Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Sniperace
RedCloud
6 posters

    SEELs drömsamhälle tar form....III

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 17:27

    En flyktingförläggning i Arboga attackerades på tisdagen.
    Polisen har nu gripit tre män.
    –  Alla tre är kända av polisen sedan tidigare, säger Johanna von Wowern, presstalesperson för polisen i Västmanland, till TT.

    Larmet från personalen på flyktingförläggningen kom in klockan 12.43 på tisdagen.

    Efter några timmar kunde tre misstänkta män gripas. De är födda 1981, 1983 och 1985.

    Enligt polisen är alla tre kända för tidigare våldsbrott.

    Polisen är ännu inte helt säker på vad det är som har hänt i attacken. Det finns uppgifter på att glasrutor har krossats och att en boende på flyktingförläggningen har skadats.

    – Vi håller på att sätta oss in i vad som hänt. Det finns uppgifter om att en person ska ha utsatts för misshandel, men vi behöver prata både med personal och boende i de här lokalerna för att veta exakt vad som hänt, säger Åsa Hedin, kommunikationschef för polisen i Västmanland.

    http://www.expressen.se/nyheter/tre-gripna-efter-attack-mot-flyktingboende/

    ------------------------------------------------------

    Och SEEL är stolt som en tupp ?



    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-16, 17:33

    och rykten säger att deta var en afa-attack som skulle föreställa arga rasister, men som sagt, de tre anhållna sägs vara afaister, vad kan detta vara? en "false flag operation" för att ge sd skuylden nu när de har höga siffror i undersökningarna?

    Nåväl namnen på de anhållan är snart ute, och vad säger du om det nu visar sig vara afakillar
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty eehhh

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-10-16, 17:41

    RedCloud skrev:En flyktingförläggning i Arboga attackerades på tisdagen.
    Polisen har nu gripit tre män.
    –  Alla tre är kända av polisen sedan tidigare, säger Johanna von Wowern, presstalesperson för polisen i Västmanland, till TT.

    Larmet från personalen på flyktingförläggningen kom in klockan 12.43 på tisdagen.

    Efter några timmar kunde tre misstänkta män gripas. De är födda 1981, 1983 och 1985.

    Enligt polisen är alla tre kända för tidigare våldsbrott.

    Polisen är ännu inte helt säker på vad det är som har hänt i attacken. Det finns uppgifter på att glasrutor har krossats och att en boende på flyktingförläggningen har skadats.

    – Vi håller på att sätta oss in i vad som hänt. Det finns uppgifter om att en person ska ha utsatts för misshandel, men vi behöver prata både med personal och boende i de här lokalerna för att veta exakt vad som hänt, säger Åsa Hedin, kommunikationschef för polisen i Västmanland.

    http://www.expressen.se/nyheter/tre-gripna-efter-attack-mot-flyktingboende/

    ------------------------------------------------------

    Och SEEL är stolt som en tupp ?




    Varför tar du bara upp brott begångna MOT invandrare?? inte alla tusentals gånger de begår....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Varför tar du inte upp detta??

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-10-16, 17:45

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 18:41

    Jasså du fegar ur nu när konsekvenserna av ditt invandrarhat visar sig ?

    Tänkte väl att du var den lilla fega skit som jag alltid trott.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 18:42

    och rykten säger....

    bounce bounce bounce

    Jag har förmodligen läst samma Flashbacktråd som du, där pekas SD, judarna, MC-gäng och AFA ut, du väljer ut AFA som möjliga gärningsmän.

    Intressant.....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-16, 19:24

    RedCloud skrev:
    och rykten säger....

    bounce bounce bounce

    Jag har förmodligen läst samma Flashbacktråd som du, där pekas SD, judarna, MC-gäng och AFA ut, du väljer ut AFA som möjliga gärningsmän.

    Intressant.....

    JAvisst, det förefaller med hänsyn tiull hur debär sig åt som en trolig sak, men min fråga var vad säger du om nu namnen på förövarna i verkligheten KAN knytas till afa?

    Fråm mig var det bara at jag omtalade at rykten säger så, inte at det var så, och ställde en följdfråga till dig, men det ville du inte kommentera.

    så OBSERVERA jag har INTE get någhon som helst part skulden för detta
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 19:26

    Fråm mig var det bara at jag omtalade at rykten säger så

    Från de tre, fyra möjliga typer av förövare som det skrevs om på FB så valde du ut AFA...synnerligen intressant.

    Oavsett, read my lips, oavsett vilka förövarna är så är det en feg förkastlig attack mot några som inte behöver mer rädsla och våld.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-16, 19:39

    RedCloud skrev:
    Fråm mig var det bara at jag omtalade at rykten säger så

    Från de tre, fyra möjliga typer av förövare som det skrevs om på FB så valde du ut AFA...synnerligen intressant.

