkey afro scratch king cherry cherry king monkey cat alien cyclops lol! lol! farao :frao: queen queen queen queen queen queen


    joline confused Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven :star
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  R.O.F.L 2013-01-02, 01:17

    redalert skrev:
    R.O.F.L skrev: lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! afro flower study queen king santa cherry albino Sleep drunken bom cheers Basketball affraid confused rabbit pig monkey cat silent Neutral Neutral Arrow Idea clown What a Face What a Face Like a Star @ heaven joilne lol! lol! lol! lol! lol! farao farao queen queen queen queen queen queen

    Fan jag skratta så tårarna rann....... Laughing Laughing Laughing

    Min femåriga dotter som vänt på dygnet efter nyår, vill debattera verkar det som. Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  ericTheDog 2013-01-30, 03:05

    SiP skrev:I Råttlortens värld står man inte för vad man skriver, i hans lilla värld är det bara att anklaga alla andra för lögn tillräckligt länge så att ingen till slut orkar bry sig om vem som skrev vad, att Råttlorten sen absolut måste ha sista ordet där han anklagar alla andra för att ljuga för att dölja sina engna lögner säger bara vad denne mytoman egentligen är, en liten sketen lögnare..

    OBS! Detta är alltså vad jag skrev till RC, inte den förljugne..

    SiP skrev:Tror jag aldrig sett Secrist säga sig vara Sd:are, däremot har jag sett att han liksom mig respektera den demokratiska ordningen i Sverige där SD är i sin fulla rätt att liksom alla andra politiska partier försöka få fram sitt budskap till väljarna..

    Det är som Voltaire sa: Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem...

    ericTheDog skrev:SiP kanske ska fundera över att även vi andra har rätt att uttrycka våra åsikter om sd.

    SiP skrev:Och återigen, kan du redogöra var jag fråntar dig och andra rätten att framföra era åsikter, TACK!!!

    ericTheDog skrev:Lilla du har ingen möjlighet att ta ifrån mig yttrandefriheten. Fattar inte vad du yrar om. Eller menar du när du dikterade vad jag skulle skriva på ditt sopiga forum? Det räknas inte.

    Tja vad ska man säga om en sån idiot, inte ofta jag håller med RC och hans anhang, men beträffande Råttlorten så har de till 100% rätt i sin analys av denne dåre..


    Såg detta först nu.

    GAPSKRATT i efterskott.

    Sponsored content


    I den förljugne Råttlortens värld.. Empty Sv: I den förljugne Råttlortens värld..

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 19:25