Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
ericTheDog
R.O.F.L
lazy
ANNA2LINK
Secrist
SiP
redalert
Redvictory
Thetaxpayer
Sniperace
F.I.S.T
15 posters

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Sv: Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-08-06, 16:00

    ericTheDog skrev:fist,

    Antingen ber du om ursäkt för att du likställer forumhögern med massmördare, eller också står du för att det är din uppfattning. Jag skiter faktiskt i vilket du väljer. De flesta begriper att den som likställer vanliga arbetare med med massmördare är EXTREM, vilket är rpecis vad du är.


    Vidare har du kallat mig extrem för att jag tycker skattetrycket är för högt. Av någon anledning har du fått för dig att jag är emot att skattepengar används till rättsväsende, polis, vård, skola, omsorg och sjuka. Dåkan det vara på sin plats att påpeka att vi fortfarande har världens typ 2:a högsta skattetryck. Det är ingen från forumhögernsomär emot att betala skatt. Vi ifrågasätter vad vi får för pengarna. Vi anser att skattetrycket kan sänkas och att landet skulle tjäna på det.







    Här passar ett Word himla bra.
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Risk

    Inlägg  PE Dal 2011-08-06, 18:54

    Bortsett från tillvägagångssättet som A.B.B har satt i kraft, så är det mycket som är slående likt i hans och de muslim/invandrarfientliga högern

    Svårt att kännas vid Breidviks politiska inriktning på höger - vänsterskalan ser jag.
    Bäva månne hur kommentarsfälten från forumhögerns sida sett här.... sett ut om det inte varit en HÖGERextremist.... en muslim tex.
    Nu sprack er världsbild om att allt ont kommer från muslimer och vänsteranhängare




    Mycket skrämmande är denna svårt sinnesjuka skadeglädje rörande massmorden vårt vackra grannland drabbats av.
    Här verkar den egenförträffligt skrytsamma vänsterempatin istället ersatts av Belsebubs retoriklogik!

    Riskpersonlighet för att bli en ny Anders Behring Breivik är följande, allt enl Leif GW Persson, kriminolog.
    1 Att vara man, där försvann 50 % av befolkningen genast. (en av 700.000 män är i riskzonen.)
    2 Ensamvarg, med en stark känsla av utanförskap.
    3 Enögt Hat,hat,hat mot samhälle, företeelse, etnisk grupp, religion, politisk ideologi, kön, makthavare, mm.
    4 Narcissistisk personlighet, med en stark grandios självuppfattning.
    5 Blandar ihop verklighet och fantasi pga ett svårt internetberoende.

    Trådskaparen borde nog istället ta sig en allvarlig funderare?!

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Sv: Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    Inlägg  Infra 2011-08-06, 19:04

    PE Dal skrev:Bortsett från tillvägagångssättet som A.B.B har satt i kraft, så är det mycket som är slående likt i hans och de muslim/invandrarfientliga högern

    Svårt att kännas vid Breidviks politiska inriktning på höger - vänsterskalan ser jag.
    Bäva månne hur kommentarsfälten från forumhögerns sida sett här.... sett ut om det inte varit en HÖGERextremist.... en muslim tex.
    Nu sprack er världsbild om att allt ont kommer från muslimer och vänsteranhängare




    Mycket skrämmande är denna svårt sinnesjuka skadeglädje rörande massmorden vårt vackra grannland drabbats av.
    Här verkar den egenförträffligt skrytsamma vänsterempatin istället ersatts av Belsebubs retoriklogik!

    Riskpersonlighet för att bli en ny Anders Behring Breivik är följande, allt enl Leif GW Persson, kriminolog.
    1 Att vara man, där försvann 50 % av befolkningen genast. (en av 700.000 män är i riskzonen.)
    2 Ensamvarg, med en stark känsla av utanförskap.
    3 Enögt Hat,hat,hat mot samhälle, företeelse, etnisk grupp, religion, politisk ideologi, kön, makthavare, mm.
    4 Narcissistisk personlighet, med en stark grandios självuppfattning.
    5 Blandar ihop verklighet och fantasi pga ett svårt internetberoende.

    Trådskaparen borde nog istället ta sig en allvarlig funderare?!

    Men om tråden inte faller på läppen så starta en egen tråd om Breivik.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Infra?

