Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
berralarzon
R.O.F.L
RedCloud
Corven
SiP
RedMentalCase
ericTheDog
Secrist
Regndrottning
F.I.S.T
marxisten
redalert
Sniperace
17 posters

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sniperace 2011-01-12, 23:00

    Nu har SIP fimpat freespeech, först och främst beroende på antisemiten INFRA, så ni vet vem ni ska tacka*!!

    JAg kommer fortsätta at här publicera varenda IP jag ser Infra använda, samt länklar som visar vad de olika ipadresserna förknippas med på nätet, här har detvisat sig både pedfilsaker , visabedrägerier, olika spamningar osv.

    nu är det ju förvisso så at eftersom han använder dold.se så skiftar hans ip då och då, så man kan ju inte vara säker på att just han har haft den när den användes i skumma ändamål, men det ser absolut inte bra ut.....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  redalert 2011-01-12, 23:33

    Ja det är absolut Infras och den röde clownens (rc) förtjänst!
    Hur många forum har han förstört nu den rabiate rc? Shocked
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  marxisten 2011-01-12, 23:45

    redalert skrev:röde clownens (rc) förtjänst!

    RC kan jag garantera inte hade något med nedstängningen att göra då hans namn aldrig ens nämnts mellan moderatorerna.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  F.I.S.T 2011-01-13, 00:17

    g skrev:



    Senast ändrad av F.I.S.T den 2011-01-13, 01:06, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Regndrottning 2011-01-13, 00:32


    Detta tycker jag är synd..... Free Speach var ett bra forum.

    Vettiga ämnen, oftast vettigt bemötande och bra, på det stora hela.

    Om det var INFRAS fel, hade det inte varit lättare att exkludera honom?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Bort

    Inlägg  Secrist 2011-01-13, 00:40

    Vad hände med Free Speech? Helt plötsligt var det borta? scratch
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  marxisten 2011-01-13, 01:01

    Secrist skrev:Vad hände med Free Speech? Helt plötsligt var det borta? scratch

    Sip har tagit bort forumet.

    Vet inte riktigt anledningen till det, men utifrån de tongångar som han tagit upp med andra moddare så misstänker jag att Infra är inblandad i beslutet... Kan inte svära på det dock då jag inte fått någon kontakt med Sip ännu.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Borta

    Inlägg  Secrist 2011-01-13, 01:08

    Sip har tagit bort forumet.

    Trist. Överlag fungerade det bra. Sedan fanns det alltid några som gick för långt tyvärr.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  ericTheDog 2011-01-13, 01:08

    marxisten skrev:
    redalert skrev:röde clownens (rc) förtjänst!

    RC kan jag garantera inte hade något med nedstängningen att göra då hans namn aldrig ens nämnts mellan moderatorerna.


    Kallar ni honom vid namn? Lennart...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  marxisten 2011-01-13, 01:10

    ericTheDog skrev:
    marxisten skrev:
    redalert skrev:röde clownens (rc) förtjänst!

    RC kan jag garantera inte hade något med nedstängningen att göra då hans namn aldrig ens nämnts mellan moderatorerna.


    Kallar ni honom vid namn? Lennart...

    1) Jag vet RC:S riktiga namn, och jag kan garantera dig det absolut inte är Lennart.
    2) När jag säger namn menar jag naturligtvis nicknamn...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  marxisten 2011-01-13, 01:12

    Secrist skrev:Sip har tagit bort forumet.

    Trist. Överlag fungerade det bra. Sedan fanns det alltid några som gick för långt tyvärr.

    Nämn var det inte sker? Tom. toppolitiker i TV-debatter passerar ju gränsen väsentligt med jämna mellanrum, och de ska vara professionella.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  ericTheDog 2011-01-13, 01:18

    marxisten skrev:
    ericTheDog skrev:
    marxisten skrev:
    redalert skrev:röde clownens (rc) förtjänst!

    RC kan jag garantera inte hade något med nedstängningen att göra då hans namn aldrig ens nämnts mellan moderatorerna.


    Kallar ni honom vid namn? Lennart...

    1) Jag vet RC:S riktiga namn, och jag kan garantera dig det absolut inte är Lennart.
    2) När jag säger namn menar jag naturligtvis nicknamn...


    Det jag skrev var inget annat än ironi. Ledsen att det inte gick fram. Jag skulle aldrig kalla rc för Lennart om jag trodde han hette det. Dock kan det frenetiska förnekandet nästan få mig att tro motsatsen.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  marxisten 2011-01-13, 01:21

    ericTheDog skrev:
    marxisten skrev:
    ericTheDog skrev:
    marxisten skrev:
    redalert skrev:röde clownens (rc) förtjänst!

    RC kan jag garantera inte hade något med nedstängningen att göra då hans namn aldrig ens nämnts mellan moderatorerna.


    Kallar ni honom vid namn? Lennart...

    1) Jag vet RC:S riktiga namn, och jag kan garantera dig det absolut inte är Lennart.
    2) När jag säger namn menar jag naturligtvis nicknamn...


