Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Sossar ee lata
Secrist
Thetaxpayer
Regndrottning
Infra
RedCloud
10 posters

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Sniperace 2012-06-25, 20:19

    RedCloud skrev:
    Trådarna jag startar har alltid någon som betett sig vidrigt, våldtagit, mördat, misshandlat etc.

    Du tycker inte det på något vis är konstigt att alla de trådarna berör icke-svenskar ?

    kan det kanske bero på att de flesta sådana händelser sker genom aktivitet från sådana?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-25, 20:24

    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:
    Trådarna jag startar har alltid någon som betett sig vidrigt, våldtagit, mördat, misshandlat etc.

    Du tycker inte det på något vis är konstigt att alla de trådarna berör icke-svenskar ?

    kan det kanske bero på att de flesta sådana händelser sker genom aktivitet från sådana?

    Så svenskar har inte aktivitet att begå samma brott som Seel tar upp, är det så du menar ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  redalert 2012-06-25, 20:41

    Jefla pannben den där intelligensbefriade rc, klockorna står ju stilla! affraid Shocked
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-25, 20:46

    redalert skrev:Jefla pannben den där intelligensbefriade rc, klockorna står ju stilla! affraid Shocked

    redalert skrev:Fy fan vad dåligt här är och anledningen är alla muppar som dansar efter rc's pipa
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Secrist 2012-06-25, 22:36

    RedCloud skrev:
    Det tar mig emot men, jag måste instämma med Seel och secrist att denna tråd är vidrig.

    Till Seel; Om du finner denna tråd vidrig kanske förstår du då att vi andra finner dina trådar vidriga. För Reds tråd är inte mer motbjudande än dem du brukar starta...... Tänk på saken.....

    Detta var syftet med tråden....och resultatet blev som förväntat.

    Varför en larmoperatör frågar efter hudfärg är dock fortfarande en gåta....

    Förutsatt att det är sant att de frågade efter hudfärg. Jag är lite skeptisk måste jag säga. Verkar helkonstigt.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Men

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-26, 00:06

    Regndrottning skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:
    Du är en vidrig människa

    På vilket sätt skiljer sig denna tråd mot dina hundratals rasisttrådar menar du ?

    Det tar mig emot men, jag måste instämma med Seel och secrist att denna tråd är vidrig.

    Till Seel; Om du finner denna tråd vidrig kanske förstår du då att vi andra finner dina trådar vidriga. För Reds tråd är inte mer motbjudande än dem du brukar starta...... Tänk på saken.....

    Trådarna jag startar har alltid någon som betett sig vidrigt, våldtagit, mördat, misshandlat etc. Ingen kan säga att invandrare inte är överrepresenterade i dessa brott!!! Får jag inte kritisera detta!?!?

    Får och får..... Det är ingen som kan hindra dig...

    Men, du tar alltid upp invandrare, aldrig 'etniska svenskar', du startar hat-trådar utan tillräcklig mycket fakta.

    Jag vill minnas att du startade en tråd om 'muslimska terrorister' när tragedin på Utöya blev känd, INNAN gärningsmannen blev känd. Du drog omedelbart slutsatsen att de 'måste' vara invandrare som utförde dådet. Och jag kan inte dra mig till minnes att du har startat någon hat-tråd om ABB.

    Alltså, du är ensidig, nedlåtande och fördomsfull i dina trådar. Och det är tröttsamt och tjatigt.

    Du ser som vanligt vad du vill se!! Okej, vill du påstå att det oftast är icke muslimer som utför sprängdåd i väststäder? jag minns att jag skrev något efter bomben i Oslo innan galningen sköt vill omkring sig på ön.
    Jag säger det igen, äckel som apan Breivik är bara slå ihjäl!!!!!! ser du att jag skrev det eller vill du inte se det? Jag förstår inte vad det konstiga är i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott!?!?! eller vill du påstå att så inte är fallet?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Vad är det du inte förstår läraren??

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-06-26, 00:08

    RedCloud skrev:
    Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:
    Trådarna jag startar har alltid någon som betett sig vidrigt, våldtagit, mördat, misshandlat etc.

    Du tycker inte det på något vis är konstigt att alla de trådarna berör icke-svenskar ?

    kan det kanske bero på att de flesta sådana händelser sker genom aktivitet från sådana?

    Så svenskar har inte aktivitet att begå samma brott som Seel tar upp, är det så du menar ?