    Inlägg  Secrist 2011-08-07, 00:36

    PE Dal skrev:Bortsett från tillvägagångssättet som A.B.B har satt i kraft, så är det mycket som är slående likt i hans och de muslim/invandrarfientliga högern

    Svårt att kännas vid Breidviks politiska inriktning på höger - vänsterskalan ser jag.
    Bäva månne hur kommentarsfälten från forumhögerns sida sett här.... sett ut om det inte varit en HÖGERextremist.... en muslim tex.
    Nu sprack er världsbild om att allt ont kommer från muslimer och vänsteranhängare




    Mycket skrämmande är denna svårt sinnesjuka skadeglädje rörande massmorden vårt vackra grannland drabbats av.
    Här verkar den egenförträffligt skrytsamma vänsterempatin istället ersatts av Belsebubs retoriklogik!

    Riskpersonlighet för att bli en ny Anders Behring Breivik är följande, allt enl Leif GW Persson, kriminolog.
    1 Att vara man, där försvann 50 % av befolkningen genast. (en av 700.000 män är i riskzonen.)
    2 Ensamvarg, med en stark känsla av utanförskap.
    3 Enögt Hat,hat,hat mot samhälle, företeelse, etnisk grupp, religion, politisk ideologi, kön, makthavare, mm.
    4 Narcissistisk personlighet, med en stark grandios självuppfattning.
    5 Blandar ihop verklighet och fantasi pga ett svårt internetberoende.

    Trådskaparen borde nog istället ta sig en allvarlig funderare?!


    He, he....en klockren beskrivning av Infra. Razz
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Sv: Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    Inlägg  F.I.S.T 2011-08-07, 02:52

    ericTheDog skrev:fist,

    Antingen ber du om ursäkt för att du likställer forumhögern med massmördare, eller också står du för att det är din uppfattning.

    Visst ... om du kan visa vart jag jämställd forumhöger med massmördare så Cool

    ericTheDog skrev:Jag skiter faktiskt i vilket du väljer.

    Okej Rolling Eyes .... jag tycker alla som dravlar om vänsterpartister är för diktatur, skall be oss om ursäkt

    ericTheDog skrev:De flesta begriper att den som likställer vanliga arbetare med med massmördare är EXTREM,

    Håller med !.... jag ska säga till dom när de poppar upp i forumet !

    ericTheDog skrev:vilket är precis vad du är.

    Jo jag vet att du tycker det är "extremt" med solidaritet, sjukvård, miljötänk... vi har olika uppfattning där, jag tror dessa komponenter är rätt viktiga
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Sv: Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    Inlägg  ericTheDog 2011-08-07, 13:15

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:fist,

    Antingen ber du om ursäkt för att du likställer forumhögern med massmördare, eller också står du för att det är din uppfattning.

    Visst ... om du kan visa vart jag jämställd forumhöger med massmördare så Cool

    ericTheDog skrev:Jag skiter faktiskt i vilket du väljer.

    Okej Rolling Eyes .... jag tycker alla som dravlar om vänsterpartister är för diktatur, skall be oss om ursäkt

    ericTheDog skrev:De flesta begriper att den som likställer vanliga arbetare med med massmördare är EXTREM,

    Håller med !.... jag ska säga till dom när de poppar upp i forumet !

    ericTheDog skrev:vilket är precis vad du är.

    Jo jag vet att du tycker det är "extremt" med solidaritet, sjukvård, miljötänk... vi har olika uppfattning där, jag tror dessa komponenter är rätt viktiga


    I trådrubriken, din dumme fan.

    Har inte sett någon på detta forumsom påstått att vänsterpartister generellt skulle vara för diktatur. Att vänsterpolitik ofta leder dit är en annan sak.

    Vidare kan jag tycka att det är etremt att som du konsekvent ljuga om andras åsikter. Jag ser 4 olika alternativ till att du gör så:

    1. Du är blåst.
    2. Du tror på vad du skriver.
    3. Du får en kick av att presenera lögner.
    4. Alla ovanstående.

    Jag trot på alt. 4.

    Sponsored content


    Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern - Sida 7 Empty Sv: Anders Behring Breiviks syn på invandrin och muslimer - skrämmande lik stora delar av forumhögern

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 04:46