    Det jag skrev var inget annat än ironi. Ledsen att det inte gick fram. Jag skulle aldrig kalla rc för Lennart om jag trodde han hette det. Dock kan det frenetiska förnekandet nästan få mig att tro motsatsen.

    Sorry, trött i skallen.... Haft en lång dag. Razz
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  ericTheDog 2011-01-13, 01:30

    Samma här.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Regndrottning 2011-01-13, 09:43


    Nu undrar jag vad vi gör nästa gång spammaren härjar?

    Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sniperace 2011-01-13, 10:00

    Regndrottning skrev:
    Nu undrar jag vad vi gör nästa gång spammaren härjar?

    Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Orsaken att han inte bannade honom var att han trodde att andra skulle reagera illa på det och börja som det gjordes ex mot corven när hon gjorde så.
    VAd gäller anlagelserna mot RC så var rc inte ett dugg inblandad, han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet och som sipo skrev underförstådda hot och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut, han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest, och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.

    Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Regndrottning 2011-01-13, 10:07

    Sniperace skrev:
    Regndrottning skrev:
    Nu undrar jag vad vi gör nästa gång spammaren härjar?

    Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Orsaken att han inte bannade honom var att han trodde att andra skulle reagera illa på det och börja som det gjordes ex mot corven när hon gjorde så.
    VAd gäller anlagelserna mot RC så var rc inte ett dugg inblandad, han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet och som sipo skrev underförstådda hot och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut, han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest, och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.

    Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo

    Jodå... Jag kan förstå argumentet trots jag anser att det är fel, kunde ha skötts annorlunda. Nåja, det var inte mitt beslut.

    Men, det besvarar inte frågan Vad gör vi nästa gång spammaren sätter igång? Nu har vi inga alternativ.....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sniperace 2011-01-13, 10:16

    Regndrottning skrev:
    Sniperace skrev:
    Regndrottning skrev:
    Nu undrar jag vad vi gör nästa gång spammaren härjar?

    Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Orsaken att han inte bannade honom var att han trodde att andra skulle reagera illa på det och börja som det gjordes ex mot corven när hon gjorde så.
    VAd gäller anlagelserna mot RC så var rc inte ett dugg inblandad, han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet och som sipo skrev underförstådda hot och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut, han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest, och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.

    Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo

    Jodå... Jag kan förstå argumentet trots jag anser att det är fel, kunde ha skötts annorlunda. Nåja, det var inte mitt beslut.

    Men, det besvarar inte frågan Vad gör vi nästa gång spammaren sätter igång? Nu har vi inga alternativ.....

    Ja, inte vet jag vad vi kan göra mer än just att kämpa med att spåra det använda IPnumret från spammaren, till sist gör denne ett misstag som avslöjar, för det går att spåra sådana på vilka ställe de varit och skrivit osv, så råkar denne skriva fel sak på fel ställe med det så vet vi.

    Frågasn är bara till vilken nytta, för vi kan ju varken bana eller stänga av, och vi kan heller inte straffa eller hindra denne även om vi vet identitet.
    en fråga är om man kan hacka admins konto och försöka ta över, detta ör möjligt vad jag vet, men har INTE haft vilja att försöka för även om det är i all välmening så är det ju olaga dataintrång.
    Frågan är bara om någon annan än just admin kan anmäla en sådan sak, och admin är ju borta!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Regndrottning 2011-01-13, 10:22

    Ja, inte vet jag vad vi kan göra mer än just att kämpa med att spåra det använda IPnumret från spammaren, till sist gör denne ett misstag som avslöjar, för det går att spåra sådana på vilka ställe de varit och skrivit osv, så råkar denne skriva fel sak på fel ställe med det så vet vi.

    Frågasn är bara till vilken nytta, för vi kan ju varken bana eller stänga av, och vi kan heller inte straffa eller hindra denne även om vi vet identitet.
    en fråga är om man kan hacka admins konto och försöka ta över, detta ör möjligt vad jag vet, men har INTE haft vilja att försöka för även om det är i all välmening så är det ju olaga dataintrång.
    Frågan är bara om någon annan än just admin kan anmäla en sådan sak, och admin är ju borta!

    Jag håller med dig här. Det finns inget man kan göra på detta forum. Här ärdet fritt fram för alla marodörer.

    Och det är därför jag tycker det är sån synd att freespeach lades ner. Där hade vi en frizon för att kunna diskutera, utan spammare.

    Jag skulle vilja se ett moderat forum. Inte åsiktsmoderat då jag tror på yttrandefriheten. Dock så ett hyfs-moderat forum. Att man kan ha vilka åsikter som helst men får inte uttrycka sig hur som helst. Pertsonligen föredrar jag saklighet samt vänlighet....
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Skuld

    Inlägg  Secrist 2011-01-13, 11:10

    Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Vad var det Infra gjorde som orsakade en nedläggning?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  F.I.S.T 2011-01-13, 11:55

    Secrist skrev:Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Vad var det Infra gjorde som orsakade en nedläggning?