    Så fort man läser om överfallsvåldtäkt och grova misshandlar så är det ju oftast folk med invandrarbakgrund som ligger bakom, vad fan ska jag gör? Ljuga och säga att det är en svensk gärningsman?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-26, 09:17

    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag noterar att du inte kunde svara på frågan.

    Jag svarar: SOS alarm verkar inte fungera som det ska.

    Noterar att du aldrig går i svaromål mot Seels rasistinlägg.....






    Bra då vet vi att inte har med rasism att göra då.

    Jag noterar att du inte går i svaromål mot någon i det vänstra laget hur grovt det än är Mr cyclops cyclops

    Har det inte med rasism att göra när de frågar om hudfärg ?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  RedCloud 2012-06-26, 10:35

    Så fort man läser om överfallsvåldtäkt och grova misshandlar så är det ju oftast folk med invandrarbakgrund som ligger bakom

    Så är det ju inte....och du har inte startat en (1) enda tråd när gärningsmannen är etnisk svensk.
    Och så undrar du varför vi kallar dig rasist ?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Redvictory 2012-06-26, 10:45

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag noterar att du inte kunde svara på frågan.

    Jag svarar: SOS alarm verkar inte fungera som det ska.

    Noterar att du aldrig går i svaromål mot Seels rasistinlägg.....






    Bra då vet vi att inte har med rasism att göra då.

    Jag noterar att du inte går i svaromål mot någon i det vänstra laget hur grovt det än är Mr cyclops cyclops

    Har det inte med rasism att göra när de frågar om hudfärg ?

    Förhoppningsvis är det ett missförstånd eftersom färgen kan tala om hur cirkulationen är hos pat tex blek hy blå läppar = tecken på cyanos men då bör operatören tala om varför de frågar! hursomhelst så är det ofta operatörernas felprioriteringar som försenar ambulanserna och det är absolut inte acceptabelt!
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-26, 14:35

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag noterar att du inte kunde svara på frågan.

    Jag svarar: SOS alarm verkar inte fungera som det ska.

    Noterar att du aldrig går i svaromål mot Seels rasistinlägg.....






    Bra då vet vi att inte har med rasism att göra då.

    Jag noterar att du inte går i svaromål mot någon i det vänstra laget hur grovt det än är Mr cyclops cyclops

    Har det inte med rasism att göra när de frågar om hudfärg ?




    Ja om du vill tro det första du hör för att det passar din världsbild så får du väl göra det. Jag däremot ställer mig skeptisk till vad som står. jag tror att det kommer komma mera information. Men om det är på det viset att det sitter en så lågpannad varelse och dömer ett barn till döden för att det är svart såfinns det inte ord till hur avskyvärt detta är. Men jag tror inte att detta är vad som hänt.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-26, 14:36

    Redvictory skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Jag noterar att du inte kunde svara på frågan.

    Jag svarar: SOS alarm verkar inte fungera som det ska.

    Noterar att du aldrig går i svaromål mot Seels rasistinlägg.....






    Bra då vet vi att inte har med rasism att göra då.

    Jag noterar att du inte går i svaromål mot någon i det vänstra laget hur grovt det än är Mr cyclops cyclops

    Har det inte med rasism att göra när de frågar om hudfärg ?

    Förhoppningsvis är det ett missförstånd eftersom färgen kan tala om hur cirkulationen är hos pat tex blek hy blå läppar = tecken på cyanos men då bör operatören tala om varför de frågar! hursomhelst så är det ofta operatörernas felprioriteringar som försenar ambulanserna och det är absolut inte acceptabelt!



    Wow, ett seriöst inlägg. Tack
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-06-26, 17:49

    Thetaxpayer skrev:

    Wow, ett seriöst inlägg. Tack

    Thetaxpayer skrev:Ja om du vill tro det första du hör för att det passar din världsbild så får du väl göra det.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-06-26, 19:29

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

    Wow, ett seriöst inlägg. Tack

    Thetaxpayer skrev:Ja om du vill tro det första du hör för att det passar din världsbild så får du väl göra det.



    Det är väl bra att till och med Rv kan visa att han kan skriva seriösa inlägg. När skall du börja?

    Sponsored content


    Seels och secrists drömsamhälle närmar sig.... - Sida 2 Empty Sv: Seels och secrists drömsamhälle närmar sig....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 09:29