    Oavsett, read my lips, oavsett vilka förövarna är så är det en feg förkastlig attack mot några som inte behöver mer rädsla och våld.

    men dessa rykten sade att det var överenskommet med den misshandlade att så skulle ske för at kasta dålig dager över sd, är då en förekastlig attack, eller är det et förkastligt sätt att sprida propaganda mot andra?

    Och ja, jag gillar inte heller om det är andra som av illvillighet gjort detta, inte ens om andra rykten om hämnd mot den misshandlade som enligt samma rykten skulle våldfört sig på en kvinna i trakten, sådant ska polis ta itu med inte någon hämndgirig människa.

    men det att det skulle varit JUDAR som gjorde detta ÄR BARA SKRATTRETANDE DUMT....
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 19:51

    men dessa rykten sade att det var överenskommet med den misshandlade att så skulle ske för at kasta dålig dager över sd

    Är det inte en ganska naturlig make-over från de brunas sida att skylla på andra ?

    Det är väl bara att invänta polisrapporterna, eller hur.

    Än att sprida rykten ?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-16, 19:54

    RedCloud skrev:
    men dessa rykten sade att det var överenskommet med den misshandlade att så skulle ske för at kasta dålig dager över sd

    Är det inte en ganska naturlig make-over från de brunas sida att skylla på andra ?

    Det är väl bara att invänta polisrapporterna, eller hur.

    Än att sprida rykten ?

    sprida rykten, jag sprider inte rykten, jag talade om att det var ett sådant och undrade hur du skulle ställa dig OM det var sant....

    skulle du fördöma dem att använda ett sådant sätt att svärta ner andra?

    eller skulle du vara lite ursäktande eftersom de var överens med den misshandlade om detta?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-16, 19:56

    Du har fortfarande inte förklarat varför du valde ut AFA bland de tre, fyra olika möjliga gärningsmännen......
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-16, 20:09

    RedCloud skrev:Du har fortfarande inte förklarat varför du valde ut AFA bland de tre, fyra olika möjliga gärningsmännen......

    Tja, att det skulle vara judarna är otreoligt, att det skulle vara sd kommer andra med, och efdtersom du är vänster anser jag det som skoj att höra vad DU anser om det skulle visa sig vara de!
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  ericTheDog 2012-10-17, 00:48

    RedCloud skrev:Du har fortfarande inte förklarat varför du valde ut AFA bland de tre, fyra olika möjliga gärningsmännen......


    Kanske för att idioter och afa har ett 1-1-förhållande?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-17, 07:43

    AFA-ryktet visade sig vara falskt....tydligen är det tre mc-killar.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sniperace 2012-10-17, 08:16

    och tydligen var det heller inte ett RASISTDÅD enligt samma rykten....
    tråkigt i vilket fall som helst att folk med våld hämnas istället för att låta polis sköta det som detta tydligen skulle gällt.

    Men kanske kan det skyllas på att de ansåg polisen ovillig att ta itu med det förmodade brottet, vilket på intet vis ändå rättfärdiggör det?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Jaha

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-10-17, 09:41

    Det verkar som några knuttar har tröttnat på att misshandels fallen & våldtäkter ökat med flyktingarnas ankomst, jag förstår dem men försvarar inte deras handling.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-10-17, 12:49

    Så det verkar altså som om RC återigen är ute på hal is. Ts ts. Puke
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedclownIII 2012-10-17, 13:09

    Thetaxpayer skrev:Så det verkar altså som om RC återigen är ute på hal is. Ts ts. Puke

    Men så är han ju en ovanligt råkorkad kommunistäckel också....puke affraid
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-17, 14:53

    , jag förstår dem men försvarar inte deras handling.

    chicken....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty jaha

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-10-17, 14:58

    RedCloud skrev:
    , jag förstår dem men försvarar inte deras handling.

    chicken....

    Skillnaden på dig & mig gällande våld är att du förespråkar det när det passar dig! Kommunismen i ett nötskal.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedCloud 2012-10-17, 15:09

    att du förespråkar det när det passar dig

    länka till ett sådant ställe, rasistäckel....
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  RedclownIII 2012-10-17, 18:27

    RedCloud skrev:
    att du förespråkar det när det passar dig

    länka till ett sådant ställe, rasistäckel....

    Skit på dig asshole....puke Evil or Very Mad

    Sponsored content


      SEELs drömsamhälle tar form....III Empty Sv: SEELs drömsamhälle tar form....III

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 13:20