    Nja det har ju inte Sip ännu bekräftat..... och hur som helst så tror jag Sip gjorde det av helt andra anledningar
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  F.I.S.T 2011-01-13, 12:11

    Sniperace skrev:
    han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet

    Både du och Sip var nog minst lika aggressiva nådige Herrn


    Sniperace skrev:underförstådda hot

    hur ser ett sådant ut....och går det att avgöra utan att vara partisk ?



    Sniperace skrev:och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut,

    Detta är ju dock märkligt uttalande om det skulle vara sant.... Personligen har jag inte sett något sådant på freespech.....
    Jag såg en hel del rasism.... minns att det var en herre som refererade till muslimer som neandertalare.... undrar om det var Sip själv...
    Sedan kan det mycket väl vara så att Infra sagt saker som jag missat... men det får vi ju inte veta när censuren slog till[/quote]

    Sniperace skrev:han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest,

    Nä det tillät inte vilka åsikter som helst.... förnedring av Islam gick bra tydligen


    Sniperace skrev:och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.

    mm

    Sniperace skrev:Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo

    inte jag !...inte till fullo !...... och såvida du inte ÄR sip, så får man väl kanske avvakta tills sip själv ger sin version.


    fast det där med antisemitism om det skulle vara sant visar ju i så fall att han inte var mogen att ha ett forum.... när han tillåter och själv hakar på islamofobi
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sniperace 2011-01-13, 12:40

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Min personliga åsikt är att INFRA skulle ha bannats från freespeach om han var ett problem. Men inte lägga ner ett bra forum för en persons skiull...

    Vad var det Infra gjorde som orsakade en nedläggning?

    Nja det har ju inte Sip ännu bekräftat..... och hur som helst så tror jag Sip gjorde det av helt andra anledningar

    Jodå, det har han bekräftat, kanske inte till dig direkt, och inte så du hann se det på fs innan han fimpade, men det fanns precis innan nedstängningen ett sådant som jag hann läsa, men när jag kommenterade det så hade han redan tryckt på stäng ner....

    men sip kommer säkert här att ge sin version, så du behöver inte oroa dig....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sniperace 2011-01-13, 12:54

    [quote="F.I.S.T"]
    Sniperace skrev:
    han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet


    Både du och Sip var nog minst lika aggressiva nådige Herrn
    likson du onådige herrn, såvitt jag fått veta var jag inte en av orsakerna.....

    Sniperace skrev:underförstådda hot


    hur ser ett sådant ut....och går det att avgöra utan att vara partisk ?

    det får du fråga sip om ,men jag är benägen att hålla med honom om hans åsikt i den frågan

    Sniperace skrev:och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut,


    Detta är ju dock märkligt uttalande om det skulle vara sant.... Personligen har jag inte sett något sådant på freespech.....
    Jag såg en hel del rasism.... minns att det var en herre som refererade till muslimer som neandertalare.... undrar om det var Sip själv...
    Sedan kan det mycket väl vara så att Infra sagt saker som jag missat... men det får vi ju inte veta när censuren slog till

    men det har vi andra sett, men du filterar nog med dina starkt färgade glasögon, och någon censur har det aöldrig varit, inte ett enda inlägg raderades någonsin, och stängningen av forumet kan inte räknas som censur, det var inget annat än at han inte längre ville vara forumadministratör, anser du att stängningen av tidnigen arbetet var censur det med?
    Sniperace skrev:han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest,


    Nä det tillät inte vilka åsikter som helst.... förnedring av Islam gick bra tydligen

    ok så du menar på fullt allvar att det är att förnedra Islam när man ger sig på islamisternas fanatism och missbruket av den vanlige muslimens tro?
    ok, då visar du ju tydligt var du står i frågan, ingen kritik av hårdför islam ska vara tillåtet.....
    Sniperace skrev:och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.

    mm
    så du håller med?

    Sniperace skrev:Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo


    inte jag !...inte till fullo !...... och såvida du inte ÄR sip, så får man väl kanske avvakta tills sip själv ger sin version.


    fast det där med antisemitism om det skulle vara sant visar ju i så fall att han inte var mogen att ha ett forum.... när han tillåter och själv hakar på islamofobi

    Säger du NU ja, men om du råkat ut för en radering eller tillsägelse skulle du inte sitta tyst, det vet nog de flesta, och nej, jag är inte SIP, men han är en av dem jag känner förtroende för, och det gjorde jag för ALLA administratörerna.

    OCH ännu en gång, det är inte islamofobi att ge sig på dess fanatiker som vill med våld tvinga på resten av världen sig sjuka syn på islam, och den punkten ger vi oss inte på, hur idogt du än protesterar och högaktar den synen på islam.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty gapskratt...

    Inlägg  RedMentalCase 2011-01-13, 13:19

    " freespeech nerlagt..."

    Jag vet inte om jag ska skratta på mig, finns det inte ett forum där vänster kan husera utan att det blir förstört ?

    Men jag är kluven, innebär detta att alla vänster-idioterna ska komma hit igen och sabba acbladet igen ?



    Sponsored content


    SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 22:20